BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

ogłoszenie o zamówieniu na organizację i realizację usług szkoleniowych

Drukuj
1 2 3
Numer ogłoszenia: 163952 - 2011; data zamieszczenia: 18.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w tym:

1. Usługa szkoleniowa 1 - Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla grupy 10 osób objętych Indywidualnym Planem Usamodzielnienia i kształcących się,
2. Usługa szkoleniowa 2 - Trening Zastępowania Agresji dla 8 osób (kobiety), mające problemy w sprawach opiekuńczo - wychowawczych związanych z rozbiciem rodziny i/lub przemocą domową, sprawujące opiekę nad małoletnimi dziećmi.
3. Usługa szkoleniowa 3 - Trening Kompetencji Życiowych oraz Trening Kompetencji Rodzicielskich dla 10 osób będących rodzicami zastępczymi,
4. Usługa szkoleniowa 4 - Trening Kompetencji Życiowych dla grupy 34 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym,
5. Usługa szkoleniowa 5 - Trening Kompetencji Życiowych dla grupy 15 osób z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym dotyczącym narządu słuchu, członkowie Polskiego Zawiązku Głuchych,
6. Usługa szkoleniowa 6 - Trening Kompetencji Rodzicielskich dla 8 osób (kobiety), mające problemy w sprawach opiekuńczo - wychowawczych związanych z rozbiciem rodziny i/lub przemocą domową, sprawujące opiekę nad małoletnimi dziećmi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W zakresie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składającego ofertę wykazania, że: 1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej trzema osobami, które posiadają następujące wykształcenie i kwalifikacje: posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego dla trenera, trenera warsztatu lub superwizora (znajduje się na liście trenerów i superwizorów PTP) lub posiadają wykształcenie wyższe oraz ukończyły szkolenie (oznacza również studia podyplomowe i inne formy kształcenia) przygotowujące do pracy z grupą w wymiarze co najmniej 150 godzin (z nazwy szkolenia i/lub zakresu tematycznego i/lub z treści zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinno wynikać przygotowanie do prowadzenia zajęć z grupą - rozumienie procesu grupowego i nabycia umiejętności pracy z grupą). Ukończenie kilku szkoleń przygotowujących do pracy z grupą o łącznej liczbie godzin wynoszącej co najmniej 150 lub odbycie takiego szkolenia w ramach studiów będzie również uznawane za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i kwalifikacji osoby zdolnej do wykonania zamówienia, 2) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami (trenerami) legitymujących się wykształceniem oraz doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, tj.: wykształceniem wyższym oraz ukończonym szkoleniem (oznacza również studia podyplomowe i inne formy kształcenia) przygotowującymi do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie w wymiarze co najmniej 150 godzin (z nazwy szkolenia i/lub zakresu tematycznego i/lub z treści zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinno wynikać przygotowanie do prowadzenia zajęć z niepełnosprawnymi intelektualnie). Ukończenie kilku szkoleń przygotowujących do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie o łącznej liczbie godzin wynoszącej co najmniej 150 lub odbycie takiego szkolenia w ramach studiów będzie również uznawane za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i kwalifikacji osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz przeprowadziły co najmniej 120 godzin szkolenia osób niepełnosprawnych intelektualnie, 3) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami (trenerami) legitymującymi się certyfikatami uprawniającymi do prowadzenia Treningu Zastępowania Agresji, 4) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do opieki nad osobami niepełnoletnimi, tj. osobami będącymi: a) nauczycielami lub b) studentami szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, lub c) słuchaczami kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia lub d) osobami posiadającymi zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub inny kurs dający równoważne uprawnienia), lub e) trenerami lub instruktorami sportowymi. 5) osobami, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedstawionych w niniejszej SIWZ, tj osobami które przeprowadziły: - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Społecznych, oraz - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Życiowych, oraz - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Rodzicielskich, oraz - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Zastępowania Agresji. Za trening zamawiający uzna każdą formę pracy z grupą, jeżeli w nazwie wystąpi co najmniej jeden z następujących terminów: trening, warsztaty, grupa, rozwój osobisty, aktywizacja, psychoedukacja, terapia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Tysiąclecia 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 15:30, miejsce: 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Tysiąclecia 22, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-06-18 02:00 Autor : Bożena Burchart Data publikacji : 2011-06-18 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Bożena Burchart Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-09 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ogłoszenie o zamówieniu na organizację i realizację usług szkoleniowych

Drukuj
1 2 3
Numer ogłoszenia: 163952 - 2011; data zamieszczenia: 18.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w tym:

1. Usługa szkoleniowa 1 - Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla grupy 10 osób objętych Indywidualnym Planem Usamodzielnienia i kształcących się,
2. Usługa szkoleniowa 2 - Trening Zastępowania Agresji dla 8 osób (kobiety), mające problemy w sprawach opiekuńczo - wychowawczych związanych z rozbiciem rodziny i/lub przemocą domową, sprawujące opiekę nad małoletnimi dziećmi.
3. Usługa szkoleniowa 3 - Trening Kompetencji Życiowych oraz Trening Kompetencji Rodzicielskich dla 10 osób będących rodzicami zastępczymi,
4. Usługa szkoleniowa 4 - Trening Kompetencji Życiowych dla grupy 34 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym,
5. Usługa szkoleniowa 5 - Trening Kompetencji Życiowych dla grupy 15 osób z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym dotyczącym narządu słuchu, członkowie Polskiego Zawiązku Głuchych,
6. Usługa szkoleniowa 6 - Trening Kompetencji Rodzicielskich dla 8 osób (kobiety), mające problemy w sprawach opiekuńczo - wychowawczych związanych z rozbiciem rodziny i/lub przemocą domową, sprawujące opiekę nad małoletnimi dziećmi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W zakresie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składającego ofertę wykazania, że: 1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej trzema osobami, które posiadają następujące wykształcenie i kwalifikacje: posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego dla trenera, trenera warsztatu lub superwizora (znajduje się na liście trenerów i superwizorów PTP) lub posiadają wykształcenie wyższe oraz ukończyły szkolenie (oznacza również studia podyplomowe i inne formy kształcenia) przygotowujące do pracy z grupą w wymiarze co najmniej 150 godzin (z nazwy szkolenia i/lub zakresu tematycznego i/lub z treści zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinno wynikać przygotowanie do prowadzenia zajęć z grupą - rozumienie procesu grupowego i nabycia umiejętności pracy z grupą). Ukończenie kilku szkoleń przygotowujących do pracy z grupą o łącznej liczbie godzin wynoszącej co najmniej 150 lub odbycie takiego szkolenia w ramach studiów będzie również uznawane za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i kwalifikacji osoby zdolnej do wykonania zamówienia, 2) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami (trenerami) legitymujących się wykształceniem oraz doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, tj.: wykształceniem wyższym oraz ukończonym szkoleniem (oznacza również studia podyplomowe i inne formy kształcenia) przygotowującymi do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie w wymiarze co najmniej 150 godzin (z nazwy szkolenia i/lub zakresu tematycznego i/lub z treści zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinno wynikać przygotowanie do prowadzenia zajęć z niepełnosprawnymi intelektualnie). Ukończenie kilku szkoleń przygotowujących do pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie o łącznej liczbie godzin wynoszącej co najmniej 150 lub odbycie takiego szkolenia w ramach studiów będzie również uznawane za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i kwalifikacji osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz przeprowadziły co najmniej 120 godzin szkolenia osób niepełnosprawnych intelektualnie, 3) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami (trenerami) legitymującymi się certyfikatami uprawniającymi do prowadzenia Treningu Zastępowania Agresji, 4) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do opieki nad osobami niepełnoletnimi, tj. osobami będącymi: a) nauczycielami lub b) studentami szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, lub c) słuchaczami kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia lub d) osobami posiadającymi zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub inny kurs dający równoważne uprawnienia), lub e) trenerami lub instruktorami sportowymi. 5) osobami, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedstawionych w niniejszej SIWZ, tj osobami które przeprowadziły: - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Społecznych, oraz - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Życiowych, oraz - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Kompetencji Rodzicielskich, oraz - co najmniej 120 godzin dydaktycznych Treningu Zastępowania Agresji. Za trening zamawiający uzna każdą formę pracy z grupą, jeżeli w nazwie wystąpi co najmniej jeden z następujących terminów: trening, warsztaty, grupa, rozwój osobisty, aktywizacja, psychoedukacja, terapia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Tysiąclecia 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 15:30, miejsce: 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Tysiąclecia 22, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-06-18 02:00 Autor : Bożena Burchart Data publikacji : 2011-06-18 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Bożena Burchart Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-09 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html