BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 146820 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie o którym mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U .06.156.1118) nad zadaniem pod nazwą Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej Nadzór inwestorski w specjalności : - drogowej (kierownik budowy) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( kierownik robót) - telekomunikacyjnej (kierownik robót). Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyceny wartości ryczałtowej zadania ( w załączeniu ). Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje roboty drogowe, kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe, elektryczne oraz teletechniczne, w tym: a) przebudowę następujących odcinków ulic: ul. Armii Krajowej od km 0 + 000,00 do km 0 + 712,00, ul. Krasińskiego od km 0 + 000,00 do km 0 + 194,00, ul. Konarskiego od km 0 + 000,00 do km 0 + 076,50, ul. Konarskiego wylot od km 0 + 000,00 do km 0 + 037,00, ul. Powstańców Warszawy od km 0 + 000,00 do km 0 + 069,00, ul. Wiejska od km 0 + 000,00 do km 0 + 056,50 w zakresie jezdni, chodników oraz zjazdów wraz z rozbudową skrzyżowania na małe rondo, b) przebudowę sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i gazowej, c) przebudowę linii oświetlenia ulicznego oraz linii elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia oraz sieci monitoringu, d) przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej. Zakres rzeczowy robót nad którymi pełniony będzie nadzór zawierają przedmiary robót (załącznik nr 7 - 7/1 do 7/7) jak również projekty budowlane oraz wykonawcze będące w posiadaniu Zamawiającego. Pełna dokumentacja na wykonanie zadania dostępna jest również na stronie internetowej Zamawiającego w aktualnych ogłoszeniach o przetargach. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• 20 %
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową drogi wraz z budową lub przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej o wartości nadzorowanych robót (umowy) co najmniej 3 mln. zł. brutto wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie;
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a. dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: - drogowej (inspektor nadzoru) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru ). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (inspektor nadzoru) - telekomunikacyjnej ( inspektor nadzoru ). b. przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach i na warunkach określonych w ust. 3 do ust. 5. 3. Dopuszcza się zmianę przedłużenia terminu zakończenia umowy w przypadku wydłużenia terminu wykonania nadzorowanych robót. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. b o ponad dwa miesiące Zamawiający może, na pisemny wniosek Wykonawcy dopuścić wystawienie faktury częściowej w kwocie proporcjonalnej do wartości wykonanych robót. 5. Wykonawca może dokonywać zmiany osoby inspektora nadzoru w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osoby inspektora, b) niewywiązywania się inspektora z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana inspektora nadzoru stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.) Zmiana może nastąpić na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem że wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego wymagać będzie sporządzenia aneksu do umowy 6. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko - Kamienna, pokój 412 IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko - Kamienna, pokój 412 IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 3, działanie 3.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-05-27 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2010-05-27 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 146820 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie o którym mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U .06.156.1118) nad zadaniem pod nazwą Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa ul. Krasińskiego i ul. Armii Krajowej wraz z budową małego ronda w Skarżysku-Kamiennej Nadzór inwestorski w specjalności : - drogowej (kierownik budowy) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( kierownik robót) - telekomunikacyjnej (kierownik robót). Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyceny wartości ryczałtowej zadania ( w załączeniu ). Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje roboty drogowe, kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe, elektryczne oraz teletechniczne, w tym: a) przebudowę następujących odcinków ulic: ul. Armii Krajowej od km 0 + 000,00 do km 0 + 712,00, ul. Krasińskiego od km 0 + 000,00 do km 0 + 194,00, ul. Konarskiego od km 0 + 000,00 do km 0 + 076,50, ul. Konarskiego wylot od km 0 + 000,00 do km 0 + 037,00, ul. Powstańców Warszawy od km 0 + 000,00 do km 0 + 069,00, ul. Wiejska od km 0 + 000,00 do km 0 + 056,50 w zakresie jezdni, chodników oraz zjazdów wraz z rozbudową skrzyżowania na małe rondo, b) przebudowę sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i gazowej, c) przebudowę linii oświetlenia ulicznego oraz linii elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia oraz sieci monitoringu, d) przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej. Zakres rzeczowy robót nad którymi pełniony będzie nadzór zawierają przedmiary robót (załącznik nr 7 - 7/1 do 7/7) jak również projekty budowlane oraz wykonawcze będące w posiadaniu Zamawiającego. Pełna dokumentacja na wykonanie zadania dostępna jest również na stronie internetowej Zamawiającego w aktualnych ogłoszeniach o przetargach. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• 20 %
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową drogi wraz z budową lub przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej o wartości nadzorowanych robót (umowy) co najmniej 3 mln. zł. brutto wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie;
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a. dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: - drogowej (inspektor nadzoru) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru ). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (inspektor nadzoru) - telekomunikacyjnej ( inspektor nadzoru ). b. przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach i na warunkach określonych w ust. 3 do ust. 5. 3. Dopuszcza się zmianę przedłużenia terminu zakończenia umowy w przypadku wydłużenia terminu wykonania nadzorowanych robót. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. b o ponad dwa miesiące Zamawiający może, na pisemny wniosek Wykonawcy dopuścić wystawienie faktury częściowej w kwocie proporcjonalnej do wartości wykonanych robót. 5. Wykonawca może dokonywać zmiany osoby inspektora nadzoru w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osoby inspektora, b) niewywiązywania się inspektora z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana inspektora nadzoru stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.) Zmiana może nastąpić na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem że wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego wymagać będzie sporządzenia aneksu do umowy 6. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko - Kamienna, pokój 412 IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko - Kamienna, pokój 412 IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 3, działanie 3.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-05-27 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2010-05-27 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html