BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

przetarg nieograniczony

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

1. Nazwa i adres zamawiającego
Zespół Szkół Ponadgminmazjalnych Nr. 4
ul. Szkolna 15
26-110 Skarzysko-Kamienna,
tel. (041) 2532677, fax (041) 2532677

2. Określenie trybu zamówienia
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy „ Prawo zamówień publicznych ”.

3. Określenie przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy dostawy.
Przedmiot zamówienia:
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości około 80000 litrów do magazynu oleju opałowego kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Skarżysku Kamiennej ul. Szkolna 15 na sezon grzewczy 2008/2009.

Wykaz asortymentu, ilości, parametrów jakościowych oleju opałowego lekkiego i adres odbiorcy określa załącznik nr 1 do umowy.

Dostarczony olej opałowy lekki powinien odpowiadać wymaganiom normy PN-C-96024:2001 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1 oraz posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego - dostarczone do każdej dostawy.
Olej opałowy lekki musi posiadać następujące podstawowe parametry:
1) gęstość w 15 0 C, kg/m3 - max. 860
2) wartość opałowa MJ/kg - min. 42,6
3) temp. zapłonu 0 C - min.56
4) lepkość kinematyczna w temp. 200 C mm2 /s - max. 6,00
5) skład frakcyjny:
- do 250 0 C destyluje % V/V - max.65
- do 350 0 C destyluje % V/V - min.85
6) temp. płynięcia 0 C - max minus 20
7) pozostałość po koksowaniu z 10% - max 0,3
8) pozostałości destylacyjnej % m/m - max.0,3
9) zawartość siarki % m/m - max. 0,20
10) zawartość wody mg/kg - max.200
11) zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg - max.24
12) pozostałość po spopieleniu % m/m - max. 0,01
13) barwa czerwona
Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie na koszt transportem Wykonawcy (autocysternami) na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od daty zawiadomienia wykonawcy o zapotrzebowaniu.
Autocysterna winna być wyposażona w urządzenie dystrybucyjne – instalację pomiarową do paliw płynnych oraz posiadać aktualne na dzień dostawy świadectwo legalizacji/certyfikacji urządzeń dystrybucyjnych w autocysternie.
Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość oleju opałowego lekkiego winna być zgodna
ze wskazaniami licznika urządzenia dystrybucyjnego w autocysternie, potwierdzona stosownym dokumentem (tzw. karta wlewu) i podpisana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego,
a dostarczony olej opałowy lekki winien spełniać wymogi określone w Warunkach zamówienia.

Miejsce dostawy:
Magazyn oleju opałowego kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Skarżysku Kamiennej ul. Szkolna 15.
Jednorazowa dostawa około 12 000 litrów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości dostawy oleju opałowego lekkiego lub przerwania dostawy bez roszczeń finansowych Wykonawcy z tego tytułu.
Ilość zamówionego oleju opałowego w szczególności zależy od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy lub z powodu konieczności wyłączenia obiektu z eksploatacji jak również w przypadku awarii kotłowni.

Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców.

4. Termin wykonania zamówienia
pierwsza dostawa : XII 2008r., pozostałe sukcesywnie do dnia 30.XI 2009r.

5. Nazwa i kod ustalony na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień CPV :
- olej opałowy- 23122100 - 9

6. Sposób uzyskania Warunków zamówienia
Warunki zamówienia (SIWZ) dostępne są w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Skarżysku- Kamiennej, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Szkolna 15 – sekretariat, w dni robocze w godzinach 800 do 1500.

7. Określenie możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

8. Opis warunków udziału w postępowaniu
1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają (zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ) następujące warunki :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienia, np. koncesje, zezwolenia i licencje ),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1, 2 ustawy.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art.26 ust.3 ustawy).
4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ.
5. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust.4 ustawy.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy.

9. Informacja o wadium
Nie wymaga się wniesienia wadium

10. Kryteria oceny ofert
l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
Cena brutto 1 litra oleju opałowego lekkiego na dzień złożenia oferty 100%

11. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr. 4 w Skarżysku-Kamiennej, 26-110 Skarżysko-Kamienna
ul. Szkolna 15- sekretariat do dnia 19.11.2008r. do godz. 900

12. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Szkolna 15, w dniu 19.11.2008r. o godz. 1030

13. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu otwarcia ofert.

14. Zastrzeżenie o zmianie warunków lub odwołaniu przetargu.
1 Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść Warunków zmówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację
Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał niniejsze warunki zamówienia.
2) Zamawiający unieważni postępowanie w przypadkach określonych w Warunkach zamówienia. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
15. Zasady porozumiewania się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami.
Do porozumiewania się z wykonawcami Zamawiający upoważnia:
- Barbara Płusa - dyrektor szkoły, tel. nr (041) 2532677 fax nr (041) 2532677
- Leokadia Michalak - główny księgowy
w godzinach od 800 do 1400




Skarżysko-Kamienna dnia , 05.11.2008r


Data wytworzenia : 2008-11-05 01:00 Autor : Barbara Płusa Data publikacji : 2008-11-05 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Płusa Data ostatniej modyfikacji : 2009-04-24 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html