BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 38/2012

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 38/2012
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 6 lipca 2012 r.

W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1.    Michał Jędrys                                               - Starosta
2.    Waldemar Mazur                - Wicestarosta
3.    Stanisław Dymarczyk                                 - Członek Zarządu Powiatu
4.    Katarzyna Bilska                - Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
1.    Małgorzata Łakomiec                                  - Sekretarz Powiatu
2.    Monika Gębska                                 - Skarbnik Powiatu
            
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta– Pan Michał Jędrys.
Posiedzenie protokołowała: Agnieszka Góralczyk – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.
Porządek posiedzenia:
1.    Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a)    upoważnienia Pana Pawła Perkowskiego – Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku-Kamiennej do wykonywania zadań związanych z realizacją programu pilotażowego pn. „Aktywny samorząd”,
b)    powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy,
c)    szczegółowych zasad najmu lokali użytkowych oraz ustalania minimalnych miesięcznych stawek czynszu w nieruchomościach stanowiących zasób mienia powiatu.
2.    Przyjęcie informacji dotyczącej realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej za okres od 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r.
3.    Podjęcie decyzji Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustanowienia trwałego zarządu.
4.    Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5.    Sprawy różne.
    Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur wniósł o rozszerzenie porządku obrad
o uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń kuchni Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej na okres do 3 lat.
    Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na wniosek Wicestarosty.
Porządek posiedzenia, po zmianie:
1.    Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a)    upoważnienia Pana Pawła Perkowskiego – Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku-Kamiennej do wykonywania zadań związanych z realizacją programu pilotażowego pn. „Aktywny samorząd”,
b)    powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy,
c)    szczegółowych zasad najmu lokali użytkowych oraz ustalania minimalnych miesięcznych stawek czynszu w nieruchomościach stanowiących zasób mienia powiatu.
d)    wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń kuchni Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej na okres do 3 lat.
2.    Przyjęcie informacji dotyczącej realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej za okres od 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r.
3.    Podjęcie decyzji Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustanowienia trwałego zarządu.
4.    Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5.    Sprawy różne.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął porządek posiedzenia po uwzględnieniu zmiany.
Streszczenie posiedzenia:
Ad. pkt 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a)    upoważnienia Pana Pawła Perkowskiego – Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku-Kamiennej do wykonywania zadań związanych
z realizacją programu pilotażowego pn. „Aktywny samorząd” (załącznik nr 2).

Referujący: Sekretarz – Pani Małgorzata Łakomiec. Poinformowała, że udzielenie upoważnienia Dyrektorowi związane jest z realizacją programu pilotażowego
pn. „Aktywny samorząd”.
    Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.
b)    powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy (załącznik nr 3).
    Powyższy projekt uchwały przedstawił Starosta – Pan Michał Jędrys. Wyjaśnił, że w celu przeprowadzenia egzaminów dla szesnastu nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy powołane zostały komisje egzaminacyjne. Następnie przedstawił składy komisji. Do przedstawionego projektu uchwały członkowie Zarządu nie wnieśli uwag.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie w/w uchwały:
- za głosowały  osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu: Pan Stanisław Dymarczyk oraz Pani Katarzyna Bilska).
    Zarząd Powiatu podjął uchwałę w powyższej sprawie.
c)    szczegółowych zasad najmu lokali użytkowych oraz ustalania minimalnych miesięcznych stawek czynszu w nieruchomościach stanowiących zasób mienia powiatu (załącznik nr 4).
    Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur zapoznał zebranych z uchwałą w powyższej sprawie.
    Zarząd Powiatu po szczegółowym zapoznaniu się z treścią uchwały w powyższej sprawie nie wniósł do niej uwag oraz podjął ją jednogłośnie.
d)    wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń kuchni Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej na okres do 3 lat (załącznik nr 5).
    Uchwałę w powyższej sprawie przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Następnie poinformował, że uchwałą Nr 3/2012 Rada Społeczna Zespołu Opieki Zdrowotnej pozytywnie zaopiniowała wniosek Dyrektora w sprawie dzierżawy pomieszczeń kuchni.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie w/w uchwały:
- za głosowały  osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu: Pan Stanisław Dymarczyk oraz Pani Katarzyna Bilska).
    Zarząd Powiatu podjął uchwałę w powyższej sprawie.
Ad. pkt 2. Przyjęcie informacji dotyczącej realizacji zadań wynikających z ustawy
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej za okres od 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r. (załącznik nr 6).
    Starosta – Pan Michał Jędrys powitał na posiedzeniu Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz poprosił o przedstawienie sprawozdania.
Zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dn. 9 czerwca 2011 r. Dyrektor PCPR przedstawił zebranym zadania jakie jednostka realizowała w okresie od 01.01.2012 r. – 30.06.2012 r. Następnie przedstawił dane statystyczne za I półrocze br. dotyczące rotacji  dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych. Dodał, że w omawianym okresie wypłacono pomoc finansową w kwocie 7 672,41 zł.
    Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że w miesiącu kwietniu br. w ramach resortowego programu wspierania rodzin systemu pieczy zastępczej ogłoszony był konkurs na koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej. W związku z powyższym zapytała, czy PCPR przystąpił do w/w konkursu.
    Dyrektor wyjaśnił, że rodziny zastępcze są poinformowane o możliwości uzyskania pomocy w formie przydzielenia koordynatora rodziny. Jednak z uwagi na brak zainteresowania ze strony rodzin zastępczych PCPR nie przystąpił do konkursu. Ponadto Dyrektor zgłosił potrzebę odnośnie osób, które prowadziłyby szkolenia dla rodzin zastępczych. Wyjaśnił, że na terenie powiatu skarżyskiego nie ma takich osób w związku
z czym zachodzi konieczność nawiązywania współpracy z osobami spoza terenu powiatu co wiąże się z dużymi kosztami. Dodał, że możliwość przeszkolenia osób zatrudnionych
w PCPR znacznie ułatwiłaby sprawę, gdyż szkolenia rodzin zastępczych przeprowadzane byłyby we własnym zakresie.
    Pani Katarzyna Bilska zwróciła się z prośbą o przeanalizowanie kwestii nabycia uprawnień przez pracowników PCPR do prowadzenia szkoleń kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka, a także pozyskiwania środków zewnętrznych umożliwiających realizację tych inwestycji.
    Dyrektor poinformował, że według wstępnego rozeznania koszt nabycia takich uprawnień dla jednej osoby wynosi ok. 6 tys. zł.
    Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął informację w powyższym zakresie.
Ad. pkt 3. Podjęcie decyzji Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustanowienia trwałego zarządu (załącznik nr 7).
    Starosta – Pan Michał Jędrys odczytał projekt decyzji Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustanowienia trwałego zarządu. Wyjaśnił, że decyzja dotyczy przekazania nieruchomości Powiatu Skarżyskiego (położonej w Skarżysku – Kamiennej, oznaczonej jako działki nr 99 o powierzchni 0,9704 ha, obręb 3 Place, arkusz mapy 7 oraz
nr 1/1 o powierzchni 0,1971 ha, obręb 3 Place, arkusz mapy 21) w trwały zarząd Zarządowi Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej, z przeznaczeniem na cele statutowe ZDP.
    Zarząd Powiat jednogłośnie podjął powyższą decyzję.
Ad. pkt 4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
    Skarbnik – Pani Monika Gębska poinformowała, że na posiedzeniu w dniu
28 czerwca br. Zarząd odłożył podjęcie decyzji w sprawie dofinansowania koncertu organizowanego przez mieszkańca Skarżyska-Kamiennej w kwocie 6 tys. zł. Następnie wyjaśniła, że po przeanalizowaniu możliwości finansowych budżetu powiatu proponuje przeznaczyć kwotę w wysokości 6 tys. zł. ze środków przeznaczonych na promocję powiatu. (Pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 8).
    Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przeznaczenie kwoty w wysokości 6 tys. zł. jako dofinansowanie koncertu, którego współorganizatorem jest powiat skarżyski
a patronat honorowy nad tym wydarzeniem obejmie Starosta Skarżyski. Środki na ten cel przeznaczone zostaną zgodnie z propozycją Skarbnika z rozdziału 75075.

    Skarbnik – Pani Monika Gębska powróciła do sprawy, która była przedmiotem posiedzenia w dniu 28.06.2012 r. dotyczącej zaopiniowania zwiększenia stawki żywieniowej w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych. Poinformowała, że po dokonaniu kalkulacji kosztów proponuje pozytywnie zaopiniować zwiększenie stawki do kwoty 12,50 zł. (Pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 9).
    
    W związku z powyższym Zarząd Powiatu pozytywnie zaopiniował zwiększenie stawki żywieniowej do kwoty 12,50 zł. od dnia 1 września 2012 r. w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych.

    Skarbnik – Pani Monika Gębska zapoznała zebranych z pismem Radcy Prawnego Starostwa (załącznik nr 10), zawierającym informację, iż Sąd Rejonowy w Skarżysku – Kamiennej w dniu 27 czerwca 2012 r. zasądził od Powiatu Skarżyskiego na rzecz Tomasza Ludew kwotę 425 zł. z odsetkami ustawowymi od dnia 15.07.2012 r. do dnia zapłaty oraz kwotę 30 zł. tytułem zwrotu kosztów procesu. Wyjaśniła, że roszczenie dotyczy zwrotu nadpłaty za wydanie karty pojazdu przy rejestracji samochodu. Następnie poinformowała, że wobec decyzji Zarządu o nie składanie apelacji od orzeczeń zapadłych o zwrot kwoty 425 zł. z tytułu opłaty za wydanie karty pojazdu oraz wobec zgodności orzeczenia Sądu Rejonowego z orzecznictwem Sądu Najwyższego Radca Prawny wnioskuje o wykonanie zapadłego wyroku.
    
    Zarząd Powiatu wykonać wyrok zgodnie z jego treścią. Środki na ten cel będą przeznaczone z rozdziału 75020.

    Sekretarz – Pani Małgorzata Łakomiec przedstawiła pismo Prezesa Skarżyskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorczości i Innowacji (załącznik nr 11), zawierające prośbę
o wynajęcie dwóch lokali znajdujących się na trzecim piętrze w budynku przy Placu Floriańskim 1 w trybie bezprzetargowym z przeznaczeniem na prowadzenie działalności statutowej.
    
    Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wynajęcie dwóch lokali znajdujących się
w budynku przy Placu Floriańskim 1 w trybie bezprzetargowym na okres 1 roku za kwotę minimalną określoną w uchwale Nr 38/1012012 Zarządu Powiatu Skarżyskiego
z przeznaczeniem na działalność statutową Stowarzyszenia. Jednocześnie Zarząd zobowiązał Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego do przygotowania stosownego projektu uchwały oraz dopełnienia wszelkich formalności.

    Sekretarz – Pani Małgorzata Łakomiec zreferowała pismo Powiatowego Urzędu Pracy informujące (załącznik nr 12), o zamiarze przystąpienia przez PUP do konkursów PO KL, Priorytet VII – Promocja i integracja społeczna, Działanie 7.4 – Niepełnosprawni na rynku pracy, realizowanych przez Świętokrzyski Zarząd Wojewódzki PKPS w Kielcach.
W związku z powyższym zwrócono się do Zarządu z prośbą o wyrażenie opinii oraz zgody na partnerski udział PUP w następujących projektach:
1.    „Aktywna integracja – razem pokonamy bariery”,
2.    „Rozwój zawodowy bez barier”.
Dodała, że celem głównym w/w projektów jest aktywizacja zawodowa i społeczna oraz zwiększenie dostępu do zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
    
    Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przystąpienie przez Powiatowy Urząd Pracy jako partner do konkursów realizowanych przez  Świętokrzyski Zarząd Wojewódzki PKPS
w Kielcach zgodnie z przedstawionym pismem. Jednocześnie zobowiązano Zespół ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji do przygotowania uchwały Zarządu Powiatu udzielającej pełnomocnictwa Dyrektorowi PUP.

    Skarbnik – Pani Monika Gębska poinformowała zebranych, że w związku
z przeprowadzoną kontrolą w Centrum Edukacji Zawodowej w zakresie wykorzystania dotacji przyznanych z budżetu powiatu zachodzi konieczność podjęcia decyzji w sprawie skierowania wniosku do Dyrektora CEZ dotyczącego wezwania do zwrotu kwoty
w wysokości 21 010,55 zł. pobranej w nadmiernej wysokości oraz kwoty zł. 7 896,54 zł. jako dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem wraz z odsetkami. (Pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 13).
    
    Zarząd Powiatu postanowił skierować wniosek do Dyrektora Centrum Edukacji Zawodowej dotyczący wezwania do zwrotu dotacji przyznanych z budżetu powiatu, pobranej w nadmiernej wysokości kwoty 21 010,55 oraz kwoty 7 896,54 zł. wykorzystanej niezgodnie
z przeznaczeniem wraz z odsetkami (w zakresie dotacji wykorzystanej niezgodnie
z przeznaczeniem odsetki naliczane są od kwoty 9 396,54), zgodnie z protokołem z kontroli oraz pismem Komisji w tej sprawie.

    Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Dyrektora Obwodu Lecznictwa Kolejowego (załącznik nr 14), który w związku z trudną sytuacją finansową zwraca się z prośbą o sfinansowanie:
•    zakupu aparatu ultrasonograficznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej – szacunkowa kwota to 67 000 zł.,
•    przebudowy rejestracji do lekarzy specjalistów – szacunkowa kwota to 59 000 zł.,
•    informatyzacji Poradni Matki i Dziecka – szacunkowa kwota to 22 000 zł.,
•    wymiany głównej rury rozprowadzającej zimną wodę w budynku przychodni – szacunkowa kwota to 55 000 zł.,
•    instalacji tzw. baterii kondensatorów – szacunkowa kwota to 8 000 zł.
•    wykonania głównego wyłącznika prądu zgodnie z obowiązującymi przepisami ppoż – szacunkowa kwota to 6 800 zł.,
•    zakupu maszyny do sprzątania – szacunkowa kwota to 13 000 zł.
W uzasadnieniu Dyrektor podał, że realizacja w/w inwestycji pozwoli zwiększyć jakość świadczonych usług, zreformuje proces rejestracji pacjenta jak również pozwoli zachować budynek w dobrej kondycji.
    
    Zarząd Powiatu po przeanalizowaniu powyższego pisma wyraził zgodę na sfinansowanie następujących inwestycji:
•    wykonanie głównego wyłącznika prądu zgodnie z obowiązującymi przepisami ppoż – szacunkowa kwota to 6 800 zł.,
•    informatyzacja Poradni Matki i Dziecka – szacunkowa kwota to 22 000 zł.,
•    instalacja tzw. baterii kondensatorów – szacunkowa kwota to 8 000 zł.
•    zakup aparatu ultrasonograficznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej – szacunkowa kwota to 67 000 zł.
Środki na powyższy cel zostaną przeznaczone ze zwróconych na dochody powiatu środków
z niewykorzystanych w terminie wydatków niewygasających w 2011 roku. Jednocześnie Zarząd Powiatu zobowiązał Skarbnika do przygotowania stosownego projektu uchwały.

    Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk zapoznał zebranych z pismem  Prezesa Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącznej (załącznik nr 15), zawierającym prośbę
o pomoc przy organizacji obchodów jubileuszu 85-lecia istnienia OSP. Pomoc o jaką wystąpił Prezes polega na sfinansowaniu obsługi cateringu oraz objęcie honorowego patronatu Starosty nad imprezą.  
    
    Z uwagi na brak informacji odnośnie szczegółowych informacji Zarząd Powiatu odłożył podjęcie decyzji w powyższej sprawie.

    Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk przedstawił pismo właściciela Zakładu Produkcyjno-Handlowo-Usługowego „DROBET” (załącznik nr 16), zawierające prośbę o wyrażenie zgody na aneksowanie umowy nr ZDP.273.119.2012 a tym samym wyrażenie zgody na zafakturowanie kwoty 170 000 zł.  Powyższą prośbę umotywowano koniecznością przedpłaty w wysokości 100% za rury HDPE niezbędnych do przebudowy kanalizacji deszczowej oraz przepustu w ul. Paryskiej w Skarżysku-Kamiennej”.
    
    Z uwagi na zapis w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mówiący
o płatności jednorazowej Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na prośbę zawartą
w powyższym piśmie.
    
    Starosta – Pan Michał Jędrys poinformował, że w związku z określonym przez Sanepid terminem wykonania zaleceń pokontrolnych przypadającym na koniec sierpnia br. Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych zwróciła się z prośbą (załącznik nr 17) o wyrażenie zgody na zatrudnienie firmy, która wykona remont dwóch głównych korytarzy w budynku szkoły. Jednocześnie Dyrektor zwróciła się z prośbą o pomoc finansową w kwocie ok. 20 tys. zł. lub przeniesienie środków finansowych w planie budżetu placówki.
Następnie Skarbnik – Pani Monika Gębska wyjaśniła, że po odbytym spotkaniu
z dyrektorami szkół posiada informację o możliwości negocjacji z Sanepidem terminów wykonania zaleceń pokontrolnych. Z uwagi na krótki termin realizacji zaleceń oraz brak środków finansowych możliwych do wygospodarowania w tak krótkim czasie dodała, że na spotkaniu zwróciła się z prośbą do Pani Dyrektor o przeprowadzenie rozeznania w tej kwestii.
    
    W związku z powyższym Zarząd Powiatu odłożył podjęcie decyzji w powyższej sprawie.
Ad. pkt 5. Sprawy różne.
    Starosta – Pan Michał Jędrys  przypomniał, że na posiedzeniu w dniu 13 czerwca poruszony został temat wprowadzenia systemu wysyłania powiadomień SMS z Systemów Pojazd i Kierowca, które pozwoliłyby na informowanie interesantów o możliwości odbioru prawa jazdy lub dowodu rejestracyjnego. W związku z powyższym oraz wychodząc naprzeciw szerokim oczekiwaniom społecznym w zakresie informatyzacji i podnoszenia standardów usług urzędu, Starosta poddał pod rozwagę uruchomienie pilotażowego programu powiadamiania SMS na okres próby 1 miesiąca począwszy od dnia 15 lipca br. Poinformował, że w przeciwieństwie do oferty złożonej przez PWPW rozwiązanie takie daje możliwość kolejkowania interesantów. Dodał, że uruchomienie programu pilotażowego pozwoli na sprawdzenie efektu jego działania oraz zbadanie faktycznych kosztów użytkowania systemu. Na potrzeby w/w programu zakupiona zostałaby karta prepaid oraz zasilona kwotą 50 zł., natomiast za kwestię organizacyjną odpowiedzialne byłyby osoby odbywające staż w Wydziale Komunikacji i Transportu.
    Zarząd Powiatu wyraził zgodę na uruchomienie programu pilotażowego zgodnie
z propozycją Starosty.
    Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur zapoznał zebranych z projektem informacji na temat oceny pracy Pana Macieja Juszczyka na stanowisku dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 18).



    Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości projekt informacji przedstawiony przez Wicestarostę.
    Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.
 
   Protokołowała                                                                         Przewodniczący Zarządu
Agnieszka Góralczyk                                                    Michał Jędrys

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1.    W. Mazur ……………………….
2.    S. Dymarczyk …………………...
3.    K. Bilska ………………………...


Załączników 18:

Załącznik nr 1 – lista obecności,
Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie  upoważnienia Pana Pawła Perkowskiego – Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku-Kamiennej do wykonywania zadań związanych z realizacją programu pilotażowego
pn. „Aktywny samorząd”,
Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie  powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy,
Załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie  szczegółowych zasad najmu lokali użytkowych oraz ustalania minimalnych miesięcznych stawek czynszu
w nieruchomościach stanowiących zasób mienia powiatu,
Załącznik nr 5 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie  wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń kuchni Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej na okres do 3 lat,
Załącznik nr 6 – informacja dotycząca realizacji zadań wynikających z ustawy
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej za okres od 01.01.2012 r. do 30.06.2012 r.
Załącznik nr 7 – decyzja Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustanowienia trwałego zarządu,
Załącznik nr 8 – pismo mieszkańca Skarżyska-Kamiennej, z dnia
Załącznik nr 9 – pismo dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii, z dnia
Załącznik nr 10 – pismo Radcy Prawnego Starostwa, z dnia
Załącznik nr 11 – pismo Prezesa Skarżyskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorczości
i Innowacji, z dnia
Załącznik nr 12 – pismo Powiatowego Urzędu Pracy, z dnia
Załącznik nr 13 – CEZ
Załącznik nr 14 – pismo Dyrektora Obwodu Lecznictwa Kolejowego, z dnia
Załącznik nr 15 – pismo  Prezesa Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącznej, z dnia
Załącznik nr 16 – pismo właściciela Zakładu Produkcyjno-Handlowo-Usługowego „DROBET”, z dnia
Załącznik nr 17 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych, z dnia
Załącznik nr 18 –. projekt informacji na temat oceny pracy Pana Macieja Juszczyka na stanowisku dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.


Data wytworzenia : 2012-07-23 14:56 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2012-07-06 00:01 Osoba udostępniająca na stronie : Agnieszka Góralczyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-19 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html