BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam. ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji sieci komputerowej oraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku PUP

Drukuj
1 2 3

\r\nSkarżysko-Kamienna, 24.11.2006 r.\r\n

\r\n

\r\n\r\nPOWIATOWY URZĄD PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ\r\nul. 1 MAJA 105 26-110 SKARŻYSKO-KAMIENNA\r\nogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej\r\n60 000 EURO na wykonanie modernizacji sieci komputerowej\r\noraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku\r\nPowiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej\r\n\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

    \r\n
  1. Przedmiot zamówienia\r\n
    Główny przedmiot:
  2. \r\n
    CPV: [50900000-4] Usługi instalacyjne
    Dodatkowe przedmioty:
    CPV: [32410000-0] lokalna sieć komputerowa
    CPV: [32420000-3] urządzenia sieciowe
    CPV: [31681300-6] obwody elektryczne
    CPV: [45314200-3] instalowanie infrastruktury kablowej
    \r\n

  3. Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy do 27.12.2006 r.\r\n

  4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać\r\nw siedzibie Zamawiającego (pokój nr 204; II p.) od dnia 24.11.2006 r.\r\nw godz. 8:00 - 14:00 lub przesyłając wniosek pocztą. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.pupskarzysko.pl oraz www.spskarzysko.bip.doc.pl\r\n

  5. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Michał Skórski (pok. 204 II piętro), tel.: (041) 25-10-764 w godz. 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105, w pokoju nr 209 - Sekretariat (II piętro).\r\n
    Koperta powinna być oznaczona:\r\n

    OFERTA NA WYKONANIE MODERNIZACJI SIECI KOMPUTEROWEJ ORAZ DEDYKOWANEJ\r\nSIECI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ\r\n
    UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 10:30 dn. 04.12.2006 r.
    \r\n
    Koperta powinna być opatrzona również adresem i nazwą Wykonawcy.\r\n

  6. Termin składania ofert upływa dnia 04.12.2006 r. o godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.12.2006 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 105 (I piętro budynku).\r\n

  7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.\r\n

  8. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:\r\n

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;\r\n

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;\r\n

    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;\r\n

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp;\r\n

    e) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.\r\n

    f) przedłożą wraz z ofertą:\r\n

    - Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);\r\n

    - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;\r\n

    - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,\r\na także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4;\r\n

    - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć\r\nw wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.:\r\n

    - Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikami certyfikowanymi przez producenta systemu okablowania strukturalnego z zakresu projektowania i instalacji oferowanego systemu okablowania strukturalnego;\r\n

    - Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania w zakresie będącym przedmiotem zamówienia;\r\n

    - Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikiem posiadającym uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektro-energetycznych w zakresie będącym przedmiotem zamówienia;\r\n

    - Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5;\r\n

    - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,\r\nw których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dopuszcza się również złożenie powyższych informacji (dokumentu/dokumentów) poprzez wskazanie (odpowiednio) kwoty w formie np.: ilości cyfr (potwierdzającej spełnienie ww. warunku).\r\nW przypadku informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykazanej w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określony przez NBP z dnia otwarcia ofert;\r\n

    - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej\r\nw zakresie prowadzonej działalności;\r\n

    - Uwierzytelnione kserokopie dokumentów (certyfikaty, spełniane normy jakościowe, potwierdzenia gwarancyjne producenta) wynikające ze szczegółowego opisu usług i dostawy.\r\n


    \r\nWymagane dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) niewymienioną (niewymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność\r\nz oryginałem kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy.\r\n

  9. Kryteria wyboru oferty: Cena brutto - 100%\r\n

  10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.\r\n

  11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.\r\n

  12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.\r\n

  13. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców.\r\n

  14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.\r\n

  15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.\r\n

  16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.\r\n

  17. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.\r\n
\r\n

\r\n

\r\nDo pobrania:\r\n
\r\n
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia\r\n

Dokumentacja projektowa i przedmiar\r\n

\r\n


Data wytworzenia : 2006-11-24 01:00 Autor : Jakub Kabała Data publikacji : 2006-11-24 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Jakub Kabała Data ostatniej modyfikacji : 2006-11-24 Osoba modyfikująca : Kazimierz Zep

Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam. ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji sieci komputerowej oraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku PUP

Drukuj
1 2 3

\r\nSkarżysko-Kamienna, 24.11.2006 r.\r\n

\r\n

\r\n\r\nPOWIATOWY URZĄD PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ\r\nul. 1 MAJA 105 26-110 SKARŻYSKO-KAMIENNA\r\nogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej\r\n60 000 EURO na wykonanie modernizacji sieci komputerowej\r\noraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku\r\nPowiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej\r\n\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

    \r\n
  1. Przedmiot zamówienia\r\n
    Główny przedmiot:
  2. \r\n
    CPV: [50900000-4] Usługi instalacyjne
    Dodatkowe przedmioty:
    CPV: [32410000-0] lokalna sieć komputerowa
    CPV: [32420000-3] urządzenia sieciowe
    CPV: [31681300-6] obwody elektryczne
    CPV: [45314200-3] instalowanie infrastruktury kablowej
    \r\n

  3. Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy do 27.12.2006 r.\r\n

  4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać\r\nw siedzibie Zamawiającego (pokój nr 204; II p.) od dnia 24.11.2006 r.\r\nw godz. 8:00 - 14:00 lub przesyłając wniosek pocztą. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.pupskarzysko.pl oraz www.spskarzysko.bip.doc.pl\r\n

  5. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Michał Skórski (pok. 204 II piętro), tel.: (041) 25-10-764 w godz. 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105, w pokoju nr 209 - Sekretariat (II piętro).\r\n
    Koperta powinna być oznaczona:\r\n

    OFERTA NA WYKONANIE MODERNIZACJI SIECI KOMPUTEROWEJ ORAZ DEDYKOWANEJ\r\nSIECI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ\r\n
    UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 10:30 dn. 04.12.2006 r.
    \r\n
    Koperta powinna być opatrzona również adresem i nazwą Wykonawcy.\r\n

  6. Termin składania ofert upływa dnia 04.12.2006 r. o godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.12.2006 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 105 (I piętro budynku).\r\n

  7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.\r\n

  8. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:\r\n

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;\r\n

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;\r\n

    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;\r\n

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp;\r\n

    e) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.\r\n

    f) przedłożą wraz z ofertą:\r\n

    - Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);\r\n

    - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;\r\n

    - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,\r\na także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4;\r\n

    - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć\r\nw wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.:\r\n

    - Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikami certyfikowanymi przez producenta systemu okablowania strukturalnego z zakresu projektowania i instalacji oferowanego systemu okablowania strukturalnego;\r\n

    - Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania w zakresie będącym przedmiotem zamówienia;\r\n

    - Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikiem posiadającym uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektro-energetycznych w zakresie będącym przedmiotem zamówienia;\r\n

    - Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5;\r\n

    - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,\r\nw których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dopuszcza się również złożenie powyższych informacji (dokumentu/dokumentów) poprzez wskazanie (odpowiednio) kwoty w formie np.: ilości cyfr (potwierdzającej spełnienie ww. warunku).\r\nW przypadku informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykazanej w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określony przez NBP z dnia otwarcia ofert;\r\n

    - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej\r\nw zakresie prowadzonej działalności;\r\n

    - Uwierzytelnione kserokopie dokumentów (certyfikaty, spełniane normy jakościowe, potwierdzenia gwarancyjne producenta) wynikające ze szczegółowego opisu usług i dostawy.\r\n


    \r\nWymagane dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) niewymienioną (niewymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność\r\nz oryginałem kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy.\r\n

  9. Kryteria wyboru oferty: Cena brutto - 100%\r\n

  10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.\r\n

  11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.\r\n

  12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.\r\n

  13. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców.\r\n

  14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.\r\n

  15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.\r\n

  16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.\r\n

  17. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.\r\n
\r\n

\r\n

\r\nDo pobrania:\r\n
\r\n
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia\r\n

Dokumentacja projektowa i przedmiar\r\n

\r\n


Data wytworzenia : 2006-11-24 01:00 Autor : Jakub Kabała Data publikacji : 2006-11-24 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Jakub Kabała Data ostatniej modyfikacji : 2006-11-24 Osoba modyfikująca : Kazimierz Zep

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html