BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych
Numer ogłoszenia: 243300 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych . Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań częściowych (części) tj. Zadanie Nr 1: Remont chodnika w ciągu ul. Niepodległości na odcinku od ul. Krasińskiego do Lidla strona południowa Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: krawężników betonowych, ław pod krawężniki, obrzeży trawnikowych, chodników z płyt betonowych 50x50x7, wywiezienie gruzu, ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 2: Remont chodnika w ciągu ul. Sokolej na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rejowskiej strona zachodnia Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty rozbiórkowe: nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, chodnika z płyt betonowych 50x50x7, obrzeży trawnikowych 20x6; wywiezienie gruzu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej ,ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowozem ziemi urodzajnej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wpusty uliczne, studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 3: Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Sokolej do ul. Zielnej strona północna Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15; cokołu z betonu, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników z płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; wywiezienie gruzu; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa). Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 4: Remont schodów terenowych w ciągu ul. Piłsudskiego przy bloku nr 28 i 29 oraz przy pawilonach handlowych Piłsudskiego 19 Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących schodów betonowych, chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara) - materiał z odzysku; ustawienie obrzeży trawnikowych 30x8 cm, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: wpusty uliczne, studnie teletechniczne; wykonanie stopni schodów z betonu B-15; wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 5: Remont chodnika w ciągu ul. 1-go Maja na odcinku od ul. Staszica do ul. Czerwonego Krzyża strona północna Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników - płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa) Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 6: Remont ul. Poziomskiego w Suchedniowie na odcinku od ul. Kieleckiej do ul. E. Peck Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty nawierzchniowe - mechaniczna rozbiórka , roboty ziemne, montaż przykanalików, wykonanie studzienek ściekowych, roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm; ustawienie krawężnika betonowego 15 na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara), ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka kolorowa ), ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Suchedniów na podstawie zawartego porozumienia. Na potrzebę realizacji przedmiotu zamówienia Gmina Suchedniów przekaże materiały budowlane: krawężnik 15, obrzeża betonowe, kostkę szara i kolorową, tłuczeń w ilości wynikającej z załączonego przedmiaru robót . Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z : projektem umowy - zał. Nr 4, opisem technicznym, przedmiarem robót - zał. 8 ; Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. Nr 9 . Wykonawca zobowiązany jest do: urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym wykonywane będą prace; zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż.; usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2 roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (50%) ,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ( tj. W przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. : roboty budowlane o podobnym charakterze obejmujące w swoim zakresie wykonanie remontu lub budowy chodnika lub: jezdni, placu, ściezki rowerowej lub innej nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni nie mniejszej niż 100 m² oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: a.drogowej (kierownik budowy) b.przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy adekwatny do zadania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz warunki tych zmian w okolicznościach i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, tj.: I. Zmiany dotyczące zakresu robót 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonanie robót dodatkowych koniecznych niewyszczególnionych w przedmiarze oraz robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w przedmiarze, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy lub jest to korzystne dla Zamawiającego, a także ograniczenie zakresu rzeczowego w sytuacji, gdy wykonanie danych tzw. robót zaniechanych będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy bądź też z innych nieprzewidzianych przyczyn. 2. Roboty dodatkowe konieczne oraz roboty zamienne a także roboty zaniechane mogą być wykonywane (lub zaniechane) na podstawie protokółu konieczności sporządzonego przez przedstawicieli Zarządu Dróg Powiatowych oraz Wykonawcy przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego. Wystąpienie powyższych okoliczności nie wymaga zawarcia z wykonawcą aneksu do umowy, ale na skutek ich wystąpienia może ulec zmianie termin wykonania umowy zgodnie z postanowieniami § 3 umowy oraz zmiana wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z postanowieniami § 9 umowy 4. Przed rozpoczęciem wykonywania robót, o których mowa wyżej wykonawca dokona ich wyceny zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 4 umowy. 5. Zakres robót może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości robót wynikających z obmiaru w stosunku do przyjętych w przedmiarze i kosztorysie ofertowym. II. Zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy 1. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych, robót zamiennych, a także robót zaniechanych, o których mowa w pkt. I.1 oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. I.5.2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia wynikająca z ostatecznego rozliczenia robót objętych umową z uwzględnieniem zmian na skutek wystąpienia powyższych okoliczności wymagać będzie sporządzenia aneksu do umowy. III. Zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niezależnych od wykonawcy okoliczności, w szczególności zaś: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych koniecznych lub zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, c) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy z podaniem okresu o jaki termin powinien zostać przedłużony. Wniosek wymaga akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Dopuszcza się zmianę terminu przedłużenia wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, znaleziska archeologiczne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót, c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. W w/w przypadkach strony ustalą nowe terminy zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 5. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy zostanie zawarty aneks do umowy. IV. Zmiany dotyczące osoby kierownika budowy Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy na pisemny uzasadniony wniosek Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy nie będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. V. Zmiany dotyczące podwykonawcy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca i na przedstawiony w ofercie zakres robót. 2. Zmiana podwykonawcy wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego oraz rozliczenia wykonanych robót z dotychczasowym podwykonawcą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój 412 (IV piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój 412 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Remont chodnika w ciągu ul. Niepodległości na odcinku od ul. Krasińskiego do Lidla strona południowa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: krawężników betonowych, ław pod krawężniki, obrzeży trawnikowych, chodników z płyt betonowych 50x50x7, wywiezienie gruzu, ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Remont chodnika w ciągu ul. Sokolej na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rejowskiej strona zachodnia.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty rozbiórkowe: nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, chodnika z płyt betonowych 50x50x7, obrzeży trawnikowych 20x6; wywiezienie gruzu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej ,ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowozem ziemi urodzajnej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wpusty uliczne, studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Sokolej do ul. Zielnej strona północna.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15; cokołu z betonu, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników z płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; wywiezienie gruzu; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa). Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: Remont schodów terenowych w ciągu ul. Piłsudskiego przy bloku nr 28 i 29 oraz przy pawilonach handlowych Piłsudskiego 19.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących schodów betonowych, chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara) - materiał z odzysku; ustawienie obrzeży trawnikowych 30x8 cm, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: wpusty uliczne, studnie teletechniczne; wykonanie stopni schodów z betonu B-15; wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: Remont chodnika w ciągu ul. 1-go Maja na odcinku od ul. Staszica do ul. Czerwonego Krzyża strona północna.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników - płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa) Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6: Remont ul. Poziomskiego w Suchedniowie na odcinku od ul. Kieleckiej do ul. E. Peck.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty nawierzchniowe - mechaniczna rozbiórka , roboty ziemne, montaż przykanalików, wykonanie studzienek ściekowych, roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm; ustawienie krawężnika betonowego 15 na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara), ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka kolorowa ), ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Suchedniów na podstawie zawartego porozumienia. Na potrzebę realizacji przedmiotu zamówienia Gmina Suchedniów przekaże materiały budowlane: krawężnik 15, obrzeża betonowe, kostkę szara i kolorową, tłuczeń w ilości wynikającej z załączonego przedmiaru robót ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-08-09 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2010-08-09 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych
Numer ogłoszenia: 243300 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych . Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań częściowych (części) tj. Zadanie Nr 1: Remont chodnika w ciągu ul. Niepodległości na odcinku od ul. Krasińskiego do Lidla strona południowa Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: krawężników betonowych, ław pod krawężniki, obrzeży trawnikowych, chodników z płyt betonowych 50x50x7, wywiezienie gruzu, ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 2: Remont chodnika w ciągu ul. Sokolej na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rejowskiej strona zachodnia Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty rozbiórkowe: nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, chodnika z płyt betonowych 50x50x7, obrzeży trawnikowych 20x6; wywiezienie gruzu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej ,ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowozem ziemi urodzajnej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wpusty uliczne, studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 3: Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Sokolej do ul. Zielnej strona północna Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15; cokołu z betonu, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników z płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; wywiezienie gruzu; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa). Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 4: Remont schodów terenowych w ciągu ul. Piłsudskiego przy bloku nr 28 i 29 oraz przy pawilonach handlowych Piłsudskiego 19 Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących schodów betonowych, chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara) - materiał z odzysku; ustawienie obrzeży trawnikowych 30x8 cm, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: wpusty uliczne, studnie teletechniczne; wykonanie stopni schodów z betonu B-15; wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 5: Remont chodnika w ciągu ul. 1-go Maja na odcinku od ul. Staszica do ul. Czerwonego Krzyża strona północna Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników - płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa) Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia Zadanie Nr 6: Remont ul. Poziomskiego w Suchedniowie na odcinku od ul. Kieleckiej do ul. E. Peck Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty nawierzchniowe - mechaniczna rozbiórka , roboty ziemne, montaż przykanalików, wykonanie studzienek ściekowych, roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm; ustawienie krawężnika betonowego 15 na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara), ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka kolorowa ), ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Suchedniów na podstawie zawartego porozumienia. Na potrzebę realizacji przedmiotu zamówienia Gmina Suchedniów przekaże materiały budowlane: krawężnik 15, obrzeża betonowe, kostkę szara i kolorową, tłuczeń w ilości wynikającej z załączonego przedmiaru robót . Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z : projektem umowy - zał. Nr 4, opisem technicznym, przedmiarem robót - zał. 8 ; Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. Nr 9 . Wykonawca zobowiązany jest do: urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym wykonywane będą prace; zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż.; usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2 roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (50%) ,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ( tj. W przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. : roboty budowlane o podobnym charakterze obejmujące w swoim zakresie wykonanie remontu lub budowy chodnika lub: jezdni, placu, ściezki rowerowej lub innej nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni nie mniejszej niż 100 m² oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: a.drogowej (kierownik budowy) b.przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy adekwatny do zadania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz warunki tych zmian w okolicznościach i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, tj.: I. Zmiany dotyczące zakresu robót 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonanie robót dodatkowych koniecznych niewyszczególnionych w przedmiarze oraz robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w przedmiarze, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy lub jest to korzystne dla Zamawiającego, a także ograniczenie zakresu rzeczowego w sytuacji, gdy wykonanie danych tzw. robót zaniechanych będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy bądź też z innych nieprzewidzianych przyczyn. 2. Roboty dodatkowe konieczne oraz roboty zamienne a także roboty zaniechane mogą być wykonywane (lub zaniechane) na podstawie protokółu konieczności sporządzonego przez przedstawicieli Zarządu Dróg Powiatowych oraz Wykonawcy przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego. Wystąpienie powyższych okoliczności nie wymaga zawarcia z wykonawcą aneksu do umowy, ale na skutek ich wystąpienia może ulec zmianie termin wykonania umowy zgodnie z postanowieniami § 3 umowy oraz zmiana wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z postanowieniami § 9 umowy 4. Przed rozpoczęciem wykonywania robót, o których mowa wyżej wykonawca dokona ich wyceny zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 4 umowy. 5. Zakres robót może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości robót wynikających z obmiaru w stosunku do przyjętych w przedmiarze i kosztorysie ofertowym. II. Zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy 1. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych, robót zamiennych, a także robót zaniechanych, o których mowa w pkt. I.1 oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. I.5.2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia wynikająca z ostatecznego rozliczenia robót objętych umową z uwzględnieniem zmian na skutek wystąpienia powyższych okoliczności wymagać będzie sporządzenia aneksu do umowy. III. Zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niezależnych od wykonawcy okoliczności, w szczególności zaś: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych koniecznych lub zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, c) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy z podaniem okresu o jaki termin powinien zostać przedłużony. Wniosek wymaga akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Dopuszcza się zmianę terminu przedłużenia wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, znaleziska archeologiczne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót, c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. W w/w przypadkach strony ustalą nowe terminy zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 5. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy zostanie zawarty aneks do umowy. IV. Zmiany dotyczące osoby kierownika budowy Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy na pisemny uzasadniony wniosek Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy nie będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. V. Zmiany dotyczące podwykonawcy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca i na przedstawiony w ofercie zakres robót. 2. Zmiana podwykonawcy wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego oraz rozliczenia wykonanych robót z dotychczasowym podwykonawcą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój 412 (IV piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój 412 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Remont chodnika w ciągu ul. Niepodległości na odcinku od ul. Krasińskiego do Lidla strona południowa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: krawężników betonowych, ław pod krawężniki, obrzeży trawnikowych, chodników z płyt betonowych 50x50x7, wywiezienie gruzu, ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Remont chodnika w ciągu ul. Sokolej na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rejowskiej strona zachodnia.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty rozbiórkowe: nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, chodnika z płyt betonowych 50x50x7, obrzeży trawnikowych 20x6; wywiezienie gruzu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej ,ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowozem ziemi urodzajnej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wpusty uliczne, studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Sokolej do ul. Zielnej strona północna.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15; cokołu z betonu, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników z płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; wywiezienie gruzu; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa). Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: Remont schodów terenowych w ciągu ul. Piłsudskiego przy bloku nr 28 i 29 oraz przy pawilonach handlowych Piłsudskiego 19.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących schodów betonowych, chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara) - materiał z odzysku; ustawienie obrzeży trawnikowych 30x8 cm, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: wpusty uliczne, studnie teletechniczne; wykonanie stopni schodów z betonu B-15; wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: Remont chodnika w ciągu ul. 1-go Maja na odcinku od ul. Staszica do ul. Czerwonego Krzyża strona północna.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych 20x6, krawężnika 15, chodnika z kostki brukowej betonowej, chodników - płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa) Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Skarżysko-Kamienna na podstawie zawartego porozumienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6: Remont ul. Poziomskiego w Suchedniowie na odcinku od ul. Kieleckiej do ul. E. Peck.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty nawierzchniowe - mechaniczna rozbiórka , roboty ziemne, montaż przykanalików, wykonanie studzienek ściekowych, roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm; ustawienie krawężnika betonowego 15 na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara), ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka kolorowa ), ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studnie teletechniczne, zawory. Zamówienie realizowane jest wspólnie przez Powiat Skarżyski oraz Gminę Suchedniów na podstawie zawartego porozumienia. Na potrzebę realizacji przedmiotu zamówienia Gmina Suchedniów przekaże materiały budowlane: krawężnik 15, obrzeża betonowe, kostkę szara i kolorową, tłuczeń w ilości wynikającej z załączonego przedmiaru robót ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-08-09 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2010-08-09 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html