Ogłoszenie o zamówieniu
Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne
Numer ogłoszenia: 208352 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne dla potrzeb systemów: EWOPIS (Windows) - dla części opisowej, EWMAPA (Windows) - dla części kartograficznej, w których będą prowadzone bazy informatyczne. Rzeczowy zakres prac szczegółowo określają wytyczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Prace winny być wykonane zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia w siwz, z obowiązującymi przepisami, siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2008r. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium powinno być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego - PeKaO S.A. O/Skarżysko - Kamienna nr 94 1240 1402 1111 0000 1201 6680 z dopiskiem -Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne- w terminie do dnia 08.09.2008r. Potwierdzenie przelewu (oryginał lub kserokopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy je dołączyć w oryginale do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655), w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty, licząc od daty włączenia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem wynikającym z art. 26 ust. 3 ustawy. 5.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców metodą -spełnia-nie spełnia- i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ - wykluczy Wykonawcę. 6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 siwz, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). 7.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy winien złożyć oświadczenie, że : a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust.1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, Wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna/konsorcjum) należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu winny być załączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi wpisane do wykazu zostały wykonane należycie. Z referencji musi jednoznacznie wynikać określenie przedmiotu usług, wartość usług brutto, czas w jakim wykonano usługę, którą dana referencja dotyczy oraz stwierdzenie, że usługa ta została wykonana należycie. Referencja winna być podpisana przez osobę uprawnioną. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. A także przedłożone przez Wykonawcę dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresach 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, (kserokopia uprawnień potwierdzona przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem-). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. poza wyżej wymienionymi oświadczeniami i zaświadczeniami do oferty należy dołączyć także: 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień oraz określające zakres pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem-, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 8 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu (art. 26 ust. 3 ustawy). 11. Inne dokumenty wymagane od Wykonawców: 11.1. Wykonawca składa oświadczenia, że: 1) oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i pozostanie niezmienna do końca trwania umowy bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację; 2) akceptuje warunki płatności zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy; 3) roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykona zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami, siłami własnymi i z materiałów własnych, bez udziału podwykonawców, w terminie do 30.06.2009r. 4) uzyskał wszelkie niezbędne informacje dot. wykonania prac i sporządzenia oferty; 5) prace obejmuje 3 letnia rękojmia liczona od daty włączenia wykonanej dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 6) zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń; 7) akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego; 8) uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni. Oświadczenia wymienione w pkt 11.1. znajdują się na druku formularza oferty - załącznik nr 2 do siwz. 11.2. Wykonawca składa oświadczenie, że zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji prawnie chronionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, powziętych w związku z realizacją zlecenia wynikającego z umowy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.2 Wykonawca przedstawia w postaci załącznika nr 4 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna - Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie o zamówieniu
Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne
Numer ogłoszenia: 208352 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne dla potrzeb systemów: EWOPIS (Windows) - dla części opisowej, EWMAPA (Windows) - dla części kartograficznej, w których będą prowadzone bazy informatyczne. Rzeczowy zakres prac szczegółowo określają wytyczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Prace winny być wykonane zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia w siwz, z obowiązującymi przepisami, siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2008r. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium powinno być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego - PeKaO S.A. O/Skarżysko - Kamienna nr 94 1240 1402 1111 0000 1201 6680 z dopiskiem -Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Skarżysko Kościelne- w terminie do dnia 08.09.2008r. Potwierdzenie przelewu (oryginał lub kserokopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy je dołączyć w oryginale do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655), w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; udzielą co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane roboty, licząc od daty włączenia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem wynikającym z art. 26 ust. 3 ustawy. 5.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców metodą -spełnia-nie spełnia- i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ - wykluczy Wykonawcę. 6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 siwz, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). 7.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy winien złożyć oświadczenie, że : a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust.1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, Wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna/konsorcjum) należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu winny być załączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi wpisane do wykazu zostały wykonane należycie. Z referencji musi jednoznacznie wynikać określenie przedmiotu usług, wartość usług brutto, czas w jakim wykonano usługę, którą dana referencja dotyczy oraz stwierdzenie, że usługa ta została wykonana należycie. Referencja winna być podpisana przez osobę uprawnioną. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. A także przedłożone przez Wykonawcę dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresach 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, (kserokopia uprawnień potwierdzona przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem-). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. poza wyżej wymienionymi oświadczeniami i zaświadczeniami do oferty należy dołączyć także: 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień oraz określające zakres pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem-, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 8 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu (art. 26 ust. 3 ustawy). 11. Inne dokumenty wymagane od Wykonawców: 11.1. Wykonawca składa oświadczenia, że: 1) oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i pozostanie niezmienna do końca trwania umowy bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację; 2) akceptuje warunki płatności zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy; 3) roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykona zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami, siłami własnymi i z materiałów własnych, bez udziału podwykonawców, w terminie do 30.06.2009r. 4) uzyskał wszelkie niezbędne informacje dot. wykonania prac i sporządzenia oferty; 5) prace obejmuje 3 letnia rękojmia liczona od daty włączenia wykonanej dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 6) zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń; 7) akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego; 8) uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni. Oświadczenia wymienione w pkt 11.1. znajdują się na druku formularza oferty - załącznik nr 2 do siwz. 11.2. Wykonawca składa oświadczenie, że zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji prawnie chronionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, powziętych w związku z realizacją zlecenia wynikającego z umowy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.2 Wykonawca przedstawia w postaci załącznika nr 4 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna - Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów