BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 26/2011

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 26/2011
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 11 maja 2011 r.

W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Michał Jędrys - Starosta
2. Waldemar Mazur - Wicestarosta
3. Zenon Nowakowski - Członek Zarządu Powiatu
4. Stanisław Dymarczyk - Członek Zarządu Powiatu
5. Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu

Stali uczestnicy posiedzenia:
Monika Gębska - Skarbnik Powiatu
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta– Pan Michał Jędrys.
Posiedzenie protokołowała: Karina Markiewicz – inspektor w Wydziale OZ.

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za rok 2010 Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Skarżysku-Kamiennej,
b) pokrycia straty finansowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej wykazanej
w sprawozdaniu finansowym za 2010 rok,
c) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy, ul. Ekonomii 4 w Skarżysku – Kamiennej,
d) podziału zysku wykazanego w sprawozdaniu finansowym Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4 w Skarżysku – Kamiennej za 2010 rok,
e) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ ul. Sokola 50 w Skarżysku – Kamiennej,
f) pokrycia straty wykazanej w sprawozdaniu finansowym Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ ul. Sokola 50 w Skarżysku – Kamiennej za 2010 rok.
2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2011 r.,
b) wyrażenia zgody na dzierżawę w trybie bezprzetargowym aparatu rentgenowskiego będącego własnością Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50, na okres do 3 lat,
c) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego”,
d) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia na „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego”.
3. Przyjęcie informacji na temat wykonania budżetu za I kwartał 2011 roku.
4. Zaopiniowanie wniosków o wpis w księdze wieczystej i założenie księgi wieczystej.
5. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
6. Sprawy różne.

Streszczenie posiedzenia:
Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił proponowany porządek posiedzenia.
Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli uwag do porządku posiedzenia, w związku
z tym Przewodniczący poddał pod głosowanie jego przyjęcie:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia.


Ad. pkt. 1. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za rok 2010 Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 2),
b) pokrycia straty finansowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej wykazanej
w sprawozdaniu finansowym za 2010 rok (załącznik nr 3),
Referujący: Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Poinformował, że Zespół Opieki Zdrowotnej sporządził roczne sprawozdanie finansowe za 2010 rok, które było przedmiotem badania biegłego rewidenta. Z opinii biegłego rewidenta wynika, że sprawozdanie zostało sporządzone prawidłowo
i rzetelnie, co do formy i treści, zgodnie z obowiązującymi przepisami i statutem ZOZ. W związku z tym, że ujemny wynik finansowy (strata 7 403 070,81 zł.) nie może być w całości pokryty przez Zespół Opieki Zdrowotnej w bieżącym roku, kwota 4 164 653,25 zł. nie znajdująca pokrycia w funduszu zakładu, zwiększy nierozliczony wynik z lat ubiegłych. Dodał, że Rada Społeczna ZOZ w najbliższym czasie zaopiniuje w/w projekty. Wicestarosta wskazał, że duże zaniepokojenie budzi bardzo trudna sytuacja finansowa ZOZ.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski uznał, że wymienieni w sprawozdaniu dyrektorzy ZOZ, zarządzający tą jednostką w 2010 r., w dużej mierze odpowiadają za złą gospodarkę finansową oraz brak działań naprawczych.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął powyższe projekty uchwał, głosując nad każdym odrębnie.
c) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy, ul. Ekonomii 4 w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 4),
d) podziału zysku wykazanego w sprawozdaniu finansowym Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4 w Skarżysku – Kamiennej za 2010 rok (załącznik nr 5),
Powyższe projekty uchwał przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Poinformował, że zgodnie z obowiązującą regulacją prawną sprawozdanie tej jednostki nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta. Zgodnie z wnioskiem Dyrektora MOMP wykazany w sprawozdaniu zysk w kwocie
51 569,07 zł. proponuje się przeznaczyć na zwiększenie funduszu zakładu MOMP.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął powyższe projekty uchwał, głosując nad każdym odrębnie.

e) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ ul. Sokola 50 w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 6),
f) pokrycia straty wykazanej w sprawozdaniu finansowym Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ ul. Sokola 50 w Skarżysku – Kamiennej za 2010 rok (załącznik nr 7).
Referujący: Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Wskazał na niepokojąco dużą stratę
w wysokości 524 961,78 zł. w stosunku do przychodu jednostki. Stratę tą proponuje się pokryć
z funduszu zakładu OLK SP ZOZ. W związku z tym za niezbędne uznał zwrócenie szczególnej uwagi na plan finansowy jednostki na 2011 r.
Starosta stwierdził, że Rada Społeczna OLK powinna przeanalizować sytuację jednostki
i ewentualnie zasugerować wprowadzenie działań naprawczych.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął powyższe projekty uchwał, głosując nad każdym odrębnie.
Ad. pkt. 2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2011 r. (załącznik nr 8),
Referująca: Skarbnik – Pani Monika Gębska. Poinformowała, że zmiany w planowanych wydatkach budżetu Powiatu Skarżyskiego wymienione w § 1 wynikają z:
1) Pisma Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kam. Znak GG-III.3021.6.2011 z dnia 28.04.2011r o przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami na zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz, opinii.
2) Pisma Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kam. Znak KD.2121.40.2011 z 06.05.2011r w sprawie konieczności zabezpieczenia środków na odprawę dla zwalnianego pracownika.
3) Pisma Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kam. Znak OC 5570/10/11 z dnia 04.05.2011r o przeniesienia w planie wydatków, które wynikają z końcowego rozliczenia kwalifikacji wojskowej w 2011r.
Ponadto zmiany w załącznikach: „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2011r.” oraz „Dochody
i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w 2011r.” wiążą się z tym, iż przeniesienia pomiędzy paragrafami spowodowały zmianę w grupach wydatków, pomiędzy grupą wydatków na wynagrodzenia
i składki od nich naliczane a wydatkami związanymi z realizacją statutowych zadań. Spowodowało to konieczność uaktualnienia tych załączników.
Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli uwag do przedstawionego projektu uchwały, w związku
z tym Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie przedmiotowej uchwały:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu podjął powyższą uchwałę.

b) wyrażenia zgody na dzierżawę w trybie bezprzetargowym aparatu rentgenowskiego będącego własnością Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50, na okres do 3 lat (załącznik nr 9),
Referujący: Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Poinformował, że po sprywatyzowaniu Rejonowej Przychodni Lekarskiej w Sędziszowie w jej pomieszczeniach pozostał aparat RTG MEDICOR 750 będący własnością OKL SP ZOZ. Jego demontaż i przeniesienie jest niemożliwe z uwagi na stan techniczny oraz brak możliwości dopuszczenia do eksploatacji w innym miejscu. Rok produkcji 1985. Dodatkowym argumentem przemawiającym za wydzierżawieniem aparatu RTG jest fakt, że jest w nim zainstalowana lampa rentgenowska zakupiona przez Urząd Gminy Sędziszów i stanowiąca jej własność. W związku z tym dzierżawa jest jedynym na chwilę obecną rozwiązaniem przynoszącym wymierne korzyści finansowe. Proponowana kwota dzierżawy to 350 zł. + 23% VAT miesięcznie.
Pan Zenon Nowakowski zapytał, dlaczego tytuł uchwały mówi o dzierżawie na okres do 3 lat, natomiast treść uchwały mówi o dzierżawie na okres jednego roku.
Poproszona na posiedzenie Zarządu Powiatu Pani Bogumiła Niziołek – inspektor zajmujący stanowisko do spraw zdrowia wyjaśniła, że zgodnie z uchwałą Nr 109/XVI/2007 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 28 listopada 2007 r. do kompetencji Zarządu Powiatu należy wyrażenie zgody na dzierżawę na okres do 3 lat. Natomiast powyżej tego okresu decyzję podejmuje Rada Powiatu. Sugerowany w uchwale okres jednego roku wynika z planowanej sprzedaży tego sprzętu.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu podjął przedmiotową uchwałę.

c) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego” (załącznik nr 10),
Powyższy projekt uchwały przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zwrócił uwagę na zasadność zapisu w pkt. III specyfikacji istotnych warunków zamówienia mówiącego o opisie przedmiotu zamówienia,
a szczególności w zakresie prac termo modernizacyjnych wpisanie ppkt. 10 rusztowania rurowe.
Na posiedzenie Zarządu poproszono Pani Barbara Błach – inspektor w Zespole ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji, która wyjaśniła, że zapis ten ujęty został w projekcie budowlanym.
Skarbnik – Pani Monika Gębska zwróciła się z wnioskiem, aby specyfikacja istotnych warunków zamówienia w fazie przygotowania przekazywana była do niej w celu zaopiniowania lub ewentualnego zweryfikowania. Przedstawiła swoje uwagi do tego dokumentu m.in. błędny NIP.
Starosta zapytał, czy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT wynagrodzenie ulegnie zmianie oraz czy jest to ujęte w projekcie umowy?
Pani Barbara Błach wyjaśniła, że w § 15 ust. 3 pkt. 1 projektu umowy ujęty jest zapis, że w przypadku zmiany stawki VAT wynagrodzenie też ulega zmianie.
W związku z powyższym Skarbnik uznała, że w § 6 ust. 4 projektu umowy dotyczącym wynagrodzenia powinno zostać dopisane, z zastrzeżeniem § 15 ust. 3 pkt. 1.
Starosta zapytał, czy projekt umowy zawiera możliwość przedłużenia realizacji umowy?
W odpowiedzi Pani Barbara Błach poinformowała, ze kwestia ta ujęta została w § 15 ust. 4 pkt. 5 projektu umowy.
W związku ze zgłoszonymi uwagami Zarząd postanowił zweryfikować zapisy ujęte w siwz.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie w/w uchwały, po uwzględnieniu poprawek w siwz:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu podjął przedmiotową uchwałę.

d) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego” (załącznik nr 11).
Powyższy projekt uchwały przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur.
Zarząd Powiatu postanowił, że zapisy siwz powinny również zostać zweryfikowane.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie w/w uchwały, po uwzględnieniu poprawek w siwz:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu podjął przedmiotową uchwałę.

Ad. pkt. 3. Przyjęcie informacji na temat wykonania budżetu za I kwartał 2011 roku (załącznik nr 12).
Informację w powyższym zakresie przedstawiła Skarbnik – Pani Monika Gębska. Poinformowała, że dochody budżetowe zostały wykonane na poziomie 29,07%, natomiast wydatki wykonano na poziomie 18,81%.
Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli uwag i jednogłośnie przyjęli powyższą informację.
Ad. pkt. 4. Zaopiniowanie wniosków o wpis w księdze wieczystej i założenie księgi wieczystej (załączniki nr 13, 14, 15).
Pan Dariusz Chojnacki – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami przedstawił dwa wnioski o wpis w księdze wieczystej (o numerach: GG.II.680.2.3.2.2011 i GG.II.680.2.3.3.2011) oraz wniosek o założenie księgi wieczystej (nr GG.II.680.2.3.1.2011).
Zarząd Powiatu pozytywnie zaopiniował powyższe wnioski.

Ad. pkt. 5. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk zapoznał zebranych z pismem Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych (załącznik nr 16) zawierającym prośbę o rozważenie zakupu koparko – ładowarki dla potrzeb ZDP. Przypomniał, że pismo to było już przedmiotem posiedzenia Zarządu, podczas którego postanowiono ze względu na wysoki koszt zakupu tego sprzętu (ok.
260 tys. zł.) przeprowadzić rozeznanie odnośnie zakupu używanego sprzętu podobnej klasy. Poinformował, że przeprowadzono analizę w powyższym zakresie. Koszty zakupu używanego sprzętu to kwota ok. 170 tys. zł. – 190 tys. zł. Zwrócił uwagę, na ryzyko ponoszone w związku z zakupem używanego sprzętu tj. ocena stanu tego sprzętu (koszty rzeczoznawcy) oraz koszty bieżącej eksploatacji. Wskazał na dodatkowe koszty oprócz kosztu zakupu i brak gwarancji w razie awarii tego sprzętu. Nabycie nowego sprzętu zdaniem Pana Stanisława Dymarczyka pozwoli na bezpieczne użytkowanie
w ramach gwarancji. Przedstawił również koszty ponoszone przez jednostkę ZDP za wynajem tego sprzętu do wykonywania niezbędnych prac przy drogach wskazując, że koszt zakupu zwróci się
w określonym czasie.
Zarząd Powiatu przyjął wyjaśnienia Członka Zarządu – Pana Stanisława Dymarczyka postanawiając przeznaczyć kwotę ok. 260 tys. zł. na zakup koparko – ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych. Kwota ta zostanie przeznaczona ze środków otrzymanych w ramach refundacji
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Dz. 600 rozdz. 60014 § 6207).
Skarbnik zwróciła się do Zarządu Powiatu o zadysponowanie pozostałej kwoty w/w refundacji
w wysokości 452 820 zł.
Zarząd Powiatu postanowił środki te przeznaczyć na zadanie „Przebudowa budynków wraz
z zagospodarowaniem terenu i odwodnieniem przy ul. Plac Floriański w Skarżysku – Kamiennej”.

Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych (załącznik nr 17) zawierające prośbę o wsparcie finansowe imprezy – V Wojewódzkiego Przeglądu Twórczości Artystycznej Dzieci i Młodzieży z innymi potrzebami edukacyjnymi. Przegląd odbędzie się 18.05.2011 r. w Państwowej Szkole Muzycznej. Następnie odczytał pismo Stowarzyszenia Na Rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 „Jesteśmy” (załącznik nr 18) popierające w/w prośbę. Pan Zenon Nowakowski zaproponował przeznaczenie na ten cel kwoty 200 zł. ze środków rezerwy na której pozostało 800 zł. Dz. 921 rozdz. 92105.
Zarząd Powiatu postanowił przeznaczyć kwotę 200 zł. na nagrody dla uczestników
V Wojewódzkiego Przeglądu Twórczości Artystycznej Dzieci i Młodzieży z innymi potrzebami edukacyjnymi. Środki z Dz. 921 rozdz. 92105.
Skarbnik – Pani Monika Gębska przedstawiła pismo Zespołu ds. Promocji Powiatu (załącznik nr 19) zawierające informację na temat spotkania Zespołu Projektowego „Nad Czarną i Kamienną …”, które odbyło się w Starachowicach 30.04.2011 r. Podczas spotkania omówiona została sprawa dotycząca umów dzierżaw pod tablice informacyjne zawartych przez Powiat Skarżyski. Tworząc założenia
i kosztorys do projektu koszt związany z dzierżawą terenów pod usytuowanie w/w tablic na terenie Powiatu Skarżyskiego został uwzględniony i zaplanowany w projekcie. Koszt ten został również ujęty
w umowie w sprawie partnerskiej współpracy przy wspólnej realizacji projektu zawartej pomiędzy Powiatem Starachowickim Beneficjentem Projektu a Powiatem Skarżyskim – Partnerem Projektu. Zgodnie z umową Powiat Starachowicki przekaże dla Powiatu Skarżyskiego dotację celową na realizację umów dzierżaw. Podczas spotkania Zespołu Projektowego „Nad Czarną i Kamienną …” Pani Skarbnik Powiatu Starachowickiego Ewa Bzinkowska poinformowała, że w związku z tym, iż umowy dzierżaw zawarte są pomiędzy dzierżawcami a Powiatem Skarżyskim, płatności wystawiane będą na Powiat Skarżyski. Takich faktur natomiast nie będzie mógł rozliczyć Powiat Starachowicki. W związku
z powyższym zaproponowała dla Powiatu Skarżyskiego rozwiązanie w formie:
1. odstąpienia od umów dzierżaw płatnych z projektu, a opłaty za dzierżawę pokryć z własnych środków (z uwagi na to, że tablice będą postawione od miesiąca czerwca płatności za dzierżawę terenu będą tylko za okres sześciu miesięcy, byłaby to kwota ok. 1 500 zł.),
2. wynegocjować z dzierżawcami bezpłatną dzierżawę pod tablice,
3. zrobić cesję umów dzierżaw terenu na Powiat Starachowicki na okres 6 miesięcy.
Zarząd Powiatu po dokonaniu analizy w/w problemu postanowił przeprowadzić negocjacje
z dzierżawcami w sprawie bezpłatnej dzierżawy pod tablice. W przypadku gdy negocjacje nie zakończą się pomyślnie Zarząd postanowił zrobić cesję umów dzierżaw terenu na Powiat Starachowicki.

Ad. pkt. 6. Sprawy różne.
Zarząd Powiatu postanowił wycofać decyzję dot. uruchomienia procedur związanych
z założeniem i prowadzeniem 1 oddziału przedszkolnego dla podopiecznych Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym Nr 2. Jednocześnie zobowiązano Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki do skierowania do Prezydenta Miasta Skarżyska – Kamiennej pisma informującego o wycofaniu inicjatywy dotyczącej przekazania kompetencji prowadzenia przedszkola dla Powiatu Skarżyskiego.

Na tym zakończono posiedzenie.

Protokołowała:
Karina Markiewicz Przewodniczący Zarządu
Michał Jędrys

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. W. Mazur ……………………….
2. Z. Nowakowski …………………
3. S. Dymarczyk ……………………
4. K. Bilska ………………………...
Załączników 19:

Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik nr 2 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za rok 2010 Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej,
Załącznik nr 3 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: pokrycia straty finansowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej wykazanej w sprawozdaniu finansowym za 2010 rok,
Załącznik nr 4 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy, ul. Ekonomii 4 w Skarżysku – Kamiennej,
Załącznik nr 5 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: podziału zysku wykazanego w sprawozdaniu finansowym Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4 w Skarżysku – Kamiennej za 2010 rok,
Załącznik nr 6 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ ul. Sokola 50 w Skarżysku – Kamiennej,
Załącznik nr 7 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: pokrycia straty wykazanej w sprawozdaniu finansowym Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ ul. Sokola 50 w Skarżysku – Kamiennej za 2010 rok,
Załącznik nr 8 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2011 r.,
Załączniki nr 9 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia zgody na dzierżawę w trybie bezprzetargowym aparatu rentgenowskiego będącego własnością Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50, na okres do 3 lat
Załącznik nr 10 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego”,
Załącznik nr 11 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Skarżyskiego”,
Załącznik nr 12 – informacja na temat wykonania budżetu za I kwartał 2011 roku,
Załączniki nr 13, 14, 15 – wnioski o wpis w księdze wieczystej i założenie księgi wieczystej,
Załącznik nr 16 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 26.04.2011 r.,
Załącznik nr 17 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych, z dnia 05.05.2011 r.,
Załącznik nr 18 – pismo Stowarzyszenia Na Rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 „Jesteśmy”, z dnia 12.04.2011 r.,
Załącznik nr 19 – pismo Zespołu ds. Promocji Powiatu, z dnia 09.05.2011 r.


Data wytworzenia : 2011-06-02 02:00 Autor : Karina Wiśniewska Data publikacji : 2011-06-02 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Karina Wiśniewska Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-22 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html