BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu - Nadzór inwestorski

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej
Numer ogłoszenia: 37006 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej- i obejmuje nadzór nad: 1)budową hali sportowej wraz z zapleczem, 2)wykonaniem miejsc parkingowych w ilości 39 miejsc, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, 3)wykonaniem drogi pożarowej wokół budynku istniejącego i projektowanego z wykorzystaniem istniejących dwóch dojazdów od ul. 1-go Maja i Rynek w Skarżysku - Kamiennej, 4)wykonaniem przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, 5)wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, 6)wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej, 7)wykonaniem instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 8)wykonaniem instalacji c.o., oraz c.t., 9)wykonaniem instalacji gazowej oraz kotłowni gazowej, 10)wykonaniem kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 11)wykonaniem instalacji wentylacyjnej, 12)wykonaniem instalacji solarnej, 13)wykonaniem instalacji elektrycznej, 14)montażem wyposażenia hali sportowej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna. 2.Program użytkowy projektowanego obiektu obejmuje: - główną arenę sportową: salę sportową, o wymiarach 22,56x36,36m; w tym wymiary areny sportowej19x36m, z możliwością: 1. rozgrywek sportowych na boisku głównym dla liczby ćwiczących 12÷26 osób, 2. podziału boiska głównego kotarami na dwa boiska ćwiczebne, - widownię na 198 miejsc na trybunach rozkładanych, - pomieszczenia usługowe widowni: -strefę wejściową widzów -hall, szatnię, -toalety ogólne oraz toaletę dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenia usługowe areny sportowej: - magazyn sprzętu sportowego połączony z areną sportową, - cztery zespoły szatniowo - sanitarne dla ćwiczących, obsługujących salę sportową, szatnie wyposażone w szafki ubraniowe dla dwóch osób z ławką, w ilości umożliwiającej rotacyjne korzystanie z szatni, w ciągu przerwy lekcyjnej, przez dwie niezależne grupy, - zespół sanitarny dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie nauczyciela wf z zespołem szatniowo - sanitarnym, - na piętrze w strefie zaplecza: - siłownię, - salę pomocniczą, - taras widokowy - pomieszczenia usługowe na piętrze w strefie zaplecza: - dwa zespoły szatniowo - sanitarne dla ćwiczących obsługujące salę pomocniczą i siłownię, - zespół sanitarny dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie nauczyciela wf z zespołem szatniowo - sanitarnym, - pomieszczenia techniczne: - dwa pomieszczenia wentylatorni, - kotłownię gazową. 3.Zestawienie powierzchni wg Polskiej Normy PN-70/B-02365: - powierzchnia zabudowana 1612,4m2 - powierzchnia całkowita 3130,0m2 - kubatura 19600,1m3 - powierzchnia netto (użytkowa; usługowa; ruchu) 2006,4m2 w tym: - powierzchnia użytkowa 1443,9m2 - powierzchnia usługowa 168,2m2 - powierzchnia ruchu 394,3m2 - powierzchnia schodów zewnętrznych 59,3m2 .................................................................................................................................................. - powierzchnia użytkowa parteru 1157,0m2 4.Wyposażenie hali sportowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz, obejmujące sprzęt do koszykówki, piłki ręcznej, nożnej halowej, siatkówki, tenisa, kotary, tablice wyników, drabiny gimnastyczne, piłkochwyty na ściany, siatkę ochronną na widownię, trybunę, lustra, poręcze i wsporniki, szafy ubraniowe. 5.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: projekt budowlano - wykonawczy - architektura - Załącznik Nr 1 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy - konstrukcja - Załącznik Nr 2 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy - elektryczny - Załącznik Nr 3 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy instalacji sanitarnych + przyłącza - Załącznik Nr 4 do siwz, przedmiar - branża budowlana - Załącznik Nr 5 do siwz, przedmiar - roboty elektryczne - Załącznik Nr 6 do siwz, przedmiar- instalacje sanitarne - Załącznik Nr 7 do siwz, przedmiar - wyposażenie sali sportowej - Załącznik Nr 8 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 9 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne - Załącznik Nr 10, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja elektryczna - Załącznik Nr 11. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia sprecyzowane zostaną w umowie, jaką Zamawiający podpisze z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę. Jeżeli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia występuje nazwa -sala sportowa-, to należy traktować to równomiernie z nazwą -hala sportowa-..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
nadzór nad budową boiska szkolnego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów, złożonych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w branży budowlanej, sanitarnej bądź elektrycznej, zgodnie z zakresem zadania/zadań, na które zostanie złożona oferta, na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub wykazu innych podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych Wykonawca będzie polegał. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej siwz - oddzielnie na każde zadanie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów, złożonych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (na druku stanowiącym załącznik nr 14 do siwz) - minimum jednej podobnej usługi, polegającej na nadzorowaniu robót budowlanych na obiekcie użyteczności publicznej, którego kubatura wynosi minimum 10000 m3, - oddzielnie na każde zadanie, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2.Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2)konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., 3)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 4)konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w karżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w karżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją budowy hali sportowej z zapleczem oraz dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją budowy hali sportowej z zapleczem oraz dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją budowy hali sportowej z zapleczem oraz dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-02-09 01:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2010-02-09 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-07 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

Ogłoszenie o zamówieniu - Nadzór inwestorski

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej
Numer ogłoszenia: 37006 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej- i obejmuje nadzór nad: 1)budową hali sportowej wraz z zapleczem, 2)wykonaniem miejsc parkingowych w ilości 39 miejsc, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, 3)wykonaniem drogi pożarowej wokół budynku istniejącego i projektowanego z wykorzystaniem istniejących dwóch dojazdów od ul. 1-go Maja i Rynek w Skarżysku - Kamiennej, 4)wykonaniem przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, 5)wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, 6)wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej, 7)wykonaniem instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 8)wykonaniem instalacji c.o., oraz c.t., 9)wykonaniem instalacji gazowej oraz kotłowni gazowej, 10)wykonaniem kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 11)wykonaniem instalacji wentylacyjnej, 12)wykonaniem instalacji solarnej, 13)wykonaniem instalacji elektrycznej, 14)montażem wyposażenia hali sportowej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Zadanie nr 1: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana. Zadanie nr 2: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna. Zadanie nr 3: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna. 2.Program użytkowy projektowanego obiektu obejmuje: - główną arenę sportową: salę sportową, o wymiarach 22,56x36,36m; w tym wymiary areny sportowej19x36m, z możliwością: 1. rozgrywek sportowych na boisku głównym dla liczby ćwiczących 12÷26 osób, 2. podziału boiska głównego kotarami na dwa boiska ćwiczebne, - widownię na 198 miejsc na trybunach rozkładanych, - pomieszczenia usługowe widowni: -strefę wejściową widzów -hall, szatnię, -toalety ogólne oraz toaletę dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenia usługowe areny sportowej: - magazyn sprzętu sportowego połączony z areną sportową, - cztery zespoły szatniowo - sanitarne dla ćwiczących, obsługujących salę sportową, szatnie wyposażone w szafki ubraniowe dla dwóch osób z ławką, w ilości umożliwiającej rotacyjne korzystanie z szatni, w ciągu przerwy lekcyjnej, przez dwie niezależne grupy, - zespół sanitarny dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie nauczyciela wf z zespołem szatniowo - sanitarnym, - na piętrze w strefie zaplecza: - siłownię, - salę pomocniczą, - taras widokowy - pomieszczenia usługowe na piętrze w strefie zaplecza: - dwa zespoły szatniowo - sanitarne dla ćwiczących obsługujące salę pomocniczą i siłownię, - zespół sanitarny dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie nauczyciela wf z zespołem szatniowo - sanitarnym, - pomieszczenia techniczne: - dwa pomieszczenia wentylatorni, - kotłownię gazową. 3.Zestawienie powierzchni wg Polskiej Normy PN-70/B-02365: - powierzchnia zabudowana 1612,4m2 - powierzchnia całkowita 3130,0m2 - kubatura 19600,1m3 - powierzchnia netto (użytkowa; usługowa; ruchu) 2006,4m2 w tym: - powierzchnia użytkowa 1443,9m2 - powierzchnia usługowa 168,2m2 - powierzchnia ruchu 394,3m2 - powierzchnia schodów zewnętrznych 59,3m2 .................................................................................................................................................. - powierzchnia użytkowa parteru 1157,0m2 4.Wyposażenie hali sportowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz, obejmujące sprzęt do koszykówki, piłki ręcznej, nożnej halowej, siatkówki, tenisa, kotary, tablice wyników, drabiny gimnastyczne, piłkochwyty na ściany, siatkę ochronną na widownię, trybunę, lustra, poręcze i wsporniki, szafy ubraniowe. 5.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: projekt budowlano - wykonawczy - architektura - Załącznik Nr 1 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy - konstrukcja - Załącznik Nr 2 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy - elektryczny - Załącznik Nr 3 do siwz, projekt budowlano - wykonawczy instalacji sanitarnych + przyłącza - Załącznik Nr 4 do siwz, przedmiar - branża budowlana - Załącznik Nr 5 do siwz, przedmiar - roboty elektryczne - Załącznik Nr 6 do siwz, przedmiar- instalacje sanitarne - Załącznik Nr 7 do siwz, przedmiar - wyposażenie sali sportowej - Załącznik Nr 8 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 9 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne - Załącznik Nr 10, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja elektryczna - Załącznik Nr 11. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia sprecyzowane zostaną w umowie, jaką Zamawiający podpisze z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę. Jeżeli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia występuje nazwa -sala sportowa-, to należy traktować to równomiernie z nazwą -hala sportowa-..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
nadzór nad budową boiska szkolnego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów, złożonych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w branży budowlanej, sanitarnej bądź elektrycznej, zgodnie z zakresem zadania/zadań, na które zostanie złożona oferta, na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub wykazu innych podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych Wykonawca będzie polegał. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej siwz - oddzielnie na każde zadanie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów, złożonych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (na druku stanowiącym załącznik nr 14 do siwz) - minimum jednej podobnej usługi, polegającej na nadzorowaniu robót budowlanych na obiekcie użyteczności publicznej, którego kubatura wynosi minimum 10000 m3, - oddzielnie na każde zadanie, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2.Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2)konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp., 3)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 4)konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w karżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w karżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna - Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją budowy hali sportowej z zapleczem oraz dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża budowlana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją budowy hali sportowej z zapleczem oraz dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża elektryczna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej z zapleczem przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku - Kamiennej wraz z dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją budowy hali sportowej z zapleczem oraz dostawą i montażem wyposażenia hali sportowej - branża sanitarna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-02-09 01:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2010-02-09 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-07 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html