BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

8/15/2011

Drukuj
1 2 3

Uchwała Nr 8/15/2011
Zarządu Powiatu Skarżyskiego
z dnia 17 stycznia 2011 roku

w sprawie: przyjęcia planu pracy Zarządu Powiatu na rok 2011.


Na podstawie § 8 ust. 2 pkt. 22 Regulaminu Organizacji Wewnętrznej i Trybu Pracy Zarządu Powiatu Skarżyskiego, stanowiącego załącznik nr 1 do Statutu Powiatu Skarżyskiego, zatwierdzonego uchwałą Nr 146/XXII/2008 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 22 kwietnia 2008 roku z późniejszymi zmianami.

Zarząd Powiatu uchwala, co następuje:

§ 1

Przyjmuje się do realizacji plan pracy Zarządu Powiatu Skarżyskiego na rok 2011, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu Skarżyskiego.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodniczący Zarządu Powiatu

Michał Jędrys

Członkowie Zarządu:
1. Waldemar Mazur ……………………….
2. Stanisław Dymarczyk …………………..
3. Zenon Nowakowski ……………………..
4. Katarzyna Bilska ………………………..



PLAN PRACY ZARZĄDU POWIATU NA ROK 2011



Zarząd Powiatu w swojej działalności realizuje bieżące zadania powiatu określone przepisami prawa oraz podejmuje działania mające na celu podniesienie jakości życia mieszkańców powiatu. W roku 2011 Zarząd stawia sobie za cele do realizacji zapisy Strategii Rozwoju Powiatu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego, dostępnych programów pomocowych, rocznego planu pracy Rady Powiatu oraz zadań wynikających z budżetu powiatu na rok 2011 oraz wieloletniej prognozy finansowej.

Swoimi działaniami w roku 2011 Zarząd Powiatu zamierza:


• Podnosić standard działania administracji powiatowej w kierunku świadczenia usług dla mieszkańców na najwyższym poziomie, w tym pełnego świadczenia „ e- usług”.
• Dążyć do wdrożenia standardów systemu zarządzania jakością ISO 9001.
• Prowadzić skuteczne i efektywne działania w ramach zwiększenia polityki wzajemnej komunikacji z mieszkańcami powiatu.
• Dążyć do dalszej poprawy warunków kształcenia, wychowania i opieki w szkołach ponadgimnazjalnych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.
• Prowadzić działania w celu rozwoju Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Skarżysku-Kamiennej.
• Podnosić standard jakości dróg powiatowych poprzez realizację rozpoczętych inwestycji i prowadzenie nowych.
• Kontynuować działania związane z termomodernizacją budynków będących własnością powiatu skarżyskiego.
• Pozyskiwać fundusze zewnętrzne zarówno na inwestycje jak i inne zadania.
• Zapewnić właściwy poziom usług w zakresie zdrowia i opieki społecznej.
• Dążyć do działań mających na celu poprawę sytuacji finansowej oraz funkcjonowania szpitala powiatowego.
• Realizować zagadnienia związane z ochroną i profilaktyką zdrowia poprzez organizowanie masowych imprez sportowo-rekreacyjnych.
• Rozwijać współpracę z organizacjami pozarządowymi z terenu powiatu skarżyskiego.
• Zintensyfikować działania promujące powiat skarżyski.




Podstawowymi dokumentami wyznaczającymi pracę Zarządu Powiatu są:

• Budżet Powiatu na 2011 r wraz z Wieloletnią Prognozą Finansową
• Plan Pracy Rady Powiatu
• Strategia Rozwoju Powiatu Skarżyskiego wraz z Wieloletnim Planem Inwestycyjnym

W oparciu o uchwalony budżet powiatu na rok 2011 Zarząd będzie realizował zapisane w nim zadania inwestycyjne - przeprowadzał postępowania przetargowe, zlecał opracowywanie projektów technicznych i wykonawczych oraz realizował zadania bieżące w poszczególnych obszarach administracji powiatowej, dysponując budżetem w ramach obowiązujących przepisów i upoważnień Rady.
Zarząd będzie podejmował działania w kierunku pozyskania dodatkowych środków finansowych z funduszy zewnętrznych.
Ponadto Zarząd będzie aktywnie współpracował z przedstawicielami administracji rządowej i samorządowej różnego szczebla, szczególnie zaś z samorządem gmin tworzących powiat skarżyski oraz z instytucjami, organizacjami- w tym pozarządowymi, przedstawicielami życia gospodarczego, kulturalnego, naukowego, w niezbędnym zakresie, gwarantującym jak największą efektywność wspólnie podejmowanych oraz realizowanych działań na rzecz mieszkańców i wszechstronnego rozwoju powiatu.

W poszczególnych miesiącach tego roku Zarząd będzie skupiał się w sposób szczególny nad zagadnieniami ujętymi w rocznym planie pracy Rady Powiatu.

Dla realizacji ustawowych zadań powiatu Zarząd będzie występował do Rady z inicjatywą uchwałodawczą, przygotowując projekty stosownych uchwał. Sam natomiast będzie realizował przyjęte przez Radę Powiatu uchwały, których będzie adresatem i jednocześnie będzie realizatorem kierunków rozwoju powiatu nakreślonych przez Radę.
















PLAN PRACY ZARZĄDU POWIATU
NA 2011 ROK


Zarząd Powiatu Skarżyskiego realizuje zadania określone w ustawie z dnia 5 czerwca 1998 roku- o samorządzie powiatowym( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.)- przy pomocy Wydziałów Starostwa, jednostek organizacyjnych powiatu oraz służb, inspekcji i straży, które działają w ramach swoich kompetencji.


Lp. Zakres Zadania Termin realizacji Odpowiedzialny
1. 2. 3. 4. 5.
Organizacja i Zarządzanie

1. Opracowanie i przyjęcie kierunków pracy Zarządu Powiatu Skarżyskiego na 2011 rok.
styczeń Sekretarz Powiatu

2. Informacja z realizacji uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego. co kwartał Sekretarz Powiatu
Zarząd Powiatu

3. Kontynuacja prac nad poprawą komunikacji wizualnej urzędu oraz Biura Obsługi Interesanta.
praca ciągła Naczelnik Wydziału OR
4. Realizacja działań związanych z informatyzacją urzędu w ramach projektów „e – świętokrzyskie -Rozbudowa Struktury Informatycznej Jednostek Samorządu Terytorialnego” oraz „ e-świętokrzyskie -System Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego” praca ciągła w ramach realizacji programu od I kwartału 2011 Sekretarz Powiatu
Zespół Zabezpieczenia Informatycznego
5. Kontynuacja działań naprawczych związanych z realizacją projektu samooceny Metodą CAF 2006.
zgodnie z harmonogramem działań naprawczych Sekretarz Powiatu
Zespół samooceny CAF

6. Podjęcie działań w celu wdrażania systemu zarządzania jakością według norm ISO 9001.
zgodnie ze złożonym wnioskiem konkursowym Zarząd Powiatu
Sekretarz Powiatu

7. Opiniowanie okresowych sprawozdań jednostek organizacyjnych powiatu.
praca ciągła
Zarząd Powiatu

8. Aktualizacja statutu powiatu oraz obowiązujących w starostwie regulaminów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. w miarę potrzeb Sekretarz Powiatu Zarząd Powiatu


9. Wprowadzenie zmian do regulaminu organizacyjnego starostwa. marzec/kwiecień Sekretarz Powiatu Zarząd Powiatu

10. Informacja z realizacji skarg i wniosków zgłoszonych do starostwa za rok 2010.
styczeń/luty Naczelnik Wydziału OR
11. Ocena wykonania planów pracy poszczególnych wydziałów starostwa i jednostek organizacyjnych wynikających z planu pracy Zarządu na rok 2010. luty Sekretarz Powiatu
12. Analiza wniosków i zaleceń z kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w starostwie i powiatowych jednostkach organizacyjnych. na bieżąco Sekretarz Powiatu
Zarząd Powiatu
13. Przyjmowanie informacji z realizacji rocznego planu kontroli i audytu wewnętrznego realizowanego przez starostwo. na bieżąco Zespół Kontroli i Audytu


II.
Bezpieczeństwo Publiczne, Obrona Cywilna i Sprawy Obywatelskie 1. Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej w 2011r. luty / maj Naczelnik WZK,OLiSO
2. Opracowanie nowego „Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu ...” wraz z kartami realizacji zadań. po otrzymaniu wytycznych Naczelnik
WZK,OLiSO
3. Nawiązanie i doskonalenie współpracy z WKU Kielce w zakresie realizacji spraw obronnych. od 1-01-2011r
zadanie ciągłe Naczelnik WZK,OLiSO
4. Realizacja zadań z zakresu szkolenia obronnego.
wg oddzielnego planu Naczelnik WZK,OLiSO
5. Doskonalenie procedur z zakresu zarządzania kryzysowego.
cały rok Naczelnik WZK,OLiSO
6. Realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej.
cały rok Naczelnik WZK,OLiSO
7. Kontrola działalności z zakresu OC w gminach. wg planu kontroli Naczelnik WZK,OLiSO
8. Opracowanie nowego „Planu Akcji Kurierskiej”
styczeń - luty Naczelnik WZK,OLiSO
9. Przeprowadzenie aktualizacji „Planów ...” z zakresu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej. w miarę potrzeb Naczelnik WZK,OLiSO
10. Opracowanie i wykonanie Regulaminu Organizacyjnego na czas „W” II kwartał
Sekretarz Powiatu
Naczelnik WZK,OLiSO


III.








































































Ochrona Zdrowia





































































1. Monitorowanie spraw z zakresu dostępności i jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych w zakładach opieki zdrowotnej utworzonych przez powiat skarżyski

praca ciągła

Naczelnik ZS
2. Dokonanie wyboru dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Skarżysku-Kamiennej
I kwartał 2011
Zarząd Powiatu

3. Opiniowanie sprawozdań finansowych zakładów opieki zdrowotnej – MOMP, OLK, ZOZ
I półrocze 2011
Naczelnik ZS
4. Ocena sytuacji finansowej zakładów opieki zdrowotnej – MOMP, OLK, ZOZ
praca ciągła
Naczelnik ZS
5. Ocena wykonania planów finansowych MOMP, OLK SP ZOZ i ZOZ na podstawie sprawozdań rocznych i półrocznych.
marzec/sierpień 2011
Naczelnik ZS
6. Rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian strukturalnych w zakładach opieki zdrowotnej.
praca ciągła
Naczelnik ZS
7. Rozpatrywanie wniosków zakładów opieki zdrowotnej dotyczących zakupu, zbycia i przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego.
praca ciągła
Naczelnik ZS
8. Analiza skarg i wniosków dotyczących działalności MOMP, OLK, ZOZ, składanych w Starostwie Powiatowym, w zakładach lub przesłanych do rozpatrzenia z innych instytucji.

praca ciągła

Naczelnik ZS
9. Przygotowanie propozycji podziału środków PFRON na zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych przyznawanych powiatowi wg algorytmu.

I kwartał 2011

Naczelnik ZS
10. Przygotowanie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawie powołania nowych składów rad społecznych działających przy MOMP, OLK SP ZOZ, ZOZ
I półrocze 2011
Naczelnik ZS
11. Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdania finansowego w Zespole Opieki Zdrowotnej
III/IV kwartał 2011
Naczelnik ZS
12. Dostosowanie aktów prawa miejscowego do przepisów ustawy o działalności leczniczej po wejściu w życie ustawy o działalności leczniczej
Naczelnik ZS
13. Realizacja, monitorowanie i rozliczenie projektów
w ramach programów Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach ogłoszonego naboru wniosków

I półrocze 2011

Naczelnik ZS
14. Monitorowanie działalności Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w zakresie wydatkowania środków z dotacji.
praca ciągła
Naczelnik ZS

IV.





























































V.
Opieka Społeczna





























































Przeciwdziałanie bezrobociu
1. Sprawozdanie Dyrektora PCPR w Skarżysku-Kamiennej z działalności jednostki za 2010 rok wraz z wykazem potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2011r. marzec
Dyrektor PCPR

2. Podział środków z PFRON na zadania z zakresu rehabilitacji społecznej. I kwartał Dyrektor PCPR
Naczelnik ZS
3. Przyjęcie Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2011-2020. I kwartał Dyrektor PCPR
Zarząd Powiatu
4. Ocena działalności Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej 'Przystań” II kwartał
Dyrektor PCPR

5. Ocena działalności Domu Pomocy Społecznej. III kwartał Dyrektor PCPR
6. Ocena działalności Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy. IV kwartał Dyrektor PCPR
7. Prowadzenia szkoleń oraz świadczenie usług konsultacyjno - diagnostycznych przez ośrodki adopcyjno-opiekuńcze dla niespokrewnionych z dzieckiem rodzin zastępczych
z terenu powiatu skarżyskiego – zlecenie zadania w zakresie pomocy społecznej w 2011 roku (na podstawie art. 25 ustawy pomocy społecznej). cały rok -
w zależności od potrzeb
Dyrektor PCPR


8. Ocena funkcjonowania
i działalności dwóch Warsztatów Terapii Zajęciowej. IV kwartał Dyrektor PCPR
9. Realizacja projektu systemowego
pn. ”Dobry start” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
w 2011r. (Umowa na realizację projektu od 31.10.2008r. do 2013 roku). cały rok Dyrektor PCPR
10. Realizacja projektu systemowego „ Dobry start” w ramach Programu Operacyjnego „Kapitał Ludzki” w 2010 r. cały rok
Dyrektor PCPR

1. Informacja o działalności
Powiatowego Urzędu Pracy
z uwzględnieniem realizacji
działań przez lokalne punkty
informacyjno-konsultacyjne.

grudzień Dyrektor PUP
2 . Przyjęcie informacji na temat
realizacji Powiatowego
Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Rynku Pracy w Powiecie Skarżyskim do roku
2013.
grudzień
Dyrektor PUP

3. Podejmowanie uchwał w sprawie wyrażenia zgody na udział PUP w projektach o dofinansowanie z funduszy europejskich oraz uchwał w sprawie pełnomocnictwa dla dyrektora do realizacji projektów.
na bieżąco Dyrektor PUP

4. Podział środków z PFRON na zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej.

I kwartał Dyrektor PUP
Zarząd Powiatu
VI. Rozwój Powiatu

Promocja

1. Działania ukierunkowane na pozyskiwanie i wykorzystanie funduszy pozabudżetowych.
praca ciągła
Naczelnik
Wydziału RO
2. Informacja na temat pozyskanych zagranicznych środków finansowych (w tym z Unii Europejskiej) w roku 2011, złożonych wniosków o dofinansowanie oraz planowanych projektów na rok 2012. IV kwartał


Naczelnik
Wydziału RO
3. Realizacja projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego” praca ciągła
Wicestarosta,
Naczelnik Wydziału RO, Naczelnik Wydziału GM, Naczelnik Wydziału EK, Naczelnik Wydziału ZS, Skarbnik Powiatu
4. Realizacja projektu pn. „As w samorządzie” w partnerstwie z Akademią Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki praca ciągła Sekretarz Powiatu

Naczelnik
Wydziału RO
5. Realizacja projektu pn. „Kompleksowe wsparcie kobiet aktywnych” w partnerstwie z Akademią Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki praca ciągła

Naczelnik
Wydziału RO
6. Realizacja zaktualizowanej Strategii Rozwoju Powiatu Skarżyskiego do roku 2020 i Wieloletniego Planu Inwestycyjnego praca ciągła Naczelnik Wydziału RO Zespół Koordynatorów ds. realizacji Strategii Rozwoju Powiatu
7. Informacja na temat realizacji zaktualizowanej Strategii Rozwoju Powiatu Skarżyskiego do roku 2020 i Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.


I kwartał

Naczelnik
Wydziału RO


8. Współorganizacja imprez promocyjnych na terenie powiatu

cały rok


Naczelnik Wydziału RO

9. Prowadzenie zintensyfikowanej kampanii promocyjnej powiatu
cały rok

Naczelnik Wydziału RO
10. Dalsza realizacja projektu partnerskiego „Nad Czarną i Kamienną…”

cały rok
Naczelnik Wydziału RO

11. Utworzenie Forum Organizacji Pozarządowych z terenu powiatu skarżyskiego.

cały rok
Nieetatowy Członek Zarządu Powiatu
Naczelnik Wydziału RO
12. Przygotowanie rocznego powiatowego kalendarium wydarzeń.


styczeń
Nieetatowy Członek Zarządu Powiatu
Naczelnik Wydziału RO
Naczelnik Wydziału EK

13. Stworzenie Platformy Partnerstwa Lokalnego (projekt)


cały rok
Nieetatowy Członek Zarządu Powiatu
Naczelnik Wydziału RO
Dyrektor PUP
14. Informacja na temat współpracy z organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
marzec
Naczelnik Wydziału RO
15. Projekty uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie uchwalenia Powiatowego Programu Współpracy z organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.


IV kwartał
Naczelnik Wydziału RO

VI.
Edukacja, Kultura,
Sport, Turystyka
1. Przygotowanie projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie powiatowego kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i turystycznych organizowanych i współorganizowanych przez Powiat Skarżyski na rok 2011
styczeń Członek Zarządu
Naczelnik Wydziału EK
2. Przygotowanie materiałów dotyczących potrzeb remontowych placówek oświatowych. styczeń/luty Naczelnik Wydziału EK
3. Opracowanie sprawozdania z osiągniętych średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego za 2010 rok.
luty Naczelnik Wydziału EK
4. Opracowanie analizy kosztów utrzymania szkół ponadgimnazjalnych i placówek oświatowych
luty Naczelnik Wydziału EK
5. Przyjęcie wytycznych do organizacji roku szkolnego 2011/2012.
marzec Naczelnik Wydziału EK
6. Przyjęcie uchwały Zarządu Powiatu w sprawie ustalenia miesięcznej stawki dotacji na ucznia, słuchacza szkoły niepublicznej. marzec/kwiecień Naczelnik Wydziału EK
7. Przygotowanie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawie utworzenie nowych szkół – w zależności od potrzeb. kwiecień Naczelnik Wydziału EK
8. Przyjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie konkursów na stanowiska dyrektorów: II Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Ekonomicznych, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
maj Naczelnik Wydziału EK
9. Przygotowanie uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania nagród Starosty. lipiec/sierpień Naczelnik Wydziału EK
10. Przyjęcie uchwały Zarządu Powiatu w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans zawodowy
do końca czerwca i do końca listopada Naczelnik Wydziału EK
11. Powołanie komisji d/s podziału środków na pomoc zdrowotną dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej
czerwiec/ listopad Członek Zarządu
Naczelnik Wydziału EK
12. Przygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych – raport o stanie oświaty
wrzesień, październik Naczelnik Wydziału EK
13. Bieżąca realizacja planów remontów placówek oświatowych
praca bieżąca Naczelnik Wydziału EK
14. Przyjmowanie na bieżąco uchwał Zarządu Powiatu w sprawie upoważnień do dokonywania w imieniu Powiatu wszelkich czynności np. w przypadku realizacji projektów unijnych. praca bieżąca Naczelnik Wydziału EK

VII.













































Finanse Powiatu












































1. Przyjęcie bilansów od powiatowych jednostek budżetowych stanowiących podstawę opracowania zbiorczego bilansu jednostek styczeń-marzec Naczelnik Wydziału Finansowego
2. Nadzór nad właściwą realizacją budżetu Powiatu w 2011 r. praca ciągła Skarbnik Powiatu, Zarząd Powiatu
3. Analiza wykonania budżetu Powiatu na 2010 roku w świetle uzyskania absolutorium. 31 marzec Skarbnik Powiatu, Zarząd Powiatu
4. Przekazanie sporządzonych sprawozdań finansowych jednostki samorządu terytorialnego za 2010 rok Radzie Powiatu 31 maj Skarbnik Powiatu, Zarząd Powiatu
5. Opracowanie bilansu skonsolidowanego Powiatu za 2010 rok. czerwiec Naczelnik Wydziału Finansowego
6. Analiza miesięcznych oraz kwartalnych sprawozdań jednostek organizacyjnych Powiatu w procesie gromadzenia i wydatkowania środków publicznych co miesiąc Skarbnik Powiatu
7. Przyjęcie kwartalnych informacji z kasowego wykonania budżetu Powiatu. raz w ciągu kwartału Skarbnik Powiatu Zarząd Powiatu
8. Przyjęcie informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu za I półrocze 2011 roku 31 sierpnia Skarbnik Powiatu Zarząd Powiatu
9. Opracowanie projektu budżetu Powiatu na 2012 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej. 15 listopad Skarbnik Powiatu, Zarząd Powiatu
10. Dokonywanie zmian w budżecie powiatu oraz w Wieloletniej Prognozie Finansowej
wg potrzeb Skarbnik Powiatu Zarząd Powiatu
VIII.
Drogownictwo i komunikacja
1. Realizacja zimowego utrzymania dróg. styczeń - kwiecień
Dyrektor ZDP
2. Współpraca z Wydziałem Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w sprawie regulowania stanu prawnego dróg powiatowych.
styczeń - grudzień

Dyrektor ZDP


3. Realizacja zadań inwestycyjnych
i remontowych na drogach.

marzec - grudzień

Dyrektor ZDP
4. Przygotowanie przetargów na roboty drogowe.
styczeń - czerwiec Dyrektor ZDP
5. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie inwestycji drogowych ze środków zewnętrznych. po ewentualnym ogłoszeniu naboru
Dyrektor ZDP
6. Doposażenie Służby Liniowej w sprzęt i ewentualne przejęcie obwodu drogowego w Ostojowie. styczeń / grudzień
. Dyrektor ZDP
7. Rozliczanie wykonanych inwestycji.
październik/ grudzień
Dyrektor ZDP
8. Podpisanie porozumienia pomiędzy przedsiębiorcami wykonującymi holowanie oraz przechowywanie na parkingu pojazdów w trybie art.130a ustawy jw, na kontynuowanie działalności do końca sierpnia 2011r.
do 15 kwietnia 2011r.
Naczelnik Wydziału KT
9. Określenie warunków wykonywania działalności, oraz wyłonienie w drodze przetargu przedsiębiorców wykonujących zadania jw. wg nowych zasad.
do 1 lipca 2010.
Naczelnik Wydziału KT
wspólnie z Wydziałem Gospodarki Mieniem Powiatu.

10. Przeprowadzenie z udziałem Policji kontroli pojazdów nauki jazdy będących w ruchu, w trakcie szkolenia kandydata na kierowców. ( informacja dla zarządu)
maj /wrzesień Naczelnik Wydziału KT


IX.
Geodezja, Kartografia,
i Gospodarka Nieruchomościami
1. Stała współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie przekazywania danych z operatu ewidencji gruntów dla celów systemu zarządzania
i kontroli AICS.

2. Stała współpraca z Wydziałami Starostwa Powiatowego odnośnie udostępniania danych z operatu ewidencji gruntów i budynków.









praca ciągła Naczelnik
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami



3. Kontynuowanie prac związanych
z regulacją stanu prawnego dróg powiatowych na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872
ze zmianami).



praca ciągła

Naczelnik
Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami

X.
Architektura
Budownictwo
Planowanie Przestrzenne 1. Rozpatrywanie zawiadomień wójta, burmistrza i prezydenta miasta o podjęciu uchwały do przystąpień do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w świetle ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. na bieżąco Naczelnik Wydziału AB
2. Uzgadnianie projektu planu miejscowego w zakresie zadań samorządowych w świetle w/w ustawy na bieżąco Naczelnik Wydziału AB
3. Opiniowanie wniosków zarządców dróg publicznych w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w świetle ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. na bieżąco Naczelnik Wydziału AB

XI.
Gospodarka Mieniem Powiatu 1. Prowadzenie dalszych działań zmierzających do przejmowania nieruchomości Skarbu Państwa na mienie powiatowe. Praca ciągła
Naczelnik Wydziału GM
2. Realizacja zadania pn: ”Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”
I półrocze

Naczelnik Wydziału GM
3. Realizacja zadania pn: “Remont i adaptacja pomieszczeń w budynkach przy Placu Floriańskim”
I półrocze
Naczelnik Wydziału GM
4. Realizacja zadania – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Skarżyskiego”.
praca ciągła
Naczelnik Wydziału GM
5. Przekazanie w trwały zarząd nieruchomości zajętych pod drogami powiatowymi jednostce Zarząd Dróg Powiatowych.
praca ciągła
Naczelnik Wydziału GM
6. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
praca ciągła Naczelnik Wydziału GM

XII.
Rolnictwo, Ochrona Środowiska,
Leśnictwo.



Bezpieczeństwo Sanitarne 1. Omówienie planów z zakresu edukacji ekologicznej.
kwiecień Naczelnik OS

2. Raport z wykonania „Programu ochrony środowiska w Powiecie Skarżyskim”
maj Naczelnik OS
3. Stan realizacji wpływów za korzystanie ze środowiska
wrzesień Naczelnik OS

1. Przedstawienie informacji o stanie bezpieczeństwa sanitarnego powiatu skarżyskiego.
kwiecień/maj
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

XIII.
Współpraca z Organizacjami Społeczno -Zawodowymi oraz Gminami
1. Organizowanie stałych spotkań informacyjnych z prezydentem, burmistrzem i wójtami gmin – omówienie głównych kierunków funkcjonowania administracji oraz zadań realizowanych wspólnie. praca ciągła

Starosta Powiatu
Członkowie Zarządu
Sekretarz Powiatu
2. Bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi.
praca ciągła Naczelnik Wydziału RO
Nieetatowy Członek Zarządu
3. Zapewnienie stałej współpracy
z organizacjami kombatanckimi
w powiecie. praca ciągła Naczelnik Wydziału OR
Sekretarz Powiatu
4. Współpraca z organizacjami gospodarczymi oraz związkami zawodowymi.
praca ciągła
Starosta Skarżyski
Członkowie Zarządu
5. Udział w sesjach Rady Miasta,
Rady Miasta i Gminy oraz Gmin.
praca ciągła Starosta Skarżyski
Członkowie Zarządu



XIV.
Pozostałe zagadnienia

1. Aktualizacja aktów wewnętrznych zarządu, statutów, regulaminów jednostek organizacyjnych powiatu. na bieżąco

Sekretarz Powiatu


2. Zaopiniowanie planów pracy na 2011 rok – Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Stałych Rady Powiatu styczeń Zarząd Powiatu
3. Opiniowanie projektów materiałów opracowywanych przez Naczelników Wydziałów dla potrzeb Komisji Stałych Rady Powiatu. praca ciągła Zarząd Powiatu
4. Opiniowanie projektów materiałów wnoszonych przez Naczelników Wydziałów i kierowników jednostek organizacyjnych powiatu. praca ciągła Zarząd Powiatu
5. Opiniowanie projektów uchwał Rady Powiatu wnoszonych przez podmioty inne niż Zarząd Powiatu. praca ciągła Zarząd Powiatu






XV.
Uroczystości,
Święta i Imprezy Powiatowe
1. Dzień Samorządu Terytorialnego.
2. Uroczystości rocznicowe - Brzask
3. Dożynki Powiatowe
4. Dożynki Wojewódzkie.
5. Święto Niepodległości.
6. Imprezy powiatowe o charakterze sportowym i rekreacyjnym.
7. Inne wg. przyjętego powiatowego kalendarza imprez zgodnie z uchwałą Rady Powiatu zgodnie z przyjętymi terminami



Sekretarz Powiatu
Naczelnik RO Naczelnik OR
Naczelnik EK

Zarząd Powiatu














 


Data wytworzenia : 2011-05-05 02:00 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2011-01-24 03:30 Osoba udostępniająca na stronie : Małgorzata Łakomiec Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-17 Osoba modyfikująca : Karina Wiśniewska

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html