BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej.

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 202525 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo , ul. Legionów 131, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524817, faks 041 2524817.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu - szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości nie przekraczającej 60.000 litrów do magazynu oleju opałowego kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Skarżysku Kamiennej ul. Szkolna 15 na sezon grzewczy 2009/2010. Dostarczony olej opałowy lekki powinien odpowiadać wymaganiom normy PN-C-96024:2001 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1 oraz posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego- dostarczone do każdej dostawy. Olej opałowy winien spełniać parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż:: 1) gęstość w 15 0 C, kg/m3 - max. 860 2) wartość opałowa MJ/kg - min. 42,6 3) temp. zapłonu 0 C - min.56 4) temp. płynięcia 0 C - max minus 20 5) zawartość siarki % m/m - max. 0,10 6) zawartość wody mg/kg - max.200 Zamawiający wymaga, przedstawienia przez Wykonawcę w ofercie, dokumentu - atestu producenta - potwierdzającego spełnianie przez oferowany olej powyższych parametrów. Wielkość jednorazowych dostaw i ich częstotliwość będą ustalane przez Zamawiającego w miarę bieżących potrzeb. Zamawiający wymaga aby każda dostawa realizowana była w okresie dwóch dni od daty złożenia zapotrzebowania. Każde zapotrzebowanie będzie zgłaszane do Wykonawcy telefonicznie i potwierdzone pisemnie. Zamawiający przewiduje dostawę w ilości nie większej niż 60.000 l w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostawy. W powyższej sytuacji dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość oleju opałowego lekkiego winna być zgodna ze wskazaniami licznika urządzenia dystrybucyjnego w autocysternie, potwierdzona stosownym dokumentem (tzw. karta wlewu) i podpisana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, a dostarczony olej opałowy lekki winien spełniać wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawy i zatankowanie oleju będą realizowane na koszt i staraniem Wykonawcy. Zamawiający wymaga przestrzegania przepisów bezpieczeństwa higieny pracy i ochrony zdrowia, przeciwpożarowych oraz zachowania szczególnej ostrożności przy dostawach oleju. Należności będą regulowane za faktycznie dostarczony olej, po przedłożeniu atestu dostarczonej partii paliwa wraz z fakturą VAT i potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Pozostałe warunki dostaw zostały określone w projekcie umowy do umowy. Miejsce dostawy: Magazyn oleju opałowego kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Skarżysku Kamiennej ul. Szkolna 15.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności tj. koncesję na obrót paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy Prawo Energetyczne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (zał. Nr 2 ) lub ofertą samodzielnie sporządzoną przez Wykonawcę zgodnie z ww. załącznikiem Wykonawca składa: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2 oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2.5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 2.1. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi udzieloną przez Urząd Regulacji Energetyki. Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.7. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany olej wymaganych parametrów jakościowych. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131; 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131; 26-110 Skarżysko - Kamienna- sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DYREKTOR
Dorota Nowak - Małek


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-11-09 01:00 Autor : Dorota Nowak - Małek Data publikacji : 2009-11-09 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Dorota Nowak - Małek Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej.

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 202525 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo , ul. Legionów 131, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524817, faks 041 2524817.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu - szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości nie przekraczającej 60.000 litrów do magazynu oleju opałowego kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Skarżysku Kamiennej ul. Szkolna 15 na sezon grzewczy 2009/2010. Dostarczony olej opałowy lekki powinien odpowiadać wymaganiom normy PN-C-96024:2001 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1 oraz posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego- dostarczone do każdej dostawy. Olej opałowy winien spełniać parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż:: 1) gęstość w 15 0 C, kg/m3 - max. 860 2) wartość opałowa MJ/kg - min. 42,6 3) temp. zapłonu 0 C - min.56 4) temp. płynięcia 0 C - max minus 20 5) zawartość siarki % m/m - max. 0,10 6) zawartość wody mg/kg - max.200 Zamawiający wymaga, przedstawienia przez Wykonawcę w ofercie, dokumentu - atestu producenta - potwierdzającego spełnianie przez oferowany olej powyższych parametrów. Wielkość jednorazowych dostaw i ich częstotliwość będą ustalane przez Zamawiającego w miarę bieżących potrzeb. Zamawiający wymaga aby każda dostawa realizowana była w okresie dwóch dni od daty złożenia zapotrzebowania. Każde zapotrzebowanie będzie zgłaszane do Wykonawcy telefonicznie i potwierdzone pisemnie. Zamawiający przewiduje dostawę w ilości nie większej niż 60.000 l w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostawy. W powyższej sytuacji dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość oleju opałowego lekkiego winna być zgodna ze wskazaniami licznika urządzenia dystrybucyjnego w autocysternie, potwierdzona stosownym dokumentem (tzw. karta wlewu) i podpisana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, a dostarczony olej opałowy lekki winien spełniać wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawy i zatankowanie oleju będą realizowane na koszt i staraniem Wykonawcy. Zamawiający wymaga przestrzegania przepisów bezpieczeństwa higieny pracy i ochrony zdrowia, przeciwpożarowych oraz zachowania szczególnej ostrożności przy dostawach oleju. Należności będą regulowane za faktycznie dostarczony olej, po przedłożeniu atestu dostarczonej partii paliwa wraz z fakturą VAT i potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Pozostałe warunki dostaw zostały określone w projekcie umowy do umowy. Miejsce dostawy: Magazyn oleju opałowego kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Skarżysku Kamiennej ul. Szkolna 15.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności tj. koncesję na obrót paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy Prawo Energetyczne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (zał. Nr 2 ) lub ofertą samodzielnie sporządzoną przez Wykonawcę zgodnie z ww. załącznikiem Wykonawca składa: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2 oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2.5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 2.1. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi udzieloną przez Urząd Regulacji Energetyki. Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.7. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany olej wymaganych parametrów jakościowych. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131; 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131; 26-110 Skarżysko - Kamienna- sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DYREKTOR
Dorota Nowak - Małek


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2009-11-09 01:00 Autor : Dorota Nowak - Małek Data publikacji : 2009-11-09 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Dorota Nowak - Małek Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html