BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 50/2013 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 5 grudnia 2013 r.

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 50/2013

z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego

w dniu 5 grudnia 2013 r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

Członkowie Zarządu Powiatu:

  1. Michał Jędrys                                                 - Starosta
  2. Waldemar Mazur                                            - Wicestarosta
  3. Stanisław Dymarczyk                                      - Członek Zarządu Powiatu
  4. Katarzyna Bilska                                             - Członek Zarządu Powiatu

Stali uczestnicy posiedzenia:

  1. Małgorzata Łakomiec                                      - Sekretarz Powiatu
  2. Monika Gębska                                              - Skarbnik Powiatu
  3. Małgorzata Nosowicz                                      - Rzecznik Prasowy

 

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Posiedzeniu przewodniczył Starosta– Pan Michał Jędrys.

Posiedzenie protokołowała: Agnieszka Góralczyk – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.


Porządek posiedzenia:

  1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
  1. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok,
  2. przyjęcia dla celów wyceny szacunkowych wartości 1 m2 gruntów zajętych pod drogi powiatowe,
  3. zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, powierzenia powołania komisji przetargowej oraz zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Skarżyskiego”,
  4. wyrażenia zgody na udostępnienie Sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku-Kamiennej.
  1. Rozpatrzenie wniosków Komisji Rady Powiatu Skarżyskiego.
  2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
  3. Sprawy różne.

 

 

Starosta – Pan Michał Jędrys powitał zebranych oraz przedstawił proponowany porządek posiedzenia.

Zarząd Powiatu przyjął proponowany porządek posiedzenia.

Streszczenie posiedzenia:

 

Ad. pkt 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:

  1. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok (załącznik nr 2)

Referująca: Skarbnik – Pani Monika Gębska. Wyjaśniła zebranym, że zmiany wprowadzone w uchwale wynikają z:

  • decyzji Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 15.11.2013r zmieniającej plan dotacji celowych pomiędzy dotacją na zadania inwestycyjne a dotacją na zadania bieżące
    o kwotę zł: 2.313 w ramach realizacji projektu „Przejrzysty biznes”,
  • decyzji Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 15.11.2013r zwiększającej plan dotacji celowej o kwotę zł: 11.000 z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
  • decyzji Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 15.11.2013r zwiększającej plan dotacji celowej o kwotę zł: 79.168 z przeznaczeniem na bieżącą działalność Domu Pomocy Społecznej,
  • decyzji Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 15.11.2013r zwiększających plan dotacji celowej o kwotę zł: 5800 z przeznaczeniem dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy,
  • pisma Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego z dnia 26.11.2013r w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie zł: 16.000 na zabezpieczenie kosztów energii,
  • pisma Zespołu ds. Promocji z dnia 18.11.2013r w sprawie przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie zł: 8.212 z przeznaczeniem na druk kalendarza promocyjnego powiatu na 2014 rok,
  • pisma Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 29.11.2013r - przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w celu pełnego wykorzystania dotacji z budżetu państwa,
  • pisma Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 z dnia 28.11.2013r- przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie zł: 207 na podatek od dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
  • pisma II Liceum Ogólnokształcącego z dnia 28.11.2013r – przeniesienie nadwyżki
    w planie w kwocie zł: 3.700 na wykonanie dokumentacji projektowej wentylacji grawitacyjnej w budynku szkoły, wydanie szkolnych zeszytów literackich oraz przegląd kominiarski,
  • pisma III Liceum Ogólnokształcącego z dnia 28.11.2013r – zabezpieczenie środków
    w kwocie zł: 5.200 na odprawę dla zwalnianego pracownika,
  • pisma Zespołu Szkół Technicznych z dnia 28.11.2013r – zabezpieczenie środków
    w kwocie zł: 8.230 na odprawę dla zwalnianego pracownika oraz zakup herbaty dla pracowników zgodnie z przepisami BHP,
  • pisma Zespołu Szkół Transportowo- Mechatronicznych z dnia 28.11.2013r – przeniesienie nadwyżki w planie w kwocie zł: 20.000 na remont łazienek i sal lekcyjnych,
  • pisma Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 28.11.2013r – przeniesienie środków do szkół i placówek oświatowych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli zgodne z listą zatwierdzoną przez komisję kwalifikującą wnioski na posiedzeniu w dniu 22 listopada 2013r,
  • pisma Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 28.11.2013r – przeniesienie środków do Zespołu Szkół Technicznych w kwocie zł: 36.000 na wyposażenie nowych sal pozyskanych po wyprowadzeniu się z budynku szkoły Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy,
  • pisma Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej Przystań
    z dnia 20.11.2013r w którym jednostka dokonała podziału na paragrafy wydatkowe przyznanych dodatkowo środków w planie wydatków w kwocie zł: 40.000 na bieżącą działalność (wydatki rzeczowe) jednostki w związku ze zwiększoną liczbą wychowanków w 2013 roku,
  • pisma Powiatowego Urzędu Pracy z dnia 02.12.2013r – przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki do końca roku,
  • pisma Powiatowego Nadzoru Budowlanego z dnia 02.12.2013r - przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki do końca roku,
  • pisma Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 05.12.2013r – przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w celu zabezpieczenia realizacji turnieju recytatorskiego.

 

Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w przedmiotowej sprawie.

 

  1. przyjęcia dla celów wyceny szacunkowych wartości 1 m2 gruntów zajętych pod drogi powiatowe (załącznik nr 3)

 

Uchwałę w powyższej sprawie przedstawiła Skarbnik – Pani Monika Gębska. Poinformowała, że wartości  gruntów zajętych pod drogi powiatowe zostały przyjęte
w oparciu o opinię rzeczoznawcy majątkowego. Opinia została sporządzona w oparciu
o ustawę o rachunkowości, ustawę prawo geodezyjne oraz rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości. Przyjęcie tych wartości jest niezbędne do wpisania do ewidencji księgowej.

 

Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął przedmiotową uchwałę.  

 

  1. zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, powierzenia powołania komisji przetargowej oraz zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Skarżyskiego” (załącznik nr 4)  

 

Powyższą uchwałę przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur.

 

 

Do przedmiotowej uchwały Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag oraz podjęli ją jednogłośnie.

  1. wyrażenia zgody na udostępnienie Sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku-Kamiennej  (załącznik nr 5)

Referujący: Starosta – Pan Michał Jędrys. Wyjaśnił, że sala gimnastyczna
w budynku II LO zostanie udostępniona raz w tygodniu na 1 godzinę zegarową na potrzeby Pana Jacka Kornackiego. Dodał, że umowa może być zawarta na okres do 30 czerwca 2014 r. bez procedury przetargowej.

 

Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.

 

Ad. pkt 2. Rozpatrzenie wniosków Komisji Rady Powiatu Skarżyskiego.

Starosta – pan Michał Jędrys poinformował, że Komisja Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego (załącznik nr 6) oraz Komisja Budżetowo-Finansowa, Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu (załącznik nr 7) pozytywnie zaopiniowały projekt Budżetu Powiatu Skarżyskiego na 2014 rok i projekt Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Skarżyskiego na lata 2014-2030. Dodał,                               że Komisja Budżetowo-Finansowa, Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu zaproponowała rozważenie możliwości zwiększenia środków finansowych z kwoty 2 000 zł. do kwoty 25 000 zł. z przeznaczeniem dla Biblioteki Miejsko-Powiatowej.

 

Zarząd Powiatu zapoznał się z opiniami Komisji Rady Powiatu. Ponadto Zarząd postanowił rozważyć na kolejnym posiedzeniu Zarządu możliwość zwiększenia sugerowanych przez Komisję środków finansowych.

 

Ad. pkt 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.

 

Starosta – Pan Michał Jędrys poinformował, że wpłynęło pismo Zakładu Usługowo-Projektowego (załącznik nr 8) zawierające prośbę o wyrażenie zgody na zlokalizowanie na terenie działki nr ew. 1/130 należącej do Powiatu Skarżyskiego, będącej
w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych projektowanego odcinka sieci wodociągowej, przewidzianego do realizacji w ramach inwestycji „Budowa wodociągu DN 200 mm wzdłuż ul. Obuwniczej spinającego projektowany wodociąg DN 200 w ul. Legionów z siecią wodociągową przed przepompownią wody „Ekonomia”
w Skarżysku-Kamiennej”. Starosta dodał, że celem projektu jest umożliwienie w przyszłości podłączenie się do sieci miejskiej wszystkich obiektów korzystających w chwili obecnej
z ujęć Zakładów Metalowych.

 

Zarząd Powiatu wyraził zgodę na zaprojektowanie lokalizacji wodociągu
w proponowanej wersji. Jednocześnie Zarząd Powiatu stoi na stanowisku, że szczegółowe warunki wykonania przedmiotowego odcinka wodociągu, w tym m.in. wynikające z tego tytułu opłaty będą stanowiły odrębną decyzję.

 

Starosta – Pan Michał Jędrys  zapoznał zebranych z pismem  Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych  (załącznik nr 9) zawierające prośbę o wyrażenie zgody na utworzenie od 1 września 2014 roku nowego kierunku kształcenia w Technikum Nr 2 w ZSE w zawodzie technik spedytor. Przewodniczący Zarządu postanowił poprosić na posiedzenie Zarządu naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w celu uzyskania informacji na temat zasadności wniosku pani Dyrektor.

Naczelnik – Pan Jerzy Krawczyk z uwagi na fakt, iż Zespół Szkół Transportowo-Mechatronicznych posiada w swojej ofercie kształcenie w kierunku technik spedytor wyraził negatywną opinię w tej sprawie. Dodał, że mimo prowadzonego w tym roku naboru, nie udało się otworzyć oddziału w tym zawodzie.

W związku z powyższym Przewodniczący poddał pod głosowanie wyrażenie zgody na utworzenie od 1 września 2014 roku nowego kierunku kształcenia w Technikum Nr 2 w ZSE w zawodzie technik spedytor.

  • za nie głosował nikt,
  • przeciw głosowały dwie osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys oraz Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur),
  • wstrzymały się od głosu dwie osoby (Członkowie Zarządu: Pan Stanisław Dymarczyk oraz Pani Katarzyna Bilska).

 

Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na utworzenie od 1 września 2014 roku nowego kierunku kształcenia w Technikum Nr 2 w ZSE w zawodzie technik spedytor.

 

Starosta – Pan Michał Jędrys  zapoznał zebranych z pismem  Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych  (załącznik nr 10) zawierające prośbę o nadanie szkole imienia inż. Eugeniusza Kwiatkowskiego. Następnie Starosta odczytał z pisma uzasadnienie powyższego wniosku. Dodał, że w związku ze zbliżającą się 125 rocznicą urodzin inż. E. Kwiatkowskiego Dyrektor zwróciła się o podjęcie stosownej uchwały na grudniowej Sesji Rady Powiatu.

Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości informację o wyborze inż. Eugeniusza Kwiatkowskiego jako patrona ZST-M. Ponadto Zarząd sugeruje aby data 30 grudnia br. jako 125 rocznica urodzin inż. E. Kwiatkowskiego była początkiem procedury zmierzającej do uzyskania przez Szkołę tegoż imienia, m. in. poprzez przeprowadzenie akcji edukacyjnej młodzieży w zakresie działalności i osiągnięć inż. E.Kwiatkowskiego. W związku
z powyższym Zarząd Powiatu oczekuje od Dyrektora ZST-M przedstawienia harmonogramu planowanych działań związanych z nadaniem szkole patrona.

Z uwagi na niewystarczające w 2013 roku zaplanowane środki finansowe Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk przedstawił pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych (załącznik nr 11) zawierające prośbę o dokonanie zmian w planie finansowym na łączną kwotę 6 000 zł:

Zwiększenia:

§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników                   2 500,00 zł.

§ 4110 – Składki na ubezpieczenie społeczne              1 000,00 zł.

§ 4260 – Zakup energii                                                           2 500,00 zł.

Zmniejszenie:

§ 4510 – Opłaty na rzecz budżetu państwa                                500,00 zł.

§ 4590 – Kary i odszkodowania wyp. osobom fizycznym        1 000,00 zł.

§ 4610 – Koszty postępowania sądowego                              2 500,00 zł.

§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                          2 000,00 zł.

 

Zarząd Powiatu wyraził zgodę na dokonanie zwiększenia na § 4260 – Zakup energii o kwotę 2 500,00 zł. Środki na ten cel przeniesione zostaną z § 4610 – Koszty postępowania sądowego. Pozostałe zmiany zostaną wprowadzone gdy będzie znana dokładna kwota pochodnych od wynagrodzeń.

Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk poinformował zebranych, że wpłynęło pismo Spółdzielni rzemieślniczej „BUDOWLANA” (załącznik nr 12) zawierające prośbę o przedłużenie terminu wykonania umowy dot. zadania pn. „Przebudowa ulicy Kopernika w m. Skarżysko-Kamienna wraz z przebudową przepustów od km 1+583 do km 2+028” do dnia 21.12.2013 r. Następnie wyjaśnił, że  opóźnienie prac spowodowane zostało kolizją z kablem elektrycznym, gazociągiem oraz kanałem tłocznym kanalizacji sanitarnej. Dodał, że powyższy wniosek uzyskał akceptację Urzędu Wojewódzkiego jak również Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych.

Przewodniczący Zarządu poddał pod głosowanie wyrażenie zgody na przedłużenie terminu wykonania umowy do dnia 21.12.2013 r.

  • za głosowały 3 osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys oraz Członkowie Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska)
  • wstrzymała się od głosu 1 osoba (Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur)

W świetle powyższego Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przedłużenie terminu wykonania umowy do dnia 21.12.2013 r.

 

Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk poinformował, że firma „PONTIS PROJEKT(załącznik nr 13) zwróciła się z prośbą o przedłużenie terminu wykonania dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego
i budowy nowoprojektowanego w km 0+078 drogi powiatowej nr 0441T w miejscowości Płaczków oraz z dojazdami w niezbędnym zakresie” z przyczyn niezależnych od wykonawcy.

 

Mając powyższe na uwadze Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przedłużenie wykonania dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zadania do dnia 31.01.2014r.

 

Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk powrócił do sprawy będącej przedmiotem posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 27 listopada 2013 r. Zwrócono się wówczas do Zespołu Radców Prawnych z prośbą o pisemną opinię w sprawie możliwości ugodowego zakończenia sporu z firmą KNYCHTECH.

Zespół Radców Prawnych poinformował, iż powyższa propozycja pod względem formalno-prawnym jest dopuszczalna.

W związku z powyższym Zarząd Dróg Powiatowych zwrócił się z prośbą o wyrażenie zgody na podjęcie działań mających na celu przygotowanie projektu ugody do podpisania przez Zarząd Powiatu. Pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 14.

Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na prośbę Zarządu Dróg Powiatowych.

 

Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami (załącznik nr 15) zawierające prośbę o przeniesienie środków finansowych w ramach Działu 700, Rozdziału 70005
z § 4510 do § 4390 w wysokości 88,00 zł.

 

Zarząd Powiatu wyraził zgodę na prośbę Naczelnika Wydziału GG zawartą
w przedmiotowym piśmie.

 

W związku z otwarciem ofert w dniu 4 grudnia br. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa dwóch
9-miejscowych samochodów typu mikrobus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych”, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Zespołu ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji (załącznik nr 16) zawierające prośbę o zwiększenie środków finansowych o kwotę 4 760 zł. na realizację w/w zamówienia. Wyjaśnił, że zgodnie z wnioskiem kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 220.000,00 zł. Dodał, że wpłynęło 5 ofert, przy czym najniższa cena ofertowa to kwota 224.760,00 zł. brutto.

 

Zarząd Powiatu wyraził zgodę na zwiększenie środków finansowych o kwotę 4 760 zł. na realizację powyższego zamówienia.

 

 

 

 

 

 

Ad. pkt 4.Sprawy różne.

 

W tym punkcie nie wniesiono żadnych spraw.

 

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu Skarżyskiego.

 

     Protokołowała                                                                               Przewodniczący Zarządu

Agnieszka Góralczyk                                                                                      Michał Jędrys

 

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:

  1. W. Mazur ……………………….
  2. S. Dymarczyk …………………..
  3. K. Bilska ……………………….

 

 

 

Załączników 16:

 

Załącznik nr 1 – lista obecności,

Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie  wprowadzenia zmian
w budżecie powiatu na 2013 rok

Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie przyjęcia dla celów wyceny szacunkowych wartości 1 m2 gruntów zajętych pod drogi powiatowe

Załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, powierzenia powołania komisji przetargowej oraz zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Skarżyskiego”

Załącznik nr 5 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na udostępnienie Sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Skarżysku-Kamiennej 

Załącznik nr 6 – wniosek Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego

 

Załącznik nr 7 – wniosek Komisji Budżetowo-Finansowa, Rozwoju Gospodarczego
i Promocji Powiatu

Załącznik nr 8 – pismo Zakładu Usługowo-Projektowego z dnia 12.11.2013

Załącznik nr 9 –  pismo  Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych z dnia 25.11.2013

Załącznik nr 10 –  pismo  Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych, z dnia 25.11.2013

Załącznik nr 11 –  pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 3.12.2013

Załącznik nr 12 –  pismo Spółdzielni rzemieślniczej „BUDOWLANA”, z dnia 02.12.2013

Załącznik nr 13 –  pismo firmy „PONTIS PROJEKT”, z dnia 03.12.2013

Załącznik nr 14 –  pismo Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 25.11.2013

Załącznik nr 15 –  pismo Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, z dnia 02.12.2013

Załącznik nr 16 –  pismo Zespołu ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy
i Inwestycji, z dnia 04.12.2013

 

 

 

 


Data wytworzenia : 2013-12-05 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2013-12-19 13:47 Osoba udostępniająca na stronie : Agnieszka Góralczyk Data ostatniej modyfikacji : 2013-12-19 Osoba modyfikująca : Agnieszka Góralczyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html