BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

ogłoszenie o zamówieniu - dostawa materiałów eksploatacyjnych

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 209219 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, telefaxu, w tym tuszy, tonerów oraz bębnów, wyszczególnionych w załącznikach nr 1a, 1b do siwz oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych, tj. atramentów, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań. Zadanie nr 1:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i telefaxu. Zakres zadania określa załącznik nr 1a i 1b do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 1a winny być produktami oryginalnymi wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem lub produktami zamiennymi. Natomiast materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 1b winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 1b do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 3. Zadanie nr 2:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych Zakres zadania określa załącznik nr 2 do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 2 winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 2 do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 4. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. 5. Materiały wskazane w załączniku nr 1a, 1b oraz 2 do siwz będą dostarczane sukcesywnie do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2011r. 6. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie odbywać się sukcesywnie, każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w którym zostanie określony asortyment, ilość, ceny jednostkowe i miejsce dostawy. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu zamówioną partię materiałów w ilościach zgodnych z zamówieniem w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załączniku nr 1a, 1b oraz 2 do siwz, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, bez roszczeń finansowych Wykonawcy z tego tytułu. 8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. 9. Odpady powstałe z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego odpadów powstałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu równoważnego, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, atramentu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt). 11. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji na urządzenia. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. 12. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, ze wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego produktu niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia materiału eksploatacyjnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien wymienić w wyznaczonym terminie oferowany produkt (w asortymencie, którego dotyczy żądanie) na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony) bez zmiany ceny, zaś po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu dokonać zakupu na koszt Wykonawcy obciążając Wykonawcę karami umownymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i telefaxu.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania określa załącznik nr 1a i 1b do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 1a winny być produktami oryginalnymi wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem lub produktami zamiennymi. Natomiast materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 1b winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 1b do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania określa załącznik nr 2 do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 2 winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 2 do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-08-02 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2011-08-02 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-10 Osoba modyfikująca : Barbara Dygas

ogłoszenie o zamówieniu - dostawa materiałów eksploatacyjnych

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 209219 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, telefaxu, w tym tuszy, tonerów oraz bębnów, wyszczególnionych w załącznikach nr 1a, 1b do siwz oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych, tj. atramentów, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań. Zadanie nr 1:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i telefaxu. Zakres zadania określa załącznik nr 1a i 1b do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 1a winny być produktami oryginalnymi wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem lub produktami zamiennymi. Natomiast materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 1b winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 1b do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 3. Zadanie nr 2:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych Zakres zadania określa załącznik nr 2 do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 2 winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 2 do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 4. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. 5. Materiały wskazane w załączniku nr 1a, 1b oraz 2 do siwz będą dostarczane sukcesywnie do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2011r. 6. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie odbywać się sukcesywnie, każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w którym zostanie określony asortyment, ilość, ceny jednostkowe i miejsce dostawy. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu zamówioną partię materiałów w ilościach zgodnych z zamówieniem w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załączniku nr 1a, 1b oraz 2 do siwz, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, bez roszczeń finansowych Wykonawcy z tego tytułu. 8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. 9. Odpady powstałe z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego odpadów powstałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu równoważnego, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, atramentu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt). 11. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji na urządzenia. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. 12. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, ze wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego produktu niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia materiału eksploatacyjnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien wymienić w wyznaczonym terminie oferowany produkt (w asortymencie, którego dotyczy żądanie) na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony) bez zmiany ceny, zaś po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu dokonać zakupu na koszt Wykonawcy obciążając Wykonawcę karami umownymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i telefaxu.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania określa załącznik nr 1a i 1b do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 1a winny być produktami oryginalnymi wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem lub produktami zamiennymi. Natomiast materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 1b winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 1b do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania określa załącznik nr 2 do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 2 winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 2 do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-08-02 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2011-08-02 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-10 Osoba modyfikująca : Barbara Dygas

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html