BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie Nr 15/2005
Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Dyrektor
Poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektora
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Wymiar etatu : 1
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu (obsługa spraw organizacyjnych, przygotowywanie regulaminów wewnętrznych i zarządzeń)
- prowadzenie księgi inwentarzowej oraz sporządzanie rocznych spisów z natury,
- obsługa Powiatowej Rady Zatrudnienia,
- wykonywanie zadań w zakresie stosowania ustawy prawo zamówień publicznych.
Wykształcenie:
Wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne.
Wymagania konieczne:
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- co najmniej 2 letni staż na stanowisku w zakresie przeprowadzania procedur zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- znajomość obsługi komputera oraz umiejętność korzystania z Internetu.
Wymagania pożądane:
- szkolenia z ustawy prawo zamówień publicznych,
- kurs kancelaryjny I-go stopnia,
- umiejętność pracy w zespole,
- kurs obsługi sekretariatu,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- znajomość pracy biurowej,
- staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia minimum 3 lata.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia i kursy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys i list motywacyjny.
Dokumenty należy składać osobiście w terminie do: 16.12.2005 r.
w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
ul. 1-go Maja 105, pok. 209 II piętro z dopiskiem na kopercie ”Oferta Nr 15/2005”
Inne informacje:
Zatrudnienie na czas określony.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Będą do odebrania w Powiatowym Urzędzie Pracy przez okres 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a nieodebrane w tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje: tel. (041) 2510-764 w . 350
\r\n

Data wytworzenia : 2005-12-02 01:00 Autor : Jakub Kabała Data publikacji : 2005-12-02 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Jakub Kabała Data ostatniej modyfikacji : 2005-12-02 Osoba modyfikująca : Jakub Kabała

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie Nr 15/2005
Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Dyrektor
Poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektora
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Wymiar etatu : 1
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu (obsługa spraw organizacyjnych, przygotowywanie regulaminów wewnętrznych i zarządzeń)
- prowadzenie księgi inwentarzowej oraz sporządzanie rocznych spisów z natury,
- obsługa Powiatowej Rady Zatrudnienia,
- wykonywanie zadań w zakresie stosowania ustawy prawo zamówień publicznych.
Wykształcenie:
Wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne.
Wymagania konieczne:
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- co najmniej 2 letni staż na stanowisku w zakresie przeprowadzania procedur zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- znajomość obsługi komputera oraz umiejętność korzystania z Internetu.
Wymagania pożądane:
- szkolenia z ustawy prawo zamówień publicznych,
- kurs kancelaryjny I-go stopnia,
- umiejętność pracy w zespole,
- kurs obsługi sekretariatu,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- znajomość pracy biurowej,
- staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia minimum 3 lata.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia i kursy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys i list motywacyjny.
Dokumenty należy składać osobiście w terminie do: 16.12.2005 r.
w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
ul. 1-go Maja 105, pok. 209 II piętro z dopiskiem na kopercie ”Oferta Nr 15/2005”
Inne informacje:
Zatrudnienie na czas określony.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Będą do odebrania w Powiatowym Urzędzie Pracy przez okres 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a nieodebrane w tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje: tel. (041) 2510-764 w . 350
\r\n

Data wytworzenia : 2005-12-02 01:00 Autor : Jakub Kabała Data publikacji : 2005-12-02 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Jakub Kabała Data ostatniej modyfikacji : 2005-12-02 Osoba modyfikująca : Jakub Kabała

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie Nr 15/2005
Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Dyrektor
Poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektora
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Wymiar etatu : 1
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu (obsługa spraw organizacyjnych, przygotowywanie regulaminów wewnętrznych i zarządzeń)
- prowadzenie księgi inwentarzowej oraz sporządzanie rocznych spisów z natury,
- obsługa Powiatowej Rady Zatrudnienia,
- wykonywanie zadań w zakresie stosowania ustawy prawo zamówień publicznych.
Wykształcenie:
Wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne.
Wymagania konieczne:
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- co najmniej 2 letni staż na stanowisku w zakresie przeprowadzania procedur zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- znajomość obsługi komputera oraz umiejętność korzystania z Internetu.
Wymagania pożądane:
- szkolenia z ustawy prawo zamówień publicznych,
- kurs kancelaryjny I-go stopnia,
- umiejętność pracy w zespole,
- kurs obsługi sekretariatu,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- znajomość pracy biurowej,
- staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia minimum 3 lata.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia i kursy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys i list motywacyjny.
Dokumenty należy składać osobiście w terminie do: 16.12.2005 r.
w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
ul. 1-go Maja 105, pok. 209 II piętro z dopiskiem na kopercie ”Oferta Nr 15/2005”
Inne informacje:
Zatrudnienie na czas określony.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Będą do odebrania w Powiatowym Urzędzie Pracy przez okres 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a nieodebrane w tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje: tel. (041) 2510-764 w . 350
\r\n

Data wytworzenia : 2005-12-02 01:00 Autor : Jakub Kabała Data publikacji : 2005-12-02 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Jakub Kabała Data ostatniej modyfikacji : 2005-12-02 Osoba modyfikująca : Jakub Kabała

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html