BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

ogłoszenie o zamówieniu - nadzór inwestorski nad realizacja zadania dotyczącego termomodernizacji

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 147313 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego, tj. Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej, II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej, III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje w szczególności: 1)ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu, 2)wykonanie opaski wokół budynku, 3)wymianę stolarki okienno - drzwiowej, 4)ocieplenie ścian powyżej poziomu gruntu, 5)ocieplenie stropodachów wentylowanych i niewentylowanych 6)wymianę obróbek blacharskich, 7)wymianę instalacji odgromowej, 8)roboty malarskie, 9)roboty tynkarskie, 10)roboty murowe, 11)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,, 12)wymianę instalacji centralnego ogrzewania (dotyczy Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych i II Liceum Ogólnokształcącego), z zastosowaniem rusztowania rurowego. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana. Zadanie nr 4: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna. Zadanie nr 5: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu budynku o wartości robót nie mniejszej niż 700.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu instalacji c.o. o wartości robót nie mniejszej niż 150.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 4 i 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (bez względu na ile części składana będzie oferta) min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - dotyczy zadania nr 4 i 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2)konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., 3)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 4)konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. W/w zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26- 110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26- 110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zestawienie danych Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej ul. Legionów 119: segment A (budynek główny szkoły wraz z salą gimnastyczną): - rok budowy: 1954 - powierzchnia zabudowy 1869,40 m2 - kubatura 27398,00 m3 - powierzchnia użytkowa 7270,66 m2 - ilość kondygnacji: 3 + przyziemie (budynek główny) 1 (sala gimnastyczna) segment B: - powierzchnia zabudowy 965,32 m2 - kubatura 9100,00 m3 - ilość kondygnacji: 1 + przyziemie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku - Kamiennej al. J. Piłsudskiego 50: - rok budowy: 1936 - powierzchnia zabudowy 1618,87 m2 - kubatura 18346,48 m3 - powierzchnia użytkowa 3404,54 m2 - ilość kondygnacji: - w części starej (dydaktycznej) 3 + poddasze częściowo użytkowe - w części nowej (sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym) 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Skarżysku - Kamiennej ul. Ekonomii 7: - rok budowy: 1954 - powierzchnia zabudowy 1656,00 m2 - powierzchnia użytkowa 2767,00 m 2 - kubatura 13245,00 m3 - ilość kondygnacji 3 - ilość klatek schodowych 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej ul. Legionów 119: segment A (budynek główny szkoły wraz z salą gimnastyczną): - rok budowy: 1954 - powierzchnia zabudowy 1869,40 m2 - kubatura 27398,00 m3 - powierzchnia użytkowa 7270,66 m2 - ilość kondygnacji: 3 + przyziemie (budynek główny) 1 (sala gimnastyczna) segment B: - powierzchnia zabudowy 965,32 m2 - kubatura 9100,00 m3 - ilość kondygnacji: 1 + przyziemie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku - Kamiennej al. J. Piłsudskiego 50: - rok budowy: 1936 - powierzchnia zabudowy 1618,87 m2 - kubatura 18346,48 m3 - powierzchnia użytkowa 3404,54 m2 - ilość kondygnacji: - w części starej (dydaktycznej) 3 + poddasze częściowo użytkowe - w części nowej (sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym) 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-05-25 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2011-05-25 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-10 Osoba modyfikująca : Barbara Dygas

ogłoszenie o zamówieniu - nadzór inwestorski nad realizacja zadania dotyczącego termomodernizacji

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 147313 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego, tj. Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej, II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej, III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje w szczególności: 1)ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu, 2)wykonanie opaski wokół budynku, 3)wymianę stolarki okienno - drzwiowej, 4)ocieplenie ścian powyżej poziomu gruntu, 5)ocieplenie stropodachów wentylowanych i niewentylowanych 6)wymianę obróbek blacharskich, 7)wymianę instalacji odgromowej, 8)roboty malarskie, 9)roboty tynkarskie, 10)roboty murowe, 11)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,, 12)wymianę instalacji centralnego ogrzewania (dotyczy Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych i II Liceum Ogólnokształcącego), z zastosowaniem rusztowania rurowego. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana. Zadanie nr 4: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna. Zadanie nr 5: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu budynku o wartości robót nie mniejszej niż 700.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu instalacji c.o. o wartości robót nie mniejszej niż 150.000 zł brutto, (bez względu na ile części składana będzie oferta) - dotyczy zadania nr 4 i 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (bez względu na ile części składana będzie oferta) min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - dotyczy zadania nr 4 i 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2)konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., 3)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 4)konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. W/w zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26- 110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26- 110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zestawienie danych Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej ul. Legionów 119: segment A (budynek główny szkoły wraz z salą gimnastyczną): - rok budowy: 1954 - powierzchnia zabudowy 1869,40 m2 - kubatura 27398,00 m3 - powierzchnia użytkowa 7270,66 m2 - ilość kondygnacji: 3 + przyziemie (budynek główny) 1 (sala gimnastyczna) segment B: - powierzchnia zabudowy 965,32 m2 - kubatura 9100,00 m3 - ilość kondygnacji: 1 + przyziemie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku - Kamiennej al. J. Piłsudskiego 50: - rok budowy: 1936 - powierzchnia zabudowy 1618,87 m2 - kubatura 18346,48 m3 - powierzchnia użytkowa 3404,54 m2 - ilość kondygnacji: - w części starej (dydaktycznej) 3 + poddasze częściowo użytkowe - w części nowej (sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym) 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Skarżysku - Kamiennej ul. Ekonomii 7: - rok budowy: 1954 - powierzchnia zabudowy 1656,00 m2 - powierzchnia użytkowa 2767,00 m 2 - kubatura 13245,00 m3 - ilość kondygnacji 3 - ilość klatek schodowych 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej ul. Legionów 119: segment A (budynek główny szkoły wraz z salą gimnastyczną): - rok budowy: 1954 - powierzchnia zabudowy 1869,40 m2 - kubatura 27398,00 m3 - powierzchnia użytkowa 7270,66 m2 - ilość kondygnacji: 3 + przyziemie (budynek główny) 1 (sala gimnastyczna) segment B: - powierzchnia zabudowy 965,32 m2 - kubatura 9100,00 m3 - ilość kondygnacji: 1 + przyziemie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego - II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne - branża sanitarna..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie danych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku - Kamiennej al. J. Piłsudskiego 50: - rok budowy: 1936 - powierzchnia zabudowy 1618,87 m2 - kubatura 18346,48 m3 - powierzchnia użytkowa 3404,54 m2 - ilość kondygnacji: - w części starej (dydaktycznej) 3 + poddasze częściowo użytkowe - w części nowej (sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym) 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-05-25 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2011-05-25 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-10 Osoba modyfikująca : Barbara Dygas

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html