BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

„Dostawa autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku – Kamiennej”.

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Dostawa autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej.
Numer ogłoszenia: 218627 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo , ul. Legionów 131, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524817, fax. 041 2524817.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Rok produkcji : 2008 1.2 silnik wysokoprężny Diesel o pojemności min. 2400 cm 3 i mocy powyżej 130 kM, spełniający wymogi normy w zakresie emisji spalin Euro4 1.3 ABS, lub rozwiązanie równoważne, system stabilizacji toru jazdy 1.4 Podwójny fotel pasażera 1.5 Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 1.6 Hamulce tarczowe wszystkich kół 1.7 Immobiliser 1.8 Światła do jazdy dziennej 1.9 Elektrycznie regulowane szyby boczne 1.10 Wszystkie szyby przyciemniane 1.11 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne 1.12 Zewnętrzne listwy boczne 1.13Tempomat 1.14 Podwójny akumulator 1.15 Radioodtwarzacz CD sterowany z kol. kierownicy + 4 głośnikami 1.16 Wycieraczki szyb tylnych ogrzewanych 1.17 Tylne drzwi przeszklone dwuskrzydłowe otwierane do 256° 1.18 Przednie lampy przeciwmgielne 1.19 Fotel kierowcy z reg.wys. i podłokietnikiem 1.20 Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem 1.21Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica 1.22 Demontowalny najazd ( antypoślizgowy) dla wózków inwalidzkich z bocznej prawej strony samochodu 1.23 Drzwi przesuwne z prawej strony 1.24 Firanki okienne 1.25Wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych 1.26 Przystosowanie do rozruchu w -29°C 1.27 Drugi kluczyk z pilotem 1.28 Gniazdo 12V w przedziale pasażerskim 1.29 Hak holowniczy 1.30 Czujnik odległości cofania 1.31 Alarm a 1.32 Klimatyzacja 1.33 Ogrzewana szyba przednia i elektr/podgrzewane lusterka boczne 1.34 Lakier podstawowy - kolor do uzgodnienia 1.35 Oświetlenie przedziału pasażerskiego 1.36 Komplet kół zimowych - (felga stalowa + opona) 1.37 Ostatni rząd foteli demontowalny - ( szybki demontaż ) 1.38 Antypoślizgowa wykładzina podłogowa przedziału pasażerskiego 1.39 Pełnowymiarowe koło zapasowe 1.40 Półki bagażowe pod sufitem w części pasażerskiej strona lewa i prawa 1.41 Dach - wysokość od podłogi min. 1700mm 1.42 Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe na wszystkich siedzeniach 1.43 Programowana nagrzewnica zasilana paliwem 1.44 Tylny stopień metalowy poza zderzakiem 1.45 Gwarancja na sprawne działanie samochodu - min. 2 lata bez limitu kilometrów 1.46 Gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 2 lata 1.47 Gwarancja na perforację nadwozia - min. 7 lat 1.48 Fartuchy przeciwbłotne - przód i tył 1.49 Rozstaw osi min. 3700 mm 1.50 Wykończenie: obłożenie tapicerowane ścian bocznych i dachu 1.51 Ilość miejsc siedzących wraz z fotelem kierowcy - 17 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ) oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w dziale VI wg kryteriów spełnia lub nie spełnia Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 1.5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt. 1.1. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo, ul. Legionów 131; 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:15, miejsce: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo, w Skarżysku-Kamiennej ul. Legionów 131 sekretariat szkoły, pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.




Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2008-09-15 02:00 Autor : Dorota Nowak - Małek Data publikacji : 2008-09-15 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Dorota Nowak - Małek Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Dorota Nowak - Małek

„Dostawa autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku – Kamiennej”.

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Dostawa autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej.
Numer ogłoszenia: 218627 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo , ul. Legionów 131, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524817, fax. 041 2524817.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo ul. Legionów 131 w Skarżysku - Kamiennej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Rok produkcji : 2008 1.2 silnik wysokoprężny Diesel o pojemności min. 2400 cm 3 i mocy powyżej 130 kM, spełniający wymogi normy w zakresie emisji spalin Euro4 1.3 ABS, lub rozwiązanie równoważne, system stabilizacji toru jazdy 1.4 Podwójny fotel pasażera 1.5 Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 1.6 Hamulce tarczowe wszystkich kół 1.7 Immobiliser 1.8 Światła do jazdy dziennej 1.9 Elektrycznie regulowane szyby boczne 1.10 Wszystkie szyby przyciemniane 1.11 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne 1.12 Zewnętrzne listwy boczne 1.13Tempomat 1.14 Podwójny akumulator 1.15 Radioodtwarzacz CD sterowany z kol. kierownicy + 4 głośnikami 1.16 Wycieraczki szyb tylnych ogrzewanych 1.17 Tylne drzwi przeszklone dwuskrzydłowe otwierane do 256° 1.18 Przednie lampy przeciwmgielne 1.19 Fotel kierowcy z reg.wys. i podłokietnikiem 1.20 Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem 1.21Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica 1.22 Demontowalny najazd ( antypoślizgowy) dla wózków inwalidzkich z bocznej prawej strony samochodu 1.23 Drzwi przesuwne z prawej strony 1.24 Firanki okienne 1.25Wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych 1.26 Przystosowanie do rozruchu w -29°C 1.27 Drugi kluczyk z pilotem 1.28 Gniazdo 12V w przedziale pasażerskim 1.29 Hak holowniczy 1.30 Czujnik odległości cofania 1.31 Alarm a 1.32 Klimatyzacja 1.33 Ogrzewana szyba przednia i elektr/podgrzewane lusterka boczne 1.34 Lakier podstawowy - kolor do uzgodnienia 1.35 Oświetlenie przedziału pasażerskiego 1.36 Komplet kół zimowych - (felga stalowa + opona) 1.37 Ostatni rząd foteli demontowalny - ( szybki demontaż ) 1.38 Antypoślizgowa wykładzina podłogowa przedziału pasażerskiego 1.39 Pełnowymiarowe koło zapasowe 1.40 Półki bagażowe pod sufitem w części pasażerskiej strona lewa i prawa 1.41 Dach - wysokość od podłogi min. 1700mm 1.42 Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe na wszystkich siedzeniach 1.43 Programowana nagrzewnica zasilana paliwem 1.44 Tylny stopień metalowy poza zderzakiem 1.45 Gwarancja na sprawne działanie samochodu - min. 2 lata bez limitu kilometrów 1.46 Gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 2 lata 1.47 Gwarancja na perforację nadwozia - min. 7 lat 1.48 Fartuchy przeciwbłotne - przód i tył 1.49 Rozstaw osi min. 3700 mm 1.50 Wykończenie: obłożenie tapicerowane ścian bocznych i dachu 1.51 Ilość miejsc siedzących wraz z fotelem kierowcy - 17 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ) oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w dziale VI wg kryteriów spełnia lub nie spełnia Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 1.5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt. 1.1. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo, ul. Legionów 131; 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:15, miejsce: Zespół Placówek Specjalnych dla Niepełnosprawnych Ruchowo, w Skarżysku-Kamiennej ul. Legionów 131 sekretariat szkoły, pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.




Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2008-09-15 02:00 Autor : Dorota Nowak - Małek Data publikacji : 2008-09-15 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Dorota Nowak - Małek Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Dorota Nowak - Małek

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html