BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Jadwiga Półtorak-Berus

Drukuj
1 2 3

Opis:

Do podstawowych kompetencji powiatowego inspektora nadzoru budowlanego należy wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych, których celem jest czuwanie nad przestrzeganiem prawa budowlanego podczas wykonywania robót budowlanych oraz kontrolowanie przestrzegania prawa przez organy administracji architektoniczno-budowlanej. Do zadań i kompetencji powiatowego inspektora nadzoru budowlanego należy min:
1. kontrolowanie dokumentów stanowiących podstawę wykonywania robót, certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane,
2. nakaz rozbiórki obiektów budowlanych,
3. wstrzymanie robót budowlanych,
4. nakazanie zaniechania robót bądź rozbiórki lub określenie czynności niezbędnych w celu doprowadzenia wykonywanych /wykonanych/ robót do stanu zgodnego z prawem,
5. pozwolenie na wznowienie robót,
6. nakazanie zaniechania dalszych robót bądź rozbiórki obiektu lub jego części w przypadku nie wykonania określonych czynności doprowadzenia wykonanych robót do stanu zgodnego z prawem,
7. nakazanie przeprowadzenia kontroli okresowej lub żądanie przedstawienia ekspertyzy stanu technicznego obiektu,
8. żądanie od właściciela, użytkownika, zarządcy udostępnienia dokumentów /książki obiektu z załącznika/,
9. nakazanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w użytkowaniu obiektu,
10. nakazanie rozbiórki nie użytkowanego lub nie wykończonego obiektu,
11. nakazanie opróżnienia w całości lub części budynku przeznaczonego na pobyt ludzi, bezpośrednio grożącego zawaleniem,
12. zastosowanie niezbędnych środków w celu usunięcia niebezpieczeństwa dla ludzi i mienia,
13. nakazanie przywrócenia poprzedniego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
14. prowadzenie postępowania w sprawie przyczyn katastrofy budowlanej,
15. przyjęcie zawiadomienia o katastrofie budowlanej,
16. prowadzenie postępowania w sprawie katastrofy budowlanej: powołanie komisji, powiadomienie o katastrofie GUNB, powołanie komisji,
17. określenie zakresu i terminu wykonania niezbędnych robót w celu uporządkowania terenu katastrofy budowlanej i zabezpieczenia obiektu do czasu wykonania robót doprowadzających obiekt do właściwego stanu,
18. zlecenie na koszt inwestora, właściciela lub zarządcy sporządzenia ekspertyzy,
19. wnioskowanie w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie odpowiedzialności zawodowej,
20. do wyłącznej kompetencji Powiatowego Inspektora należy również:
1/ udzielanie imiennych upoważnień do wykonywania inspekcji terenowej,
2/ kieruje pracą Inspektoratu i wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Inspektoratu,
2/ udzielanie imiennych upoważnień pracownikom Inspektoratu do podpisywania decyzji administracyjnych i postanowień,
3/ udzielanie upoważnień do reprezentowania Powiatowego Inspektora w postępowaniach przed sądami powszechnymi.


Data wytworzenia : 2012-01-01 01:01 Autor : Jadwiga Półtorak-Berus Data publikacji : 2012-01-01 02:01 Osoba udostępniająca na stronie : Jadwiga Półtorak-Berus Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-16 Osoba modyfikująca : Jadwiga Półtorak-Berus

Jadwiga Półtorak-Berus

Drukuj
1 2 3

Opis:

Do podstawowych kompetencji powiatowego inspektora nadzoru budowlanego należy wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych, których celem jest czuwanie nad przestrzeganiem prawa budowlanego podczas wykonywania robót budowlanych oraz kontrolowanie przestrzegania prawa przez organy administracji architektoniczno-budowlanej. Do zadań i kompetencji powiatowego inspektora nadzoru budowlanego należy min:
1. kontrolowanie dokumentów stanowiących podstawę wykonywania robót, certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane,
2. nakaz rozbiórki obiektów budowlanych,
3. wstrzymanie robót budowlanych,
4. nakazanie zaniechania robót bądź rozbiórki lub określenie czynności niezbędnych w celu doprowadzenia wykonywanych /wykonanych/ robót do stanu zgodnego z prawem,
5. pozwolenie na wznowienie robót,
6. nakazanie zaniechania dalszych robót bądź rozbiórki obiektu lub jego części w przypadku nie wykonania określonych czynności doprowadzenia wykonanych robót do stanu zgodnego z prawem,
7. nakazanie przeprowadzenia kontroli okresowej lub żądanie przedstawienia ekspertyzy stanu technicznego obiektu,
8. żądanie od właściciela, użytkownika, zarządcy udostępnienia dokumentów /książki obiektu z załącznika/,
9. nakazanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w użytkowaniu obiektu,
10. nakazanie rozbiórki nie użytkowanego lub nie wykończonego obiektu,
11. nakazanie opróżnienia w całości lub części budynku przeznaczonego na pobyt ludzi, bezpośrednio grożącego zawaleniem,
12. zastosowanie niezbędnych środków w celu usunięcia niebezpieczeństwa dla ludzi i mienia,
13. nakazanie przywrócenia poprzedniego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
14. prowadzenie postępowania w sprawie przyczyn katastrofy budowlanej,
15. przyjęcie zawiadomienia o katastrofie budowlanej,
16. prowadzenie postępowania w sprawie katastrofy budowlanej: powołanie komisji, powiadomienie o katastrofie GUNB, powołanie komisji,
17. określenie zakresu i terminu wykonania niezbędnych robót w celu uporządkowania terenu katastrofy budowlanej i zabezpieczenia obiektu do czasu wykonania robót doprowadzających obiekt do właściwego stanu,
18. zlecenie na koszt inwestora, właściciela lub zarządcy sporządzenia ekspertyzy,
19. wnioskowanie w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie odpowiedzialności zawodowej,
20. do wyłącznej kompetencji Powiatowego Inspektora należy również:
1/ udzielanie imiennych upoważnień do wykonywania inspekcji terenowej,
2/ kieruje pracą Inspektoratu i wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Inspektoratu,
2/ udzielanie imiennych upoważnień pracownikom Inspektoratu do podpisywania decyzji administracyjnych i postanowień,
3/ udzielanie upoważnień do reprezentowania Powiatowego Inspektora w postępowaniach przed sądami powszechnymi.


Data wytworzenia : 2012-01-01 01:01 Autor : Jadwiga Półtorak-Berus Data publikacji : 2012-01-01 02:01 Osoba udostępniająca na stronie : Jadwiga Półtorak-Berus Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-16 Osoba modyfikująca : Jadwiga Półtorak-Berus

Jadwiga Półtorak-Berus

Drukuj
1 2 3

Opis:

Do podstawowych kompetencji powiatowego inspektora nadzoru budowlanego należy wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych, których celem jest czuwanie nad przestrzeganiem prawa budowlanego podczas wykonywania robót budowlanych oraz kontrolowanie przestrzegania prawa przez organy administracji architektoniczno-budowlanej. Do zadań i kompetencji powiatowego inspektora nadzoru budowlanego należy min:
1. kontrolowanie dokumentów stanowiących podstawę wykonywania robót, certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane,
2. nakaz rozbiórki obiektów budowlanych,
3. wstrzymanie robót budowlanych,
4. nakazanie zaniechania robót bądź rozbiórki lub określenie czynności niezbędnych w celu doprowadzenia wykonywanych /wykonanych/ robót do stanu zgodnego z prawem,
5. pozwolenie na wznowienie robót,
6. nakazanie zaniechania dalszych robót bądź rozbiórki obiektu lub jego części w przypadku nie wykonania określonych czynności doprowadzenia wykonanych robót do stanu zgodnego z prawem,
7. nakazanie przeprowadzenia kontroli okresowej lub żądanie przedstawienia ekspertyzy stanu technicznego obiektu,
8. żądanie od właściciela, użytkownika, zarządcy udostępnienia dokumentów /książki obiektu z załącznika/,
9. nakazanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w użytkowaniu obiektu,
10. nakazanie rozbiórki nie użytkowanego lub nie wykończonego obiektu,
11. nakazanie opróżnienia w całości lub części budynku przeznaczonego na pobyt ludzi, bezpośrednio grożącego zawaleniem,
12. zastosowanie niezbędnych środków w celu usunięcia niebezpieczeństwa dla ludzi i mienia,
13. nakazanie przywrócenia poprzedniego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
14. prowadzenie postępowania w sprawie przyczyn katastrofy budowlanej,
15. przyjęcie zawiadomienia o katastrofie budowlanej,
16. prowadzenie postępowania w sprawie katastrofy budowlanej: powołanie komisji, powiadomienie o katastrofie GUNB, powołanie komisji,
17. określenie zakresu i terminu wykonania niezbędnych robót w celu uporządkowania terenu katastrofy budowlanej i zabezpieczenia obiektu do czasu wykonania robót doprowadzających obiekt do właściwego stanu,
18. zlecenie na koszt inwestora, właściciela lub zarządcy sporządzenia ekspertyzy,
19. wnioskowanie w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie odpowiedzialności zawodowej,
20. do wyłącznej kompetencji Powiatowego Inspektora należy również:
1/ udzielanie imiennych upoważnień do wykonywania inspekcji terenowej,
2/ kieruje pracą Inspektoratu i wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Inspektoratu,
2/ udzielanie imiennych upoważnień pracownikom Inspektoratu do podpisywania decyzji administracyjnych i postanowień,
3/ udzielanie upoważnień do reprezentowania Powiatowego Inspektora w postępowaniach przed sądami powszechnymi.


Data wytworzenia : 2012-01-01 01:01 Autor : Jadwiga Półtorak-Berus Data publikacji : 2012-01-01 02:01 Osoba udostępniająca na stronie : Jadwiga Półtorak-Berus Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-16 Osoba modyfikująca : Jadwiga Półtorak-Berus

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html