BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 26/2007

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 26/2007
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 3 lipca 2007 r.

W posiedzeniu udział wzięli:

 Członkowie Zarządu Powiatu:

1. Jerzy Żmijewski - Starosta
2. Leszek Lepiarz - Wicestarosta
3. Cezary Ciosk - Członek Zarządu Powiatu

 Stali uczestnicy posiedzenia:

1. Małgorzata Łakomiec - Sekretarz
2. Maria Milecka - Naczelnik Wydziału Finansowego

 Pozostali uczestnicy posiedzenia:
1. Roman Białek - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
2. Ewa Urban - Naczelnik Wydziału Rozwoju Powiatu
i Funduszy Europejskich

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta - Pan Jerzy Żmijewski.
Posiedzenie protokołowała: Karina Wiśniewska - stanowisko ds. obsługi Zarządu Powiatu.




Porządek posiedzenia:

1. Przedstawienie analizy zatrudnienia i sytuacji kadrowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w oparciu o:
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r.
w sprawie standardów usług rynku pracy,
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r.
w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy.
2. Podjęcie decyzji w sprawie: wygaśnięcia trwałego zarządu do części nieruchomości.
3. Zaopiniowanie:
a) projektu procedury przygotowania projektów o dofinansowanie z funduszy europejskich,
b) projektu wniosku o objęcie patronatem przez Pana Starostę przedsięwzięć
i projektów realizowanych przez różne instytucje i organizacje.
4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5. Sprawy różne.



Streszczenie posiedzenia:

Starosta - Pan Jerzy Żmijewski odczytał projekt porządku posiedzenia oraz wniósł
o rozszerzenie porządku posiedzenia o przyjęcie projektu uchwały Rady Powiatu
w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2007 rok oraz podjęcie decyzji dotyczącej wystąpienia do Przewodniczącego Rady Powiatu o zwołanie sesji Rady Powiatu na wniosek Zarządu.
Pan Cezary Ciosk zgłosił wniosek mówiący o ujęciu w porządku posiedzenia punktu dotyczącego przyjęcia uchwały Zarządu Powiatu w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy.
Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie wniesionych zmian do porządku posiedzenia:
- za głosowały 3 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz oraz Członek Zarządu Powiatu Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu przyjął wnioskowane zmiany.
Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie porządku posiedzenia
z uwzględnieniem w/w zmian :
- za głosowały 3 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz oraz Członek Zarządu Powiatu Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia ze zmianami.

Porządek posiedzenia po zmianach:
1. Przyjęcie projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie wprowadzenia zmian
w budżecie powiatu na 2007 r.
2. Przyjęcie wniosku o zwołanie sesji Rady Powiatu zgodnie z art. 15 ust. 7 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity
Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późniejszymi zmianami).
3. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy.
4. Przedstawienie analizy zatrudnienia i sytuacji kadrowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w oparciu o:
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r.
w sprawie standardów usług rynku pracy,
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r.
w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy.
5. Podjęcie decyzji w sprawie: wygaśnięcia trwałego zarządu do części nieruchomości.
6. Zaopiniowanie:
a) projektu procedury przygotowania projektów o dofinansowanie z funduszy europejskich,
b) projektu wniosku o objęcie patronatem przez Pana Starostę przedsięwzięć
i projektów realizowanych przez różne instytucje i organizacje.
7. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
8. Sprawy różne.

Ad. pkt. 1. Przyjęcie projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2007 r. (załącznik nr 2).
Projekt powyższej uchwały przedstawił Starosta Pan Jerzy Żmijewski informując, iż dotyczy ona zmian w planowanych dochodach i wydatkach oraz limitach wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 – 2009. Starosta poinformował, iż na spotkaniu z udziałem Członka Zarządu Powiatu Artura Berusa, Starosty Kieleckiego Zenona Janusa, Burmistrza Miasta i Gminy Bodzentyn Marka Krak oraz Wójta Gminy Łączna Romualda Kowalińskiego, którego tematyką była przebudowa drogi powiatowej Wzdół Wiącka – Zaskale – Czerwona Górka – Występa strony zadeklarowały zamiar rozpoczęcia realizacji w/w przedsięwzięcia. Droga ta ujęta jest w wieloletnim planie budowy dróg na lata 2007 – 2009 oraz złożona została do Urzędu Marszałkowskiego fiszka na to zadanie. Zgodnie ze spisaną podczas w/w spotkania notatką ustalono, iż każda ze stron będzie partycypować w kosztach powyższego przedsięwzięcia w wysokości 25% wartości zadania po przetargu. Szacunkowy koszt wykonania odcinka drogi (o długości 420 metrów) jako pierwszego etapu od Wzdołu – Wiącki do Zaskala wynosi 340 tys. zł. a zatem udział powiatu skarżyskiego w tej inwestycji nie przekroczył by kwoty 85 tys. zł. Pozostałą kwotę pokryją w/w samorządy. Starosta zaznaczył również, że w przypadku przyjęcia fiszki na realizację budowy w/w drogi do wykazu zadań dofinansowywanych środkami unii europejskiej zgodnie z informacją uzyskaną z Urzędu Marszałkowskiego na konwencie starostów istnieje realna szansa, że środki wydatkowane w 2007 roku do końca bieżącego roku będą kosztami kwalifikowanymi, a zatem uznanymi jako wkład samorządu powiatowego w realizację tego zadania. Ponadto poinformował, że
w wyniku odbytego spotkania z udziałem Starosty Kieleckiego Zenona Janusa, Wójta Gminy Łączna Romualda Kowalińskiego oraz Wójta Gminy Masłów Włodzimierza Korony przyjęto ustalenia dotyczące rozpoczęcia w bieżącym roku budowy drogi powiatowej w miejscowości Klonów przy udziale powiatu w kwocie 120 tys. zł. oraz Gminy Łączna również w kwocie 120 tys. zł. Droga ta jest ujęta planie wieloletniej budowy dróg na lata 2007 – 2009. Starosta wskazał również, że kontynuacja tej inwestycji w 2008 roku przebiegać będzie przy 50% udziale Okręgowego Zarządu Lasów Państwowych w Radomiu. Budowa te drogi spowoduje poprawę komunikacji mieszkańców Klonowa w Gminie Łączna. W związku z powyższym stwierdził, że przyjęcie przedmiotowych zadań do realizacji wymaga wprowadzenia stosownych zmian w budżecie powiatu na 2007 r., co umożliwi podpisanie stosownego porozumienia z w/w samorządami. Dlatego też zachodzi konieczność podjęcia przedmiotowej uchwały.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął projekt uchwały w powyższej sprawie.

Ad. pkt. 2. Przyjęcie wniosku o zwołanie sesji Rady Powiatu zgodnie z art. 15 ust. 7 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity
Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późniejszymi zmianami).
Zarząd Powiatu zdecydował o wystąpieniu do Przewodniczącego Rady Powiatu
z wniosku o zwołanie sesji Rady Powiatu zgodnie z art. 15 ust. 7 ustawy z dnia
5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późniejszymi zmianami). Wniosek stanowi załącznik nr 3.

Ad. pkt. 3. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy (załącznik nr 4).
Powyższy projekt uchwały przedstawił Pan Cezary Ciosk.
Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli uwag do przedstawionego projektu uchwały w związku z tym Przewodniczący poddał pod głosowanie jego podjęcie:
- za głosowały 3 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz oraz Członek Zarządu Powiatu Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.

Ad. pkt. 4. Przedstawienie analizy zatrudnienia i sytuacji kadrowej
w Powiatowym Urzędzie Pracy w oparciu o:
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r.
w sprawie standardów usług rynku pracy,
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r.
w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy.
Starosta Pan Jerzy Żmijewski powitał na posiedzeniu Zarządu Powiatu Pana Romana Białka – Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy. Poinformował, że
w świetle zmian w przepisach prawnych, zmian wprowadzonych uchwałą Rady Powiatu w statucie PUP jak również konieczności opracowywania wniosków o środki unijne zlecił przygotowanie nowej struktury organizacyjnej urzędu pracy. Następnie zwrócił się do Dyrektora o przedstawienie informacji na temat podejmowanych działań w zakresie dostosowania jednostki do obowiązujących standardów.
Pan Roman Białek przedstawił sytuację PUP w Skarżysku – Kamiennej na tle innych urzędów pracy w Województwie Świętokrzyskim i tak:
- w Urzędzie Pracy w Starachowicach, gdzie liczba bezrobotnych wynosi 7 000, zatrudnionych jest 62 osoby, przy budżecie jednostki w wysokości 1 700 000 zł.,
- w Urzędzie Pracy w Końskich, gdzie liczba bezrobotnych wynosi 9 800, zatrudnionych jest 63 osoby, przy budżecie jednostki w wysokości 2 000 000 zł.,
natomiast Urząd Pracy w Skarżysku przy 8 789 osobach bezrobotnych zatrudnia 50 osób a budżet jednostki wynosi 1 430 000 zł.
Dyrektor podkreślił, że na bazie powyższej informacji widoczne jest zaniżone zatrudnienie w PUP w Skarżysku – Kamiennej. W celu prawidłowego zabezpieczenia bieżącego funkcjonowania urzędu oraz wypełnienia zaleceń wynikających z przepisów prawnych zatrudnienie powinno wynosić powyżej 60 osób (istnieje konieczność jego zwiększenia o dodatkowe 13 osób). W tym miejscu dyrektor podziękował za zwiększenie zatrudnienia o 3 osoby oraz deklarację zwiększenia o dodatkowe 2 etaty od września br., co przyczyni się do zabezpieczenia bieżącego funkcjonowania jednostki. Ponadto poinformował, że zgodnie z symulacją dotyczącą wymaganej wysokości zatrudnienia sporządzoną w oparciu o rozporządzenie z marca br. i dane wyjściowe za okres od lipca 2005 – czerwca 2006 r., w zakresie pośrednictwa pracy powinno być zatrudnionych 9 osób a jest 4 osoby, w zakresie doradztwa zawodowego oraz specjalisty ds. rozwoju zawodowego powinny być zatrudnione 3 osoby a jest 1. Obecnie przygotowywane jest nowe wyliczenie zgodnie z wytycznymi zawartymi
w regulacjach prawnych, gdzie mówi się, że powiatowe urzędy pracy każdego roku na dzień 30 września ustalają na podstawie danych wyjściowych minimalne zatrudnienie w urzędzie. W przeciągu najbliższego tygodnia PUP wystosuje pismo do starostwa dotyczące potrzeb jednostki na 2008 r. oraz pokazujące niezbędne kwalifikacje, jakie muszą spełnić pracownicy mogący podjąć pracę w urzędzie pracy w pionie doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. Dyrektor wskazał na możliwość dokonania przesunięć pracowników PUP w celu zabezpieczenia należytego wykonania zadań. Podkreślił również, że standardy usług zawarte w rozporządzeniu a dotyczące jakości świadczonych usług są realizowane, natomiast problemem jest wysokość zatrudnienia. Pan Roman Białek uznał, iż oprócz obecnie przyznanych i deklarowanych dodatkowych etatów istnieje konieczność zwiększenia do końca br. zatrudnienia
o kolejnych 5 osób. W swojej wypowiedzi poinformował również, że wskaźniki dot. przygotowywanego wyliczenia są zmienne, tj. ilość bezrobotnych, która ciągle spada
i tak od stycznia do maja br. bezrobocie spadło o ok. 300 osób, a na koniec czerwca
o ok. 150 osób. Natomiast odnosząc się do wymaganych standardów w zakresie jakości świadczonych usług zaznaczył, iż w ubiegłym roku dyrektor PUP określił politykę jakości urzędu, zdefiniowane zostały wówczas procesy główne i pomocnicze. Ponadto z uwagi na rosnącą ilość spraw sądowych i zapadających rozstrzygnięć za niezbędne uznał utworzenie stanowiska ds. windykacji należności. Kończąc swoją wypowiedź przedstawił analizę obecnej struktury organizacyjnej urzędu informując, że na stanowiskach kierowniczych zatrudnionych jest 8 osób, na stanowiskach gospodarczych zatrudnionych jest 7 osób, w księgowości 6 osób, w komórce ds. ewidencji świadczeń 8 osób, 2 informatyków, pozostali pracownicy zatrudnieni są
w dziale administracyjno - organizacyjnym oraz na samodzielnych stanowiskach. Podsumowując Dyrektor zwrócił się o rozważenie możliwości zwiększenia stanu zatrudnienia do końca br. o dodatkowe 5 etatów.
Starosta wskazał, że mając na uwadze konieczność dostosowania PUP do obowiązujących standardów rozumie potrzeby przedstawiane przez dyrektora. Zwrócił uwagę, iż oprócz braków kadrowych w jednostce tej problemem jest również wysokość wynagrodzeń, która średnio jest zdecydowanie niższa od przeciętych wynagrodzeń w innych urzędach pracy. W dalszej części wypowiedzi Starosta wskazał na ograniczone środki budżetu powiatu zaznaczając, iż w przyszłym roku środki ze sprzedaży mienia powiatu będą znikome jak również należy wziąć pod uwagę ciążące na powiecie poręczenie kredytu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej. Niemniej jednak zadeklarował podjęcie wszelkich działań mających na celu poprawę sytuacji w PUP.
W toku przeprowadzonej dyskusji Zarząd Powiatu zapoznał się z treścią pisma Ministra Pracy i Polityki Społecznej dotyczącym w/w rozporządzeń odnoszących się do pięciu podstawowych usług rynku pracy tzn: pośrednictwa pracy, usług EURES, poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej, organizowania szkoleń oraz pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy (załącznik nr 5).


Ad. pkt. 5. Podjęcie decyzji w sprawie: wygaśnięcia trwałego zarządu do części nieruchomości (załącznik nr 6).
Wicestarosta Pan Leszek Lepiarz przedstawił projekt powyższej decyzji informując, że dotyczy ona wygaśnięcia trwałego zarządu do części nieruchomości działki gruntowej niezabudowanej Nr 1/296 położonej przy ul. Ekonomii 7
w Skarżysku - Kamiennej. Podjęcie w/w decyzji jest realizacją uchwały
Nr 44/VIII/2007 Rady Powiatu z dnia 12 kwietnia 2007 r w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż tej nieruchomości.
W związku z brakiem uwag Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie powyższej decyzji:
- za głosowały 3 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta - Pan Leszek Lepiarz oraz Członek Zarządu Powiatu Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął powyższą decyzję.

Ad. pkt. 6. Zaopiniowanie:
a) projektu procedury przygotowania projektów o dofinansowanie
z funduszy europejskich (załącznik nr 7),
Starosta - Pan Jerzy Żmijewski stwierdził, że projekt procedury przygotowania projektów o dofinansowanie z funduszy europejskich został prawidłowo przygotowany. Następnie zapytał czy projekt ten obejmować będzie jedynie starostwo Powiatowe czy również powiatowe jednostki organizacyjne i organizacje pozarządowe?
Pani Ewa Ubran - Naczelnik Wydziału Rozwoju Powiatu i Funduszy Europejskich poinformowała, że opracowana procedura obejmować będzie również jednostki organizacyjne podległe powiatowi, natomiast nie będzie dotyczyć organizacji pozarządowych. Organizacje te zgodnie z przyjętym programem współpracy oraz inicjatywą dotyczącą próby zaangażowania ich w pozyskiwanie środków unijnych będą kierowane na szkolenia, aby same mogły przygotowywać wnioski. Obecnie po wystosowanym apelu do organizacji pozarządowych do Wydziału Organizacyjnego wypłynęło 5 wniosków o podjęcie współpracy.
Starosta zwrócił się o przybliżenie przedstawianej procedury?
Pani Ewa Urban poinformowała, że bazując na przyjętych rozwiązaniach w innych powiatach powołany zostanie zarządzeniem Starosty zespół roboczy do spraw przygotowywania wniosków. W zarządzeniu tym podany będzie zakres prac zespołu.
Starosta zwrócił się z pytaniem, kto będzie przygotowywał konkretny wniosek do rozpatrzenia przez Zarząd Powiatu oraz kto będzie określał zakres zadań zespołu?
Pani Ewa Urban wskazała, iż w zarządzeniu starosty podany będzie lider przedsięwzięcia (osoba wskazana przez naczelnika), w przypadku jednostki organizacyjnej osoba wskazana przez kierownika tej jednostki.
Starosta wskazał, że ważną kwestią przed uruchomieniem procedury przygotowania projektów jest wskazanie inicjatora złożenia fiszki. Uznał również, że powinna zostać wyznaczona osoba, która na bieżąco będzie śledziła informacje dotyczące naboru wniosków oraz przekazywała je do wiadomości jednostkom organizacyjnym oraz naczelnikom wydziałów.
Pani Ewa Urban poinformowała, że każdy wydział bądź jednostka organizacyjna
w ramach swojej działalności realizuje określone zadania, które może ująć w fiszce
i przedstawić Zarządowi Powiatu. W dalszej kolejności Wydział Rozwoju Powiatu po otrzymaniu takiej informacji podejmował będzie działania mające na celu wyszukanie programów pozwalających na pozyskanie środków na realizację zadań.
Starosta poddał pod rozwagę czy przyjęcie omawianego projektu nie powinno skutkować wprowadzeniem odpowiednich zmian do budżetu powiatu.
Odnosząc się do wypowiedzi Starosty Pani Ewa Urban zasugerowała potrzebę opracowania wieloletniego planu inwestycyjnego obejmującego przewidywane zadania inwestycyjne, dla których będą wyszukiwane fundusze pomocowe.
W wieloletnim planie inwestycyjnym zostałyby określone priorytety realizacji planowanych inwestycji. Następnie Pani Ewa Urban po raz kolejny zasygnalizowała konieczność powołania zespołu ds. aktualizacji strategii rozwoju powiatu i planu rozwoju lokalnego. Zaznaczyła, iż dokumenty te będą niezbędne w momencie ogłoszenia konkursów do programów operacyjnych i muszą one być spójne ze strategicznymi dokumentami wojewódzkimi i krajowymi.
Starosta uznał przyjęcie procedury przygotowania projektów o dofinansowanie
z funduszy europejskich za zasadne, gdyż pozwoli to na uporządkowanie procesu przygotowywania stosownych dokumentów. Stwierdził również, że powinno zostać przygotowane w tej mierze stosowne zarządzenie.
Zarząd Powiatu zaakceptował procedurę przygotowania projektów o dofinansowanie z funduszy europejskich oraz zobowiązał Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
i Spraw Obywatelskich do przygotowania w tej mierze stosownego Zarządzenia Starosty.

b) projektu wniosku o objęcie patronatem przez Pana Starostę przedsięwzięć
i projektów realizowanych przez różne instytucje i organizacje (załącznik nr 8).
Pani Ewa Urban poinformowała, że w związku z zgłaszanymi prośbami o objęcie patronatu przez Pana Starostę przedsięwzięć i projektów realizowanych przez różne instytucje i organizacje zaistniała potrzeba przygotowania projektu wniosku, który przyczyni się do usprawnienia pracy.
Członkowie Zarządu Powiatu zapoznali się z projektem wniosku.

Ad. pkt. 5. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Wicestarosta Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Mieszkańca Skarżyska – Kamiennej (załącznik nr 9) zawierające prośbę o obniżenie czynszu za najem gruntu pod garaż położonego w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Plac Floriański 1 do kwoty 50 zł. miesięcznie.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na prośbę zawartą w powyższym piśmie postanawiając obniżyć Mieszkańcowi Skarżyska – Kam. czynsz za najem garażu do kwoty 50 zł. (brutto) miesięcznie od 1 sierpnia 2007 r.

Sekretarz Pani Małgorzata Łakomiec zwróciła się z wnioskiem o wyrażenie zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z firmą Intermedia
z Kielc. Poinformowała, że została przeprowadzona w tym względzie analiza finansowa, z której wynika, iż warunki umowy są korzystne dla Starostwa Powiatowego.
Wicestarosta stwierdził, że biorąc pod uwagę, iż umowa z w/w firmą ma zostać zawarta na okres dwóch lat niezbędne jest dokonanie oceny wartości tej usługi, gdyż
kwota zamówienia wskaże czy w tym przypadku zgodnie z obowiązującą regulacją prawną nie będzie konieczne zastosowanie ustawy o zamówieniach publicznych. Starosta wskazał również na konieczność zaopiniowania przedstawionej umowy przez radcę prawnego.
W związku z powyższymi uwagami Zarząd Powiatu postanowił odłożyć podjęcie decyzji w przedmiotowej sprawie.

Ad. pkt. 6. Sprawy różne.
Pan Cezary Ciosk poruszył sprawę dotyczącą naboru uczniów do klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych dla których organem założycielskim jest Powiat Skarżyski, zaznaczając, że pełną informacje w powyższym zakresie przedstawi na kolejnym posiedzeniu Zarządu Powiatu.

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.

Protokołowała:
Karina Wiśniewska

Przewodniczący Zarządu
Jerzy Żmijewski

Podpisy członków Zarządu Powiatu:
1. L. Lepiarz …………………………..
2. C. Ciosk ..… …………………………

Załączników 10:
Załącznik nr 1 - lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik nr 2 - projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2007 r.,
Załącznik nr 3 - wniosek o zwołanie sesji Rady Powiatu,
Załącznik nr 4 - uchwała Zarządu Powiatu w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych w celu przeprowadzenia egzaminu dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy,
Załącznik nr 5 - pismo Ministra Pracy i Polityki Społecznej, z dnia 18.06.2007 r.
Załącznik nr 6 - decyzja w sprawie: wygaśnięcia trwałego zarządu do części nieruchomości,
Załącznik nr 7 - projekt procedury przygotowania projektów o dofinansowanie
z funduszy europejskich,
Załącznik nr 8 – projekt wniosku o objęcie patronatem przez Pana Starostę przedsięwzięć
i projektów realizowanych przez różne instytucje i organizacje,
Załącznik nr 9 - pismo Mieszkańca Skarżyska – Kamiennej, z dnia 27.06.2007 r.


Data wytworzenia : 2007-07-31 02:00 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2007-07-31 02:30 Osoba udostępniająca na stronie : Małgorzata Łakomiec Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-19 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html