BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 27/2012

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 27/2012
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 10 maja 2012 r.

W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Michał Jędrys - Starosta
2. Waldemar Mazur - Wicestarosta
3. Zenon Nowakowski - Członek Zarządu Powiatu
4. Stanisław Dymarczyk - Członek Zarządu Powiatu
5. Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
Monika Gębska - Skarbnik Powiatu
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Michał Jędrys.
Posiedzenie protokołowała: Karina Wiśniewska – inspektor w Wydziale OZ.

Porządek posiedzenia:
1. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia opinii dotyczącej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście na obszarze gminy Bliżyn w związku z przystąpieniem przez Wójta Gminy Bliżyn do sporządzenia zmiany części w/w planu.
2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
3. Sprawy różne.



Streszczenie posiedzenia:
Starosta – Pan Michał Jędrys powitał zebranych oraz przestawił proponowany porządek posiedzenia.
Skarbnik – Pani Monika Gębska wniosła o rozszerzenie porządku posiedzenia
o projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2012 r.
Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia uwzględniając wniosek Skarbnika Powiatu.
Porządek po zmianie:
1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wyrażenia opinii dotyczącej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście na obszarze gminy Bliżyn w związku z przystąpieniem przez Wójta Gminy Bliżyn do sporządzenia zmiany części w/w planu,
b) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2012 r.
2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
3. Sprawy różne.
Ad. pkt. 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wyrażenia opinii dotyczącej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście na obszarze gminy Bliżyn w związku z przystąpieniem przez Wójta Gminy Bliżyn do sporządzenia zmiany części w/w planu (załącznik nr 2),
Powyższy projekt uchwały przedstawił Starosta – Pan Michał Jędrys. Poinformował, że w dniu 24.04.2012r. wpłynęło zawiadomienie Wójta Gminy Bliżyn znak: ZP.6721.5.4.2011 z dnia 19.04.2012r., o przystąpieniu do sporządzenia zmiany części w/w planu miejscowego zgodnie z art. 17 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. - o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z poźn. zm.). Zgodnie
z art. 23 w/w ustawy organy, o których mowa w art. 11 pkt 5 i 6 oraz art. 17 pkt 6, w zakresie swojej właściwości rzeczowej i miejscowej są obowiązane do współpracy przy sporządzaniu odpowiednio projektu studium albo projektu planu miejscowego, polegającej na wyrażaniu opinii, składaniu wniosków oraz udostępnianiu informacji. Następnie Starosta poinformował, że karta uzgodnień do w/w zawiadamiania została skierowana do wydziałów merytorycznych oraz Zarządu Dróg Powiatowych. Uwagi wniósł Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa
i Leśnictwa oraz Zarząd Dróg Powiatowych, zostały one zawarte w projekcie uchwały.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowały 4 osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu: Pan Zenon Nowakowski i Pani Katarzyna Bilska).
Nieobecny podczas głosowania członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk.
Zarząd Powiatu w drodze przeprowadzonego głosowania podjął powyższą uchwałę.
b) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2012 r. (załącznik nr 3)
Referująca: Skarbnik – Pani Monika Gębska. Wyjaśniła, że zmiany wprowadzone
w uchwale wynikają z:
 Decyzji Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie dot. ustalenia kwot na pokrycie wydatków na utrzymanie dzieci w rodzinach zastępczych na terenie naszego powiatu na podstawie nowej ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
 Pisma II Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza znak K.II.LO.3110.2.2012
z dnia 07.04.2012r – przeniesienia pomiędzy paragrafami – zabezpieczenie środków na zakup usług telekomunikacyjnych
 Pisma I Liceum Ogólnokształcącego im. J.Słowackiego znak ILO-032/12/2012 z dnia 10.05.2012r – przeniesienia pomiędzy paragrafami – zabezpieczenie środków na zakup środków czystości i innych art. gospodarczych oraz na opłaty za przeprowadzenie kontroli sanitarnej
 Pisma Zespołu Szkół Technicznych znak ZST-310.86.2012 z dnia 09.05.2012r – przeniesienie pomiędzy paragrafami – zabezpieczenie środków na opłatę abonamentu VULCAN, za odprowadzenie ścieków i wywóz nieczystości
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowały 4 osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu: Pan Zenon Nowakowski i Pani Katarzyna Bilska).
Nieobecny podczas głosowania członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk.
Zarząd Powiatu w drodze przeprowadzonego głosowania podjął powyższą uchwałę.
Ad. pkt. 2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił wspólne pismo Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego (załącznik nr 4) zawierające prośbę o sfinansowanie spotkania profilaktycznego dla młodzieży ze szkół ponadgimnazialnych z terenu powiatu skarżyskiego na temat zagrożeń związanych
z uzależnieniami. W piśmie poinformowano, że wspomniane spotkanie byłoby wzmocnieniem działań w ramach obchodów Świętokrzyskich Dni Profilaktyki.

Z uwagi na ograniczone środki budżetu powiatu Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na prośbę zawartą w piśmie.

Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego (załącznik nr 5) zawierające prośbę o wyrażenie zgody na likwidację oraz zdjęcie ze stanu majątku powiatu kserokopiarki Nashuatec D 555 z 2001 roku ze względu na koszt remontu przekraczający wartość rynkową urządzenia. Ponadto w/w urządzenie nie jest już produkowane. Wicestarosta dodał, że Naczelnik zwrócił się również o wyrażenie zgody na sprzedaż niesprawnego urządzenia firmie KALTECH za kwotę 150 zł.

Zarząd Powiatu wyraził zgodę na likwidację oraz zdjęcie ze stanu majątku powiatu kserokopiarki Nashuatec D 555 a także jej sprzedaż, zgodnie z propozycją Naczelnika Wydziału.
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił dwa pisma Firmy Usługowej „FREEDOM” (załączniki nr 6, 7) dot. umowy nr 14/ZP/2012 zawartej w dniu 20.03.2012 na „Termomodernizację budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego, tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej ul. Szpitalna 1”. Firma informuje o rezygnacji z cesji wierzytelności na rzecz Getin Noble Bank oraz prosi
o przeniesienie wierzytelności wynikających z w/w umowy na rzecz Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 53/57.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przeniesienie wierzytelności wynikających z w/w umowy na rzecz Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, z siedzibą w Warszawie przy
ul. Grzybowskiej 53/57.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zapoznał zebranych z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki (załącznik nr 8) zawierającym informację, że z dniem 31 sierpnia 2012 roku mija okres powierzenia stanowiska dyrektora dla nw. osób:
1. Piotr Lewandowski – Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego,
2. Teresa Jezierska – Dyrektor Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych. Władysława „Oseta” Wasilewskiego.
W związku z powyższym zwrócono się z prośbą o podjęcie decyzji o przedłużeniu okresów powierzenia stanowiska dyrektora (art. 36 a ust. 14 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty – tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 256 poz. 2572 z późniejszymi zmianami) lub przeprowadzeniu konkursów na stanowiska dyrektorów (art. 36a ust. 2 ustawy o systemie oświaty). Jednocześnie Pan Zenon Nowakowski poinformował o konieczności przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora nowopowstałej placówki tj. Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej. W związku z powyższym niezbędne jest podjęcie decyzji w sprawie dotyczącej miejsc zamieszczenia ogłoszenia. Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 8 kwietnia 2010 roku w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60 poz. 373) informację o ogłoszeniu konkursu organ prowadzący zamieszcza na swojej stronie internetowej i w miejscu ogólnodostępnym w swojej siedzibie lub w inny zwyczajowo ustalony sposób. Informację o ogłoszeniu konkursu można zamieścić również na stronie Biuletynu Informacji Publicznej kuratorium oświaty właściwego dla siedziby placówki oraz w dzienniku o zasięgu wojewódzkim (§ 1 ust. 4 i 5 w/w rozporządzenia).
Zarząd Powiatu postanowił przeprowadzić konkursy na stanowiska dyrektorów: I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego, Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych. Władysława „Oseta” Wasilewskiego oraz Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej. Jednocześnie postanowiono, że ogłoszenia o w/w konkursach zostaną zamieszczone na stronie internetowej powiatu, w siedzibie powiatu i placówek oświatowych i wychowawczych dla których powiat skarżyski jest organem prowadzącym oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej kuratorium oświaty właściwego dla siedziby placówki.
Starosta – Pan Michał Jędrys zapoznał zebranych z pismem Dyrektora Zespołu Placówek Opieki, Wychowania Interwencji Kryzysowej „Przystań” (załącznik nr 9) zawierający prośbę o zwiększenie środków na wydatki w Dziale 852 „Pomoc społeczna” rozdziale 85295 „Pozostała działalność” w paragrafie 4440 – odpisy na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (emeryci pedagogiczni o kwotę 203 zł. W uzasadnieniu Dyrektor podała, że powstała różnica wynikła na skutek przełożenia przez emerytowanych nauczycieli wysokości osiągniętych dochodów w roku 2011.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na zwiększenie środków na wydatki w Dziale 852 „Pomoc społeczna” rozdziale 85295 „Pozostała działalność” w paragrafie 4440 – odpisy na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (emeryci pedagogiczni) o kwotę 203 zł. Jednocześnie podkreślono, że stosowne przesunięcie środków ma nastąpić w ramach budżetu Zespołu Placówek Opieki, Wychowania Interwencji Kryzysowej „Przystań”.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk odczytał pismo Biura Usług Projektowych AZ-PRO, Tomaszów Mazowiecki (załącznik nr 10) zawierające wniosek o wydanie opinii dla przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie drogi powiatowej nr 0575T w m. Majków ul. Staffa”. W piśmie wymieniono prace, które przewiduje się do wykonania w ramach przebudowy, załączona została również mapka – koncepcja rozbudowy w/w drogi.
Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z powyższymi dokumentami pozytywnie zaopiniował przedsięwzięcie polegające na „Przebudowie drogi powiatowej nr 0575T w m. Majków ul. Staffa”.

Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur zapoznał zebranych z pismem Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego (załącznik nr 11) zawierającym prośbę
o podjęcie decyzji w sprawie likwidacji oraz zdjęcia ze stanu majątku powiatu szaf na mapy kartograficzne tzw. szufladowce znajdujących się w ośrodku geodezyjnym przy
ul. Sikorskiego 20. W piśmie Naczelnik poinformował, że powyższe szafy z uwagi na konstrukcję stalową są bardzo ciężkie i byłyby zagrożeniem podczas przeprowadzki do nowego budynku. Ponadto Naczelnik zaproponował sprzedaż w/w szaf po cenie złomowej.

Zarząd Powiatu decyzją 4 głosów za (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu: – Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska) przy 1 głosie wstrzymującym (Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski) wyraził zgodę na likwidację i zdjęcie ze stanu majątku powiatu szaf na mapy kartograficzne oraz ich sprzedaż, zgodnie z propozycją Naczelnika Wydziału.

Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Przedsiębiorstwa Produkcyjno – Usługowo – Handlowego „DEMAX” Spółka z o.o. (załącznik nr 12) dotyczące realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie drenażu opaskowego oraz odwodnienia liniowego na działkach zabudowanych przy Pl. Floriańskim 1 w Skarżysku – Kamiennej.
W piśmie tym poinformowano, że po intensywnym deszczu, który miał miejsce 20 kwietnia 2012 r. nastąpiły przecieki w piwnicznych ścianach budynku. W związku z powyższym firma przedstawiła propozycje rozwiązań dot. uniknięcia zawilgoceń ścian budynku. Wicestarosta wyjaśnił, że na etapie projektowania zagospodarowania terenu zostaną naniesione odpowiednie zmiany.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości powyższe.
Starosta – Pan Michał Jędrys odczytał pismo Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy (załącznik nr 13) dotyczące współpracy w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu młodzieży od 15 do 25 roku życia na terenie powiatu skarżyskiego. ŚWK OHP w Kielcach w zakresie realizacji celów użyteczności publicznej zajmuje się kształceniem, dokształcaniem, zatrudnieniem i wychowaniem młodzieży wywodzącej się z rodzin niewydolnych wychowawczo i materialnie, a także działaniami profilaktycznymi skierowanymi do młodzieży, ich rodzin i opiekunów. W celu realizacji swoich zadań zwrócono się o udostępnienie odpowiedniej bazy lokalowej. Dotychczasowa baza lokalowa w Skarżysku – Kamiennej mieści się w dawnej plebani przy Kościele Najświętszego Serca Jezusowego. Budynek w całości nieodpłatnie został przekazany w użyczenie ŚWK OHP, lecz koszty utrzymania oraz brak możliwości inwestowania w użyczony budynek spowodowały rezygnację z niego. W piśmie nadmieniono, że Młodzieżowe Centrum Kariery jest formą działalności powstałą w wyniku realizacji Planu Działania na lata 2007 – 2013 PO KL – Priorytet I, Działanie 1.3 i w związku z jego realizacją lokal MCK musi spełniać wymagane standardy określone w projekcie. Mając na uwadze powyższe zwrócono się o umieszczenie siedziby tej jednostki na parterze budynku przy Placu Floriańskim 1 (powierzchnia 34 m2) oraz nieodpłatne użyczenie tych pomieszczeń. Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP zobowiązuje się do ponoszenia kosztów za media i sprzątanie pomieszczenia zajmowanego przez MCK. Usytuowanie 13-1 Hufca Pracy oraz Punktu Interwencji Kryzysowej zaproponowano na III piętrze w/w budynku (103m2 tj. 5 pomieszczeń). Na te drugą formę zaproponowano zawarcie umowy najmu. Mając na uwadze celowość podjęcia współpracy w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu młodzieży Starosta poparł przedstawioną propozycję.
Wicestarosta poparł zamysł ujęty w powyższym piśmie, ale zwrócił uwagę na konieczność zaopiniowania dokumentów w powyższej sprawie przez radcę prawnego.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na podjęcie współpracy w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu młodzieży od 15 do 25 roku życia na terenie powiatu skarżyskiego oraz udostępnienie w tym celu bazy lokalowej w budynku przy Placu Floriańskim 1
w Skarżysku – Kamiennej, zgodnie z powyższym pismem. Do przygotowania stosownego projektu uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w tej sprawie zobowiązano Wydział Organizacyjno – Administracyjny.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego (załącznik nr 14) zawierające wniosek o powierzenie Panu Wojciechowi Białkowi – nauczycielowi I LO funkcji doradcy metodycznego w powiecie skarżyskim na następną kadencję. Następnie przedstawił obszerne uzasadnienie powyższego wniosku.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na powierzenie Panu Wojciechowi Białkowi – nauczycielowi I LO funkcji doradcy metodycznego w powiecie skarżyskim na następną kadencję.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego (załącznik nr 15), którym przekazano Decyzję Świętokrzyskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Kielcach zarządzającą wykonanie remontów w szkole na podstawie ustaleń kontrolnych zawartych
w protokole kontroli z dnia 23.03.2012 r. nr SEVII.9020.1.6.2012. Jednocześnie Dyrektor zwrócił się z prośbą o zabezpieczenie środków finansowych na wykonanie powyższych zaleceń.
Zarząd Powiatu postanowił odłożyć decyzję w powyższej sprawie w celu przeanalizowania możliwości zabezpieczenia środków finansowych na realizację w/w zaleceń w ramach budżetu szkoły.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Związku Harcerstwa Polskiego Hufiec Starachowice (załącznik nr 16) zawierające informację
o organizacji Harcerskiego Rajdu Świętokrzyskiego, najstarszej imprezy o charakterze turystyczno – rekreacyjnym dla dzieci i młodzieży w Polsce. W dniach 31 maja do 3 czerwca br. młodzież wędrować będzie siedmioma trasami po najpiękniejszych zakątkach naszego województwa, zapoznając się z jego historią. Zlot wszystkich tras rajdowych rozpocznie się
w Mostkach w dniu 2 czerwca 2012 r. i zakończy 3 czerwca uroczystym apelem zlotowym na którym będą wręczane nagrody dla najlepszych patroli na poszczególnych trasach.
W związku z powyższym zwrócono się z prośbą o przyłączenie się do współorganizacji rajdu
i przygotowanie materiałów promocyjnych. Pan Zenon Nowakowski zaproponował włączenie się do organizacji rajdu poprzez wsparcie finansowe.
Zarząd Powiatu wstępnie wyraził zgodę na przyłączenie się do współorganizacji rajdu i przygotowanie materiałów promocyjnych.
W związku ze zbliżającą się Ogólnopolską Akcją „Polska Biega”, Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska przedstawiła zebranym pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki (załącznik nr 17) zawierające prośbę o przesunięcie środków finansowych w wysokości 800 zł. z Dz. 926 rozdz. 926005 celem umożliwienia udziału w jej organizacji wraz z MCSiR oraz Urzędem Miasta. W uzasadnieniu pisma podano, że docelowo impreza ta miała być zorganizowana w ramach Powiatowego Marszobiegu Wiosennego, jednak ze względu na brak możliwości organizacyjnych w terminie Akcji „Polska Biega”, zaistniała potrzeba, aby włączyć się do niej jako współorganizatorzy.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na prośbę zawartą w piśmie.



Ad. pkt. 3. Sprawy różne.
W tym punkcie posiedzenia nie wniesiono żadnych spraw. Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała
Karina Wiśniewska
Przewodniczący Zarządu
Michał Jędrys


Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. W. Mazur ……………………….
2. Z. Nowakowski …………………
3. S. Dymarczyk …………………...
4. K. Bilska ………………………...









Załączników 17:

Załącznik nr 1 – lista obecności,

Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu w sprawie: wyrażenia opinii dotyczącej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście na obszarze gminy Bliżyn w związku z przystąpieniem przez Wójta Gminy Bliżyn do sporządzenia zmiany części w/w planu,

Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2012 r.,
Załącznik nr 4 – pismo Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego, z dnia 13.03.2012 r.,
Załącznik nr 5 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, z dnia 07.05.2012 r.,
Załączniki nr 6, 7 – pisma Firmy Usługowej „FREEDOM”, z dnia 08,09.05.2012 r.,
Załącznik nr 8 – pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki, z dnia 09.05.2012r.
Załącznik nr 9 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Opieki, Wychowania Interwencji Kryzysowej „Przystań”, z dnia 23.04.2012 r.,
Załącznik nr 10 - pismo Biura Usług Projektowych AZ-PRO, Tomaszów Mazowiecki, z dnia 24.04.2012 r.,
Załącznik nr 11 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, z dnia 07.05.2012 r.,
Załącznik nr 12 – pismo Przedsiębiorstwa Produkcyjno – Usługowo – Handlowego „DEMAX” Spółka z o.o.,
z dnia 26.04.2012 r.,
Załącznik nr 13 – pismo Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, z
Załącznik nr 14 - pismo Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego, z dnia 08.05.2012 r.,
Załącznik nr 15 – pismo Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego, z dnia
Załącznik nr 16 - pismo Związku Harcerstwa Polskiego Hufiec Starachowice, z dnia 26.04.2012 r.
Załącznik nr 17 - pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki, z dnia 09.05.2012 r.

 


Data wytworzenia : 2012-06-05 02:00 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2012-06-05 03:00 Osoba udostępniająca na stronie : Małgorzata Łakomiec Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-19 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html