BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

'Remont chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej'

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na 'Remont chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej
Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
Numer ogłoszenia w BZP - 122684
Data zamieszczenia: 27.04.2009 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część Nr 1: Remont chodnika w ciągu ul. 3-go Maja na odcinku od ul. Żurawiej do ul. Pięknej. Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 20 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Część Nr 2: Remont chodnika w ciągu ul. Towarowej - 1-go Maja na odcinku od przystanku komunikacji zbiorowej do ul. Staszica (strona północna). Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 20 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Część Nr 3: Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Szydłowieckiej do ul. Zielnej (obustronnie). Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 15 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Część Nr 4: Remont chodnika w ciągu ul. Paryskiej na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Norwida (strona północna). Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 20 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część Nr 1: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Część Nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych,00/100) Część Nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) Część Nr 4: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej: 42 1240 1402 1111 0000 1201 7616
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ponadto Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Zamawiający wymaga by osoba, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej dwa lata praktyki (doświadczenia zawodowego) w pełnieniu funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych. W przypadku podmiotów wspólnie występujących (art. 23 ust. 2 ustawy) Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Żaden z Wykonawców wspólnie występujących nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a ponadto muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z formularzem oferty i kosztorysem ofertowym składają: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.2. SIWZ. W wykazie Wykonawca zamieści imię i nazwisko osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych oraz latach doświadczenia zawodowego. Wzór wykazu osób określa załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnym na dzień składnia ofert; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, składają wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1) i 2) powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 3) i 4) Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2) Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 Tel.: 0-41 25-24-451.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 pokój 412.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-04-27 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2009-04-27 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

'Remont chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej'

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na 'Remont chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej
Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
Numer ogłoszenia w BZP - 122684
Data zamieszczenia: 27.04.2009 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników w ciągach ulic powiatowych w Skarżysku-Kamiennej. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część Nr 1: Remont chodnika w ciągu ul. 3-go Maja na odcinku od ul. Żurawiej do ul. Pięknej. Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 20 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Część Nr 2: Remont chodnika w ciągu ul. Towarowej - 1-go Maja na odcinku od przystanku komunikacji zbiorowej do ul. Staszica (strona północna). Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 20 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Część Nr 3: Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Szydłowieckiej do ul. Zielnej (obustronnie). Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 15 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Część Nr 4: Remont chodnika w ciągu ul. Paryskiej na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Norwida (strona północna). Zakres rzeczowy robót: - roboty rozbiórkowe płyt chodnikowych 50x50x7cm, krawężnika 15, obrzeży trawnikowych, - ustawienie krawężnika 20 na ławie z oporem, - wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku, - wykonanie chodnika z kostki brukowej 8 na podsypce cementowo-piaskowej, - ustawienie obrzeży 20x6, - regulacja urządzeń podziemnych, - humusowanie i obsianie skarp. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część Nr 1: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Część Nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych,00/100) Część Nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) Część Nr 4: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej: 42 1240 1402 1111 0000 1201 7616
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ponadto Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Zamawiający wymaga by osoba, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej dwa lata praktyki (doświadczenia zawodowego) w pełnieniu funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych. W przypadku podmiotów wspólnie występujących (art. 23 ust. 2 ustawy) Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Żaden z Wykonawców wspólnie występujących nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a ponadto muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z formularzem oferty i kosztorysem ofertowym składają: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.2. SIWZ. W wykazie Wykonawca zamieści imię i nazwisko osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych oraz latach doświadczenia zawodowego. Wzór wykazu osób określa załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnym na dzień składnia ofert; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, składają wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1) i 2) powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 3) i 4) Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2) Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 Tel.: 0-41 25-24-451.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 pokój 412.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-04-27 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2009-04-27 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html