BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Podsumowanie ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skarżysku-Kamiennej

Drukuj
1 2 3

W dniach od 19 marca do 2 kwietnia 2013 roku prowadzona była ewaluacja zewnętrzna całościowa w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej. Zakres ewaluacji obejmował następujące obszary:


1. Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej placówki.

2. Procesy zachodzące w placówce.

3.Funkcjonowanie placówki w środowisku lokalnym, w szczególności w zakresie współpracy z rodzicami uczniów.

4. Zarządzanie placówką.

 

Ewaluację prowadził wyznaczony przez Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty zespół wizytatorów.

 

Wnioski z ewaluacji:

  1. Prowadzone przez Poradnię analizy atrakcyjności oferty oraz wyciągane na tej podstawie wnioski skutkują sposobem świadczonych usług oraz ilości korzystających z niej klientów.
  2. Zbierane informacje od klientów dotyczące potrzeb, a także prowadzone analizy ich satysfakcji oraz wyciągane wnioski wpływają na modyfikację działań Poradni, np. wydłużenie czasu pracy, co umożliwia skorzystanie z usług różnym grupom klientów.
  3. W Poradni wzbogacane są działania mające na celu wyrównywanie szans edukacyjnych, a poprzez modyfikację organizacji pracy i mobilności pracowników merytorycznych Placówka dąży do tego, aby klienci mieli łatwiejszy dostęp do jej usług.
  4. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany i wynikają ze współdziałania pracowników, co prowadzi do wyrównywania szans edukacyjnych.
  5. Poradnia współpracuje z różnymi podmiotami środowiska lokalnego, co pozytywnie wpływa na efektywność jej pracy oraz zakres zaspakajanych potrzeb klientów.
  6. Poradnia rozpowszechnia w środowisku lokalnym informację o zakresie prowadzonych usług i podejmuje działania ułatwiające korzystanie z nich.
  7. Poradnia zbiera dane na temat poziomu zaspokojenia potrzeb klientów i uwzględnia ich oczekiwania – to sprawia, że jest postrzegana jako pomocna i przyjazna.
  8. Dyrektor skutecznie zabiega o poprawę warunków lokalowych i wyposażenia placówki, co przekłada się na świadczenie usług o wysokim standardzie.
  9. Poradnia wykazuje skuteczność w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych przyczyniając się tym samym do uatrakcyjnienia przydatnych dla środowiska działań.
  10. Pracownicy Poradni uczestniczą w licznych szkoleniach specjalistycznych natomiast w niewielkim stopniu dotyczą one zagadnień metod i form współpracy zespołowej.

 

 

WYMAGANIE

POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA

Obszar: Efekty

 

  1. Potrzeby osób korzystających z oferty placówki są realizowane

B

  1. Osoby korzystające z oferty placówki są aktywne

B

  1. Osoby korzystające z oferty placówki są zadowolone z działalności placówki

B

Obszar: Procesy

 

  1. Placówka ma koncepcję pracy

B

  1. Oferta placówki umożliwia realizację zadań placówki

B

  1. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany i są efektem współdziałania nauczycieli

B

  1. Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych.

B

Obszar: Środowisko

 

  1. Wykorzystywanie są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju

B

  1. Promowana jest wartość edukacji

B

Obszar: Zarządzanie

 

  1. Funkcjonuje współpraca w zespołach

C

  1. Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny

B

  1. Warunki funkcjonowania placówki

B

 

 

  • Poziom E oznacza niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom D oznacza podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom C oznacza średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom B oznacza wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom A oznacza bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę

Data wytworzenia : 2013-04-18 10:56 Autor : Wioletta Kamińska Data publikacji : 2013-04-18 10:56 Osoba udostępniająca na stronie : Wioletta Kamińska Data ostatniej modyfikacji : 2013-04-18 Osoba modyfikująca : Wioletta Kamińska

Podsumowanie ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skarżysku-Kamiennej

Drukuj
1 2 3

W dniach od 19 marca do 2 kwietnia 2013 roku prowadzona była ewaluacja zewnętrzna całościowa w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej. Zakres ewaluacji obejmował następujące obszary:


1. Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej placówki.

2. Procesy zachodzące w placówce.

3.Funkcjonowanie placówki w środowisku lokalnym, w szczególności w zakresie współpracy z rodzicami uczniów.

4. Zarządzanie placówką.

 

Ewaluację prowadził wyznaczony przez Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty zespół wizytatorów.

 

Wnioski z ewaluacji:

  1. Prowadzone przez Poradnię analizy atrakcyjności oferty oraz wyciągane na tej podstawie wnioski skutkują sposobem świadczonych usług oraz ilości korzystających z niej klientów.
  2. Zbierane informacje od klientów dotyczące potrzeb, a także prowadzone analizy ich satysfakcji oraz wyciągane wnioski wpływają na modyfikację działań Poradni, np. wydłużenie czasu pracy, co umożliwia skorzystanie z usług różnym grupom klientów.
  3. W Poradni wzbogacane są działania mające na celu wyrównywanie szans edukacyjnych, a poprzez modyfikację organizacji pracy i mobilności pracowników merytorycznych Placówka dąży do tego, aby klienci mieli łatwiejszy dostęp do jej usług.
  4. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany i wynikają ze współdziałania pracowników, co prowadzi do wyrównywania szans edukacyjnych.
  5. Poradnia współpracuje z różnymi podmiotami środowiska lokalnego, co pozytywnie wpływa na efektywność jej pracy oraz zakres zaspakajanych potrzeb klientów.
  6. Poradnia rozpowszechnia w środowisku lokalnym informację o zakresie prowadzonych usług i podejmuje działania ułatwiające korzystanie z nich.
  7. Poradnia zbiera dane na temat poziomu zaspokojenia potrzeb klientów i uwzględnia ich oczekiwania – to sprawia, że jest postrzegana jako pomocna i przyjazna.
  8. Dyrektor skutecznie zabiega o poprawę warunków lokalowych i wyposażenia placówki, co przekłada się na świadczenie usług o wysokim standardzie.
  9. Poradnia wykazuje skuteczność w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych przyczyniając się tym samym do uatrakcyjnienia przydatnych dla środowiska działań.
  10. Pracownicy Poradni uczestniczą w licznych szkoleniach specjalistycznych natomiast w niewielkim stopniu dotyczą one zagadnień metod i form współpracy zespołowej.

 

 

WYMAGANIE

POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA

Obszar: Efekty

 

  1. Potrzeby osób korzystających z oferty placówki są realizowane

B

  1. Osoby korzystające z oferty placówki są aktywne

B

  1. Osoby korzystające z oferty placówki są zadowolone z działalności placówki

B

Obszar: Procesy

 

  1. Placówka ma koncepcję pracy

B

  1. Oferta placówki umożliwia realizację zadań placówki

B

  1. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany i są efektem współdziałania nauczycieli

B

  1. Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych.

B

Obszar: Środowisko

 

  1. Wykorzystywanie są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju

B

  1. Promowana jest wartość edukacji

B

Obszar: Zarządzanie

 

  1. Funkcjonuje współpraca w zespołach

C

  1. Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny

B

  1. Warunki funkcjonowania placówki

B

 

 

  • Poziom E oznacza niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom D oznacza podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom C oznacza średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom B oznacza wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom A oznacza bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę

Data wytworzenia : 2013-04-18 10:56 Autor : Wioletta Kamińska Data publikacji : 2013-04-18 10:56 Osoba udostępniająca na stronie : Wioletta Kamińska Data ostatniej modyfikacji : 2013-04-18 Osoba modyfikująca : Wioletta Kamińska

Podsumowanie ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skarżysku-Kamiennej

Drukuj
1 2 3

W dniach od 19 marca do 2 kwietnia 2013 roku prowadzona była ewaluacja zewnętrzna całościowa w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej. Zakres ewaluacji obejmował następujące obszary:


1. Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej placówki.

2. Procesy zachodzące w placówce.

3.Funkcjonowanie placówki w środowisku lokalnym, w szczególności w zakresie współpracy z rodzicami uczniów.

4. Zarządzanie placówką.

 

Ewaluację prowadził wyznaczony przez Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty zespół wizytatorów.

 

Wnioski z ewaluacji:

  1. Prowadzone przez Poradnię analizy atrakcyjności oferty oraz wyciągane na tej podstawie wnioski skutkują sposobem świadczonych usług oraz ilości korzystających z niej klientów.
  2. Zbierane informacje od klientów dotyczące potrzeb, a także prowadzone analizy ich satysfakcji oraz wyciągane wnioski wpływają na modyfikację działań Poradni, np. wydłużenie czasu pracy, co umożliwia skorzystanie z usług różnym grupom klientów.
  3. W Poradni wzbogacane są działania mające na celu wyrównywanie szans edukacyjnych, a poprzez modyfikację organizacji pracy i mobilności pracowników merytorycznych Placówka dąży do tego, aby klienci mieli łatwiejszy dostęp do jej usług.
  4. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany i wynikają ze współdziałania pracowników, co prowadzi do wyrównywania szans edukacyjnych.
  5. Poradnia współpracuje z różnymi podmiotami środowiska lokalnego, co pozytywnie wpływa na efektywność jej pracy oraz zakres zaspakajanych potrzeb klientów.
  6. Poradnia rozpowszechnia w środowisku lokalnym informację o zakresie prowadzonych usług i podejmuje działania ułatwiające korzystanie z nich.
  7. Poradnia zbiera dane na temat poziomu zaspokojenia potrzeb klientów i uwzględnia ich oczekiwania – to sprawia, że jest postrzegana jako pomocna i przyjazna.
  8. Dyrektor skutecznie zabiega o poprawę warunków lokalowych i wyposażenia placówki, co przekłada się na świadczenie usług o wysokim standardzie.
  9. Poradnia wykazuje skuteczność w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych przyczyniając się tym samym do uatrakcyjnienia przydatnych dla środowiska działań.
  10. Pracownicy Poradni uczestniczą w licznych szkoleniach specjalistycznych natomiast w niewielkim stopniu dotyczą one zagadnień metod i form współpracy zespołowej.

 

 

WYMAGANIE

POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA

Obszar: Efekty

 

  1. Potrzeby osób korzystających z oferty placówki są realizowane

B

  1. Osoby korzystające z oferty placówki są aktywne

B

  1. Osoby korzystające z oferty placówki są zadowolone z działalności placówki

B

Obszar: Procesy

 

  1. Placówka ma koncepcję pracy

B

  1. Oferta placówki umożliwia realizację zadań placówki

B

  1. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany i są efektem współdziałania nauczycieli

B

  1. Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych.

B

Obszar: Środowisko

 

  1. Wykorzystywanie są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju

B

  1. Promowana jest wartość edukacji

B

Obszar: Zarządzanie

 

  1. Funkcjonuje współpraca w zespołach

C

  1. Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny

B

  1. Warunki funkcjonowania placówki

B

 

 

  • Poziom E oznacza niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom D oznacza podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom C oznacza średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom B oznacza wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
  • Poziom A oznacza bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę

Data wytworzenia : 2013-04-18 10:56 Autor : Wioletta Kamińska Data publikacji : 2013-04-18 10:56 Osoba udostępniająca na stronie : Wioletta Kamińska Data ostatniej modyfikacji : 2013-04-18 Osoba modyfikująca : Wioletta Kamińska

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html