BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu - pełnienie nadzoru inwestorskiego

Drukuj
1 2 3

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Skarżysko-Kamienna: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: Budowa ul. 3-go Maja w Skarżysku-Kamiennej, Przebudowa drogi powiatowej Nr 0576T - ul. Piękna na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. 3-go Maja wraz z budową kanalizacji deszczowej w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 29288 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: Budowa ul. 3-go Maja w Skarżysku-Kamiennej, Przebudowa drogi powiatowej Nr 0576T - ul. Piękna na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. 3-go Maja wraz z budową kanalizacji deszczowej w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: Część nr 1 Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ul. 3-go Maja w Skarżysku-Kamiennej w branżach: drogowej, kanalizacyjnej (kanalizacja deszczowa), gazowej, elektroenergetycznej i teletechnicznej. Długość realizowanego odcinka drogi 2.225,77 km. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: - przebudowę skrzyżowania z ul. Fabryczną, - przebudowę skrzyżowań wzdłuż ul. 3 - go Maja, - przebudowę skrzyżowania z ul. Piękną jako skrzyżowanie typu mini rondo, - przebudowę odcinka ul. Rzeźnianej na długości około 25 mb, - przebudowę odcinka ul. Fabrycznej na długości około 72 mb, - budowę miejsc postojowych w okolicy skrzyżowania ul. 3 - go Maja z ul. Kościuszki, - budowę zatok autobusowych, - budowę chodników, - budowę ciągu pieszo - rowerowego na całej długości ulicy 3 - go Maja, - przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych na całym projektowanym odcinku, - budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami o długości 3175 mb, - usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową drogi, w tym przebudowa sieci gazowej, sieci teletechnicznej, sieci elektroenergetycznej. Część nr 2 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0576T - ul. Piękna na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. 3-go Maja wraz z budową kanalizacji deszczowej w Skarżysku-Kamiennej w branży kanalizacyjnej (kanalizacja deszczowa). Nadzór inwestorski w branży drogowej nad w/w zadaniem realizowany będzie przez Zarząd Dróg Powiatowych. Koordynatorem czynności inspektorów na budowie, zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego, będzie inspektor nadzoru inwestorskiego w branży drogowej. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: - budowę kanału deszczowego Ø 400 mm i łącznej długości L= 412,50 mb, - budowę kanału deszczowego Ø 300 mm i łącznej długości L= 132,50 mb, - wykonanie przykanalików deszczowych Ø 200 mm o łącznej długości L= 95,5 mb, - wykonanie odwodnienia liniowego typu AS 150 o łącznej długości L = 4,0 mb, - wykonanie wpustów ulicznych w ilości 30 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy robót nad którymi pełniony będzie nadzór zawierają przedmiary robót (załączniki nr 8 i nr 9 do SIWZ) jak również projekty budowlane oraz wykonawcze będące w posiadaniu Zamawiającego. Pełna dokumentacja na wykonanie obydwu zadań dostępna jest również na stronie internetowej Zamawiającego - www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl (Zakładka: Zamówienia publiczne - Jednostki Organizacyjne Powiatu - Ogłoszenia o zamówieniu). Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr (7/1-7/2) do SIWZ. Powyższe zadania przewidziane są do realizacji w ramach programu wieloletniego Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową drogi publicznej w rozumieniu przepisów o drogach publicznych wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej o wartości nadzorowanych robót min. 3.000.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Część nr 2 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową sieci kanalizacji deszczowej o wartości nadzorowanych robót min. 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1 Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobami, które pełnić będą funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) do kierowania robotami budowlanymi w niżej wymienionych specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, gazowych, elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Wykonawca przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Dopuszcza się pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez jedną osobę w zakresie więcej niż jednej specjalności pod warunkiem posiadania uprawnień w każdej z tych specjalności. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej będzie jednocześnie koordynatorem zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego. Część nr 2 Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Wykonawca przedłoży oświadczenie, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty, 2) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik nr (7/1 - 7/2) do SIWZ. 2. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., 3) konieczności dokonania przez Wykonawcę zmiany osoby inspektora nadzoru, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 5) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drog Pwiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego mieszcząca się w budynku Starostwa Powiatowego ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 413 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ul. 3-go Maja w Skarżysku-Kamiennej w branżach: drogowej, kanalizacyjnej (kanalizacja deszczowa), gazowej, elektroenergetycznej i teletechnicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość realizowanego odcinka drogi 2.225,77 km. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: - przebudowę skrzyżowania z ul. Fabryczną, - przebudowę skrzyżowań wzdłuż ul. 3 - go Maja, - przebudowę skrzyżowania z ul. Piękną jako skrzyżowanie typu mini rondo, - przebudowę odcinka ul. Rzeźnianej na długości około 25 mb, - przebudowę odcinka ul. Fabrycznej na długości około 72 mb, - budowę miejsc postojowych w okolicy skrzyżowania ul. 3 - go Maja z ul. Kościuszki, - budowę zatok autobusowych, - budowę chodników, - budowę ciągu pieszo - rowerowego na całej długości ulicy 3 - go Maja, - przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych na całym projektowanym odcinku, - budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami o długości 3175 mb, - usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową drogi, w tym przebudowa sieci gazowej, sieci teletechnicznej, sieci elektroenergetycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0576T - ul. Piękna na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. 3-go Maja wraz z budową kanalizacji deszczowej w Skarżysku-Kamiennej w branży kanalizacyjnej (kanalizacja deszczowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: - budowę kanału deszczowego Ø 400 mm i łącznej długości L= 412,50 mb, - budowę kanału deszczowego Ø 300 mm i łącznej długości L= 132,50 mb, - wykonanie przykanalików deszczowych Ø 200 mm o łącznej długości L= 95,5 mb, - wykonanie odwodnienia liniowego typu AS 150 o łącznej długości L = 4,0 mb, - wykonanie wpustów ulicznych w ilości 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.




 


Data wytworzenia : 2013-01-21 15:58 Autor : Marek Czyż Data publikacji : 2013-01-21 15:58 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2013-01-21 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html