Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sprawy są przyjmowane:
· za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 20
26 – 110 Skarżysko - Kamienna
· faxem: (0-41) 25 –23 – 165
· składane bezpośrednio w Inspektoratu ( II piętro, pokój nr 236) w godzinach pracy
W przypadku skarg i wniosków istnieje również możliwość składania ich w formie ustnej do protokołu. Obywatele są przyjmowani przez pracowników w siedzibie Inspektoratu codziennie w godzinach pracy (poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek – piątek 7.30- 15.30).
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje również Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w poniedziałki w godz. 8.00-16.00. W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy przyjmowanie obywateli przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego odbywa się w kolejnym dniu pracy.
Zgodnie z obowiązującym w Inspektoracie obiegiem korespondencji każda sprawa, pismo, skarga, wniosek wpływający do Inspektoratu musi być w pierwszej kolejności zarejestrowana w dzienniku korespondencyjnym przez nadanie numeru sprawy a następnie jest dekretowana przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego na poszczególnych pracowników.
Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane zgodnie z zasadami ogólnymi oraz przepisami określającymi właściwość organów i dotyczącymi terminów załatwiania spraw - wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Sposób załatwiania skarg i wniosków określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 ) i zgodnie z tym trybem pracownicy Inspektoratu rozpatrują przydzielone im skargi lub wnioski.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§ 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Terminy załatwiania spraw w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Skarżysku – Kamiennej uzależnione są od: daty wpływu sprawy do Inspektoratu, jej rodzaju oraz od stopnia jej skomplikowania.
Sprawy, które wymagają rozstrzygnięć, rozpatrywane są w terminach:
· wydanie decyzji administracyjnej - nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania,
· wydanie postanowienia - j.w.
· załatwianie skarg i wniosków obywateli - nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku skarg i wniosków posłów, senatorów i radnych - w terminie 14 dni od daty wpływu do Inspektoratu,
· wydawanie zaświadczeń - nie później niż w terminie 7 dni.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sprawy są przyjmowane:
· za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
w Skarżysku - Kamiennej
ul. Sikorskiego 20
26 – 110 Skarżysko - Kamienna
· faxem: (0-41) 25 –23 – 165
· składane bezpośrednio w Inspektoratu ( II piętro, pokój nr 236) w godzinach pracy
W przypadku skarg i wniosków istnieje również możliwość składania ich w formie ustnej do protokołu. Obywatele są przyjmowani przez pracowników w siedzibie Inspektoratu codziennie w godzinach pracy (poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek – piątek 7.30- 15.30).
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje również Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w poniedziałki w godz. 8.00-16.00. W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy przyjmowanie obywateli przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego odbywa się w kolejnym dniu pracy.
Zgodnie z obowiązującym w Inspektoracie obiegiem korespondencji każda sprawa, pismo, skarga, wniosek wpływający do Inspektoratu musi być w pierwszej kolejności zarejestrowana w dzienniku korespondencyjnym przez nadanie numeru sprawy a następnie jest dekretowana przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego na poszczególnych pracowników.
Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane zgodnie z zasadami ogólnymi oraz przepisami określającymi właściwość organów i dotyczącymi terminów załatwiania spraw - wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Sposób załatwiania skarg i wniosków określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 ) i zgodnie z tym trybem pracownicy Inspektoratu rozpatrują przydzielone im skargi lub wnioski.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§ 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Terminy załatwiania spraw w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Skarżysku – Kamiennej uzależnione są od: daty wpływu sprawy do Inspektoratu, jej rodzaju oraz od stopnia jej skomplikowania.
Sprawy, które wymagają rozstrzygnięć, rozpatrywane są w terminach:
· wydanie decyzji administracyjnej - nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania,
· wydanie postanowienia - j.w.
· załatwianie skarg i wniosków obywateli - nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku skarg i wniosków posłów, senatorów i radnych - w terminie 14 dni od daty wpływu do Inspektoratu,
· wydawanie zaświadczeń - nie później niż w terminie 7 dni.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów