BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

ogłoszenie o zamówieniu - nadzór inwestroski nad zadaniem Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 218002 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy budynku po Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym Nr 1 w Skarżysku-Kamiennej Pl. Floriański 1, określonym w dokumentacji projektowej jako Obiekt nr 1 wraz z przebudową instalacji elektrycznej, budową instalacji telefonicznej, internetowej, alarmowej i monitoringowej oraz wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej. 2. Budynek jest obiektem wolnostojącym z częściowym podpiwniczeniem. System budowy - tradycyjny. Rok budowy - lata 60-te XX wieku. Budynek składa się z dwóch przyległych do siebie brył. 3. Zestawienie danych budynku: powierzchnia zabudowy: 901,19 m2, kubatura: 10408,0 m3, powierzchnia użytkowa: 2834,94 m2, w tym piwnice: 339,49 m2, ilość kondygnacji: 3 - 4. 4. Przebudowa i adaptacja budynku jest konieczna ze względu na zmianę przeznaczenia budynku. Do 31.08.2010r. w budynku tym znajdował się Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy. Wówczas budynek pełnił funkcję dydaktyczną wraz z pokojami mieszkalnymi znajdującymi się na ostatniej kondygnacji budynku. W piwnicach znajdowały się pomieszczenia gospodarcze, techniczne i kotłownia. 5. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad przebudową budynku w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża elektryczna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji elektrycznej w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji wodno - kanalizacyjnej w całym budynku. 6. Załącznikami do opisu robót wchodzących w zakres zadania nr 1 są projekt - stanowiący załącznik nr 1 do siwz, przedmiar - stanowiący załącznik nr 4 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do siwz. 7. Załącznikami do opisu robót wchodzących w zakres zadania nr 2 są projekt - stanowiący załącznik nr 2 do siwz, przedmiar - stanowiący załącznik nr 5 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 8 do siwz. 8. Załącznikami do opisu robót wchodzących w zakres zadania nr 3 są projekt - stanowiący załącznik nr 3 do siwz, przedmiar - stanowiący załącznik nr 6 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 1, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie wykonania, wymiany, rozbudowy instalacji elektrycznej o wartości robót nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 2, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie wykonania, wymiany, rozbudowy instalacji sanitarnej o wartości robót nie mniejszej niż 120.000 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - dotyczy zadania nr 1, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej - dotyczy zadania nr 2, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - dotyczy zadania nr 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp. 3)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad przebudową budynku w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża elektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji elektrycznej w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji wodno - kanalizacyjnej w całym budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-07-27 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2011-07-27 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-10 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ogłoszenie o zamówieniu - nadzór inwestroski nad zadaniem Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 218002 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy budynku po Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym Nr 1 w Skarżysku-Kamiennej Pl. Floriański 1, określonym w dokumentacji projektowej jako Obiekt nr 1 wraz z przebudową instalacji elektrycznej, budową instalacji telefonicznej, internetowej, alarmowej i monitoringowej oraz wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej. 2. Budynek jest obiektem wolnostojącym z częściowym podpiwniczeniem. System budowy - tradycyjny. Rok budowy - lata 60-te XX wieku. Budynek składa się z dwóch przyległych do siebie brył. 3. Zestawienie danych budynku: powierzchnia zabudowy: 901,19 m2, kubatura: 10408,0 m3, powierzchnia użytkowa: 2834,94 m2, w tym piwnice: 339,49 m2, ilość kondygnacji: 3 - 4. 4. Przebudowa i adaptacja budynku jest konieczna ze względu na zmianę przeznaczenia budynku. Do 31.08.2010r. w budynku tym znajdował się Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy. Wówczas budynek pełnił funkcję dydaktyczną wraz z pokojami mieszkalnymi znajdującymi się na ostatniej kondygnacji budynku. W piwnicach znajdowały się pomieszczenia gospodarcze, techniczne i kotłownia. 5. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad przebudową budynku w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża elektryczna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji elektrycznej w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji wodno - kanalizacyjnej w całym budynku. 6. Załącznikami do opisu robót wchodzących w zakres zadania nr 1 są projekt - stanowiący załącznik nr 1 do siwz, przedmiar - stanowiący załącznik nr 4 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do siwz. 7. Załącznikami do opisu robót wchodzących w zakres zadania nr 2 są projekt - stanowiący załącznik nr 2 do siwz, przedmiar - stanowiący załącznik nr 5 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 8 do siwz. 8. Załącznikami do opisu robót wchodzących w zakres zadania nr 3 są projekt - stanowiący załącznik nr 3 do siwz, przedmiar - stanowiący załącznik nr 6 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 1, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie wykonania, wymiany, rozbudowy instalacji elektrycznej o wartości robót nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 2, - co najmniej jedną usługę nadzoru nad robotami w zakresie wykonania, wymiany, rozbudowy instalacji sanitarnej o wartości robót nie mniejszej niż 120.000 zł brutto każda - dotyczy zadania nr 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - dotyczy zadania nr 1, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej - dotyczy zadania nr 2, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - dotyczy zadania nr 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów w/g formuły spełnia/ nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp. 3)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad przebudową budynku w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża elektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji elektrycznej w kondygnacji podziemnej i nadziemnej - parter, I piętro i II piętro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa budynku przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku - Kamiennej - branża sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad wymianą instalacji wodno - kanalizacyjnej w całym budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-07-27 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2011-07-27 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-10 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html