BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów
Numer ogłoszenia: 330964 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów dla potrzeb systemów: EWOPIS ver. 4.02 - dla części opisowej, EWMAPA ver. 8.11 - dla części graficzna. Ewidencja budynków i lokali zostanie utworzona poprzez utworzenie komputerowych baz danych ewidencyjnych i operatu ewidencyjnego oraz uruchomienie systemu komputerowego zgodnie z treścią §19 rozporządzenia MRRiB w sprawie ewidencji gruntów i budynków z 29.03.2001r. Rzeczowy zakres prac szczegółowo określają wytyczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Prace winny być wykonane zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia w siwz, z obowiązującymi przepisami, siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4.Wadium powinno być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego - PeKaO S.A. O/Skarżysko - Kamienna nr 94 1240 1402 1111 0000 1201 6680 z dopiskiem -Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów- w terminie do dnia 02.10.2009r. do godz. 10:00. Potwierdzenie przelewu (oryginał lub kserokopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy je dołączyć w oryginale do oferty. 8.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). 4.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. 7.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy winien złożyć oświadczenie, że : a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /o ile dotyczy/, d)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Wykonawcy winni złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna/konsorcjum) należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. A także przedłożone przez Wykonawcę dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresach: 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (kserokopia uprawnień potwierdzona przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem-). 5.Wykonawca składa oświadczenie, że zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji prawnie chronionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku - Kamiennej, powziętych w związku z realizacją zlecenia wynikającego z umowy. Oświadczenie to Wykonawca przedstawia w postaci załącznika nr 4 do siwz. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. poza wyżej wymienionymi dokumentami do oferty należy dołączyć także: 10.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień oraz określające zakres pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy. 11.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1-9, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). 12.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 13.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie wyłączeniem zakazu ujawniania zastrzeżonych informacji. W konsekwencji oferta taka będzie przedmiotem oceny w postępowaniu, z tym że Zamawiający zobowiązany jest ujawnić także te informacje, które Wykonawca objął swoim bezskutecznym zastrzeżeniem zakazu ich udostępniania. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - pok. 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-09-24 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2009-09-24 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-07 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

Ogłoszenie o zamówieniu

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów
Numer ogłoszenia: 330964 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów dla potrzeb systemów: EWOPIS ver. 4.02 - dla części opisowej, EWMAPA ver. 8.11 - dla części graficzna. Ewidencja budynków i lokali zostanie utworzona poprzez utworzenie komputerowych baz danych ewidencyjnych i operatu ewidencyjnego oraz uruchomienie systemu komputerowego zgodnie z treścią §19 rozporządzenia MRRiB w sprawie ewidencji gruntów i budynków z 29.03.2001r. Rzeczowy zakres prac szczegółowo określają wytyczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Prace winny być wykonane zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia w siwz, z obowiązującymi przepisami, siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4.Wadium powinno być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego - PeKaO S.A. O/Skarżysko - Kamienna nr 94 1240 1402 1111 0000 1201 6680 z dopiskiem -Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Bliżyn - obręby: Bliżyn, Brzeście, Bugaj, Drożdżów, Górki, Sorbin, Wojtyniów, Zbrojów- w terminie do dnia 02.10.2009r. do godz. 10:00. Potwierdzenie przelewu (oryginał lub kserokopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy je dołączyć w oryginale do oferty. 8.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy). 4.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI siwz. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. 7.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy winien złożyć oświadczenie, że : a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /o ile dotyczy/, d)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Wykonawcy winni złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna/konsorcjum) należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. A także przedłożone przez Wykonawcę dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresach: 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (kserokopia uprawnień potwierdzona przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem-). 5.Wykonawca składa oświadczenie, że zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji prawnie chronionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku - Kamiennej, powziętych w związku z realizacją zlecenia wynikającego z umowy. Oświadczenie to Wykonawca przedstawia w postaci załącznika nr 4 do siwz. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. poza wyżej wymienionymi dokumentami do oferty należy dołączyć także: 10.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień oraz określające zakres pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy. 11.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1-9, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). 12.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 13.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie wyłączeniem zakazu ujawniania zastrzeżonych informacji. W konsekwencji oferta taka będzie przedmiotem oceny w postępowaniu, z tym że Zamawiający zobowiązany jest ujawnić także te informacje, które Wykonawca objął swoim bezskutecznym zastrzeżeniem zakazu ich udostępniania. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - pok. 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-09-24 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2009-09-24 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-07 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html