BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Nazwa Zespół Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej "Przystań"
Rodzaj jednostka organizacyjna powiatu - opieka społeczna
Adres ul. Rejowska 53
Kod 26-110
Telefon 41 25 10 512
Fax 41 25 14 982
WWW www.przystan.g-net.pl
E-mail domdziecka1@o2.pl
Dyrektor Elżbieta Azarowicz
Tel: 41 25 10 512 (wew. 35)
Fax: 41 25 14 982
e-mail: domdziecka1@o2.pl

Ogłoszenie o zamówieniu - nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynków użyteczności publicznej

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 88563 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego, tj. I Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Samochodowo -Usługowych (dawna nazwa - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3) oraz Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej i powyżej poziomu gruntu, 2) ocieplenie stropu, stropodachu, 3) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4) wykonanie obróbek blacharskich, 5) wykonanie opaski wokół budynku, 6) wykonanie instalacji odgromowej, 7) wymiana instalacji centralnego ogrzewania 8) wymiana węzła cieplnego (dotyczy Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii). Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zadania, który zostanie powierzony podwykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu budynku o wartości robót nie mniejszej niż 700.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu instalacji c.o. o wartości robót nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 4, 5 i 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych- dotyczy zadania nr 4, 5 i 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: a) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, b) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., c) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, d) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. W/w zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródło współfinansowania: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu System Zielonych Inwestycji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2012-04-18 02:00 Autor : Waldemar Mazur Data publikacji : 2012-04-18 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-06 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

Ogłoszenie o zamówieniu - nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynków użyteczności publicznej

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 88563 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego, tj. I Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Samochodowo -Usługowych (dawna nazwa - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3) oraz Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej i powyżej poziomu gruntu, 2) ocieplenie stropu, stropodachu, 3) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4) wykonanie obróbek blacharskich, 5) wykonanie opaski wokół budynku, 6) wykonanie instalacji odgromowej, 7) wymiana instalacji centralnego ogrzewania 8) wymiana węzła cieplnego (dotyczy Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii). Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zadania, który zostanie powierzony podwykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu budynku o wartości robót nie mniejszej niż 700.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu instalacji c.o. o wartości robót nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 4, 5 i 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych- dotyczy zadania nr 4, 5 i 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: a) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, b) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., c) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, d) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. W/w zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródło współfinansowania: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu System Zielonych Inwestycji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2012-04-18 02:00 Autor : Waldemar Mazur Data publikacji : 2012-04-18 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-06 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html