BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 20/2013 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 maja 2013 roku

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 20/2013
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego

z dnia 23 maja 2013 r.

W posiedzeniu udział wzięli:

Członkowie Zarządu Powiatu:

  1. Michał Jędrys                                      - Starosta
  2. Waldemar Mazur                                - Wicestarosta
  3. Stanisław Dymarczyk                        - Członek Zarządu Powiatu
  4. Zenon Nowakowski                            - Członek Zarządu Powiatu
  5. Katarzyna Bilska                                 - Członek Zarządu Powiatu

Stali uczestnicy posiedzenia:

  1. Małgorzata Łakomiec                          -  Sekretarz Powiatu
  2. Monika Gębska                                  -  Skarbnik Powiatu
  3. Małgorzata Nosowicz                          -   Rzecznik Prasowy

 

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Michał Jędrys

Posiedzenie protokołowała: Magdalena Jakubiak – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.


Porządek posiedzenia:

  1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: 
    a) wprowadzenie zmian w budżecie powiatu na 2013 rok,
    b) odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa,
    c) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku – Kamiennej.
  2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
  3. Sprawy różne.

Streszczenie posiedzenia:

Starosta – Pan Michał Jędrys powitał zebranych oraz przedstawił proponowany porządek posiedzenia.

Zarząd Powiatu przyjął proponowany porządek posiedzenia.

Ad. pkt. 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:

a) wprowadzenie zmian w budżecie powiatu na 2013 rok (załącznik nr 2)

Skarbnik – Pani Monika Gębska poinformowała, iż zmiany wprowadzone
w uchwale wynikają z:

  • pisma Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki znak EK.425.37.2013 z dnia 21.05.2013 r. – przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie zł: 11.000 na zabezpieczenie środków koniecznych do zawarcia umów o dzieło
    w związku z organizacją Pikniku Archeologicznego „PraOsada Rydno”,
  • pism Zespołu ds. Promocji znak PR.0343.13.2013 z dnia 20.05.2013 r. oraz Biura Rady znak BR.3026.1.2013 z dnia 20.05.2013r – przeniesienie planu wydatków pomiędzy rozdziałami i paragrafami w kwocie zł: 3.000. Jest to nadwyżka w planie powstała po rozliczeniu wypłat ryczałtów radnych od początku roku do maja 2013 r.
    i zostaje przeznaczona na organizację wizyty delegacji władz Ukrainy w naszym powiecie,
  • pisma Zespołu Szkół Technicznych znak ZST-95.301.2013 z dnia 22.05.2013 r. – przeniesienie nadwyżki w planie w kwocie zł: 7.000 w składkach na PFRON
    i na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym na zabezpieczenie zakupu usług związanych z wywozem nieczystości i śmieci, opłaty pocztowe oraz usługi reklamowe związane z naborem uczniów na nowy rok szkolny,
  • pisma Domu Pomocy Społecznej znak DPS-227/2013 z dnia 09.05.2013 r. – przeniesienie oszczędności na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym w kwocie zł: 2.836 na wynagrodzenia.

Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia zmian
w budżecie powiatu na 2013 rok.

b) odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa. (załącznik nr 3)

Uchwałę w powyższej sprawie przedstawił Członek Zarządu - Pan Zenon Nowakowski, który poinformował, iż zgodnie z treścią uchwały odmawia się uwzględnienia wezwania Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach do usunięcia naruszenia prawa poprzez uchylenie uchwały nr 6/22/2013 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 26 lutego
w sprawie ustalenia miesięcznych stawek dotacji na ucznia/słuchacza szkół publicznych
o uprawnieniach szkół publicznych w roku budżetowym 2013 z przyczyn wskazanych
w uzasadnieniu stanowiącym załącznik nr 1 do uchwały.

Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa.

c) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej. (załącznik nr 4)

Powyższy projekt uchwały przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur.

Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli uwag oraz jednogłośnie podjęli powyższą uchwałę.

Ad. pkt. 2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu Skarżyskiego.


          Starosta – Pan Michał Jędrys zreferował pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego, który w związku z pismem osoby prywatnej zwrócił się z prośbą o wyrażenie zgody na podjęcie czynności, zmierzających do ustalenia czy garaż tej osoby znajduje się na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów miasta Skarżyska-Kamiennej jako działka nr 4/9 o pow. 0,4190 ha (obręb 2 Borki, arkusz mapy 10), dla której prowadzona jest księga wieczysta Nr KI1R/00019420/8, w której jako właściciel wpisany jest Powiat Skarżyski. (załącznik nr 5)

            W piśmie poinformowano, że Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami nie jest w stanie jednoznacznie stwierdzić jak usytuowany jest przedmiotowy garaż w stosunku do granic ewidencyjnych działki nr 4/9 stanowiącej własność Powiatu Skarżyskiego, gdyż będzie to możliwe dopiero po wyniesieniu granic ewidencyjnych w/w działki w terenie. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wykonywanie czynności związanych z wyniesieniem granic należy do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, czyli jednostek wykonawstwa geodezyjnego. Tym samym właściwym do ustalenia granic przedmiotowej działki nie jest Wydział Geodezji tut. Starostwa.

            Zarząd Powiatu odłożył podjęcie decyzji w przedmiotowej sprawie.

           Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski odczytał pismo Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika z prośbą o wyrażenie zgody
na pozostawienie w roku szkolnym 2013/2014 dziewięciu etatów pracowników administracji
i obsługi. (załącznik nr 6)

        Prośbę umotywowano koniecznością utrzymania w placówce porządku organizacyjnego oraz zapewnienia należytego wypełniania obowiązków administracyjnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szkoły.

              Zarząd Powiatu wyraził zgodę na pozostawienie ośmiu etatów pracowników administracji i obsługi w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika.

             Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował, iż Dyrektor Zespołu Szkół Samochodowo – Usługowych zwróciła się z prośbą o wyrażenie zgody na ponowne podpisanie umowy ze Stowarzyszeniem Twórców Kultury Miasta Skarżysko – Kamienna. Powyższa umowa dotyczy najmu pomieszczenia o powierzchni 8,70 m² przeznaczonego
na sklepik szkolny i została zawarta na okres od 01.12.2010 r. do 31.05.2013 r. w oparciu
o oferty przetargowe. (załącznik nr 7)

           Starosta – Pan Michał Jędrys zaproponował, aby przedłużyć umowę najmu w/w pomieszczenia do końca bieżącego roku szkolnego na dotychczasowych warunkach, natomiast w miesiącu czerwcu zamieścić ogłoszenie na stronie biuletynu informacji publicznej o wolnych pomieszczeniach z przeznaczeniem na prowadzenie sklepiku szkolnego. Oferty zostaną rozstrzygnięte na zasadzie pisemnego przetargu nieograniczonego.

               Zarząd Powiatu jednogłośnie zaakceptował propozycję Starosty – Pana Michała Jędrysa.

             Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował, że Dyrektor Zespołu Placówek Resocjalizacyjno – Wychowawczych w Skarżysku – Kamiennej zgodnie z uchwałą nr 40/V/2011 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 24 lutego 2011 w sprawie: szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania wierzytelności Powiatu Skarżyskiego oraz jego jednostek organizacyjnych z tytułu należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny oraz udzielania ulg w spłacie tych należności, a także wskazania organów do tego uprawnionych zwrócił się z prośbą o umorzenie zadłużenia w wysokości 2.486 zł za wyżywienie byłego wychowanka Placówki. (załącznik nr 8)

Dyrektor motywuje prośbę informując, iż do placówki wpłynęło pismo z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach, w którym poinformowano o bieżącej, bardzo trudnej sytuacji finansowej rodziny.

              Zarząd Powiatu wyraził zgodę na umorzenie w/w kwoty zadłużenia za wyżywienie wychowanka Zespołu Placówek Resocjalizacyjno – Wychowawczych.


            Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski zapoznał zebranych z pismem Zespołu realizującego „Projekt Kamienna 2013” z prośbą o finansowe i medialne wsparcie powyższej inicjatywy o charakterze non profit. Zadaniem projektu jest penetracja rzeki Kamiennej od źródeł do jej ujścia, co ma na celu promocję powiatu skarżyskiego, obszarów leżących nad rzeką Kamienną oraz całego regionu świętokrzyskiego. (załącznik nr 9)

            Przewodniczący poddał pod głosowanie wyrażenie zgody na finansowe i medialne wsparcie „Projektu Kamienna 2013”:

  • przeciw głosowały 4 osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu: Pan Stanisław Dymarczyk i Pan Zenon Nowakowski),
  • wstrzymała się od głosu 1 osoba (Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska).

            W wyniku przeprowadzonego głosowania Zarząd Powiatu nie wyraził zgody
na prośbę zawartą w przedmiotowym piśmie.

            Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował, iż Dyrekcja Zespołu Szkół Technicznych zwróciła się z prośbą do Zarządu Powiatu o wyrażenie zgody na udział szkoły w projekcie realizowanym przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli DC Edukacja – wspierającym w rozwoju kształcenia w zakresie „zielonej gospodarki”. (załącznik nr 10)

Nadmieniono, że projekt nie wymaga żadnego zaangażowania finansowego ze strony szkoły ani organu prowadzącego.

Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na udział Zespołu Szkół Technicznych
w powyższym projekcie.

            Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował zebranych, iż wpłynęło pismo Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych zawierające prośby:

  1. o wyrażenie zgody na udział szkoły w projekcie realizowanym przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli DC Edukacja – wspierającym w rozwoju kształcenia
    w zakresie „zielonej gospodarki”.
  2. o wyrażenie zgody na udział szkoły w projekcie „HANDEL I REKLAMA
    W PRAKTYCE – pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach”, realizowanym w ramach Działania 3.4 – Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie. Projekt ten dotyczy kierunku technik logistyk.

Dyrektor w piśmie nadmieniła, iż w/w projekty nie wymagają żadnego zaangażowania finansowego ze strony szkoły ani organu prowadzącego. (załącznik nr 11)

           Zarząd Powiatu wyraził zgodę na udział Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych w projekcie realizowanym przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli DC Edukacja – wspierającym w rozwoju kształcenia w zakresie „zielonej gospodarki”,
natomiast w kwestii dotyczącej projektu. „HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE” Zarząd nie wyraził zgody.

         Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski zapoznał zebranych z pismem Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych, która w związku z uzyskaną zgodą na organizację kursów kwalifikacyjnych zwróciła się do Zarządu Powiatu z prośbą
o określenie form możliwości dostosowania ich organizacji dla słuchaczy niepełnosprawnych.

            W piśmie poinformowano, ze zgodnie z interpretacją Ministerstwa Edukacji Narodowej, organ prowadzący może określić powyższe warunki poprzez wskazanie np. zmniejszonej liczby uczestników uwzględniającej rodzaj niepełnosprawności, specjalne formy czy metody pracy. (załącznik nr 12)

            Zarząd Powiatu zadecydował o utworzeniu w ramach kursów kwalifikacyjnych
2 grup, po 14 słuchaczy każda, dla zawodów kucharz oraz cukiernik.

            Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował, iż w dniu 3 czerwca 2013 roku na boiskach Orlik odbędą się: Powiatowy Dzień Sportu oraz Pokaz Talentów.
W związku z powyższym Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych w Skarżysku – Kamiennej zwrócił się z prośbą o wsparcie finansowe w/w imprez lub ufundowanie nagród dla zwycięzców. (załącznik nr 13)

           Zarząd Powiatu postanowił przyznać kwotę 500 zł. na wsparcie finansowe powyższych imprez. Środki na ten cel zostaną przeznaczone z dz. 926 rozdz. 92605.

Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk zapoznał zebranych z pismem Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej, który w związku
z wydaniem decyzji GG-II.683.23.2012 z dnia 08.05.2013 r. oraz GG-II.683.24.2012 z dnia 08.05.2013 r. dotyczących wypłaty odszkodowań na zadaniu pod nazwą „Budowa ulicy
3 Maja w Skarżysku – Kamiennej” zwrócił się z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie wypłaty odszkodowania dla byłych współwłaścicieli działki położonej w Skarżysku – Kamiennej obręb 4 Kamienna, arkusz mapy 30, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 227/3 o pow. 0,0015 ha w kwocie 4.369,00 zł. oraz dla Gminy Skarżysko – Kamienna obręb 4 Kamienna jako działki: 476/1 o pow. 0,0143 ha, nr 288/15 o pow. 0,0206 ha w wysokości 40.144,00 zł. (załącznik nr 14)

         Zarząd Powiatu podjął decyzję o dokonaniu wypłaty w/w odszkodowań przez Zarząd Dróg Powiatowych. Jednocześnie zdecydowano, że środki na ten cel powinny zostać pokryte z inwestycji drogowej pn. „Budowa ulicy 3 Maja w Skarżysku – Kamiennej”.

          Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk poinformował, iż Zarząd Dróg Powiatowych, w nawiązaniu do pisma Prezydenta Miasta Skarżyska - Kamiennej oraz stosownie do ustaleń z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 24 kwietnia 2013 r. przedłożył mapę logistyczną planowanego zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2013/2014. (załącznik nr 15)

            W piśmie poinformowano, iż szacowany koszt przedmiotowego przedsięwzięcia wynosi 649.550,00 zł. W związku z powyższym Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych zwrócił się z prośbą o:

  • zabezpieczenie środków finansowych na zakup dwóch pługów średnich PM 6 i dwóch piaskarek PJ1 o pojemności 4,5 m³ w kwocie 160.000,00 zł oraz piasku i soli do zimowego utrzymania w kwocie 225.000,00 zł,
  • akceptację przedłożonej mapy logistycznego planowania przedsięwzięcia,
    co umożliwi rozpoczęcie procedury przetargowej na wynajem 6 nośników, w tym dwóch w pełni zaopatrzonych w sprzęt,
  • podjęcie decyzji o rezygnacji ze wspólnego przeprowadzenia z miastem Skarżysko-Kamienna przetargu na zimowe utrzymanie dróg.

Przewodniczący poddał powyższe pod głosowanie:

- za głosowały 4 osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk i Pan Zenon Nowakowski),

- wstrzymała się od głosu 1 osoba (Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska).

         W wyniku przeprowadzonego głosowania Zarząd Powiatu wyraził zgodę na podjęcie przez Zarząd Dróg Powiatowych działań, zmierzających do zmiany sposobu zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2013/2014, zgodnie z treścią przedmiotowego pisma.

          Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk poinformował, że Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych zwrócił się z prośbą o wprowadzenie nowego zadania pn. „Przebudowa chodnika przy Al. Tysiąclecia na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Mickiewicza w Skarżysku – Kamiennej” oraz na zmniejszenie w Dziale 600 Rozdział 60014 § 6050 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T relacji Łączna – Jęgrzna – Gózd na terenie Gminy Łączna - 30.000,00 zł. (załącznik nr 16)
W uzasadnieniu poinformowano, iż nawierzchnia w/w chodnika jest w bardzo złym stanie technicznym, zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników. To jedyny ciąg komunikacji pieszej wzdłuż drogi powiatowej oraz budynków Spółdzielni Mieszkaniowej.
Nadmieniono, że Spółdzielnia Mieszkaniowa w Skarżysku – Kamiennej zadeklarowała partycypację w kosztach w/w zadania w wysokości 60%.

            Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na wprowadzenie nowego zadania pn. „Przebudowa chodnika przy Al. Tysiąclecia na odcinku od ul. Słowackiego
do ul. Mickiewicza w Skarżysku – Kamiennej oraz na zmniejszenie w Dziale 600 Rozdział 60014 § 6050 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T relacji Łączna – Jęgrzna – Gózd
na terenie Gminy Łączna w kwocie 30.000,00 zł.

          Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego, który zwrócił się z prośbą o podjęcie decyzji
w sprawie ustalenia stawki za wynajem lokali w budynku przy ul. Sikorskiego 20. (załącznik nr 17)
         Naczelnik w piśmie zaproponował, aby stawka za wynajem lokali wynosiła 18 zł m² plus koszty zgodnie z kalkulacją na dany budynek.

         Zarząd Powiatu przychylił się do propozycji Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego.

       Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował, iż Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki zwrócił się z prośbą o wytypowanie przedstawiciela Zarządu Powiatu do prac w Komisji ds. podziału środków na pomoc zdrowotną dla nauczycieli.(załącznik nr 18)

         Zarząd Powiatu wytypował jako przewodniczącego do prac w w/w Komisji Członka Zarządu – Pana Zenona Nowakowskiego.

         Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski zreferował pismo Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych, która zwróciła się z prośbą o wyrażenie zgody
na pracę grup wychowawczych działających w placówce w okresach sobotnio – niedzielnych.

            W piśmie nadmieniono, że ogromna część wychowanków przebywa w placówce z uwagi na ciężką sytuację materialną rodziców, zmuszonych do podejmowania pracy w odległych miejscowościach, oraz bardzo trudne warunki rodzinne i mieszkaniowe (dzieci nie mają zapewnionego wyżywienia, ogrzewania oraz podstawowych warunków sanitarnych). Kolejną grupę stanowią natomiast wychowankowie, dla których niezbędne jest zapewnienie opieki od popołudniowych godzin niedzielnych.(załącznik nr 19)

            Dyrektor zwróciła uwagę na fakt, iż pozbawienie wychowanków możliwości przebywania w placówce w soboty i niedziele będzie skutkowało utratą około 20 osób,
co stanowi dwie grupy wychowawcze oraz dwie klasy szkolne – ogółem cztery oddziały zespołu.

            Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na pracę dwóch grup wychowawczych działających w Zespole Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w okresach
sobotnio-niedzielnych.

Ad. pkt. 4. Sprawy różne.

          Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski zwrócił się z prośbą do Zarządu Powiatu o wyrażenie zgody na bezpłatne użyczenie przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Nr 2 busa dla młodzieży Polskiego Czerwonego Krzyża, która w dniu 25 maja 2013 roku weźmie udział w okręgowym etapie XXI Mistrzostw Pierwszej Pomocy PCK w Sandomierzu.

          Zarząd Powiatu jednogłośnie przychylił się do prośby Członka Zarządu – Pana Zenona Nowakowskiego.

         Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski powrócił do sprawy, która była przedmiotem posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 15 maja 2013 w kwestii dotyczącej określenia priorytetów remontowych na rok 2013 w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Skarżyski.

       Członek Zarządu - Pani Katarzyna Bilska wystąpiła z wnioskiem o przygotowanie zestawienia dotyczącego szczegółowego planu finansowego w szkołach i placówkach oraz informacji o stanie jego realizacji za I kwartał 2013 roku.

       Starosta – Pan Michał Jędrys przychylił się do wniosku Pani Katarzyny Bilskiej.

       Zarząd Powiatu odłożył podjęcie decyzji w przedmiotowej sprawie, jednocześnie zobowiązał Skarbnika Powiatu do przygotowania wnioskowanego zestawienia.

 

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu.

 

   Protokołowała                                                                     Przewodniczący Zarządu

                                                                                                 Powiatu Skarżyskiego

Magdalena Jakubiak                                                                      
                                                                                                        Michał Jędrys

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:

  1. W. Mazur………………………
  2. S. Dymarczyk …………………
  3. Z. Nowakowski ………………..
  4. K. Bilska ………………………

 

Załączników: 18

załącznik nr 1 – lista obecności
załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia zmian
w budżecie powiatu na 2013 rok,
załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa,
załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie prac – geodezyjno kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku – Kamiennej”,
załącznik nr 5 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dn. 16.05.2013 r.
załącznik nr 6 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych z dn. 20.05.2013 r.
załącznik nr 7 – pismo Dyrektora Zespołu szkół Samochodowo – Usługowych z dn. 15.05.2013 r.
załącznik nr 8 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Resocjalizacyjno - Wychowawczych z dn. 15.05.2013 r.
załącznik nr 9 – pismo Zespołu realizującego „Projekt Kamienna 2013” z dn. 11.05.2013 r.
załącznik nr 10 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych z dn. 21.05.2013 r.
załącznik nr 11 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych z dn. 15.05.2013 r.
załącznik nr 12 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych z dn.08.05.2013 r.
załącznik nr 13 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych z dn. 21.05.2013 r.
załącznik nr 14 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dn. 20.05.2013 r.
załącznik nr 15 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dn. 21.05.2013 r.
załącznik nr 16 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dn. 23.05.2013 r.
załącznik nr 17 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dn.22.05.2013 r.
załącznik nr 18 – pismo Naczelnika Wydziału Edukacji,Kultury,Sportu i Turystyki z dn.21.05.2013 r.

 

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2013-06-07 09:53 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2013-06-07 09:53 Osoba udostępniająca na stronie : Magdalena Jakubiak Data ostatniej modyfikacji : 2013-06-07 Osoba modyfikująca : Magdalena Jakubiak

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html