Zadania Wydziału
z przejmowaniem i gospodarowaniem mieniem Powiatu oraz przygotowywaniem
i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 14.000 euro.
1. Do zadań wydziału w zakresie przejmowania i gospodarowania mieniem powiatu należy:
1) przejmowanie mienia nabywanego z mocy prawa,
2) nabywanie mienia w drodze decyzji administracyjnych i w drodze porozumienia,
3) przygotowywanie projektów uchwał w sprawach majątkowych powiatu,
4) przygotowywanie do projektu budżetu powiatu wykazu o stanie mienia powiatowego,
5) planowanie dochodów ze sprzedaży, najmu i dzierżawy nieruchomości,
6) prowadzenie i bieżące aktualizowanie /w uzgodnieniu z Wydziałem Finansowym i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych Powiatu/ ewidencji mienia Powiatu Skarżyskiego – nieruchomości,
7) sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, najmu lub dzierżawy,
8) przygotowywanie procedur przetargowych na sprzedaż, najem i dzierżawę mienia powiatowego i udział w komisjach przetargowych,
9) przygotowywanie decyzji trwałego zarządu na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego, a także przygotowywanie decyzji o wygaśnięciu czy przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami na ich wniosek,
10) administrowanie nieruchomościami powiatu, którym nie nadano żadnej formy władania, w tym:
a) wykonywanie bieżących napraw,
b) dokonywanie drobnych zakupów materiałów niezbędnych przy wykonywaniu bieżących napraw i remontów,
c) opracowywanie planu remontów i modernizacji,
d) zlecanie opracowywania projektów i dokumentacji budowlanych na remonty
i modernizację,
e) koordynowanie oraz nadzorowanie remontów i modernizacji.
f) zwoływanie odbiorów końcowych remontów i modernizacji oraz uczestnictwo w nich,
g) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanych z wykonywaniem remontów i modernizacji.
11) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej działalności wydziału,
12) przygotowywanie i przedkładanie Zarządowi Powiatu umów na najem
i dzierżawę,
13) przygotowywanie i przedkładanie Zarządowi Powiatu umów na dostawę mediów i świadczenia usług,
14) koordynowanie i gospodarowanie lokalami biurowymi w budynkach
i nieruchomościach Powiatu Skarżyskiego, którym nie nadano żadnej formy władania,
15) wypisywanie faktur VAT za najem i dzierżawę nieruchomości Powiatu Skarżyskiego oraz Skarbu Państwa zgodnie z zawartymi umowami, a także innych faktur VAT,
16) sporządzanie miesięcznego rejestru VAT,
17) prowadzenie rejestru wydatków do 14.000 euro,
18) prowadzenie książek obiektu budowlanego budynków będących własnością Powiatu Skarżyskiego, którym nie nadano żadnej formy władania,
19) zlecanie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Powiatu Skarżyskiego, a przeznaczonych do sprzedaży i innych celów,
20) zlecanie wykonania geodezyjnego podziału nieruchomości będących własnością Powiatu Skarżyskiego,
21) prowadzenie rejestru umów najmu i dzierżawy,
22) przygotowywanie deklaracji podatkowych od nieruchomości Powiatu Skarżyskiego oraz przedkładanie comiesięczne poleceń zapłaty do Wydziału Finansowego, opłat z tytułu podatku od nieruchomości,
23) sporządzanie i przekazywanie Wojewodzie Świętokrzyskiemu sprawozdań dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Powiatu Skarżyskiego,
24) ochrona i sprzątanie budynku biurowego przy ul. Sikorskiego 20 oraz dozór
i ochrona innych nieruchomości Powiatu Skarżyskiego, którym nie nadano innej formy władania.
2. Do zadań Wydziału w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań
o udzielenie zamówień publicznych powyżej 14.000 euro należy:
1) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego, w tym również obsługa procedur odwoławczych,
2) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu gdzie stroną umowy jest Zarząd Powiatu lub Starosta,
3) sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
i przekazanie Prezesowi Urzędu w ustawowym terminie oraz innych sprawozdań,
4) gromadzenie i przetwarzanie informacji o systemie zamówień publicznych
w celu umożliwienia ich praktycznego wykorzystania przy zamówieniach,
5) przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań,
6) organizowanie i kompletowanie bibliografii z obszaru prawa zamówień publicznych,
7) bieżące informowanie kierownika zamawiającego (Starosty) o wszelkich problemach występujących zarówno w trakcie przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak i po jego przeprowadzeniu,
8) bieżąca identyfikacja ryzyka występującego w trakcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i przekazywanie wyników przełożonemu,
9) doradztwo w zakresie postępowań prowadzonych przez komórki organizacyjne Starostwa,
10) redagowanie stron internetowych w zakresie prowadzonych zamówień publicznych,
11) reprezentowanie Starostwa w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z oferentem, Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych.
Zadania Wydziału
z przejmowaniem i gospodarowaniem mieniem Powiatu oraz przygotowywaniem
i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 14.000 euro.
1. Do zadań wydziału w zakresie przejmowania i gospodarowania mieniem powiatu należy:
1) przejmowanie mienia nabywanego z mocy prawa,
2) nabywanie mienia w drodze decyzji administracyjnych i w drodze porozumienia,
3) przygotowywanie projektów uchwał w sprawach majątkowych powiatu,
4) przygotowywanie do projektu budżetu powiatu wykazu o stanie mienia powiatowego,
5) planowanie dochodów ze sprzedaży, najmu i dzierżawy nieruchomości,
6) prowadzenie i bieżące aktualizowanie /w uzgodnieniu z Wydziałem Finansowym i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych Powiatu/ ewidencji mienia Powiatu Skarżyskiego – nieruchomości,
7) sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, najmu lub dzierżawy,
8) przygotowywanie procedur przetargowych na sprzedaż, najem i dzierżawę mienia powiatowego i udział w komisjach przetargowych,
9) przygotowywanie decyzji trwałego zarządu na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego, a także przygotowywanie decyzji o wygaśnięciu czy przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami na ich wniosek,
10) administrowanie nieruchomościami powiatu, którym nie nadano żadnej formy władania, w tym:
a) wykonywanie bieżących napraw,
b) dokonywanie drobnych zakupów materiałów niezbędnych przy wykonywaniu bieżących napraw i remontów,
c) opracowywanie planu remontów i modernizacji,
d) zlecanie opracowywania projektów i dokumentacji budowlanych na remonty
i modernizację,
e) koordynowanie oraz nadzorowanie remontów i modernizacji.
f) zwoływanie odbiorów końcowych remontów i modernizacji oraz uczestnictwo w nich,
g) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanych z wykonywaniem remontów i modernizacji.
11) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej działalności wydziału,
12) przygotowywanie i przedkładanie Zarządowi Powiatu umów na najem
i dzierżawę,
13) przygotowywanie i przedkładanie Zarządowi Powiatu umów na dostawę mediów i świadczenia usług,
14) koordynowanie i gospodarowanie lokalami biurowymi w budynkach
i nieruchomościach Powiatu Skarżyskiego, którym nie nadano żadnej formy władania,
15) wypisywanie faktur VAT za najem i dzierżawę nieruchomości Powiatu Skarżyskiego oraz Skarbu Państwa zgodnie z zawartymi umowami, a także innych faktur VAT,
16) sporządzanie miesięcznego rejestru VAT,
17) prowadzenie rejestru wydatków do 14.000 euro,
18) prowadzenie książek obiektu budowlanego budynków będących własnością Powiatu Skarżyskiego, którym nie nadano żadnej formy władania,
19) zlecanie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Powiatu Skarżyskiego, a przeznaczonych do sprzedaży i innych celów,
20) zlecanie wykonania geodezyjnego podziału nieruchomości będących własnością Powiatu Skarżyskiego,
21) prowadzenie rejestru umów najmu i dzierżawy,
22) przygotowywanie deklaracji podatkowych od nieruchomości Powiatu Skarżyskiego oraz przedkładanie comiesięczne poleceń zapłaty do Wydziału Finansowego, opłat z tytułu podatku od nieruchomości,
23) sporządzanie i przekazywanie Wojewodzie Świętokrzyskiemu sprawozdań dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Powiatu Skarżyskiego,
24) ochrona i sprzątanie budynku biurowego przy ul. Sikorskiego 20 oraz dozór
i ochrona innych nieruchomości Powiatu Skarżyskiego, którym nie nadano innej formy władania.
2. Do zadań Wydziału w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań
o udzielenie zamówień publicznych powyżej 14.000 euro należy:
1) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego, w tym również obsługa procedur odwoławczych,
2) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu gdzie stroną umowy jest Zarząd Powiatu lub Starosta,
3) sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
i przekazanie Prezesowi Urzędu w ustawowym terminie oraz innych sprawozdań,
4) gromadzenie i przetwarzanie informacji o systemie zamówień publicznych
w celu umożliwienia ich praktycznego wykorzystania przy zamówieniach,
5) przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań,
6) organizowanie i kompletowanie bibliografii z obszaru prawa zamówień publicznych,
7) bieżące informowanie kierownika zamawiającego (Starosty) o wszelkich problemach występujących zarówno w trakcie przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak i po jego przeprowadzeniu,
8) bieżąca identyfikacja ryzyka występującego w trakcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i przekazywanie wyników przełożonemu,
9) doradztwo w zakresie postępowań prowadzonych przez komórki organizacyjne Starostwa,
10) redagowanie stron internetowych w zakresie prowadzonych zamówień publicznych,
11) reprezentowanie Starostwa w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z oferentem, Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów