Ogłoszenie o zamówieniu Organizacja i przeprowadzenie hipoterapii oraz usługi szkoleniowej – Trening Kompetencji Społecznych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START
Numer ogłoszenia: 155740 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie hipoterapii oraz usługi szkoleniowej - Trening Kompetencji Społecznych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie hipoterapii oraz usługi szkoleniowej - Trening Kompetencji Społecznych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnicy: 34 osoby w wieku od 18 do 55 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób), z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - schorzenia układu oddechowego, - schorzenia układu krążenia oraz 13 opiekunów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.14.00.00-2, 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu hipoterapii dla grup w których brało udział każdorazowo co najmniej 20 osób niepełnosprawnych. - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla Wykonawców składających ofertę na Część 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje co najmniej 4 końmi odpowiednio przygotowanymi do pracy przy hipoterapii, posiada właściwie przygotowany teren do prowadzenia hipoterapii i niezbędny sprzęt. DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dla składających ofertę na Część 1 - dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację hipoterapii, tj.: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi ukończony i potwierdzony legitymacją kurs instruktorów rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapii, b) opiekunem grupy. 2) dla składających ofertę na Część 2 - dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami (trenerami) legitymujących się wykształceniem oraz doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, tj.: wykształceniem wyższym oraz ukończonym szkoleniem (oznacza również studia podyplomowe i inne formy kształcenia) przygotowującymi do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie w wymiarze co najmniej 150 godzin (z nazwy szkolenia i/lub zakresu tematycznego i/lub z treści zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinno wynikać przygotowanie do prowadzenia zajęć z niepełnosprawnymi intelektualnie). Ukończenie kilku szkoleń przygotowujących do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie o łącznej liczbie godzin wynoszącej co najmniej 150 lub odbycie takiego szkolenia w ramach studiów będzie również uznawane za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i kwalifikacji osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Osoby te muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedstawionych w niniejszej SIWZ, tj osobami które przeprowadziły co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Społecznych (TKS).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kserokopię dokumentu potwierdzającego, że ośrodek jest w 2011 r. objęty patronatem Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego, jeżeli ośrodek jest takim patronatem objęty (składają Wykonawcy przystępujący do przetargu na realizację Części 1).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla Części 1 - Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Dla Części 2 - Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 4) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Tysiąclecia 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Tysiąclecia 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1: Organizacja hipoterapii dla Grupy 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie hipoterapii dla 34 osobób w wieku od 18 do 55 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób), z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - schorzenia układu oddechowego, - schorzenia układu krążenia oraz 13 opiekunów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.14.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 90
2. Status Ośrodka Patronackiego Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa szkoleniowa - Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych (TKS) dla grupy 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 34 osób w wieku od 18 do 55 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie o zamówieniu Organizacja i przeprowadzenie hipoterapii oraz usługi szkoleniowej – Trening Kompetencji Społecznych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START
Numer ogłoszenia: 155740 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie hipoterapii oraz usługi szkoleniowej - Trening Kompetencji Społecznych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie hipoterapii oraz usługi szkoleniowej - Trening Kompetencji Społecznych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnicy: 34 osoby w wieku od 18 do 55 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób), z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - schorzenia układu oddechowego, - schorzenia układu krążenia oraz 13 opiekunów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.14.00.00-2, 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu hipoterapii dla grup w których brało udział każdorazowo co najmniej 20 osób niepełnosprawnych. - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla Wykonawców składających ofertę na Część 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje co najmniej 4 końmi odpowiednio przygotowanymi do pracy przy hipoterapii, posiada właściwie przygotowany teren do prowadzenia hipoterapii i niezbędny sprzęt. DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dla składających ofertę na Część 1 - dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację hipoterapii, tj.: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi ukończony i potwierdzony legitymacją kurs instruktorów rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapii, b) opiekunem grupy. 2) dla składających ofertę na Część 2 - dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami (trenerami) legitymujących się wykształceniem oraz doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, tj.: wykształceniem wyższym oraz ukończonym szkoleniem (oznacza również studia podyplomowe i inne formy kształcenia) przygotowującymi do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie w wymiarze co najmniej 150 godzin (z nazwy szkolenia i/lub zakresu tematycznego i/lub z treści zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinno wynikać przygotowanie do prowadzenia zajęć z niepełnosprawnymi intelektualnie). Ukończenie kilku szkoleń przygotowujących do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie o łącznej liczbie godzin wynoszącej co najmniej 150 lub odbycie takiego szkolenia w ramach studiów będzie również uznawane za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i kwalifikacji osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Osoby te muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedstawionych w niniejszej SIWZ, tj osobami które przeprowadziły co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Społecznych (TKS).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kserokopię dokumentu potwierdzającego, że ośrodek jest w 2011 r. objęty patronatem Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego, jeżeli ośrodek jest takim patronatem objęty (składają Wykonawcy przystępujący do przetargu na realizację Części 1).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla Części 1 - Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Dla Części 2 - Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 4) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Tysiąclecia 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Tysiąclecia 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1: Organizacja hipoterapii dla Grupy 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie hipoterapii dla 34 osobób w wieku od 18 do 55 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób), z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - schorzenia układu oddechowego, - schorzenia układu krążenia oraz 13 opiekunów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.14.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 90
2. Status Ośrodka Patronackiego Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa szkoleniowa - Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych (TKS) dla grupy 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 34 osób w wieku od 18 do 55 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów