Oferta programowa PPP na rok 2012/2013
OFERTA PROGRAMOWA PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ |
|
|
26-110 Skarżysko-Kamienna, Plac Floriański 1 |
|
|
Rok szkolny 2012/2013
|
|
RODZICE, DYREKTORZY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI, NAUCZYCIELE, WYCHOWAWCY, OPIEKUNOWIE.
Dyrektor i Rada Pedagogiczna Poradni
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Skarżysku-Kamiennej oferuje następujące formy pomocy: 1. Diagnostyczną - psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną: § rozwoju psychoruchowego, § specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), § zaburzeń mowy, § uczniów z trudnościami w nauce,
§ uczniów z problemami wychowawczymi, emocjonalnymi, zagrożonych uzależnieniem i innymi trudnościami § wspomagającą wybór poziomu i kierunku kształcenia oraz zawodu i specjalności, § procesów integracji sensorycznej. 2. Terapeutyczną: § terapię indywidualna, § terapię rodzinną, § terapię logopedyczną, § socjoterapię, § terapie pedagogiczną: dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, § terapię metodą integracji sensorycznej dla dzieci z dysleksją, dyspraksją, zaburzeniami integracji sensorycznej (nadwrażliwość/podwrażliwość: dotykowa, słuchowa, niepewność grawitacyjna, nietolerancja ruchu), zespołem Downa, ADHD, zaburzeniami mowy, niepełnosprawnością intelektualną. 3. Profilaktyczną: § programy profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, § prelekcje dla rodziców z zakresu wczesnej profilaktyki niepowodzeń szkolnych, uzależnień, zaburzeń mowy, § trening zastępowania agresji z wykorzystaniem technik terapeutycznych. 4. Doradztwo szkolne i zawodowe: § kompleksowy program doradztwa edukacyjnego i zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych § indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów klas trzecich gimnazjum, § warsztaty grupowe z zakresu tożsamości zawodowej, podejmowania decyzji, aktywizacji zawodowej § indywidualne spotkania doradcze z uczniami i rodzicami § badania preferencji i predyspozycji zawodowych psychologicznych determinujących wybór zawodu 5. Orzecznictwo: § orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci i młodzieży wymagających specjalnej organizacji nauki i metod pracy,
§ orzekanie o potrzebie nauczania indywidualnego dla dzieci § orzekanie o potrzebie indywidualnego rocznego obowiązkowego przygotowania przedszkolnego
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ, SPOTKAŃ I WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ I SPOTKAŃ Z RODZICAMI UCZNIÓW:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ I SPOTKAŃ Z NAUCZYCIELAMII PEDAGOGAMI SZKOLNYMI:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Integralną częścią oferty Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej są działania terapeutyczne dla uczniówi przedszkolaków. Terapia jest prowadzona na indywidualnych warunkach uzgodnionych
z klientami.
Ponadto Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczne oferuje zajęcia, spotkania, warsztaty dla uczniów, rodziców i nauczycieli w innym zakresie tematycznym zgodnie z potrzebami, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania, uzgodnieniu tematu i czasu realizacji.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna będzie także realizować samodzielnie lub w partnerstwie z podmiotami zainteresowanymi różne formy wsparcia pedagogiczno-psychologicznego i doradczego organizowane przez MEN, KOWEZIU, Kuratorium Oświaty w Kielcach i inne instytucje działające w obszarze edukacji (np. Ogólnopolski Tydzień Kariery).
26-110 Skarżysko-Kamienna, Plac Floriański 1
tel./fax. (0-41) 25 30 686 mobile PLAY 531751684
e-mail: sekretariat@pppskarzysko.pl;
NASZ ZESPÓŁ:
MARZENA SALA - DYREKTOR PORADNI PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ
Specjalizacja: pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktycznymi i wychowawczymi w wieku gimnazjalnym. Trener ART – Treningu Zastępowania Agresji, Socjoterapeuta
ELŻBIETA JAROS PEDAGOGSpecjalizacja: pedagogika przedszkolna i nauczanie początkowe
Doradca zawodowy , terapeuta EEG Biofeedback
Specjalista organizacji pomocy społecznej
MARIA WOJCIESZEK LOGOPEDA
Specjalizacja: rewalidacja głuchych i niedosłyszących
Neurologopeda
Diagnosta dzieci niesłyszących i słabo słyszących
Terapeuta mowy osób jąkających się
KATARZYNA TOKARSKA LOGOPEDA
Specjalizacja: pedagogika ogólna
Neurologopeda
Diagnosta surdologopedii i afazajologii
MAŁGORZATA URYNEK PSYCHOLOG, OLIGOFRENOPEDAGOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Konsultant z zakresu pomocy psychologicznej i superwizji
Diagnosta dzieci autystycznych, z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi
w wieku przedszkolnym
IWONA STACHURA PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG
Specjalizacja: rewalidacja upośledzonych umysłowo
Terapeuta psychopedagogiczny
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w wieku przedszkolnym
i procesów integracji sensorycznej
MAGDALENA ŚWIERCZYŃSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia pracy i organizacji
Doradca zawodowy, terapeuta rodzin
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w młodszym wieku szkolnym
ELŻBIETA ZARZYCKA PEDAGOG, TYFLOPEDAGOG
Specjalizacja: profilaktyki społecznej i resocjalizacji
Terapeuta Pedagogiczny
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w młodszym wieku szkolnym oraz dzieci niewidomych i słabo widzących, oraz procesów integracji sensorycznej
EWA OKTABA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w starszym wieku szkolnym oraz dzieci niesłyszących i słabo słyszących, terapia pedagogiczna
DOROTA CIURA PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG, SURDOPEDAGOG
Specjalizacja: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, komunikacja z niesłyszącymi i słabosłyszącymi
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi. Trener warsztatu psychologicznego.
IWONA WŁODARCZYK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia kliniczna
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi, z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami zachowania.
Trener ART – Treningu Zastępowania Agresji
MAŁGORZATA DOBROWOLSKA-DĄBROWSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia społeczna (zarządzanie zasobami ludzkimi: doradztwo zawodowe i personalne)
Diagnosta uczniów z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami rozwojowymi
i emocjonalnymi, w wieku ponadgimnazjalnym
AGATA MATYSIAK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Posiada przygotowanie do prowadzenia terapii psychologicznej
Diagnosta dzieci z zaburzeniami zachowania, trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi oraz dzieci niewidzących i słabo widzących
IWONA BERUS PEDAGOGSpecjalizacja: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Szkolny doradca zawodowy, terapeuta EEG Biofeedback
Diagnoza uczniów z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi w wieku ponadgimnazjalnym
KATARZYNA AMBROZIK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia zachowań społecznych i psychoprofilaktyki
Psychoprofilaktyk
Diagnosta dzieci i młodzieży z trudnościami dydaktyczno - wychowawczymi w różnym wieku. Trener warsztatu psychologicznego.
ZBIGNIEW SOWA PEDAGOG, DORADCA ZAWODOWY
Specjalizacja: pedagogika zawodowa, pedagogika pracy, doradztwo edukacyjne
i zawodowe, zarządzanie oświatą
Diagnoza uczniów z trudnościami dydaktycznymi, indywidualne oraz grupowe doradztwo edukacyjne i zawodowe dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
JOANNA WRONIEWSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia ogólna
Diagnoza uczniów w wieku przedszkolnym.
Oferta programowa PPP na rok 2012/2013
OFERTA PROGRAMOWA PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ |
|
|
26-110 Skarżysko-Kamienna, Plac Floriański 1 |
|
|
Rok szkolny 2012/2013
|
|
RODZICE, DYREKTORZY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI, NAUCZYCIELE, WYCHOWAWCY, OPIEKUNOWIE.
Dyrektor i Rada Pedagogiczna Poradni
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Skarżysku-Kamiennej oferuje następujące formy pomocy: 1. Diagnostyczną - psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną: § rozwoju psychoruchowego, § specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), § zaburzeń mowy, § uczniów z trudnościami w nauce,
§ uczniów z problemami wychowawczymi, emocjonalnymi, zagrożonych uzależnieniem i innymi trudnościami § wspomagającą wybór poziomu i kierunku kształcenia oraz zawodu i specjalności, § procesów integracji sensorycznej. 2. Terapeutyczną: § terapię indywidualna, § terapię rodzinną, § terapię logopedyczną, § socjoterapię, § terapie pedagogiczną: dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, § terapię metodą integracji sensorycznej dla dzieci z dysleksją, dyspraksją, zaburzeniami integracji sensorycznej (nadwrażliwość/podwrażliwość: dotykowa, słuchowa, niepewność grawitacyjna, nietolerancja ruchu), zespołem Downa, ADHD, zaburzeniami mowy, niepełnosprawnością intelektualną. 3. Profilaktyczną: § programy profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, § prelekcje dla rodziców z zakresu wczesnej profilaktyki niepowodzeń szkolnych, uzależnień, zaburzeń mowy, § trening zastępowania agresji z wykorzystaniem technik terapeutycznych. 4. Doradztwo szkolne i zawodowe: § kompleksowy program doradztwa edukacyjnego i zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych § indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów klas trzecich gimnazjum, § warsztaty grupowe z zakresu tożsamości zawodowej, podejmowania decyzji, aktywizacji zawodowej § indywidualne spotkania doradcze z uczniami i rodzicami § badania preferencji i predyspozycji zawodowych psychologicznych determinujących wybór zawodu 5. Orzecznictwo: § orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci i młodzieży wymagających specjalnej organizacji nauki i metod pracy,
§ orzekanie o potrzebie nauczania indywidualnego dla dzieci § orzekanie o potrzebie indywidualnego rocznego obowiązkowego przygotowania przedszkolnego
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ, SPOTKAŃ I WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ I SPOTKAŃ Z RODZICAMI UCZNIÓW:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ I SPOTKAŃ Z NAUCZYCIELAMII PEDAGOGAMI SZKOLNYMI:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Integralną częścią oferty Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej są działania terapeutyczne dla uczniówi przedszkolaków. Terapia jest prowadzona na indywidualnych warunkach uzgodnionych
z klientami.
Ponadto Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczne oferuje zajęcia, spotkania, warsztaty dla uczniów, rodziców i nauczycieli w innym zakresie tematycznym zgodnie z potrzebami, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania, uzgodnieniu tematu i czasu realizacji.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna będzie także realizować samodzielnie lub w partnerstwie z podmiotami zainteresowanymi różne formy wsparcia pedagogiczno-psychologicznego i doradczego organizowane przez MEN, KOWEZIU, Kuratorium Oświaty w Kielcach i inne instytucje działające w obszarze edukacji (np. Ogólnopolski Tydzień Kariery).
26-110 Skarżysko-Kamienna, Plac Floriański 1
tel./fax. (0-41) 25 30 686 mobile PLAY 531751684
e-mail: sekretariat@pppskarzysko.pl;
NASZ ZESPÓŁ:
MARZENA SALA - DYREKTOR PORADNI PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ
Specjalizacja: pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktycznymi i wychowawczymi w wieku gimnazjalnym. Trener ART – Treningu Zastępowania Agresji, Socjoterapeuta
ELŻBIETA JAROS PEDAGOGSpecjalizacja: pedagogika przedszkolna i nauczanie początkowe
Doradca zawodowy , terapeuta EEG Biofeedback
Specjalista organizacji pomocy społecznej
MARIA WOJCIESZEK LOGOPEDA
Specjalizacja: rewalidacja głuchych i niedosłyszących
Neurologopeda
Diagnosta dzieci niesłyszących i słabo słyszących
Terapeuta mowy osób jąkających się
KATARZYNA TOKARSKA LOGOPEDA
Specjalizacja: pedagogika ogólna
Neurologopeda
Diagnosta surdologopedii i afazajologii
MAŁGORZATA URYNEK PSYCHOLOG, OLIGOFRENOPEDAGOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Konsultant z zakresu pomocy psychologicznej i superwizji
Diagnosta dzieci autystycznych, z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi
w wieku przedszkolnym
IWONA STACHURA PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG
Specjalizacja: rewalidacja upośledzonych umysłowo
Terapeuta psychopedagogiczny
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w wieku przedszkolnym
i procesów integracji sensorycznej
MAGDALENA ŚWIERCZYŃSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia pracy i organizacji
Doradca zawodowy, terapeuta rodzin
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w młodszym wieku szkolnym
ELŻBIETA ZARZYCKA PEDAGOG, TYFLOPEDAGOG
Specjalizacja: profilaktyki społecznej i resocjalizacji
Terapeuta Pedagogiczny
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w młodszym wieku szkolnym oraz dzieci niewidomych i słabo widzących, oraz procesów integracji sensorycznej
EWA OKTABA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w starszym wieku szkolnym oraz dzieci niesłyszących i słabo słyszących, terapia pedagogiczna
DOROTA CIURA PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG, SURDOPEDAGOG
Specjalizacja: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, komunikacja z niesłyszącymi i słabosłyszącymi
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi. Trener warsztatu psychologicznego.
IWONA WŁODARCZYK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia kliniczna
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi, z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami zachowania.
Trener ART – Treningu Zastępowania Agresji
MAŁGORZATA DOBROWOLSKA-DĄBROWSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia społeczna (zarządzanie zasobami ludzkimi: doradztwo zawodowe i personalne)
Diagnosta uczniów z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami rozwojowymi
i emocjonalnymi, w wieku ponadgimnazjalnym
AGATA MATYSIAK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Posiada przygotowanie do prowadzenia terapii psychologicznej
Diagnosta dzieci z zaburzeniami zachowania, trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi oraz dzieci niewidzących i słabo widzących
IWONA BERUS PEDAGOGSpecjalizacja: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Szkolny doradca zawodowy, terapeuta EEG Biofeedback
Diagnoza uczniów z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi w wieku ponadgimnazjalnym
KATARZYNA AMBROZIK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia zachowań społecznych i psychoprofilaktyki
Psychoprofilaktyk
Diagnosta dzieci i młodzieży z trudnościami dydaktyczno - wychowawczymi w różnym wieku. Trener warsztatu psychologicznego.
ZBIGNIEW SOWA PEDAGOG, DORADCA ZAWODOWY
Specjalizacja: pedagogika zawodowa, pedagogika pracy, doradztwo edukacyjne
i zawodowe, zarządzanie oświatą
Diagnoza uczniów z trudnościami dydaktycznymi, indywidualne oraz grupowe doradztwo edukacyjne i zawodowe dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
JOANNA WRONIEWSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia ogólna
Diagnoza uczniów w wieku przedszkolnym.
Oferta programowa PPP na rok 2012/2013
OFERTA PROGRAMOWA PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ |
|
|
26-110 Skarżysko-Kamienna, Plac Floriański 1 |
|
|
Rok szkolny 2012/2013
|
|
RODZICE, DYREKTORZY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI, NAUCZYCIELE, WYCHOWAWCY, OPIEKUNOWIE.
Dyrektor i Rada Pedagogiczna Poradni
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Skarżysku-Kamiennej oferuje następujące formy pomocy: 1. Diagnostyczną - psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną: § rozwoju psychoruchowego, § specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), § zaburzeń mowy, § uczniów z trudnościami w nauce,
§ uczniów z problemami wychowawczymi, emocjonalnymi, zagrożonych uzależnieniem i innymi trudnościami § wspomagającą wybór poziomu i kierunku kształcenia oraz zawodu i specjalności, § procesów integracji sensorycznej. 2. Terapeutyczną: § terapię indywidualna, § terapię rodzinną, § terapię logopedyczną, § socjoterapię, § terapie pedagogiczną: dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, § terapię metodą integracji sensorycznej dla dzieci z dysleksją, dyspraksją, zaburzeniami integracji sensorycznej (nadwrażliwość/podwrażliwość: dotykowa, słuchowa, niepewność grawitacyjna, nietolerancja ruchu), zespołem Downa, ADHD, zaburzeniami mowy, niepełnosprawnością intelektualną. 3. Profilaktyczną: § programy profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, § prelekcje dla rodziców z zakresu wczesnej profilaktyki niepowodzeń szkolnych, uzależnień, zaburzeń mowy, § trening zastępowania agresji z wykorzystaniem technik terapeutycznych. 4. Doradztwo szkolne i zawodowe: § kompleksowy program doradztwa edukacyjnego i zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych § indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe dla uczniów klas trzecich gimnazjum, § warsztaty grupowe z zakresu tożsamości zawodowej, podejmowania decyzji, aktywizacji zawodowej § indywidualne spotkania doradcze z uczniami i rodzicami § badania preferencji i predyspozycji zawodowych psychologicznych determinujących wybór zawodu 5. Orzecznictwo: § orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci i młodzieży wymagających specjalnej organizacji nauki i metod pracy,
§ orzekanie o potrzebie nauczania indywidualnego dla dzieci § orzekanie o potrzebie indywidualnego rocznego obowiązkowego przygotowania przedszkolnego
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ, SPOTKAŃ I WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ I SPOTKAŃ Z RODZICAMI UCZNIÓW:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PROPOZYCJE ZAJĘĆ I SPOTKAŃ Z NAUCZYCIELAMII PEDAGOGAMI SZKOLNYMI:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Integralną częścią oferty Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej są działania terapeutyczne dla uczniówi przedszkolaków. Terapia jest prowadzona na indywidualnych warunkach uzgodnionych
z klientami.
Ponadto Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczne oferuje zajęcia, spotkania, warsztaty dla uczniów, rodziców i nauczycieli w innym zakresie tematycznym zgodnie z potrzebami, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania, uzgodnieniu tematu i czasu realizacji.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna będzie także realizować samodzielnie lub w partnerstwie z podmiotami zainteresowanymi różne formy wsparcia pedagogiczno-psychologicznego i doradczego organizowane przez MEN, KOWEZIU, Kuratorium Oświaty w Kielcach i inne instytucje działające w obszarze edukacji (np. Ogólnopolski Tydzień Kariery).
26-110 Skarżysko-Kamienna, Plac Floriański 1
tel./fax. (0-41) 25 30 686 mobile PLAY 531751684
e-mail: sekretariat@pppskarzysko.pl;
NASZ ZESPÓŁ:
MARZENA SALA - DYREKTOR PORADNI PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ
Specjalizacja: pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktycznymi i wychowawczymi w wieku gimnazjalnym. Trener ART – Treningu Zastępowania Agresji, Socjoterapeuta
ELŻBIETA JAROS PEDAGOGSpecjalizacja: pedagogika przedszkolna i nauczanie początkowe
Doradca zawodowy , terapeuta EEG Biofeedback
Specjalista organizacji pomocy społecznej
MARIA WOJCIESZEK LOGOPEDA
Specjalizacja: rewalidacja głuchych i niedosłyszących
Neurologopeda
Diagnosta dzieci niesłyszących i słabo słyszących
Terapeuta mowy osób jąkających się
KATARZYNA TOKARSKA LOGOPEDA
Specjalizacja: pedagogika ogólna
Neurologopeda
Diagnosta surdologopedii i afazajologii
MAŁGORZATA URYNEK PSYCHOLOG, OLIGOFRENOPEDAGOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Konsultant z zakresu pomocy psychologicznej i superwizji
Diagnosta dzieci autystycznych, z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi
w wieku przedszkolnym
IWONA STACHURA PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG
Specjalizacja: rewalidacja upośledzonych umysłowo
Terapeuta psychopedagogiczny
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w wieku przedszkolnym
i procesów integracji sensorycznej
MAGDALENA ŚWIERCZYŃSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia pracy i organizacji
Doradca zawodowy, terapeuta rodzin
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w młodszym wieku szkolnym
ELŻBIETA ZARZYCKA PEDAGOG, TYFLOPEDAGOG
Specjalizacja: profilaktyki społecznej i resocjalizacji
Terapeuta Pedagogiczny
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w młodszym wieku szkolnym oraz dzieci niewidomych i słabo widzących, oraz procesów integracji sensorycznej
EWA OKTABA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi w starszym wieku szkolnym oraz dzieci niesłyszących i słabo słyszących, terapia pedagogiczna
DOROTA CIURA PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG, SURDOPEDAGOG
Specjalizacja: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, komunikacja z niesłyszącymi i słabosłyszącymi
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi. Trener warsztatu psychologicznego.
IWONA WŁODARCZYK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia kliniczna
Diagnosta dzieci z trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi, z zaburzeniami rozwojowymi i zaburzeniami zachowania.
Trener ART – Treningu Zastępowania Agresji
MAŁGORZATA DOBROWOLSKA-DĄBROWSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia społeczna (zarządzanie zasobami ludzkimi: doradztwo zawodowe i personalne)
Diagnosta uczniów z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami rozwojowymi
i emocjonalnymi, w wieku ponadgimnazjalnym
AGATA MATYSIAK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia wychowawcza
Posiada przygotowanie do prowadzenia terapii psychologicznej
Diagnosta dzieci z zaburzeniami zachowania, trudnościami dydaktyczno-wychowawczymi oraz dzieci niewidzących i słabo widzących
IWONA BERUS PEDAGOGSpecjalizacja: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Szkolny doradca zawodowy, terapeuta EEG Biofeedback
Diagnoza uczniów z trudnościami dydaktycznymi i dyslektycznymi w wieku ponadgimnazjalnym
KATARZYNA AMBROZIK PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia zachowań społecznych i psychoprofilaktyki
Psychoprofilaktyk
Diagnosta dzieci i młodzieży z trudnościami dydaktyczno - wychowawczymi w różnym wieku. Trener warsztatu psychologicznego.
ZBIGNIEW SOWA PEDAGOG, DORADCA ZAWODOWY
Specjalizacja: pedagogika zawodowa, pedagogika pracy, doradztwo edukacyjne
i zawodowe, zarządzanie oświatą
Diagnoza uczniów z trudnościami dydaktycznymi, indywidualne oraz grupowe doradztwo edukacyjne i zawodowe dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
JOANNA WRONIEWSKA PSYCHOLOG
Specjalizacja: psychologia ogólna
Diagnoza uczniów w wieku przedszkolnym.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów