ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 119453-2011 z dnia 2011-04-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0588T na odcinku Zagorze - Zaskale w Gminie Łączna. 2.Opis techniczny: Długość przebudowywanego odcinka wynosi 510 m. klasa techniczna drogi - lokalna, przekrój poprzeczny -...
Termin składania ofert: 2011-05-05
Skarżysko-Kamienna: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna
Numer ogłoszenia: 138740 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119453 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0588T na odcinku Zagorze - Zaskale w Gminie Łączna. 2.Opis techniczny: Długość przebudowywanego odcinka wynosi 510 m. klasa techniczna drogi - lokalna, przekrój poprzeczny - drogowy, szerokość korony - 7,0 m, szerokość jezdni - 5,0 m, pobocza - 2 x 1,0 m, podbudowa tłuczniowa, nawierzchnia bitumiczna, odwodnienie metoda powierzchniowa. W ramach przebudowy planuje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych: rozebranie istniejących wjazdów na posesje - 100m, rozebranie istniejących przepustów fi 60 z murkami czołowymi pod koroną drogi - 18 m, mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej - 27 m2, budowa przepustów rurowych fi 80 cm wraz z murkami czołowymi - 32 m, wykonanie robot ziemnych - 1458 m3, wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku - 2958 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm - 2805 m2, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2601 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2700 m2, wykonanie przepustów pod zjazdami łącznie z prefabrykowanymi murkami czołowymi - 120 m, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wjazdach i umocnienie poboczy grubości 15 cm - 429 m2, wykonanie na zjazdach nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 429 m2, umocnienie dna rowów korytami żelbetowymi (typ KKP) - 390 m, humusowanie i obsianie skarp - 3570 m2. 3.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 7 do siwz. 4.Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zamówienia powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 5.Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: a) kierownictwa i nadzoru nad realizowanymi robotami, b) organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż., c) gospodarowania terenem robót od momentu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, d) uporządkowania po zakończeniu budowy terenu budowy oraz, w razie korzystania, sąsiednich nieruchomości, ulic, e) właściwego segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu i uiszczania opłat za czas ich składowania, f) dostawy wszelkich materiałów budowlanych podlegających wbudowaniu, g) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie; h) wykonania i uzgodnienia projektu (projektów) czasowej organizacji ruchu na czas robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), i) dokonania oznakowania terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, j) wykonania wszelkich innych prac, robót, obiektów wynikających z uzgodnionego projektu czasowej organizacji ruchu (drogi tymczasowe, objazdy itp.), k) w okresie trwania robót (do czasu oddania ulicy do ruchu) utrzymywania w stanie sprawności oznakowanie robót, o których mowa w pkt 9 oraz wykonane obiekty, roboty, o których mowa w pkt 10, l) po wykonaniu stałej organizacji ruchu zlikwidowania czasowego oznakowania terenu oraz obiektów (drogi tymczasowe, objazdy itp.), ł) obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, m) przeprowadzania wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wszelkich niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń oraz badań laboratoryjnych. 6.Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń, to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń, o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1058914,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 528424,78
Oferta z najniższą ceną: 528424,78 / Oferta z najwyższą ceną: 663878,97
Waluta: PLN.
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 119453-2011 z dnia 2011-04-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0588T na odcinku Zagorze - Zaskale w Gminie Łączna. 2.Opis techniczny: Długość przebudowywanego odcinka wynosi 510 m. klasa techniczna drogi - lokalna, przekrój poprzeczny -...
Termin składania ofert: 2011-05-05
Skarżysko-Kamienna: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna
Numer ogłoszenia: 138740 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119453 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0588T na odcinku Zagorze - Zaskale w Gminie Łączna. 2.Opis techniczny: Długość przebudowywanego odcinka wynosi 510 m. klasa techniczna drogi - lokalna, przekrój poprzeczny - drogowy, szerokość korony - 7,0 m, szerokość jezdni - 5,0 m, pobocza - 2 x 1,0 m, podbudowa tłuczniowa, nawierzchnia bitumiczna, odwodnienie metoda powierzchniowa. W ramach przebudowy planuje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych: rozebranie istniejących wjazdów na posesje - 100m, rozebranie istniejących przepustów fi 60 z murkami czołowymi pod koroną drogi - 18 m, mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej - 27 m2, budowa przepustów rurowych fi 80 cm wraz z murkami czołowymi - 32 m, wykonanie robot ziemnych - 1458 m3, wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku - 2958 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm - 2805 m2, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2601 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2700 m2, wykonanie przepustów pod zjazdami łącznie z prefabrykowanymi murkami czołowymi - 120 m, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wjazdach i umocnienie poboczy grubości 15 cm - 429 m2, wykonanie na zjazdach nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 429 m2, umocnienie dna rowów korytami żelbetowymi (typ KKP) - 390 m, humusowanie i obsianie skarp - 3570 m2. 3.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 7 do siwz. 4.Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zamówienia powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 5.Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: a) kierownictwa i nadzoru nad realizowanymi robotami, b) organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż., c) gospodarowania terenem robót od momentu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, d) uporządkowania po zakończeniu budowy terenu budowy oraz, w razie korzystania, sąsiednich nieruchomości, ulic, e) właściwego segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu i uiszczania opłat za czas ich składowania, f) dostawy wszelkich materiałów budowlanych podlegających wbudowaniu, g) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie; h) wykonania i uzgodnienia projektu (projektów) czasowej organizacji ruchu na czas robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), i) dokonania oznakowania terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, j) wykonania wszelkich innych prac, robót, obiektów wynikających z uzgodnionego projektu czasowej organizacji ruchu (drogi tymczasowe, objazdy itp.), k) w okresie trwania robót (do czasu oddania ulicy do ruchu) utrzymywania w stanie sprawności oznakowanie robót, o których mowa w pkt 9 oraz wykonane obiekty, roboty, o których mowa w pkt 10, l) po wykonaniu stałej organizacji ruchu zlikwidowania czasowego oznakowania terenu oraz obiektów (drogi tymczasowe, objazdy itp.), ł) obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, m) przeprowadzania wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wszelkich niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń oraz badań laboratoryjnych. 6.Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń, to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń, o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1058914,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 528424,78
Oferta z najniższą ceną: 528424,78 / Oferta z najwyższą ceną: 663878,97
Waluta: PLN.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów