BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Drugie Ogłoszenie o przetargu na zakup art. Spożywczych dla ZPS w Skarżysku Kamiennej

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie o przetargu na zakup art. Spożywczych dla ZPS w Skarżysku Kamiennej
Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania)Nr od 1 do 7 art. spożywcze dla ZPS w Skarżysku Kamiennej.
Opublikowano:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych, 26-110 Skarżysko Kamienna, ul. Legionów 131, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 254-30-83, faks 0-41 254-30-83.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskarzysko.bip.doc.pl zakładka przetargi, zakładka Ogłoszenie o przetargach jednostek organizacyjnych
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania)Nr od 1 do 7 art spożywcze dla ZPS w Skarżysku Kamiennej.
Rodzaj zamówienia: dostawy.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6, CPV: 15872200-3; Zadanie nr 2 mięsa, CPV:15119000-5; Zadanie nr 3 wędlin, 15131130-5; Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3; Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; Zadanie nr 7 ryby, CPV: 15221000-3;
2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania ZPS. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 20 % w zakresie ilości danego asortymentu.
3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych telefonicznie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą.
4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-1, 15.87.22.00-3,
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki:
1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia;
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym - załącznik Nr 1do SIWZ];
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub zaświadczenie właściwego Urzędu Gminy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej(rolniczej);
4) oświadczenie wykonawcy lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
6) podpisany i uzupełniony o dane wykonawcy wzór umowy na potwierdzenie, że wykonawca akceptuje wzajemne obowiązki stron wynikające z wyboru oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl zakładka przetargi, zakładka Ogłoszenie o przetargach jednostek organizacyjnych,
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zespołu Placówek Specjalnych 26-110 Skarżysko Kamienna do dnia 15.01.2009 r. do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6;.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania):
1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-01-06 01:00 Autor : Marzena Kuś Data publikacji : 2009-01-06 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Marzena Kuś Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

Drugie Ogłoszenie o przetargu na zakup art. Spożywczych dla ZPS w Skarżysku Kamiennej

Drukuj
1 2 3
Ogłoszenie o przetargu na zakup art. Spożywczych dla ZPS w Skarżysku Kamiennej
Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania)Nr od 1 do 7 art. spożywcze dla ZPS w Skarżysku Kamiennej.
Opublikowano:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych, 26-110 Skarżysko Kamienna, ul. Legionów 131, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 254-30-83, faks 0-41 254-30-83.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskarzysko.bip.doc.pl zakładka przetargi, zakładka Ogłoszenie o przetargach jednostek organizacyjnych
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania)Nr od 1 do 7 art spożywcze dla ZPS w Skarżysku Kamiennej.
Rodzaj zamówienia: dostawy.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6, CPV: 15872200-3; Zadanie nr 2 mięsa, CPV:15119000-5; Zadanie nr 3 wędlin, 15131130-5; Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3; Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; Zadanie nr 7 ryby, CPV: 15221000-3;
2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania ZPS. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 20 % w zakresie ilości danego asortymentu.
3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych telefonicznie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą.
4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-1, 15.87.22.00-3,
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki:
1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia;
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym - załącznik Nr 1do SIWZ];
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub zaświadczenie właściwego Urzędu Gminy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej(rolniczej);
4) oświadczenie wykonawcy lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
6) podpisany i uzupełniony o dane wykonawcy wzór umowy na potwierdzenie, że wykonawca akceptuje wzajemne obowiązki stron wynikające z wyboru oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl zakładka przetargi, zakładka Ogłoszenie o przetargach jednostek organizacyjnych,
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zespołu Placówek Specjalnych 26-110 Skarżysko Kamienna do dnia 15.01.2009 r. do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6;.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Placówek Specjalnych, według podziału na pakiety (zadania):
1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-01-06 01:00 Autor : Marzena Kuś Data publikacji : 2009-01-06 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Marzena Kuś Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html