BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 37/2007

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 37/2007
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 25 września 2007 r.

W posiedzeniu udział wzięli:

 Członkowie Zarządu Powiatu:

1. Jerzy Żmijewski - Starosta
2. Leszek Lepiarz - Wicestarosta
3. Artur Berus - Członek Zarządu Powiatu

 Stali uczestnicy posiedzenia:

1. Małgorzata Łakomiec - Sekretarz
2. Alina Skuza - Skarbnik

 Pozostali uczestnicy posiedzenia:

1. Małgorzata Półtorak - Dyrektor Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie
2. Elżbieta Azarowicz - Dyrektor Zespołu Placówek Opieki,
Wychowania i Interwencji Kryzysowej
„Przystań”

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Jerzy Żmijewski.
Posiedzenie protokołowała: Karina Wiśniewska - stanowisko ds. obsługi Zarządu Powiatu.



Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie informacji na temat projektu etapowego dochodzenia do standardów Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań”
w zakresie świadczonych usług opiekuńczo – wychowawczych na lata 2008 - 2010.
2. Zapoznanie się z raportem z oceny realizacji „Programu Restrukturyzacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej opracowanego przez Zdrowie i Zarządzanie Sp. z o.o”.
3. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) powołania i określenia trybu działania komisji likwidacyjnej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku – Kamiennej,
b) zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy
w Skarżysku – Kamiennej,
c) powierzenia stanowiska dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej Plac Floriański 1.
4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5. Sprawy różne.

Streszczenie posiedzenia:
Starosta - Pan Jerzy Żmijewski przedstawił proponowany porządek posiedzenia.
Wicestarosta wniósł o rozszerzenie porządku posiedzenia o podjęcie uchwały Zarządu Powiatu: wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza przy ul. Piłsudskiego 50 w Skarżysku – Kamiennej.
Zarząd Powiatu przyjął wniosek Wicestarosty postanawiając rozszerzyć porządek posiedzenia.
Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie porządku posiedzenia po zmianach:
- za głosowały 3 osoby (Starosta - Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz i członek Zarządu Powiatu -Pan Artur Berus).
Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia po zmianach.


Porządek posiedzenia po zmianach:
1. Przyjęcie informacji na temat projektu etapowego dochodzenia do standardów Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań”
w zakresie świadczonych usług opiekuńczo – wychowawczych na lata 2008 - 2010.
2. Zapoznanie się z raportem z oceny realizacji „Programu Restrukturyzacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej opracowanego przez Zdrowie
i Zarządzanie Sp. z o.o”.
3. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) powołania i określenia trybu działania komisji likwidacyjnej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku – Kamiennej,
b) zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy
w Skarżysku – Kamiennej,
c) powierzenia stanowiska dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej Plac Floriański 1.
d) wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza przy ul. Piłsudskiego 50 w Skarżysku – Kamiennej.
4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5. Sprawy różne.

Ad. pkt 1. Przyjęcie informacji na temat projektu etapowego dochodzenia do standardów Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” w zakresie świadczonych usług opiekuńczo – wychowawczych na lata 2008 – 2010 (załącznik nr 2).
Starosta-Pan Jerzy Żmijewski powitał na posiedzeniu Zarządu Panią Elżbietę Azarowicz – Dyrektor ZPOWiIK „Przystań” oraz Panią Małgorzatę Półtorak – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Poinformował, że tematem tego punktu posiedzenia jest program naprawczy dostosowania Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” do obowiązujących standardów. Następnie zwrócił się do Pani Elżbiety Azarowicz o przedstawienie zasad dochodzenia placówki do standardów. Zaznaczył również, że Zarząd Powiatu otrzymał materiały dotyczące jedynie remontu placówki, a w jego przekonaniu program naprawczy powinien również obejmować szereg innych działań. Starosta przypomniał, że zgodnie
z zaleceniem Wydziału Polityki Społecznej Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego do dnia 17.09.2007 r. ZPOWiIK „Przystań” był zobowiązany do złożenia programu naprawczego. W związku z powyższym zapytał, jakie dokumenty oprócz operatu szacunkowego powinien zawierać program.
Pani Elżbieta Azarowicz poinformowała, że przygotowała program naprawczy zawierający część opisową, realizację programu naprawczego przedstawioną w formie tabeli oraz zestawienie kosztów realizacji programu. Dyrektor podkreśliła, że placówka w części merytorycznej osiągnęła wymagane standardy oprócz wielkości zatrudnienia. Natomiast budynek Zespołu nie spełnia standardów wymaganych
w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. W części drugiej przedstawionego materiału – tabeli zostały przedstawione: kwalifikacje zatrudnionych osób, usługi świadczone w placówce, praca na rzecz indywidualnego wychowania dziecka oraz budynek jednostki.
Starosta zapytał czy opracowany program naprawczy spełnia warunki określone
w przepisach prawnych?
Pani Elżbieta Azarowicz poinformowała, że odnosi się do wymogów zawartych
w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z marca 2005 r. Etapowy plan zawiera wymagane standardy, sposób ich osiągnięcia, terminy oraz koszty.
Starosta zwrócił się z pytaniem do Pani Małgorzaty Półtorak – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie czy program został zaakceptowany przez nią
i w stosownym terminie przekazany do Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Pani Małgorzata Półtorak poinformowała, że program ten Dyrektor ZPOWiIK
w stosownym terminie przekazała do Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Pani Elżbieta Azarowicz zaznaczyła, że program obejmuje utworzenie
2 samodzielnych mieszkań autonomicznych przewidzianych dla 30 wychowanków,
w tym zawarte są 4 miejsca interwencyjne (dotyczące krótkotrwałego pobytu dzieci).
Pani Małgorzata Półtorak stwierdziła, że opracowany plan jest bardzo cennym dokumentem, ale jej zdaniem stanowi cześć programu naprawczego, który powinien zawierać kompleksowo cały system działania placówki opiekuńczo – wychowawczej. Przedstawiony plan dotyczy głównie poprawy warunków lokalowych. Wątpliwości Dyrektor budzą zapisy dotyczące aneksów kuchennych, gdyż w obowiązujących przepisach oraz projekcie rozporządzenia mówi się, iż jeden aneks kuchenny powinien służyć grupie do 10 dzieci, co burzy koncepcję funkcjonowania grup autonomicznych. We wcześniejszych rozmowach z przedstawicielami ŚUW mówiono o dwóch grupach po 12 wychowanków oraz czterech miejscach interwencyjnych, co łącznie daje grupę 28 wychowanków. W planie ujęte zostały 2 grupy zawierające 14 i 16 wychowanków. Zdaniem Pani Małgorzaty Półtorak są to zbyt duże grupy, które nie zapewnią właściwego procesu opiekuńczo – wychowawczego.
Pani Elżbieta Azarowicz zaznaczyła, że grupa 16 osobowa zawiera również
4 miejsca interwencyjne. Pokreśliła również, iż program został skonsultowany
z Urzędem Wojewódzkim, a zapisy projektu rozporządzenia nie określają ściśle aneksów raczej idą w kierunku większej swobody dyrektora placówki. Dyrektor zwróciła również uwagę, że ilość miejsc została skonsultowana z księgową jednostki w oparciu o plan finansowy. Z przeprowadzonej analizy wynika, iż utworzenie mniejszych grup jest nieekonomiczne.
Starosta stwierdził, że przedstawiony program musi być zgody z zapisami obowiązujących przepisów prawnych w zakresie dochodzenia placówki do standardów, gdyż wszelkie uchybienia mogą skutkować jego odrzuceniem,
co w konsekwencji spowoduje nie spełnienie przez Zespół określonych wymagań oraz likwidację placówki. Zapytał również, czy analiza finansowa została ujęta w w/w programie.
Pani Azarowicz w odpowiedzi poinformowała, że program naprawczy nie zawiera analizy finansowej, gdyż nie mówi o tym rozporządzenie.
Pani Małgorzata Półtorak mając na uwadze podjęcie działań w celu utrzymania stabilności sytuacji finansowej placówki (utrzymanie 30 miejsc) zaproponowała utworzenie przy grupach autonomicznych dwóch mieszkań usamodzielnionych. Mieszkania te przeznaczone byłyby dla najstarszych dzieci ok. 16 roku życia.
Pani Azarowicz poinformowała, że program nie przewiduje takiego działania i nie popiera tego rozwiązania. Wskazała, że znane jest jej pojęcie mieszkań chronionych, które spełniają inną rolę i znajdują się w wydzielonej części budynku.
Starosta zwrócił się o przedstawienie zestawienia kosztów niezbędnych do przystosowania budynku jednostki do obowiązujących standardów.
Pani Elżbieta Azarowicz przedstawiła zestawienie kosztów programu naprawczego dochodzenia placówki do obowiązujących standardów (zawarte w III części opisowej programu). Łączny koszt na lata 2007 – 2010 wynosi ok. 631 tys. zł.
Starosta zapytał, jaka jest gwarancja pozyskania środków z budżetu państwa na ten cel?
Pani Azarowicz zaznaczyła, że nie ma takiej gwarancji, ale istnieje możliwość pozyskania na ten cel środków z innych źródeł.
Pani Małgorzata Półtorak podkreśliła, że opracowanie i zatwierdzenie programu naprawczego placówki przez ŚUW jest niezbędne, gdyż od tego zależy standard placówki. Przypomniała, że 1 stycznia 2008 r. placówka uzyska wpis do rejestru czasowy do momentu uzyskania standardów. Natomiast, jeżeli do 2010 roku nie uzyska wymaganych standardów decyzją Wojewody powiat zostanie zobowiązany do nie umieszczania w niej dzieci.
Starosta zapytał czy projekt etapowego dochodzenia do standardów Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” spełnia wymogi zawarte przepisach prawnych? Zapytał również o funkcjonowanie ogniska wychowawczego?
Pani Małgorzata Półtorak poinformowała, że projekt zachowuje standard ilości dzieci w placówce opiekuńczo – wychowawczej zgodny z obowiązująca regulacją prawną (30 dzieci). Natomiast nie spełnia wymogów w zakresie ilości dzieci
w grupach autonomicznych.
Pani Elżbieta Azarowicz zaproponowała przeniesienie mieszkań chronionych poza placówkę, co pozwoli na pozyskanie dodatkowych pomieszczeń w celu utworzenia mieszkań usamodzielnionych. Podkreśliła, że prowadząc rozmowy w Urzędzie Wojewódzkim również zasugerowano w/w rozwiązanie. Odnosząc się do pytania dotyczącego ogniska wychowawczego Dyrektor poinformowała, że jego działalność została zawieszona. Niemniej jednak w części opisowej programu jest ono wymienione z uwagi na fakt, iż nadal widnieje w rejestrze Wojewody. Z chwilą reorganizacji placówki zostanie skierowane wystąpienie do Wojewody o likwidację miejsc ogniska.
Zarząd Powiatu przyjął informację na temat projektu etapowego dochodzenia do standardów Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” w zakresie świadczonych usług opiekuńczo – wychowawczych na lata 2008 - 2010. Jednocześnie wskazano, że program ten powinien zostać poprawiony zgodne z sugestiami zgłoszonymi w trakcie dyskusji (m.in. przeniesienie mieszkań chronionych poza placówkę, co pozwoli na pozyskanie dodatkowych pomieszczeń
w celu utworzenia mieszkań usamodzielnionych). Z uwagi na brak gwarancji zabezpieczenia środków finansowych na realizację w/w programu Zarząd Powiatu wskazał również na konieczność podejmowania działań mających na celu pozyskanie środków z innych źródeł. Ponadto omówiono zasady współpracy pomiędzy Dyrektorem PCPR a Dyrektorem ZPOWiIK „Przystań”.

Ad. pkt 2. Zapoznanie się z raportem z oceny realizacji „Programu restrukturyzacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej opracowanego przez Zdrowie i Zarządzanie Sp. z o.o”. (załącznik nr 3).
Wicestarosta Pan Leszek Lepiarz poinformował, że powołana pod jego przewodnictwem komisja z udziałem Pani Niny Kuśmierczyk – Naczelnika Wydziału Zdrowia Starostwa oraz trzech przedstawicieli ZOZ sporządziła raport z oceny realizacji „Programu Restrukturyzacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej opracowanego przez Zdrowie i Zarządzanie Sp. z o.o”. Komisja biorąc pod uwagę założenia przyjętego przez Radę Powiatu do realizacji czwartego wariantu działań restrukturyzacyjnych dokonała analizy, które z nich zostały podjęte a które
w wyniku dodatkowych uwarunkowań (m.in. kontraktowanie usług przez Narodowy Fundusz Zdrowia) zostały zmienione. Wicestarosta wskazał, że analiza realizacji programu restrukturyzacji pokazuje brak zasadności dalszego składania przez Dyrektora ZOZ kwartalnych sprawozdań z realizacji, ponieważ główne założenia programu zostały wprowadzone, a obecnie trudno określić kierunek działań państwa oraz finansowania służby zdrowia na przyszłe lata.
Pan Artur Berus zwrócił uwagę na niestabilność sytuacji służby zdrowia w państwie, która wymusza wprowadzenie zmian w realizacji programu. Analizując przedłożony dokument zaproponował zwrócenie się do Dyrektora ZOZ o rozważenie zasadności wysokości zatrudnienia oraz dokonanie ewentualnej redukcji zatrudnienia w zakresie pracowników administracji i obsługi.
Wicestarosta poinformował, że Dyrektor obecnie nie widzi szans dokonania redukcji zatrudnienia w żadnej grupie zawodowej ZOZ-u. Następnie zwrócił się z wnioskiem
o zwolnienie Dyrektora ZOZ z obowiązku przedstawiania kwartalnego sprawozdania
z realizacji programu restrukturyzacji. Podkreślił, że Dyrekcja ZOZ przedkłada comiesięcznie sprawozdania finansowe.
Zarząd Powiatu pozytywnie zaopiniował powyższy wniosek.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości raport z oceny realizacji „Programu Restrukturyzacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej opracowanego przez Zdrowie i Zarządzanie Sp. z o.o”.

Ad. pkt 3. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) powołania i określenia trybu działania komisji likwidacyjnej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 4),
Powyższy projekt uchwały przedstawił Starosta-Pan Jerzy Żmijewski. Uchwała dotyczy powołania Komisja likwidacyjnej, która dokonywać będzie kasacji środków trwałych w Starostwie Powiatowym.
Członkowie Zarząd Powiatu nie wnieśli żadnych uwag, w związku z tym Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowały 3 osoby (Starosta - Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz i członek Zarządu Powiatu -Pan Artur Berus).
Zarząd Powiatu podjął powyższą uchwałę.


b) zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy
w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 5),
Powyższy projekt uchwały przedstawiła Sekretarz Pani Małgorzata Łakomiec informując, że Dyrektor PUP zwrócił się z prośbą o zatwierdzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego. Z uwagi na dużą ilość zmian przygotowany został tekst jednolity regulaminu.
Członkowie Zarządu Powiatu po zapoznaniu się z omawianym projektem uchwały nie zgłosili uwag.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowały 3 osoby (Starosta - Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz i członek Zarządu Powiatu -Pan Artur Berus).
Zarząd Powiatu podjął powyższą uchwałę.

c) powierzenia stanowiska dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej Plac Floriański 1 (załącznik nr 6),
Projekt uchwały przestawił Starosta-Pan Jerzy Żmijewski.
W wyniku przeprowadzonego konkursu oraz w związku z pozytywną opinią Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty przygotowany został projekt uchwały w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora SOSW Nr 1 Pani Małgorzacie Czajkowskiej na okres od dnia 1 października 2007 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowały 3 osoby (Starosta - Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz i członek Zarządu Powiatu -Pan Artur Berus).
Zarząd Powiatu podjął uchwałę w powyższej sprawie.




d) wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza przy ul. Piłsudskiego 50
w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 7).
Uchwałę przedstawił Wicestarosta-Pan Leszek Lepiarz informując, że projekt uchwały dotyczy wydzierżawienia na okres trzech lat nieruchomości na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza przy ul. Piłsudskiego 50 w Skarżysku-Kamiennej z przeznaczeniem na parking samochodowy. Dzierżawcę zostanie wyłoniony w trybie przetargowym.
Zarząd Powiatu w drodze przeprowadzonego głosowania (jednogłośnie) podjął uchwałę w powyższej sprawie.

Ad. pkt 4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Sekretarz - Pani Małgorzata Łakomiec przedstawiła pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich (załącznik nr 8) zawierające wniosek
o rozpatrzenie możliwości przygotowania projektu pod tytułem „Utworzenie Powiatowego Centrum Inwestycji i Obsługi Inwestora”, który ma szanse dofinansowania z rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na realizację rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań „Razem Bezpieczniej” w 2008 roku. Zadanie to ujęte jest w Strategii Rozwoju Powiatu Skarżyskiego oraz Programie Przeciwdziałania Bezrobociu i Aktywizacji Zawodowej Rynku Pracy w Powiecie Skarżyskim.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przygotowanie projektu pod tytułem „Utworzenie Powiatowego Centrum Inwestycji i Obsługi Inwestora”.

Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 (załącznik nr 9) zawierającego wniosek
o wszczęcie postępowania o zamówienia publiczne w myśl ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia będzie dostawa samochodu osobowego – mikrobusu – 9 osobowego w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego. Kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia wynosi 105 560 zł. wynikająca z umowy nr EPD/000021/13/D o dofinansowanie projektów w ramach programu „edukacja” – program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych.
Zarząd Powiatu przyjął wniosek SOSW Nr 2 jednocześnie zaznaczając, że procedura przetargowa na powyższe zadanie może być rozpoczęta po przyjęciu przez Radę Powiatu uchwały wprowadzającej zmiany w budżecie powiatu na 2007 r.

Starosta Pan Jerzy Żmijewski przedstawił pismo Prezydenta Miasta Skarżysko – Kamienna (załącznik nr 10), w którym związku z rozpoczętymi przygotowaniami do reaktywowania Miejskiej Orkiestry Dętej zwrócono się o przekazanie Gminie Skarżysko – Kamienna instrumentów będących aktualnie w posiadaniu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4.
Zarząd Powiatu po rozpatrzeniu powyższego pisma postanowił zwrócić się do Prezydenta Miasta Skarżysko – Kamienna o przedstawienie zapotrzebowania (wykazu instrumentów), które będą przydatne w tworzonej Miejskiej Orkiestrze Dętej. Ponadto Zarząd Powiatu stwierdził, że instrumenty muzyczne będące w posiadaniu ZSP Nr 4 powinny zostać ocenione pod względem ich przydatności przez specjalistów w tym zakresie.

Starosta - Pan Jerzy Żmijewski odczytał protokół z kontroli przeprowadzonej
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku – Kamiennej przez pracowników Wydziału Polityki Społecznej Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach oraz wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Kielcach (załącznik nr 11).
Zarząd Powiatu przyjął powyższe do wiadomości.

Starosta Pan Jerzy Żmijewski przedstawił pismo wychowanki Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” (załącznik nr 12) zawierające prośbę o pomoc w przedłużeniu pobytu w mieszkaniu chronionym.
Zarząd Powiatu zobowiązał Dyrekcję PCPR oraz ZPOWiIK „Przystań” do podjęcia współpracy i skutecznych działań w celu zabezpieczenia mieszkania socjalnego dla wychowanki placówki z zasobów gminy.

Ad. pkt 5. Sprawy różne.
Skarbnik Pani Alina Skuza poruszyła kwestię zlecenia kasowej obsługi Starostwa bankowi. W związku z koniecznością rozpoczęcia procedury wyłonienia banku zapytała czy usługa ta będzie zlecana na rok czy 3 lata oraz jaka będzie wartość zamówienia.
Zarząd Powiatu postanowił, że powyższa usługa zostanie zlecona na 1 rok przy wartości zamówienia, która nie może przekroczyć 43 tys. zł. brutto.


Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.

Protokołowała:
Karina Wiśniewska

Przewodniczący Zarządu
Jerzy Żmijewski

Podpisy członków Zarządu Powiatu:
1. L. Lepiarz …………………………..
2. A. Berus .............................................


Załączników 12:
Załącznik nr 1 - lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik nr 2 – pismo Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań”, z dnia 11.09.2007 r.
Załącznik nr 3 – raportem z oceny realizacji programu restrukturyzacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej opracowanego przez Zdrowie i Zarządzanie Sp. z o.o.,
Załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: powołania i określenia trybu działania komisji likwidacyjnej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku – Kamiennej ,
Załącznik nr 5 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku – Kamiennej,
Załącznik nr 6 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: powierzenia stanowiska dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej Plac Floriański 1,
Załącznik nr 7 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza przy ul. Piłsudskiego 50 w Skarżysku – Kamiennej ,
Załącznik nr 8 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich z dnia 18.09.2007 r.,
Załącznik nr 9 – raport z wykonania programu ochrony środowiska oraz planu gospodarki odpadami dla powiatu skarżyskiego
Załącznik nr 10 – pismo Prezydenta Miasta Skarżysko – Kamienna, z dnia 25.09.2007 r.
Załącznik nr 11 – pismo Powiatowego Urzędu Pracy, z dnia 17.09.2007 r.,
Załącznik nr 12 – pismo wychowanki Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań”, z dnia 07.09.2007 r.


Data wytworzenia : 2007-11-07 01:00 Autor : Karina Wiśniewska Data publikacji : 2007-11-07 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Karina Wiśniewska Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-19 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html