BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

II wyjaśnienie - Bankowa Obsługa Budżetu

Drukuj
1 2 3

Skarżysko – Kamienna, dn. 01.09.2010r.
GM-3421/9/2010



Wg rozdzielnika
…..............................


Dotyczy zamówienia: ”Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu”

Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) przekazuję do wiadomości i wykorzystania odpowiedź na zapytania:
Pytania Wykonawców:
1.Czy Zamawiający wyraża zgodę na dokonywanie wpłat gotówkowych za pośrednictwem placówek Poczty Polskiej?
2.Czy Zamawiający wyraża zgodę na dokonywanie wypłat gotówkowych przy pomocy kart płatniczych i/lub zasileń kasy w postaci konwojów pod warunkiem, że te wypłaty nie będą się wiązały z ponoszeniem dodatkowych opłat?
3.Czy Zamawiający i jednostki organizacyjne zamierza realizować przelewy w formie papierowej? Jeżeli tak, to prosimy o wyrażenie zgody na realizację wszystkich przelewów w formie elektronicznej poprzez system bankowości elektronicznej. Przelewy w formie papierowej realizowane byłyby jedynie w w sytuacjach awaryjnych.
4.Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bankowe objęte zamówieniem.
5.Czy wpłaty gotówkowe na rachunki objęte niniejszym zamówieniem będą dokonywane tylko przez Zamawiającego i jednostki, czy także przez osoby trzecie?
6.Jeżeli wpłaty będą dokonywane przez osoby trzecie, prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości (w szt.) tych wpłat oraz ich wielkości w miesiącu (w PLN).
7.Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości (w szt.) dokonywanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne wypłat gotówkowych z rachunków objętych zamówieniem.
8.Czy Zamawiający zamierza dokonywać wpłat lub wypłat gotówkowych w walutach obcych? Jeżeli tak prosimy o podanie prognozowanej ilości i wartości tych operacji.
9.Prosimy o podanie ilości przelewów zagranicznych (w sztukach) realizowanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne w skali roku.
10.Jakie średniomiesięczne saldo środków pieniężnych przewiduje Zamawiający na wszystkich rachunkach objętych zamówieniem w podziale na rachunki bieżące i rachunki pomocnicze?
11.Prosimy o podanie średniomiesięcznego salda środków na rachunkach zamawiającego w poszczególnych miesiącach 2009r. oraz za dwa kwartały roku 2010.
12.Jakie koszty poniósł Zamawiający za obsługę bankową w roku 2009?
13.Prosimy o wyrażenie zgody na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi poprzez system bankowości elektronicznej będącymi powszechniej stosowaną formą wypłaty gotówkowej, wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego. Wszystkie dane o transakcji wypłaty gotówkowej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji itp.) będą na bieżąco dostępne w systemie bankowości elektronicznej.
14.Czy Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie z innej formy zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników bankowości elektronicznej niż karty mikroprocesorowe, np. tokeny.
15.Jakie średnie saldo kredytu w rachunku bieżącym przewiduje Zamawiający w okresie najbliższych 12 miesięcy i w trakcie trwania umowy?
16.Czy jako cenę ofertową (będącą kryterium oceny ofert nr I) należy rozumieć wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem całego zamówienia, tzn. wszystkie koszty jakie poniesie Zamawiający w okresie objętym zamówieniem wraz z opłatami ponoszonymi za prowadzenie rachunku (będącym kryterium oceny ofert nr II) oraz kredytu na sfinansowanie bieżącego deficytu (kryterium oceny ofert nr IV)? Prosimy o podanie dokładnego algorytmu wyliczenia ceny będącej kryterium oceny ofert nr I.
17.Czy jako miesięczną opłatę za prowadzenie rachunku należy rozumieć opłatę ponoszoną co miesiąc w związku z prowadzeniem wszystkich rachunków (Starostwa i innych jednostek organizacyjnych Powiatu) czy też opłatę za prowadzenie jednego rachunku bieżącego lub pomocniczego?
18.Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastępczej obsługi kasowej?
19.Czy przez „masowe uznania” Zamawiający ma na myśli paczkę przelewów generowaną w systemie księgowym, która zaczytywana jest do systemu bankowości elektronicznej, w ramach której wysyłanych jest dowolna ilość przelewów, które widoczne są na wyciągu bankowym jako odręczny przelew?
20.Czy przez realizację zleceń płatniczych w dniu ich złożenia do Banku do godz. 16-ej zamawiający rozumie obciążenie rachunku Zamawiającego w danym dniu?
21.W związku z koniecznością przyznania dla Klienta limitu kredytowego prosimy o szacunkowe ustalenie wysokości kredytu oraz udostępnienia niezbędnych do oceny zdolności kredytowej dokumentów Powiatu wymienionych w załączniku:
1)Statut jednostki samorządu terytorialnego.
2)Upoważnienie organu wykonawczego wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych związanych z zaciągnięciem kredytu.
3)Uchwała organu stanowiącego w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu i udzielenia absolutorium organowi wykonawczemu.
4)Zaświadczenia NIP i REGON.
5)Zaświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US.
6)Sprawozdania z wykonania podstawowych dochodów podatkowych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
7)Sprawozdania z wykonania planu wydatków budżetowych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
8)Sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
9)Sprawozdania o nadwyżce/deficycie za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
10)Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
11)Sprawozdanie o stanie należności za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
12)Sprawozdanie o dotacjach/wydatkach związanych z wykonaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
13)Uchwała organu stanowiącego w sprawie zaciągania zobowiązań (kredytu)
14)Aktualna uchwała budżetowa wraz z planem dochodów i wydatków, planem przychodów i rozchodów, prognozą długu, planem zadań inwestycyjnych.
15)Opinie RIO dotyczące realizacji budżetu i wykonania planów finansowych, możliwości sfinansowania deficytu budżetowego oraz prawidłowości załączonej do budżetu prognozy długu, projektu uchwały budżetowej za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.

Zamawiający udziela odpowiedzi:
Ad.1. Nie wyrażamy zgody na dokonywanie wpłat gotówkowych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Ad.2. Nie wyrażamy zgody na dokonanie wypłat gotówkowych przy pomocy kart płatniczych i/lub zasileń kasy w postaci konwojów.
Ad.3. Nie wyrażamy zgody na realizację wszystkich przelewów tylko w formie elektronicznej przez system bankowości elektronicznej.
Ad.4. Średniomiesięczna ilości (w szt.) wpłat gotówkowych dokonanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bankowe objęte zamówieniem wynosi około 40 sztuk.
Ad.5,6. Wpłaty gotówkowe na rachunki objęte niniejszym zamówieniem będą dokonywane tylko przez Zamawiającego i jednostki. Wpłaty osób trzecich mogą wystąpić sporadycznie.
Ad.7. Średniomiesięczna ilości (w szt.) wypłat gotówkowych dokonanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne z rachunków objętych zamówieniem wynosi około 15 sztuk.
Ad.8. Nie zamierzamy dokonywać wpłat lub wypłat gotówkowych w walutach obcych.
Ad.9. Nie realizujemy przelewów zagranicznych.
Ad.10. Nie możemy podać przewidywanego średniomiesięcznego saldo środków pieniężnych na rachunkach, gdyż nie jesteśmy w stanie przewidzieć zmian w przepisach ustawowych, które będą wymagały realizacji nowych zadań lub zmianę istniejących a w konsekwencji zmian ich finansowania..
Ad.11. Średniomiesięczne saldo środków na rachunkach Zamawiającego w poszczególnych miesiącach 2009 roku oraz za dwa kwartały roku 2010 wynosi:
Rok 2009:
Styczeń – 7.341.204.37 Luty – 10.032.866,96 Marzec – 5.795.783,50
Kwiecień – 7.614.578,07 Maj – 8.176.570,44 Czerwiec – 6.038.996,21
Lipiec – 9.170.438,24 Sierpień – 9.038.024,51 Wrzesień – 5.852.807,56
Październik – 8.327.436,06 Listopad – 9.684.048,62 Grudzień – 9.906.309,12
Rok 2010:
I kwartał – 8.936.278,81 II kwartał – 10.053.200.48
Ad.12. Średni szacunkowy koszt obsługi bankowej w roku 2009 wyniósł około 11.000 złotych.
Ad.13. Zmawiający może wyrazić zgodę na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi poprzez system bankowości.
Ad.14. Zamawiający może wyrazić zgodę na korzystanie z innej formy zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników bankowości elektronicznej niż karty mikroprocesorowe.
Ad.15. Odpowiedź na pytanie została udzielona przez Zamawiającego na stronie www.spskarzysko.bip.doc.pl .
Ad.16,17. Wyjaśnienia zostały zamieszczone na www.spskarzysko.bip.doc.pl „zmiana treści siwz”
Ad.18. Nie dopuszczamy możliwości zastępczej obsługi kasowej.
Ad.19. Wyjaśnienie znajduje się w części III siwz „Odpis przedmiotu zamówienia”
Ad.20. Tak należy to zrozumieć.
Ad.21. Niezbędne do oceny zdolności kredytowej dokumenty Powiatu wymienione w załączniku znajdują się na stronie www.spskarzysko.bip.doc.pl, i tak:
1)(Menu) Rada Powiatu – (Podkategorie) Statut powiatu
2), 4), 7), 8), 9), 10), 11), 13), 14), 15) (Menu) Przetargi – Ogłoszenia o Przetargach –
III uzupełnienie treści siwz – kredyt (w załączniku);
II uzupełnienie treści siwz – kredyt (w załączniku);
uzupełnienie treści siwz – kredyt (w załączniku);
ogłoszenie o zamówieniu – kredyt (w załączniku)
Pkt 2 - znajduje się w uchwale budżetowej § 11.
3) Prawo miejscowe – Uchwały Rady – Kadencja III – (349) Uchwała Nr 349/LII/2010 z dn. 22 kwietnia 2010 r.
5), 12) (Menu) Przetargi – Ogłoszenia o Przetargach – II wyjaśnienie – bankowa obsługa budżetu (w załączniku)
6)Nie mamy dochodów podatkowych.

Wicestarosta
Leszek Lepiarz

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-09-01 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2010-09-01 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-06 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

II wyjaśnienie - Bankowa Obsługa Budżetu

Drukuj
1 2 3

Skarżysko – Kamienna, dn. 01.09.2010r.
GM-3421/9/2010



Wg rozdzielnika
…..............................


Dotyczy zamówienia: ”Bankowa obsługa budżetu Powiatu Skarżyskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu”

Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) przekazuję do wiadomości i wykorzystania odpowiedź na zapytania:
Pytania Wykonawców:
1.Czy Zamawiający wyraża zgodę na dokonywanie wpłat gotówkowych za pośrednictwem placówek Poczty Polskiej?
2.Czy Zamawiający wyraża zgodę na dokonywanie wypłat gotówkowych przy pomocy kart płatniczych i/lub zasileń kasy w postaci konwojów pod warunkiem, że te wypłaty nie będą się wiązały z ponoszeniem dodatkowych opłat?
3.Czy Zamawiający i jednostki organizacyjne zamierza realizować przelewy w formie papierowej? Jeżeli tak, to prosimy o wyrażenie zgody na realizację wszystkich przelewów w formie elektronicznej poprzez system bankowości elektronicznej. Przelewy w formie papierowej realizowane byłyby jedynie w w sytuacjach awaryjnych.
4.Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bankowe objęte zamówieniem.
5.Czy wpłaty gotówkowe na rachunki objęte niniejszym zamówieniem będą dokonywane tylko przez Zamawiającego i jednostki, czy także przez osoby trzecie?
6.Jeżeli wpłaty będą dokonywane przez osoby trzecie, prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości (w szt.) tych wpłat oraz ich wielkości w miesiącu (w PLN).
7.Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości (w szt.) dokonywanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne wypłat gotówkowych z rachunków objętych zamówieniem.
8.Czy Zamawiający zamierza dokonywać wpłat lub wypłat gotówkowych w walutach obcych? Jeżeli tak prosimy o podanie prognozowanej ilości i wartości tych operacji.
9.Prosimy o podanie ilości przelewów zagranicznych (w sztukach) realizowanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne w skali roku.
10.Jakie średniomiesięczne saldo środków pieniężnych przewiduje Zamawiający na wszystkich rachunkach objętych zamówieniem w podziale na rachunki bieżące i rachunki pomocnicze?
11.Prosimy o podanie średniomiesięcznego salda środków na rachunkach zamawiającego w poszczególnych miesiącach 2009r. oraz za dwa kwartały roku 2010.
12.Jakie koszty poniósł Zamawiający za obsługę bankową w roku 2009?
13.Prosimy o wyrażenie zgody na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi poprzez system bankowości elektronicznej będącymi powszechniej stosowaną formą wypłaty gotówkowej, wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego. Wszystkie dane o transakcji wypłaty gotówkowej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji itp.) będą na bieżąco dostępne w systemie bankowości elektronicznej.
14.Czy Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie z innej formy zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników bankowości elektronicznej niż karty mikroprocesorowe, np. tokeny.
15.Jakie średnie saldo kredytu w rachunku bieżącym przewiduje Zamawiający w okresie najbliższych 12 miesięcy i w trakcie trwania umowy?
16.Czy jako cenę ofertową (będącą kryterium oceny ofert nr I) należy rozumieć wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem całego zamówienia, tzn. wszystkie koszty jakie poniesie Zamawiający w okresie objętym zamówieniem wraz z opłatami ponoszonymi za prowadzenie rachunku (będącym kryterium oceny ofert nr II) oraz kredytu na sfinansowanie bieżącego deficytu (kryterium oceny ofert nr IV)? Prosimy o podanie dokładnego algorytmu wyliczenia ceny będącej kryterium oceny ofert nr I.
17.Czy jako miesięczną opłatę za prowadzenie rachunku należy rozumieć opłatę ponoszoną co miesiąc w związku z prowadzeniem wszystkich rachunków (Starostwa i innych jednostek organizacyjnych Powiatu) czy też opłatę za prowadzenie jednego rachunku bieżącego lub pomocniczego?
18.Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastępczej obsługi kasowej?
19.Czy przez „masowe uznania” Zamawiający ma na myśli paczkę przelewów generowaną w systemie księgowym, która zaczytywana jest do systemu bankowości elektronicznej, w ramach której wysyłanych jest dowolna ilość przelewów, które widoczne są na wyciągu bankowym jako odręczny przelew?
20.Czy przez realizację zleceń płatniczych w dniu ich złożenia do Banku do godz. 16-ej zamawiający rozumie obciążenie rachunku Zamawiającego w danym dniu?
21.W związku z koniecznością przyznania dla Klienta limitu kredytowego prosimy o szacunkowe ustalenie wysokości kredytu oraz udostępnienia niezbędnych do oceny zdolności kredytowej dokumentów Powiatu wymienionych w załączniku:
1)Statut jednostki samorządu terytorialnego.
2)Upoważnienie organu wykonawczego wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych związanych z zaciągnięciem kredytu.
3)Uchwała organu stanowiącego w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu i udzielenia absolutorium organowi wykonawczemu.
4)Zaświadczenia NIP i REGON.
5)Zaświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US.
6)Sprawozdania z wykonania podstawowych dochodów podatkowych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
7)Sprawozdania z wykonania planu wydatków budżetowych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
8)Sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
9)Sprawozdania o nadwyżce/deficycie za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
10)Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
11)Sprawozdanie o stanie należności za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
12)Sprawozdanie o dotacjach/wydatkach związanych z wykonaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.
13)Uchwała organu stanowiącego w sprawie zaciągania zobowiązań (kredytu)
14)Aktualna uchwała budżetowa wraz z planem dochodów i wydatków, planem przychodów i rozchodów, prognozą długu, planem zadań inwestycyjnych.
15)Opinie RIO dotyczące realizacji budżetu i wykonania planów finansowych, możliwości sfinansowania deficytu budżetowego oraz prawidłowości załączonej do budżetu prognozy długu, projektu uchwały budżetowej za okres 2008, 2009 i I półrocze 2010.

Zamawiający udziela odpowiedzi:
Ad.1. Nie wyrażamy zgody na dokonywanie wpłat gotówkowych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Ad.2. Nie wyrażamy zgody na dokonanie wypłat gotówkowych przy pomocy kart płatniczych i/lub zasileń kasy w postaci konwojów.
Ad.3. Nie wyrażamy zgody na realizację wszystkich przelewów tylko w formie elektronicznej przez system bankowości elektronicznej.
Ad.4. Średniomiesięczna ilości (w szt.) wpłat gotówkowych dokonanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne na rachunki bankowe objęte zamówieniem wynosi około 40 sztuk.
Ad.5,6. Wpłaty gotówkowe na rachunki objęte niniejszym zamówieniem będą dokonywane tylko przez Zamawiającego i jednostki. Wpłaty osób trzecich mogą wystąpić sporadycznie.
Ad.7. Średniomiesięczna ilości (w szt.) wypłat gotówkowych dokonanych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne z rachunków objętych zamówieniem wynosi około 15 sztuk.
Ad.8. Nie zamierzamy dokonywać wpłat lub wypłat gotówkowych w walutach obcych.
Ad.9. Nie realizujemy przelewów zagranicznych.
Ad.10. Nie możemy podać przewidywanego średniomiesięcznego saldo środków pieniężnych na rachunkach, gdyż nie jesteśmy w stanie przewidzieć zmian w przepisach ustawowych, które będą wymagały realizacji nowych zadań lub zmianę istniejących a w konsekwencji zmian ich finansowania..
Ad.11. Średniomiesięczne saldo środków na rachunkach Zamawiającego w poszczególnych miesiącach 2009 roku oraz za dwa kwartały roku 2010 wynosi:
Rok 2009:
Styczeń – 7.341.204.37 Luty – 10.032.866,96 Marzec – 5.795.783,50
Kwiecień – 7.614.578,07 Maj – 8.176.570,44 Czerwiec – 6.038.996,21
Lipiec – 9.170.438,24 Sierpień – 9.038.024,51 Wrzesień – 5.852.807,56
Październik – 8.327.436,06 Listopad – 9.684.048,62 Grudzień – 9.906.309,12
Rok 2010:
I kwartał – 8.936.278,81 II kwartał – 10.053.200.48
Ad.12. Średni szacunkowy koszt obsługi bankowej w roku 2009 wyniósł około 11.000 złotych.
Ad.13. Zmawiający może wyrazić zgodę na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi poprzez system bankowości.
Ad.14. Zamawiający może wyrazić zgodę na korzystanie z innej formy zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników bankowości elektronicznej niż karty mikroprocesorowe.
Ad.15. Odpowiedź na pytanie została udzielona przez Zamawiającego na stronie www.spskarzysko.bip.doc.pl .
Ad.16,17. Wyjaśnienia zostały zamieszczone na www.spskarzysko.bip.doc.pl „zmiana treści siwz”
Ad.18. Nie dopuszczamy możliwości zastępczej obsługi kasowej.
Ad.19. Wyjaśnienie znajduje się w części III siwz „Odpis przedmiotu zamówienia”
Ad.20. Tak należy to zrozumieć.
Ad.21. Niezbędne do oceny zdolności kredytowej dokumenty Powiatu wymienione w załączniku znajdują się na stronie www.spskarzysko.bip.doc.pl, i tak:
1)(Menu) Rada Powiatu – (Podkategorie) Statut powiatu
2), 4), 7), 8), 9), 10), 11), 13), 14), 15) (Menu) Przetargi – Ogłoszenia o Przetargach –
III uzupełnienie treści siwz – kredyt (w załączniku);
II uzupełnienie treści siwz – kredyt (w załączniku);
uzupełnienie treści siwz – kredyt (w załączniku);
ogłoszenie o zamówieniu – kredyt (w załączniku)
Pkt 2 - znajduje się w uchwale budżetowej § 11.
3) Prawo miejscowe – Uchwały Rady – Kadencja III – (349) Uchwała Nr 349/LII/2010 z dn. 22 kwietnia 2010 r.
5), 12) (Menu) Przetargi – Ogłoszenia o Przetargach – II wyjaśnienie – bankowa obsługa budżetu (w załączniku)
6)Nie mamy dochodów podatkowych.

Wicestarosta
Leszek Lepiarz

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-09-01 02:00 Autor : Barbara Dygas Data publikacji : 2010-09-01 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2012-12-06 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html