BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej
Numer ogłoszenia: 379234 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej- i obejmuje nadzór nad: 1)budową hali sportowej wraz z zapleczem, 2)wykonaniem miejsc parkingowych w ilości 39 miejsc, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, 3)wykonaniem drogi pożarowej wokół budynku istniejącego i projektowanego z wykorzystaniem istniejących dwóch dojazdów od ul. 1-go Maja i Rynek w Skarżysku - Kamiennej, 4)wykonaniem przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, 5)wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, 6)wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej, 7)wykonaniem instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 8)wykonaniem instalacji c.o., oraz c.t., 9)wykonaniem instalacji gazowej oraz kotłowni gazowej, 10)wykonaniem kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 11)wykonaniem instalacji wentylacyjnej, 12)wykonaniem instalacji solarnej, 13)wykonaniem instalacji elektrycznej, 14)montażem wyposażenia hali sportowej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna. 2.Program użytkowy projektowanego obiektu obejmuje: - główną arenę sportową: salę sportową, o wymiarach 22,56x36,36m; w tym wymiary areny sportowej19x36m, z możliwością: 1. rozgrywek sportowych na boisku głównym dla liczby ćwiczących 12÷26 osób, 2. podziału boiska głównego kotarami na dwa boiska ćwiczebne, - widownię na 198 miejsc na trybunach rozkładanych, - pomieszczenia usługowe widowni: -strefę wejściową widzów -hall, szatnię, -toalety ogólne oraz toaletę dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenia usługowe areny sportowej: - magazyn sprzętu sportowego połączony z areną sportową, - cztery zespoły szatniowo - sanitarne dla ćwiczących, obsługujących salę sportową, szatnie wyposażone w szafki ubraniowe dla dwóch osób z ławką, w ilości umożliwiającej rotacyjne korzystanie z szatni, w ciągu przerwy lekcyjnej, przez dwie niezależne grupy, - zespół sanitarny dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie nauczyciela wf z zespołem szatniowo - sanitarnym, - na piętrze w strefie zaplecza: - siłownię, - salę pomocniczą, - taras widokowy - pomieszczenia usługowe na piętrze w strefie zaplecza: - dwa zespoły szatniowo - sanitarne dla ćwiczących obsługujące salę pomocniczą i siłownię, - zespół sanitarny dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie nauczyciela wf z zespołem szatniowo - sanitarnym, - pomieszczenia techniczne: - dwa pomieszczenia wentylatorni, - kotłownię gazową. 3.Zestawienie powierzchni wg Polskiej Normy PN-70/B-02365: - powierzchnia zabudowana 1612,4m2 - powierzchnia całkowita 3130,0m2 - kubatura 19600,1m3 - powierzchnia netto (użytkowa; usługowa; ruchu) 2006,4m2 w tym: - powierzchnia użytkowa 1443,9m2 - powierzchnia usługowa 168,2m2 - powierzchnia ruchu 394,3m2 - powierzchnia schodów zewnętrznych 59,3m2 .................................................................................................................................................. - powierzchnia użytkowa parteru 1157,0m2 4.Wyposażenie hali sportowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz, obejmujące sprzęt do koszykówki, piłki ręcznej, nożnej halowej, siatkówki, tenisa, kotary, tablice wyników, drabiny gimnastyczne, piłkochwyty na ściany, siatkę ochronną na widownię, trybunę, lustra, poręcze i wsporniki, szafy ubraniowe. 5.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: projekt budowlano - wykonawczy - architektura - Załącznik Nr 1 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy - konstrukcja - Załącznik Nr 2 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy - elektryczny - Załącznik Nr 3 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy instalacji sanitarnych + przyłącza - Załącznik Nr 4 do siwz, przedmiar - branża budowlana - Załącznik Nr 5 do siwz, przedmiar - roboty elektryczne - Załącznik Nr 6 do siwz, przedmiar- instalacje sanitarne - Załącznik Nr 7 do siwz, przedmiar - wyposażenie sali sportowej - Załącznik Nr 8 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 9 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne - Załącznik Nr 10, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja elektryczna - Załącznik Nr 11. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia sprecyzowane zostaną w umowie, jaką Zamawiający podpisze z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę. Jeżeli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia występuje nazwa sala sportowa, to należy traktować to równomiernie z nazwą hala sportowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej siwz - oddzielnie na każde zadanie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). 4.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, zgodnie z art. 83 ust. 2 i 3 ustawy. 8.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na dane zadanie. 9.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy winien złożyć oświadczenie, że : a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /o ile dotyczy/, d)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 12 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Wykonawcy winni złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna/konsorcjum) należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykonawca do oferty musi załączyć dokument/y potwierdzający odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w branży budowlanej, sanitarnej bądź elektrycznej, zgodnie z zakresem zadania/zadań, na które będzie złożona oferta/oferty, na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub wykaz osób, którymi dysponuje bądź będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu danego zadania/zadań wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień budowlanych do nadzorowania robót w zakresie odpowiadającym wykonaniu danego zadania, na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 14 do siwz) wykonania minimum jednej podobnej usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oddzielnie na każde zadanie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot danego zadania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. poza wyżej wymienionymi dokumentami do oferty na dane zadanie należy dołączyć także: 9.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień oraz określające zakres pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy. 10.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1-8, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). 11.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 12.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie wyłączeniem zakazu ujawniania zastrzeżonych informacji. W konsekwencji oferta taka będzie przedmiotem oceny w postępowaniu, z tym że Zamawiający zobowiązany jest ujawnić także te informacje, które Wykonawca objął swoim bezskutecznym zastrzeżeniem zakazu ich udostępniania. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - Biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 207-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)budowa hali sportowej wraz z zapleczem, 2)wykonanie miejsc parkingowych w ilości 39 miejsc, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, 3)wykonanie drogi pożarowej wokół budynku istniejącego i projektowanego z wykorzystaniem istniejących dwóch dojazdów od ul. 1-go Maja i Rynek w Skarżysku - Kamiennej, 4)montaż wyposażenia hali sportowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonanie instalacji elektrycznej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, 2)wykonanie przyłącza instalacji gazowej, 3)wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, 4)wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 5)wykonanie instalacji c.o., oraz c.t., 6)wykonanie instalacji gazowej oraz kotłowni gazowej, 7)wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 8)wykonanie instalacji wentylacyjnej, 9)wykonanie instalacji solarnej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Data wytworzenia : 2009-10-30 01:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2009-10-30 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-07 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html