BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 11/2012

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 11/2012
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 1 marca 2012 r.

W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Michał Jędrys - Starosta
2. Waldemar Mazur - Wicestarosta
3. Zenon Nowakowski - Członek Zarządu Powiatu
4. Stanisław Dymarczyk - Członek Zarządu Powiatu
5. Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
1. Monika Gębska - Skarbnik Powiatu
2. Małgorzata Łakomiec - Sekretarz Powiatu
Pozostali uczestnicy posiedzenia:
1. Bożena Burchart - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie
2. Mariusz Bodo - Naczelnik Wydziału Organizacyjno -
- Administracyjnego

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Michał Jędrys.
Posiedzenie protokołowała: Karina Wiśniewska – inspektor w Wydziale OZ.
Porządek posiedzenia:
1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego”,
b) zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku – Kamiennej.
2. Przyjęcie sprawozdania:
a) z realizacji zadań wykonanych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności w Skarżysku – Kamiennej za 2011 rok,
b) dotyczącego kosztów utrzymania budynków szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Skarżyski za 2011 rok.
3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
4. Sprawy różne.

Streszczenie posiedzenia:
Starosta – Pan Michał Jedrys powitał zebranych oraz przedstawił proponowany porządek posiedzenia.
Zarząd Powiatu przyjął jednogłośnie porządek posiedzenia.
Ad. pkt. 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” (załącznik nr 2),
Powyższą uchwałę przedstawiła Sekretarz – Pani Małgorzata Łakomiec. Poinformowała, że zamówienie dotyczy zakupu 19 netbook-ów.
Starosta wniósł o zmianę w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do siwz poprzez: wykreślenie typu ekranu „matowy” oraz zmianę dot. dysku twardego z 250 GB na 160 GB.
Powyższe uwagi zostały przyjęte.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Stanisław Dymarczyk, Pan Zenon Nowakowski i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął powyższą uchwałę.
b) zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Centrum Pomocy Rodzinie
w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 3).
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur poinformował, że w związku z zmianami przepisach prawnych, a w szczególności wejściem w życie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r.
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 ze zm.) zachodzi potrzeba dostosowania zapisów regulaminu organizacyjnego jednostki.
Na posiedzenie Zarządu została zaproszona Pani Bożena Burchart – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
Pani Bożena Burchart wyjaśniła, że konieczność przyjęcia omawianego regulaminu wynika ze zmiany regulacji prawnych i wprowadzenia nowych zadań. Starosta wyznaczył Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej. Główne zmiany ujęte w regulaminie to zastąpienie nazwy działy na zespoły do spraw. Nowe nazwy komórek organizacyjnych to: Zespół ds. osób niepełnosprawnych, Zespół ds. interwencji kryzysowej (dotychczas powiatowy ośrodek interwencji kryzysowej), Zespół organizacyjno – finansowy (połączone dotychczasowe dwa działy), Zespół ds. świadczeń i pomocy rodzinie, Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej (zgodnie z wymogiem nowej ustawy). Ponadto wprowadzono funkcję koordynatorów zespołów, jedynie w Zespole Organizacyjno – Finansowym funkcję tą sprawować będzie główny księgowy. Ponadto zlikwidowane zostało stanowisko Zastępcy Dyrektora. Pani Bożena Burchart zapewniła, że jej zdaniem przedstawiona struktura organizacyjna powinna zabezpieczyć sprawne funkcjonowanie jednostki.
Skarbnik – Pani Monika Gębska zapytała o kwestię wzajemnych rozliczeń pomiędzy powiatami dot. pokrycia kosztów utrzymania dzieci z terenu powiatu skarżyskiego umieszczonych w innych powiatach oraz dzieci pochodzących z terenu innych powiatów, umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu skarżyskiego.
Dyrektor wyjaśniła, iż porozumienia z innymi powiatami są sprawdzane pod względem merytorycznym oraz potwierdzana jest zgodność danych zawartych w nich.
Starosta wniósł o zmianę § 7 pkt. 15 następująco „przygotowanie, aktualizacja
i koordynowanie działaniami dot. realizacji powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych”. Zwrócił również uwagę na nieprecyzyjne zapisy § 7 pkt. 18 oraz § 10 pkt. 4. Zdaniem Starosty powinny również zostać ponownie przeanalizowane zapisy dot. wolontariatu.
Dyrektor poinformowała, że cześć zapisów ujętych w regulaminie została przeniesiona z zapisów ustaw.
Zarząd Powiatu postanowił odłożyć podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie, aby ponownie przeanalizować zapisy regulaminu.
Ad. pkt. 2. Przyjęcie sprawozdania:
a) z realizacji zadań wykonanych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności w Skarżysku – Kamiennej za 2011 rok (załącznik nr 4),
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur poinformował, że sprawozdanie zawiera dane liczbowe dotyczące zadań realizowanych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania
o niepełnosprawności za 2011 r. Podkreślił, iż pracę Zespołu ocenia bardzo dobrze
i dotychczas nie otrzymywał skarg interesantów. Zadowalająca jest również mała liczba uchylonych decyzji. Przyczyną uchylenia było dostarczenie nowej dokumentacji medycznej istotnej dla sprawy, jak też ponowna analiza dokumentacji znajdującej się w aktach sprawy.
Zarząd przyjął powyższe sprawozdanie.
b) dotyczącego kosztów utrzymania budynków szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Skarżyski za 2011 rok (załącznik nr 5).
Powyższe sprawozdanie przedstawił Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski. Zwrócił uwagę, że widoczne są efekty przeprowadzonej termomodernizacji
w Zespole Szkół Technicznych (koszty ogrzewania 2010 r. – ponad 120 tys. zł., a w 2011 r. – 98 tys. zł.) i Zespole Szkół Ekonomicznych (w 2010 r. ponad 100 tys. zł., w 2011 r. -
72 tys. zł.)
Wicestarosta w uzupełnieniu dodał, że w tym zakresie prowadzony jest monitoring. Efekty z przeprowadzenia termomodernizacji są widoczne w niższych kosztach ogrzewania, jak również w wyższych temperaturach utrzymujących się w budynkach szkół.
Pan Zenon Nowakowski poinformował, że z analizy sprawozdania wynika, iż najwyższe koszty utrzymania budynków występują w:
- Zespole Placówek Edukacyjno – Wychowawczych tj. 436 062,05 zł. Spowodowane to jest m.in. tym, iż placówka ta zajmuje trzy budynki: szkoła, bursa i warsztat, zespół posiada ogrzewanie olejowe (256 812,95 zł.) oraz występują koszty dowozu uczniów.
- Zespole Szkół Transportowo – Mechatronicznych – 263 680,10 zł. Główną pozycją
w kosztach jest kwota przeznaczana na opał 217 664,56 zł.
- Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii – 253 410,70 zł. Największe koszty generuje energia cieplna 124 804,33 zł.
Natomiast placówki, które mają najniższe koszty utrzymania to:
- Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna – 9 100 zł. Wynika to z faktu, iż niektóre koszty utrzymania są rozliczane wspólnie z MOS.
- Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Nr 2 – kwota 73 784,16 zł.
- III Liceum Ogólnokształcące - 87 798,62 zł.
Pan Zenon Nowakowski poinformował również, że przedstawiona tabela została rozgraniczona na koszty stałe związane bezpośrednio z utrzymaniem budynków oraz inne koszty, które kształtują się w zależności od potrzeb występujących w danym roku. W tych kosztach w roku 2011 r. największe koszty występują w: Zespole Placówek Edukacyjno - Wychowawczych (580 476,45 zł.), Zespole Szkół Transportowo - Mechatronicznych (319 146,25 zł.) i Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii (389 526,52 zł.).
Pani Katarzyna Bilska zwróciła uwagę, że koszty dowozu dzieci do ZPEW są w części refundowane przez gminy. Natomiast zapytała, dlaczego w MOS występują wysokie koszty na paliwo ponad 11 tys. zł.
Pan Zenon Nowakowski wyjaśnił, że koszty te wynikają występującej czasami konieczności dowozu dzieci z terenu całego kraju. Kończąc swoją wypowiedź podkreślił, iż przygotowane sprawozdanie wynika z przyjętego planu pracy Zarządu Powiatu.
Wicestarosta zapytał, jaki jest wzrost kosztów w stosunku do 2010 r.
Pan Zenon Nowakowski zobowiązał się do przygotowania takiej informacji na jedno
z kolejnych posiedzeń.
Zarząd Powiatu przyjął sprawozdanie dotyczące kosztów utrzymania budynków szkół
i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Skarżyski za 2011 rok.
Ad. pkt. 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zapoznał zebranych z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych (załącznik nr 6) zawierającym prośbę o wyrażenie zgody na wynajem pomieszczeń o powierzchni 26,29 m2
z przeznaczeniem na sklepik szkolny. Prośba ta wynika z faktu, że dotychczasowy najemca wypowiedział przed terminem umowę ze skutkiem na 31.03.2012. Umowa powinna obowiązywać do 30.06.2012 r.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na powyższą prośbę.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Rady Osiedla Dolna Kamienna I w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 7) zawierające prośbę o przeniesienie przyznanego dofinansowania w kwocie 300 zł. z imprezy „Rajd Rowerowy Szlakiem Młynów na Rzece Kamiennej” na imprezę „Skarżyska Liga Futsalu (SLF) 2012”. Powyższe podyktowane zostało faktem, że liga futsalu cieszy się większym zainteresowaniem.
Zarząd Powiatu zaaprobował przeniesienie środków finansowych przeznaczonych na dofinansowanie imprezy „Rajd Rowerowy Szlakiem Młynów na Rzece Kamiennej” na imprezę „Skarżyska Liga Futsalu (SLF) 2012”.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski odczytał pismo Dyrektora III Liceum Ogólnokształcącego (załącznik nr 8) dotyczące prośby o dokonanie zmian
w planie finansowym na 2012 r. na kwotę 13 055 zł. W uzasadnieniu Dyrektor podał, że
w szkole od dnia 31.07.2011 roku jest realizowany projekt współfinansowany przez UE
w ramach EFS „Dziś zdobywam wiedzę-jutro Europę”. Na koniec 2011 roku zostały zwrócone środki finansowe z nie wykorzystanej transzy w ramach tego projektu. W 2012 roku szkoła otrzymała zwrot tych środków, co spowodowało zwiększenie planu jednostkowego wydatków budżetowych w paragrafach wymienionych w piśmie.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na dokonanie zmian w planie finansowym na 2012 r., zgodnie z pismem Dyrektora III Liceum Ogólnokształcącego.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Dyrektora Zespołu Szkół Samochodowo – Usługowych (załącznik nr 9) zawierające prośbę
o wyrażenie zgody na prowadzenie naboru na kierunki kształcenia wymienione w piśmie. Pan Zenon Nowakowski wyjaśnił, że prośba ta została już uwzględniona.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości powyższe.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił zasady elektronicznego naboru na rok szkolny 2012/2013 do szkół ponadgimnazjalnych dla których powiat skarżyski jest organem prowadzącym „vEDUKACJA NABÓR” (załącznik nr 10).
Zarząd Powiatu przyjął przedstawione zasady elektronicznego naboru.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk poinformował, że Urząd Miasta Skarżysko – Kamienna w związku z realizacją zadania pn. „Przebudowa sceny letniej przy Miejskim Centrum Kultury w Skarżysku – Kamiennej” zwrócił się z prośbą o wyrażenie zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane (w celu umieszczenia oświetlenia) dla obszaru: działka nr 12/2; obręb 3 Place; Akr. Mapy 21. Przypomniał, że sprawa ta była już przedmiotem posiedzenia Zarządu. Z uwagi na prace związane
z projektowaniem przebudowy ul. Tysiąclecia w Skarżysku – Kamiennej na odcinku koło Miejskiego Centrum Kultury postanowiono odłożyć podjęcie decyzji w tej sprawie. Po dokonaniu ponownej analizy oraz przeprowadzeniu rozmowy z projektantem zadania realizowanego przez Miasto Skarżysko – Kamienna uznał, że zadanie to nie będzie kolidowało z realizacją przebudowy ul. Tysiąclecia. W świetle powyższego Pan Stanisław Dymarczyk wniósł do Zarządu Powiatu o wyrażenie zgody na dysponowanie w/w nieruchomością na cele budowlane.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na dysponowanie przez Miasto Skarżysko – Kamienna nieruchomością na cele budowlane (w celu umieszczenia oświetlenia) dla obszaru: działka nr 12/2; obręb 3 Place; Akr. Mapy 21. Pismo w przedmiotowej sprawie stanowi załącznik nr 11.
Na posiedzenie Zarządu Powiatu został poproszony Pan Mariusz Bodo – Naczelnik Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego.
Pan Mariusz Bodo – Naczelnik Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego zwrócił się do Zarządu Powiatu o podjęcie decyzji w sprawie rezygnacji z wykonania drenażu opaskowego wzdłuż ścian budynku biurowego i budynku stołówki przy Plac Floriański 1
w Skarżysku – Kamiennej. Wyjaśnił, że z przeprowadzonej wizji oraz prac budowlanych wykonywanych przez firmę DEMAX wynika, iż przyczyną zawilgocenia ścian w latach ubiegłych jest stara niedrożna kanalizacja deszczowa odprowadzająca wodę z dachów budynków. Ponadto znajdujące się w poziomie piwnic budynku biurowego pomieszczenie byłego składu opału nie posiada izolacji przeciwwodnej i termicznej ścian zewnętrznych. Dlatego też Wykonawca proponuje wykonanie w zamian przebudowy niesprawnego odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z budynku stołówki oraz wykonanie prac izolacyjnych byłego pomieszczenia składu opału. Naczelnik stwierdził, że w kontekście prac przy zagospodarowaniu terenu zasadne jest rozważenie celowości montażu korytek odwodnienia liniowego. Po przeprowadzeniu rozmów z inspektorami nadzoru uznał za zasadne przychylenie się do wniosku firmy DEMAX z pewnymi zastrzeżeniami tj.: nie ma konieczności wymiany jednej z trzech studzienek kanalizacyjnych przy budynku stołówki, ponieważ po wglądzie kamery wizyjnej wystarczy oczyścić obecną studzienkę z zamulenia
i zalać dno betonem. Natomiast odnosząc się do izolacji pomieszczeń po byłym składzie opału Naczelnik stwierdził, iż celowe jest wykonanie izolacji zewnątrz budynku, a wewnątrz pomieszczenia nie ma przesłanek, które mogłyby potwierdzić propozycję firmy DEMAX. Proponowana zmiana pozwoli na uzyskanie oszczędności w kwocie ok. 50 tys. zł. Naczelnik dodał również, że wykonawca zgodził się na zmianę kwoty ryczałtowej. Pismo
w przedmiotowej sprawie stanowi załącznik nr 12.
Zarząd Powiatu zdecydował o rezygnacji z wykonania drenażu opaskowego wzdłuż ścian budynku biurowego i budynku stołówki przy Plac Floriański 1 w Skarżysku – Kamiennej. Ponadto Zarząd wyraził zgodę na realizację pozostałych zmian prac zgodnie
z propozycją Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego.
Kolejną sprawą poruszoną przez Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego było podjęcie decyzji dotyczącej zamówienia nowego projektu na zagospodarowanie terenu wokół budynku przy Plac Floriański 1 w Skarżysku – Kamiennej. Powyższa propozycja wynika z wielu problemów z planami przebudowy budynku, braku odpowiedzi od projektanta na postawione pytania dotyczące zagospodarowania terenu oraz podejrzenia co do wadliwości projektu. Pan Mariusz Bodo wyjaśnił, że koszt nowego projektu to kwota ok. 6 000 zł. Nowa koncepcja zagospodarowania terenu byłaby ograniczona tylko do terenu wokół budynku Plac Floriański 1, nie uwzględniając terenu przy stołówce oraz prywatnych garaży, co pozwoli na uzyskanie znacznych oszczędności w porównaniu do projektu pierwotnego. Naczelnik dodał również, że na temat zmiany zagospodarowania terenu przeprowadził rozmowę z Panią Jolantą Janowską – Naczelnikiem Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego oraz Panią Jadwigą Półtorak – Berus – Inspektorem Nadzoru Budowlanego. W wyniku prowadzonych rozmów uznano to rozwiązanie za zasadne. Ponadto nie występują żadne przeciwwskazania prawne do dokonania takiej zmiany (potrzebna tylko zmiana pozwolenia na budowę). Pismo
w przedmiotowej sprawie stanowi załącznik nr 13.
Zarząd Powiatu w wyniku przeprowadzonej dyskusji uznał propozycję Naczelnika za zasadną oraz postanowił zamówić nowy projekt na zagospodarowanie terenu wokół budynku przy Plac Floriański 1 w Skarżysku – Kamiennej.
Ad. pkt. 4. Sprawy różne.
W związku z wspólnymi ustaleniami przyjętymi przez włodarzy Gminy Skarżysko Kościelne i Powiatu Skarżyskiego oraz podjęciem przez gminę uchwały dotyczącej przeznaczenia na realizację zadania drogowego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 34478 Sadek – Kierz Niedźwiedzi w miejscowości Kierz Niedźwiedzi na odcinku od km 1+650 do km 3+650, długości 2 km” kwoty 1 mln. zł. Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk wniósł o umieszczenie w budżecie powiatu w/w zadania również z kwotą
1 mln. zł.
Skarbnik poinformowała, że powyższa kwota może być przesunięta z wolnych środków.
Zarząd Powiatu zdecydował o wprowadzeniu do budżetu powiatu na 2012 r. zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 34478 Sadek – Kierz Niedźwiedzi w miejscowości Kierz Niedźwiedzi” oraz przeznaczeniu na ten cel kwoty 1 mln. zł. z wolnych środków.
Członek Zarządu Powiatu – Pani Katarzyna Bilska wystąpiła z wnioskiem
o podjęcie działań i przygotowanie projektu uchwały w sprawie inicjatywy lokalnej, który zgodnie z ustawą o pożytku publicznym regulowałby sposób korzystania przez organizacje pozarządowe ze środków budżetu powiatu. Ponadto uchwała ta określałaby formy współdziałania w zakresie realizacji np. Powiatowego Kalendarza Imprez Współorganizowanych przez Powiat.
Zarząd pozostawił do rozwagi powyższą propozycję.
Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił projekt wniosku kierowanego do Wojewody Świętokrzyskiego o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Skarżyski prawa własności nieruchomości położonej w obrębie Zalezianka, gmina Łączna, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki o nr: 93/2, 93/3, 93/4, 93/5, stanowiącej pas drogowy drogi powiatowej Nr 0307 T „Wąsosza – Belno – Zalezianka – Łączna –
dr. Krajowa Nr 7”. Wniosek w przedmiotowej sprawie stanowi załącznik nr 14.
Zarząd Powiatu pozytywnie zaopiniował powyższy wniosek.

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.

Protokołowała
Karina Wiśniewska
Przewodniczący Zarządu
Michał Jędrys

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. W. Mazur ……………………….
2. Z. Nowakowski …………………
3. S. Dymarczyk …………………...
4. K. Bilska ………………………...






Załączników 14:

Załącznik nr 1 – lista obecności,
Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego”,
Załącznik nr 3 – projekt uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku – Kamiennej,

Załącznik nr 4 – sprawozdanie z realizacji zadań wykonanych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności w Skarżysku – Kamiennej za 2011 rok,

Załącznik nr 5 – sprawozdanie dotyczące kosztów utrzymania budynków szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Skarżyski za 2011 rok,
Załącznik nr 6 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych,z dnia 28.02.2012 r.,
Załącznik nr 7 – pismo Rady Osiedla Dolna Kamienna I w Skarżysku – Kamiennej, z dnia 23.02.2012 r.,
Załącznik nr 8 – pismo Dyrektora III Liceum Ogólnokształcącego, z dnia 23.02.2012 r.

Załącznik nr 9 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Samochodowo – Usługowych, z dnia 17.02.2012 r.
Załącznik nr 10 – zasady elektronicznego naboru na rok szkolny 2012/2013 do szkół ponadgimnazjalnych dla których powiat skarżyski jest organem prowadzącym „vEDUKACJA NABÓR”,
Załącznik nr 11 – pismo Urzędu Miasta Skarżysko – Kamienna, z dnia 22.02.2012 r.,
Załącznik nr 12 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego, z dnia 28.02.2012 r.,
Załącznik nr 13 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego, z dnia 29.02.2012 r.,
Załącznik nr 14 – wniosek o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Skarżyski prawa własności nieruchomości.
 


Data wytworzenia : 2012-03-15 01:00 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2012-03-17 05:00 Osoba udostępniająca na stronie : Małgorzata Łakomiec Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-19 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html