BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu - Bankowa Obsługa Budżetu

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
Numer ogłoszenia: 261360 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych, środków na finansowanie projektów i programów realizowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi (rachunki Powiatu i jednostek organizacyjnych Powiatu w tym jednostek organizacyjnych utworzonych przez Radę Powiatu w okresie trwania umowy) w zakresie: obsługi bieżących rachunków bankowych, obsługi depozytowych rachunków bankowych rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym, otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych z możliwością zmiany liczby obsługiwanych rachunków w trakcie realizacji umowy, prowadzenie rachunku kasy zapomogowo - pożyczkowej, realizacja poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym, realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, potwierdzanie stanu salda wyciągiem bankowym na każdy dzień roboczy, pełna informacja o dacie i godzinie operacji, możliwość dokonywania operacji równocześnie tj. w tym samym czasie z różnych rachunków bankowych, możliwość uruchomienia kredytu na rachunku bieżącym, możliwość otworzenia i prowadzenia konta rozliczanego w euro, możliwość deponowania środków na lokatach terminowych w tym: automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania środków pieniężnych, w tym na lokaty typu OVERNIGHT znajdujących się na rachunku bieżącym Powiatu- ostatnia operacja danego dnia, powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami będzie pierwszą operacją na rachunku bieżącym Powiatu następnego dnia. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID 1M x współczynnik określony w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1 M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. przyjmowanie zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon, zakładanie depozytów, naliczanie oprocentowania od środków na rachunkach w rozliczeniach miesięcznych, automatyczne przeksięgowanie w ostatnim dniu każdego miesiąca naliczonych na ostatni dzień miesiąca odsetek od środków na rachunkach pomocniczych powiatowych jednostek budżetowych na wskazane przez Zamawiającego rachunki, zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na rachunek bieżący Powiatu, obrót czekowy, usługę teleserwis - telefonicznych informacji o stanie rachunku udzielanych osobom upoważnionym przez Zamawiającego, wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, jednolitego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz oprogramowania, zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej w każdej jednostce organizacyjnej powiatu na jednym stanowisku oraz dla Powiatu i Starostwa Powiatowego łącznie na jednym stanowisku. Należy przyjąć jeden czytnik na jedną jednostkę organizacyjną oraz jeden dla Powiatu i Starostwa Powiatowego. Liczba użytkowników posiadających karty mikroprocesorowe - od 2-4 osób na każdą jednostkę organizacyjną oraz 4 osoby dla Powiatu i Starostwa Powiatowego łącznie. nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy na podstawie pisemnej dyspozycji, przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, Wykonawca oprócz dostarczenia odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewni również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy, zapewnienie przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektrycznej, otwieranie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Powiatu powołanych w trakcie trwania umowy, przeniesienie istniejącej w systemie bankowości elektronicznej listy kontrahentów w ramach usługi bankowości elektronicznej wraz ze wszystkimi danymi dotyczącymi kontrahentów istniejącymi w danym systemie, oprogramowanie bankowe umożliwiające obsługę wczytywania zewnętrznych plików w formie elixir, wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek organizacyjnych Powiatu. inne stosowne do potrzeb np. wydawanie opinii bankowej, nowe usługi które pojawią się w trakcie trwania umowy w ofercie banku. 2.Podstawą otwarcia kolejnych rachunków w ramach niniejszej umowy jest pisemna dyspozycja posiadacza rachunku . 3.Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie uzgodnionym odrębnie przez strony nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 4.Bank zobowiązuje się do: przechowywania środków pieniężnych Posiadacza rachunku oraz przeprowadzania na jego zlecenie rozliczeń pieniężnych, realizacji wyłącznie dyspozycji z rachunku podpisywanych przez osoby upoważnione, wymienione w karcie wzorów podpisów, wykonywanie dyspozycji Posiadacza rachunków do wysokości pokrycia środków na rachunku lub w limicie kredytu otwartego w rachunku bieżącym, instalacji systemu elektronicznej obsługi rachunków 5.Wykonawca zapewni sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz z formie papierowej. 6.Wykonawca zapewni możliwość korzystania ze skrytki depozytowej. 7.Wykonawca zapewni realizacje transakcji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych. 8.Wykonawca zapewni dokonywanie przelewów krajowych (w tym masowe uznania) i zagranicznych. Przez usługę masowe uznania rozumie się możliwość wysłania przez Zamawiającego zbiorczego przelewu z rozksięgowaniem na konta beneficjentów ze stosownym uznaniem (stosowane w rozliczeniu wynagrodzeń pracowniczych oraz przesyłaniu świadczeń rodzinnych). 9.Krajowe zlecenia płatnicze w złotych otrzymane przez Bank z rozrachunku międzybankowego do godziny 1600 zaksięgowane będą na rachunku Posiadacza rachunku w dacie ich wpływu. 10.Bank zobowiązuje się, że zlecenia płatnicze Posiadacza rachunku będą realizowane w dniu ich złożenia do Banku - o ile złożone będą do godziny 1600. Zlecenia składane po godzinie 1600 będą realizowane w następnym dniu roboczym. 11.Przez realizację dyspozycji strony rozumieją skierowanie zlecenia płatniczego do rozrachunku międzybankowego. 12.Bank odpowiada za straty poniesione z tytułu nieterminowej i nieprawidłowej realizacji dyspozycji Posiadacza rachunków. Za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji dyspozycji Posiadacza rachunków Bank zapłaci odsetki za zwłokę według stopy ustawowej. 13.Bank ponosi odpowiedzialność za dokonywanie wypłaty z rachunku po otrzymaniu zgłoszenia utraty czeku lub blankietów czeku. 14.Czas przepływu środków do adresata na rachunek prowadzony w innym banku wynosi jeden dzień roboczy. 15.Bank realizuje wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów stanowiącej integralną część umowy. 16.Bank zobowiązuje się do przyjmowania zleceń płatniczych wyłącznie od osób wymienionych w karcie wzorów podpisów lub upoważnionych do przekazywania dokumentów księgowych obciążających rachunki. 17.Posiadacz rachunku zobowiązuje się do: gromadzenia na rachunku bankowym środków pieniężnych przeznaczonych na prowadzenie swojej działalności, prowadzenia za pośrednictwem rachunku bankowego rozliczeń pieniężnych zgodnie z przepisami prawa. 18.Środki pieniężne zgromadzone na rachunku a vista: bieżącym oraz pomocniczych, podlegają zmiennemu oprocentowaniu. Oprocentowanie zmienne ustalane jest na poziomie stawki WIBID 1 M x stały współczynnik określony w zgłoszonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1 M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. 19.Zmiana stopy procentowej od środków pieniężnych na rachunkach wynikająca ze zmiany stawki WIBID 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wprowadzenia. 20.Do obliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc liczy 30 dni, a rok 365 dni. 21. Odsetki naliczane są od pierwszego dnia zawarcia umowy i dopisywane są w rozliczeniach miesięcznych do rachunku bankowego. Przy likwidacji rachunku odsetki nalicza się do dnia poprzedzającego likwidację. 22. Oprocentowanie lokat terminowych może ulec zmianie w okresie trwania niniejszej umowy. Oprocentowanie ustalane jest na podstawie stawki WIBID 1 M. Zmiana stopy procentowej od środków pieniężnych na lokatach terminowych wynikająca ze zmiany stawki WIBID 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wprowadzenia. 23.Uruchomienie procedury kredytowej w rachunku bieżącym nastąpi z chwilą złożenia stosownego wniosku przez Posiadacza rachunku na podstawie upoważnienia wydanego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. 24. Strony ustalają, że wyciągi z rachunku będą wydawane przez Bank wyłącznie osobom wymienionym w karcie wzorów podpisów oraz innym osobom upoważnionym na piśmie przez Posiadacza rachunku w siedzibie Banku. 25.Informacje ogólne: Aktualny stan rachunków bankowych przedstawia się następująco: a)Powiat i Starostwo Powiatowe rachunek bieżący - 29 rachunek lokaty overnight - brak rachunki pomocnicze - 128 b) rachunek kasy zapomogowo - pożyczkowej - 1 26. Lokaty a) Bank zapewni oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych ) płatnych na każde żądanie. b) Bank zobowiązuje się umieszczać na lokatach overnight i na lokatach weekendowych środki pieniężne pozostające na rachunkach bankowych na koniec dnia roboczego. c) Lokowaniu podlegają środki pozostające na rachunku bieżącym Zamawiającego. W przypadku, w którym na innych rachunkach niż bieżące (wskazanych przez Zamawiającego) na koniec dnia znajdują się środki (salda dodatnie) lokowaniu podlegają wszystkie salda rachunków Zamawiającego. d) Lokowane środki oprocentowane są w oparciu o stopę WIBID 1 M i stałą marżę Banku, przy czym stawka oprocentowania może ulec podwyższeniu w wyniku negocjacji przeprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem do chwili przekazania środków na lokatę. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1 M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. e) Przyjmowanie środków pieniężnych na dłuższe terminy lokat będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wykonawca gwarantuje że oprocentowanie dla lokat na dłuższe terminy będzie dla Zamawiającego korzystniejsze. (naliczanie oprocentowania od środków na rachunkach w rozliczeniach miesięcznych). 27. Zasady udzielenia i funkcjonowania kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Skarżyskiego: a)Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Powiatowi Skarżyskiemu, na jego wniosek, w każdym roku obowiązywania umowy, kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Powiatu Skarżyskiego na dany rok budżetowy. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Powiatu Skarżyskiego. Wysokość kredytu będzie corocznie regulowana aneksem stanowiącym załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia. W związku z powyższym dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie. b)Powiat Skarżyski przeznaczy środki kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. c)Uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat. d)Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. e)Kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty złożenia wniosku. f)Odsetki należne Wykonawcy od kredytu obliczane będą na podstawie salda rachunku bieżącego budżetu Powiatu Skarżyskiego od rzeczywistego zadłużenia. g)Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy powiększonej lub pomniejszonej o marżę wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1 M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem h)Odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień ostatecznego spłacenia kredytu. i)Niezależnie od codziennej spłaty odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym wpływającymi na ten rachunek środkami dochodów budżetowych Zamawiający dokona spłaty pozostałej kwoty kredytu do dnia 31 grudnia każdego roku lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia. j)Zabezpieczeniem roszczeń Wykonawcy z tytułu udzielenia Powiatowi Skarżyskiemu kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem kredytobiorcy o poddaniu się egzekucji. k)Wysokość marży dla kredytu w rachunku bieżącym płaconej Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodna z ofertą i nie może się zmienić w trakcie trwania umowy. 28. Inne postanowienia Realizacja przedmiotu umowy w zakresie instalacji systemu elektronicznej obsługi rachunków we wskazanych jednostkach odbywać się będzie na sprzęcie komputerowym tych jednostek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) (kserokopia dokumentu potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 80
2 - miesięczna opłata za prowadzenie rachunku - 5
3 - oprocentowanie środków na rachunkach w skali roku - 10
4 - oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącycm - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Powiatowi Skarżyskiemu, na jego wniosek, w każdym roku obowiązywania umowy, kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Powiatu Skarżyskiego na dany rok budżetowy. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Powiatu Skarżyskiego. Wysokość kredytu będzie corocznie regulowana aneksem stanowiącym załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia. W związku z powyższym dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data wytworzenia : 2010-08-23 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2010-08-23 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-06 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html