Przebudowa ulicy Ekonomii w Skarżysku-Kamiennej.
Numer ogłoszenia: 26754-2009
Data zamieszczenia: 12.02.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Ekonomii w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej - ulicy Ekonomii w Skarżysku-Kamiennej w kilometrze 0 + 028,00 do 1 + 132,00. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
- wycinkę drzew wraz z karczowaniem pni;
- rozebranie chodników z płyt betonowych;
- rozebranie krawężników betonowych 15 i obrzeży betonowych;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej;
- ustawienie krawężników betonowych 20;
- wykonanie poszerzenia nawierzchni;
- wykonanie podbudowy bitumicznej;
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej;
- ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm;
- wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej;
- humusowanie trawników;
- wykonanie zatok autobusowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wyskokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej: 42 1240 1402 1111 0000 1201 7616.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ponadto Wykonawcy wykażą, że: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dotyczące budowy lub przebudowy dróg o wartości każdej z nich co najmniej 1 mln zł brutto. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Zamawiający wymaga by osoba, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej trzy lata praktyki (doświadczenia zawodowego) na tym stanowisku. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie występujących (art. 23 ust. 2 ustawy) Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Żaden z Wykonawców wspólnie występujących nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a ponadto muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawcy wspólnie występujący, zgodnie z art. 141 ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności dłużników określa art. 366 Kodeksu cywilnego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z formularzem oferty i kosztorysem ofertowym składają:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dotyczących budowy lub przebudowy dróg o wartości każdej z nich co najmniej 1 mln zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (np. referencje) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy wskazać osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, podać informacje na temat jej kwalifikacji zawodowych i posiadanych latach praktyki na takim stanowisku oraz załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 5.1.2. SIWZ. Wzór wykazu osób określa załącznik nr 5 do SIWZ;
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik;
8) dokument potwierdzający, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt. 9 SIWZ wymagania dotyczące wadium.
Zasady składania dokumentów i oświadczeń przez podmioty występujące wspólnie:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 6.1.1., 6.1.2.,. 6.1.3. SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 6.1.4, 6.1.5., 6.1.6. SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. i 6.1.3. SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 6.3.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione w terminach jak w pkt. 6.3.1 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 412.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Przebudowa ulicy Ekonomii w Skarżysku-Kamiennej.
Numer ogłoszenia: 26754-2009
Data zamieszczenia: 12.02.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Ekonomii w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej - ulicy Ekonomii w Skarżysku-Kamiennej w kilometrze 0 + 028,00 do 1 + 132,00. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
- wycinkę drzew wraz z karczowaniem pni;
- rozebranie chodników z płyt betonowych;
- rozebranie krawężników betonowych 15 i obrzeży betonowych;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej;
- ustawienie krawężników betonowych 20;
- wykonanie poszerzenia nawierzchni;
- wykonanie podbudowy bitumicznej;
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej;
- ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm;
- wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej;
- humusowanie trawników;
- wykonanie zatok autobusowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wyskokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej: 42 1240 1402 1111 0000 1201 7616.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ponadto Wykonawcy wykażą, że: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dotyczące budowy lub przebudowy dróg o wartości każdej z nich co najmniej 1 mln zł brutto. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Zamawiający wymaga by osoba, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej trzy lata praktyki (doświadczenia zawodowego) na tym stanowisku. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie występujących (art. 23 ust. 2 ustawy) Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Żaden z Wykonawców wspólnie występujących nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a ponadto muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawcy wspólnie występujący, zgodnie z art. 141 ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności dłużników określa art. 366 Kodeksu cywilnego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z formularzem oferty i kosztorysem ofertowym składają:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dotyczących budowy lub przebudowy dróg o wartości każdej z nich co najmniej 1 mln zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (np. referencje) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy wskazać osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, podać informacje na temat jej kwalifikacji zawodowych i posiadanych latach praktyki na takim stanowisku oraz załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 5.1.2. SIWZ. Wzór wykazu osób określa załącznik nr 5 do SIWZ;
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik;
8) dokument potwierdzający, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt. 9 SIWZ wymagania dotyczące wadium.
Zasady składania dokumentów i oświadczeń przez podmioty występujące wspólnie:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 6.1.1., 6.1.2.,. 6.1.3. SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 6.1.4, 6.1.5., 6.1.6. SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. i 6.1.3. SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 6.3.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione w terminach jak w pkt. 6.3.1 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 412.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów