BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 36/2010

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 36/2010
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 25 sierpnia 2010 r.

W posiedzeniu udział wzięli:
• Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Leszek Lepiarz - Wicestarosta
2. Jolanta Garbala - Członek Zarządu Powiatu
3. Artur Berus - Członek Zarządu Powiatu
4. Janusz Ordyński - Członek Zarządu Powiatu
• Stali uczestnicy posiedzenia:
1. Małgorzata Łakomiec - Sekretarz Powiatu
2. Alina Skuza - Skarbnik Powiatu
• Pozostali uczestnicy posiedzenia:
Janusz Maciejewski - Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Wicestarosta – Leszek Lepiarz.
Posiedzenie protokołowała: Karina Wiśniewska – inspektor w Wydziale OZ.
Porządek posiedzenia:
1. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy dzierżawy gruntu przy Placu Floriańskim 1 w Skarżysku – Kamiennej na okres do trzech lat,
b) dokonania zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia pn. „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu”.
2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
3. Sprawy rożne.

Streszczenie posiedzenia:
Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz odczytał proponowany porządek posiedzenia oraz zapytał o uwagi.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął porządek posiedzenia.
Ad. pkt. 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy dzierżawy gruntu przy Placu Floriańskim 1 w Skarżysku – Kamiennej na okres do trzech lat (załącznik nr 2),
Wicestarosta poinformował, że w związku z podjęciem przez Zarząd Powiatu decyzji
w sprawie wygaśnięcia z dniem 31 sierpnia 2010 r. trwałego zarządu sprawowanego przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Nr 1 do nieruchomości położonej w Skarżysku – Kamiennej przy Pl. Floriański 1, wygaśnięciu podlegają wszystkie umowy dotyczące tej nieruchomości. Toteż rozwiązane zostały umowy dzierżawy z dotychczasowymi dzierżawcami terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej (pod garaże), z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wyjaśnił, że przedmiotowa uchwała dotyczy wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu
i zawarcie nowych umów dzierżawy gruntu z dotychczasowymi dzierżawcami. Ze względu na planowany remont budynku oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku w uchwale zaproponowano zawarcie umów dzierżawy gruntu pod garaże na okres 3 lat
z 9 dzierżawcami i na okres 7 miesięcy z 13 dzierżawcami. Wicestarosta podkreślił, że ekonomicznym uzasadnieniem podjęcia w/w uchwały są na przychody z tytułu dzierżawy gruntu.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie w/w uchwały:
- za głosowały 4 osoby (Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz oraz członkowie Zarządu: Pani Jolanta Garbala, Pan Artur Berus i Pan Janusz Ordyński).
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął powyższą uchwałę.
b) dokonania zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia pn. „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu” (załącznik nr 3).
Powyższy projekt uchwały przedstawił Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz.
Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli żadnych uwag, w związku z tym Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie przedmiotowej uchwały:
- za głosowały 4 osoby (Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz oraz członkowie Zarządu: Pani Jolanta Garbala, Pan Artur Berus i Pan Janusz Ordyński).
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.
Ad. pkt. 2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Skarbnik – Pani Alina Skuza zapoznał zebranych z pismem Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej (załącznik nr 4) informującym o braku środków finansowych na pokrycie w pełnej wysokości raty kapitałowo – odsetkowej przypadającej do spłaty 30-go bieżącego miesiąca. Dyrektor w piśmie przedstawił trudną sytuację finansową szpitala uniemożliwiającą spłatę raty kapitałowo – odsetkowej do BRE Banku Hipotecznego oraz zwrócił się o pokrycie 2/3 jej wysokości na podstawie § 2 aneksu nr 1 do umowy kredytowej z dnia 27.03.2006 r. Skarbnik poinformowała, że wysokość raty kapitałowo – odsetkowej, przypadającej do spłaty przez powiat, wynosi 112 872,83 zł., w tym kapitał 90 001,97 zł. oraz odsetki stanowiące kwotę 22 870,86 zł. Mając na uwadze, że powiat jest poręczycielem w/w kredytu podkreśliła, iż negatywna decyzja Zarządu skutkować będzie koniecznością zapłaty 2/3 raty kapitałowo – odsetkowej plus odsetki za zwłokę.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na uregulowanie ze środków budżetu powiatu (Dz. 757 rozdz. 75704 § 8020) 2/3 raty kapitałowo – odsetkowej kredytu zaciągniętego przez Zespół Opieki Zdrowotnej w wysokości 112 872,83 zł., przypadającej na dzień 30.08.2010 r.
Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz odczytał anonimowe pismo absolwentów Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych (załącznik nr 5) zawierające prośbę
o zainteresowanie i zareagowanie na sytuację jaka ma miejsce w ZSTM. W piśmie opisane zostało nieprawidłowe postępowanie nauczycielki matematyki, dotyczące głównie dopuszczania uczniów do matury.
Pani Jolanta Garbala wyjaśniła, że pisma anonimowe, które dotyczą nieprawidłowości
w postępowaniu w stosunku do uczniów powinny być rozpatrywane. Wskazała, że skarga dotyczy działań pedagogicznych nauczyciela matematyki co nie podlega kontroli organu prowadzącego. Kontrolą w tym zakresie zajmuje się organ nadzorujący czyli Kuratorium Oświaty. Zdaniem Pani Jolanty Garbali niepokojący jest fakt, że w piśmie zawarta jest informacja, iż dyrekcja szkoły wiedziała o zaistniałej sytuacji i nie podjęła stosownych działań. W związku z powyższym za zasadne uznała również zobowiązanie Dyrektora ZSTM do udzielenia stosownych wyjaśnień w tej sprawie.
Zarząd Powiatu postanowił przekazać powyższe pismo do organu nadzorującego tj. Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty oraz zobowiązał Dyrektora ZSTM do udzielenia stosownych wyjaśnień w przedmiotowej sprawie organowi prowadzącemu.
Pan Artur Berus przedstawił pismo z-cy Prezesa Zarządu Budromost – Starachowice Spółka z o.o. (załącznik nr 6) dotyczące: rozbudowy ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku – Kamiennej. W związku z koniecznością dokonania na przedmiotowym zadaniu wycinki kolidujących drzew, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót i ofercie Budromostu przekazano kosztorys na roboty dodatkowe konieczne. Kosztorys opiewa na kwotę 11 048,32 zł. Następnie odczytał pozytywną opinię Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych (załącznik nr 7) do przedmiotowego wniosku wykonawcy, ponieważ wystąpienie tego rodzaju okoliczności przewidziano w umowie, a w omawianym przypadku spełnione zostały przesłanki uzasadniające akceptację powyższego. W chwili obecnej nie ma potrzeby zabezpieczenia w budżecie dodatkowych środków finansowych na wykonanie w/w robót. Do pisma załączona została również notatka inspektora nadzoru.
Wicestarosta zwrócił się z pytaniem, jaka ilość drzew przewidziana została do wycinki?
Pan Artur Berus poinformował, że zgodnie z załączonym do pisma wykazem do wycinki przewidziano 33 drzewa.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wykonanie robót dodatkowych koniecznych w ramach zadania „Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda
w Skarżysku – Kamiennej”, polegających na wycince kolidujących drzew oraz zaakceptował przedłożony kosztorys na te roboty.
Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych (załącznik nr 8) dotyczące finansowania przebudowy linii elektroenergetycznych niskiego napięcia w ramach zadania „Przebudowy ul. Krasińskiego i Armii Krajowej wraz
z budową małego ronda w Skarżysku – Kamiennej”. Do pisma została załączona nowa wersja umowy przesłana przez PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. oraz opinia radcy prawnego w tej sprawie.
Na posiedzenie Zarządu Powiatu poproszona została Pani Ewa Kasprzyk – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w celu udzielenia stosownych wyjaśnień.
Pani Ewa Kasprzyk poinformowała, że na wniosek Prezydenta Miasta Skarżysko – Kamienna oraz w wyniku trójstronnych uzgodnień (Powiat Skarżyski, Gmina Skarżysko – Kamienna oraz PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o.) zdecydowano o przebudowie linii elektroenergetycznych niskiego napięcia w ramach zadania „Przebudowy ul. Krasińskiego i Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku – Kamiennej” finansowanego w części ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego. Wyjaśniła, iż w związku z brakiem możliwości rozszerzenia projektu o w/w zadanie przebudowa linii elektroenergetycznych jest kosztem niekwalifikowanym. Zgodnie z ustaleniami przebudowa ta miała zostać w całości sfinansowana przez PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. Tak też przygotowany został przez powiat projekt umowy. Niestety ZEORK nie przyjął przedstawionego projektu umowy, przekazując jego nową wersję, zawierającą zmiany w części zapisów. Następnie Pani Ewa Kasprzyk omówiła proponowane przez ZEORK zmiany w umowie polegające m.in. na: zmianie finansowania tj. ZEORK pokryje koszt tego zadania jedynie do kwoty 300 000 zł. (natomiast kosztorys ofertowy opiewa na kwotę 486 000 zł. netto), dodaniu zapisu „powiat zobowiązuje się ustanowić nieodpłatną służebność przesyłu z wpisem do dz. III Księgi Wieczystej” (kompetencje w tym zakresie posiada Rady Powiatu). Ponadto wprowadzony został zapis mówiący, iż
w przypadku wystąpienia awarii w okresie gwarancyjnym zostanie ona usunięta przez Powiat
w ramach gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, a rozpoczęcie usuwania awarii nastąpi nie później niż w ciągu 2 godz. od chwili powiadomienia przez ZEORK o awarii. Wyjaśniła, że powiat nie ma możliwości usunięcia awarii w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia przez ZEORK, a ponadto zapis ten wymaga przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą. Dyrektor wskazała również, iż proponowana przez ZEORK wersja umowy jest odmienna od porozumienia zawartego przez Powiat Skarżyski z Gminą Skarżysko – Kamienna w tej sprawie.
Zdaniem Skarbnika wiele wątpliwości budzi sposób oraz możliwość finansowania tego zadania.
Zarząd Powiatu po wysłuchaniu informacji w powyższym zakresie postanowił, że zespół negocjacyjny, który uprzednio dokonał wspólnych trójstronnych uzgodnień składający się
z przedstawicieli Zarządu Powiatu, Zarządu Dróg Powiatowych, Gminy Skarżyska – Kamiennej oraz PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. powinien ponownie się spotkać oraz powrócić do wcześniejszych ustaleń.

Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Pełnomocnika PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. (załącznik nr 9), który jest inwestorem zadania inwestycyjnego pn. Budowa energetycznego przyłącza kablowego do zasilania zespołu garaży zlokalizowanych na dz. 67/7, 67/8, 67/9, 67/10, 67/11, 67/12 przy ul. Konarskiego w Skarżysku – Kamiennej. Pełnomocnik wniósł o zezwolenie na umieszczenie energetycznego przyłącza kablowego niskiego napięcia oraz złącza kablowo pomiarowego ZKP-10 w dz. 47/1 przy ul. Konarskiego w Skarżysku – Kamiennej. Złącze kablowe zostałoby ustanowione bezpośrednio przy istniejącym ogrodzeniu Domu Kultury „Kolejarz”. Inwestorem lokalizowanego urządzenia jest: PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. Skarżysko – Kamienna.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na umieszczenie energetycznego przyłącza kablowego niskiego napięcia oraz złącza kablowo pomiarowego ZKP-10 w dz. 47/1 przy ul. Konarskiego
w Skarżysku – Kamiennej.
Skarbnik – Pani Alina Skuza poinformowała, że w związku z nieadekwatnym do potrzeb finansowaniem zadań rządowych realizowanych przez Powiat Skarżyski wystosowane zostało pismo do Wojewody Świętokrzyskiego zawierające prośbę o zwiększenie dotacji na te zadania
w dz. 750 rozdz. 75011 (załącznik nr 10). W piśmie tym przedstawiona została analiza finansowania zadań rządowych w latach 2007 – 2010, z której wynika, że Powiat Skarżyski finansuje te zadania w 82%. Z uwagi na to, że jednostki samorządu terytorialnego mają do realizacji wiele zadań własnych wynikających z ustaw, które muszą wykonywać i finansować w całości, to na zadania rządowe winny dostawać środki finansowe w odwrotnym stosunku tzn. dotacja 82%, a dofinansowanie ze środków własnych 18%. Następnie Skarbnik odczytała odpowiedź na powyższe pismo (załącznik nr 11), zawierającą informację, iż przedmiotowy wniosek nie może zostać rozpatrzony pozytywnie w roku bieżącym. Budżet Wojewody Świętokrzyskiego ujęty w ustawie budżetowej na 2010 rok obejmuje wydatki na ściśle określone cele, stąd nie ma możliwości przeznaczenia dodatkowych środków na zwiększenie kwot dotacji w rozdziale 75011.
W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił wystosować kolejne pismo do Wojewody Świętokrzyskiego zawierające prośbę o zaplanowanie w budżecie roku 2011 dotacji na zadania rządowe dla Powiatu Skarżyskiego, w wysokości adekwatnej do potrzeb.
Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Przedsiębiorstwa Budowlano – Usługowo – Handlowego AGAT z Kielc (załącznik nr 12), zawierające ponowny wniosek
o akceptację Protokołu Konieczności robót dodatkowych nr 1/06/2010 z dnia 08.06.2010 r. na zadanie inwestycyjne „Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku – Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej”. Następnie odczytał stanowisko Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu
w przedmiotowej sprawie (załącznik nr 13). Stanowisko to zostało uzgodnione z Panią Jadwigą Samek - radcą prawnym starostwa.
Zarząd Powiatu przyjął stanowisko przygotowane przez Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.
Pani Jolanta Garbala przedstawiła pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 (załącznik nr 14) zawierające prośbę o wyrażenie zgody na przeprowadzenie następujących prac remontowych na parterze budynku: położenie glazury
w wejściu, malowanie kredowe i olejne korytarza. Dyrektor w piśmie poinformowała, że
w budżecie szkoły posiada środki finansowe na przeprowadzenie powyższych prac.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przeprowadzenie w/w prac, przyjmując informację Dyrektora ZSP NR 3, że środki na ten cel zostały zabezpieczone w budżecie szkoły.
Ad. pkt. 3. Sprawy rożne.
Wicestarosta – Pan Leszek Lepiarz przypomniał, że na jednym z wcześniejszych posiedzeń Zarządu Powiatu rozpatrywane było pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych zawierające prośbę o dokonanie zwiększeń środków finansowych w § 4170 – umowy zlecenia – 7 000 zł. Środki te zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów wykonania podłogi w sali gimnastycznej. Zarząd Powiatu postanowił podjąć decyzję w tej sprawie po uzyskaniu wyjaśnień Dyrektora ZST.
W związku z powyższym na posiedzenie Zarządu Powiatu poproszony został Pan Janusz Maciejewski – Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych.
Wicestarosta powitał Pana Janusza Maciejewskiego oraz poinformował, że w związku z rozpoczęciem działań remontowych bez uzyskania stosownej zgody Zarządu Powiatu na dokonanie przeniesień środków finansowych zabezpieczających ich realizację, Zarząd wstrzymał decyzję w sprawie w/w pisma do czasu uzyskania wyjaśnień.
Pan Janusz Maciejewski poinformował, że w budżecie szkoły zaplanowane zostały środki finansowe na remonty. Wymiana podłogi nie wymaga zgody organu prowadzącego. Wyjaśnił, iż w budżecie ZST znajdowały się środki na ten konieczny remont, ale z uwagi na szczególnie duże wydatki na energie cieplną związane z bardzo ostrą zimą zostały przeniesione, w celu pokrycia wydatków na energię.
Wicestarosta zapytał czy rozpoczynając prace remontowe w budżecie szkoły były środki na ten cel?
Dyrektor poinformował, że w momencie rozpoczęcia prac nie były zabezpieczone środki finansowe na remont. Dodał, iż szkoła posiada zakupione wcześniej materiały. Wnioskowana kwota 7 000 zł. przeznaczona zostanie na pokrycie kosztów układania, cyklinowania
i malowania.
Wicestarosta podkreślił, że takie działanie dyrektora jest nieprawidłowe. Zgodnie z pkt. 4 decyzji Nr 4 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 12.11.2008 r. w sprawie ustanowienia trwałego zarządu do nieruchomości „przebudowa, modernizacja, remont obiektów budowlanych na nieruchomości wymaga zgody Zarządu Powiatu Skarżyskiego”. Ponadto Zarząd Powiatu powinien zostać poinformowany o konieczności zabezpieczenia środków przed przystąpieniem do prac remontowych.
Skarbnik zwróciła się z pytaniem, czy podpisana została umowa z wykonawcą?
Dyrektor poinformował, że umowa taka nie została podpisana. Wyjaśnił, iż prace rozbiórkowe i przygotowawcze przeprowadzone zostaną przez pracowników szkoły w czasie remontu związanego z termomodernizacją. W tym celu spisana zostanie umowa zlecenie. Ponadto Dyrektor przyjął uwagę Zarządu Powiatu dot. niewłaściwej procedury postępowania
w omawianym przypadku oraz zobowiązał się do przestrzegania przyjętych zasad.
Zarząd Powiatu przyjął wyjaśnienia oraz zobowiązanie Dyrektora do przestrzegania obowiązujących procedur. Zobowiązano Skarbnika Powiatu do przygotowania projektu uchwały Rady Powiatu wprowadzającej zmiany w budżecie powiatu, poprzez zwiększenie środków finansowych dla Zespołu Szkół Technicznych w § 4170 – umowy zlecenia – 7 000 zł., w celu pokrycia kosztów wykonania podłogi w sali gimnastycznej szkoły. Kwota ta zostanie przeniesiona z rezerwy celowej rozdz. 801. Jednocześnie Zarząd podkreślił, że ostateczną decyzję w sprawie przeniesień podejmie Rada Powiatu Skarżyskiego.
Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.

Protokołowała:
Karina Wiśniewska
Przewodniczący Zarządu
w/z Leszek Lepiarz

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. J. Garbala ……………………….
2. A. Berus …………………………
3. J. Ordyński ………………………


Załączników 14:
Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy dzierżawy gruntu przy Placu Floriańskim 1 w Skarżysku – Kamiennej na okres do trzech lat,
Załączniki nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: dokonania zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu”,
Załącznik nr 4 – pismo Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej, z dnia 20.08.2010 r.,
Załącznik nr 5 – anonimowe pismo absolwentów Zespołu Szkół Transportowo – Mechatronicznych,
z dnia 15.08.2010 r.
Załącznik nr 6 – pismo z-cy Prezesa Zarządu Budromost – Starachowice Spółka z o.o., z dnia 18.08.2010 r.,
Załącznik nr 7 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 23.08.2010 r.,
Załącznik nr 8 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 23.08.2010 r.,
Załącznik nr 9 – pismo Pełnomocnika PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o., z dnia 09.06.2010 r.,
Załącznik nr 10 – pismo Starosty skarżyskiego, z dnia 27.07.2010 r.,
Załącznik nr 11 – pismo Wojewody Świętokrzyskiego, z dnia 06.08.2010 r.,
Załącznik nr 12 – pismo Przedsiębiorstwa Budowlano – Usługowo – Handlowego AGAT z Kielc, z dnia 26.07.2010 r.,

Załącznik nr 13 – projekt odpowiedzi,
Załącznik nr 14 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, z dnia 11.08.2010 r.



 


Data wytworzenia : 2010-09-10 02:00 Autor : Karina Wiśniewska Data publikacji : 2010-09-10 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Karina Wiśniewska Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-22 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html