Zadania Wydziału Ochrony Informacji
zajmuje się zapewnieniem ochrony informacji prawem chronionych oraz ich archiwizacją w urzędzie.
Do podstawowych zadań wydziału należy:
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
1.Określenie szczegółowych wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”.
2.Inicjowanie i przeprowadzanie procedur postępowań sprawdzających.
3.Przeprowadzanie szkoleń w zakresie ochrony informacji prawem chronionych.
4.Inicjowanie i nadzór nad stosowanymi środkami ochrony fizycznej starostwa.
5.Współdziałanie ze służbami ochrony państwa w zakresie ochrony informacji niejawnych.
6.Kontrola obiegu, przesyłania i zabezpieczenia informacji niejawnych.
7.Opracowanie planu postępowania z informacjami niejawnymi stanowiącymi tajemnicę państwową w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego.
8.Nadzór nad bezpieczeństwem eksploatacji systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje prawem chronione.
9.Projektowanie zmian w przepisach wewnętrznych urzędu mających wpływ na bezpieczeństwo teleinformatyczne.
10.Inicjowanie nowych, bezpiecznych rozwiązań teleinformatycznych.
11.Administracja i nadzór nad funkcjonowaniem sieci telefonicznej starostwa oraz rozliczanie połączeń w jej ruchu wewnętrznym.
12.Administrowanie kontami użytkowników serwisów sieci wewnętrznych i zewnętrznych starostwa oraz ich ewidencjonowanie.
W zakresie archiwum zakładowego i kancelarii tajnej
1.Bezpośredni nadzór i kontrola nad obiegiem dokumentów stanowiących informacje niejawne.
2.Udostępnianie, wydawanie i egzekwowanie zwrotu dokumentów stanowiących informacje niejawne osobom posiadającym właściwe uprawnienia.
3.Kontrola zgodnego z przepisami oznaczania informacji niejawnych.
4.Prowadzenie, organizowanie pracy i monitorowanie powiększania zasobów archiwum zakładowego starostwa.
5.Przejmowanie, gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie akt archiwum zakładowego.
6.Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
7.Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.
8.Nadzór całościowy nad zabezpieczeniem dokumentacji przechowywanej w archiwum.
9.Szkolenie pracowników w zakresie prawidłowości klasyfikowania archiwizowanych materiałów.
10.Bieżący nadzór nad tworzeniem i klasyfikacją dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej w Starostwie.
----
Zadania zapisane w regulaminie organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów