ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Numer ogłoszenia: 165668 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80273 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej ul. Kopernika wraz z przebudową zjazdów w granicach istniejącego pasa drogowego w kilometrze 0 + 000 do 0 + 990.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej - ulicy Kopernika na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rycerskiej w Skarżysku Kamiennej, od km 0+000.00 ÷ 0+990.00 dł. 990.00mb. W ramach przebudowy planuje się w szczególności poszerzenie i wzmocnienie nawierzchni ulicy oraz wykonanie jednostronnego chodnika dla pieszych w istniejącym pasie drogowym po prawej (wschodniej) stronie ulicy na całym odcinku. 2. Na początkowym fragmencie do kilometra 0+550 zostanie zachowana dotychczasowa szerokość nawierzchni ulicy wynosząca 7,00m. Na pozostałym odcinku objętym zakresem opracowania planuje się poszerzenie istniejącej nawierzchni ulicy do szerokości 6,00m. Na odcinku od początku opracowania do kilometra 0+550,00 ulica będzie miała typowy przekrój pół-uliczny z obustronnym krawężnikiem oraz chodnikiem dla pieszych po prawej stronie. Szerokość nawierzchni ulicy 7,00m. Chodnik dla pieszych o szerokości 1,50m po prawej (wschodniej) stronie ulicy. Opaska za krawężnikiem po lewej stronie o szerokości 0,75m utwardzona materiałem kamiennym. 3. Istniejąca nawierzchnia będzie podlegała frezowaniu profilującemu do głębokości 5cm, konstrukcja ulicy na tym odcinku będzie wzmocniona poprzez wykonanie dodatkowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego (warstwa wzmacniająca gr. 4cm, warstwa wiążąca gr. 5cm i warstwa ścieralna gr. 4cm), dodatkowo w celu wyeliminowania wszelkiego rodzaju pęknięć i deformacji nawierzchni konstrukcja na tym odcinku będzie wzmocniona poprzez ułożenie geosiatki typu AR1 na całej szerokości ulicy. Na pozostałym odcinku tj. od km 0+550,00 do końca zakresu opracowania ulica będzie miała typowy przekrój pół-uliczny: 1) szerokość nawierzchni ulicy 6,00m (odcinek przejściowy, zmiana szerokości z 7,00 do 6,00m usytuowano pomiędzy km 0+550 a km 0+600 - skrzyżowanie ulicą Podlaską), 2) podbudowa pod poszerzenie z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego), 3) konstrukcja ulicy będzie wzmocniona poprzez wykonanie głębokiego recyklingu MCE istniejącej nawierzchni i poszerzeń oraz ułożenie dodatkowych warstw bitumicznych z betonu asfaltowego, 4) chodnik dla pieszych o szerokości 1,50m po prawej (wschodniej) stronie ulicy, 5) pobocze lewostronne o szerokości 0,75m utwardzone materiałem kamiennym. 4. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są projekt przebudowy ul. Kopernika w Skarżysku - Kamiennej - stanowiący załącznik nr 1 do siwz, przedmiar - załącznik nr 2 do siwz oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 4 do siwz. 5. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zamówienia powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 6. Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: a) kierownictwa i nadzoru nad realizowanymi robotami, b) organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż., c) gospodarowania terenem robót od momentu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, d) uporządkowania po zakończeniu budowy terenu budowy oraz, w razie korzystania, sąsiednich nieruchomości, ulic, e) właściwego segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu i uiszczania opłat za czas ich składowania, przy czym materiały z rozbiórki (destrukt asfaltowy) nadające się do powtórnego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje te materiały oraz złoży we wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 20 km od budowy. f) dostawy wszelkich materiałów budowlanych podlegających wbudowaniu, g) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, h) wykonania i uzgodnienia projektu (projektów) czasowej organizacji ruchu na czas robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), i) dokonania oznakowania terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, j) wykonania wszelkich innych prac, robót, obiektów wynikających z uzgodnionego projektu czasowej organizacji ruchu (drogi tymczasowe, objazdy itp.), k) w okresie trwania robót (do czasu oddania ulicy do ruchu) utrzymywania w stanie sprawności oznakowanie robót, o których mowa w pkt i) oraz wykonane obiekty, roboty, o których mowa w pkt j), l) po wykonaniu stałej organizacji ruchu zlikwidowania czasowego oznakowania terenu oraz obiektów (drogi tymczasowe, objazdy itp.), ł) obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, m) przeprowadzania wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wszelkich niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń oraz badań laboratoryjnych. 7. Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń, to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń, o ile zachowane zostaną ich parametry technicznych i eksploatacyjnych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2911110,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1249027,33
Oferta z najniższą ceną: 1249027,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1566327,19
Waluta: PLN.
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Numer ogłoszenia: 165668 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80273 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej ul. Kopernika wraz z przebudową zjazdów w granicach istniejącego pasa drogowego w kilometrze 0 + 000 do 0 + 990.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej - ulicy Kopernika na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rycerskiej w Skarżysku Kamiennej, od km 0+000.00 ÷ 0+990.00 dł. 990.00mb. W ramach przebudowy planuje się w szczególności poszerzenie i wzmocnienie nawierzchni ulicy oraz wykonanie jednostronnego chodnika dla pieszych w istniejącym pasie drogowym po prawej (wschodniej) stronie ulicy na całym odcinku. 2. Na początkowym fragmencie do kilometra 0+550 zostanie zachowana dotychczasowa szerokość nawierzchni ulicy wynosząca 7,00m. Na pozostałym odcinku objętym zakresem opracowania planuje się poszerzenie istniejącej nawierzchni ulicy do szerokości 6,00m. Na odcinku od początku opracowania do kilometra 0+550,00 ulica będzie miała typowy przekrój pół-uliczny z obustronnym krawężnikiem oraz chodnikiem dla pieszych po prawej stronie. Szerokość nawierzchni ulicy 7,00m. Chodnik dla pieszych o szerokości 1,50m po prawej (wschodniej) stronie ulicy. Opaska za krawężnikiem po lewej stronie o szerokości 0,75m utwardzona materiałem kamiennym. 3. Istniejąca nawierzchnia będzie podlegała frezowaniu profilującemu do głębokości 5cm, konstrukcja ulicy na tym odcinku będzie wzmocniona poprzez wykonanie dodatkowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego (warstwa wzmacniająca gr. 4cm, warstwa wiążąca gr. 5cm i warstwa ścieralna gr. 4cm), dodatkowo w celu wyeliminowania wszelkiego rodzaju pęknięć i deformacji nawierzchni konstrukcja na tym odcinku będzie wzmocniona poprzez ułożenie geosiatki typu AR1 na całej szerokości ulicy. Na pozostałym odcinku tj. od km 0+550,00 do końca zakresu opracowania ulica będzie miała typowy przekrój pół-uliczny: 1) szerokość nawierzchni ulicy 6,00m (odcinek przejściowy, zmiana szerokości z 7,00 do 6,00m usytuowano pomiędzy km 0+550 a km 0+600 - skrzyżowanie ulicą Podlaską), 2) podbudowa pod poszerzenie z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego), 3) konstrukcja ulicy będzie wzmocniona poprzez wykonanie głębokiego recyklingu MCE istniejącej nawierzchni i poszerzeń oraz ułożenie dodatkowych warstw bitumicznych z betonu asfaltowego, 4) chodnik dla pieszych o szerokości 1,50m po prawej (wschodniej) stronie ulicy, 5) pobocze lewostronne o szerokości 0,75m utwardzone materiałem kamiennym. 4. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są projekt przebudowy ul. Kopernika w Skarżysku - Kamiennej - stanowiący załącznik nr 1 do siwz, przedmiar - załącznik nr 2 do siwz oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 4 do siwz. 5. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zamówienia powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 6. Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: a) kierownictwa i nadzoru nad realizowanymi robotami, b) organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż., c) gospodarowania terenem robót od momentu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, d) uporządkowania po zakończeniu budowy terenu budowy oraz, w razie korzystania, sąsiednich nieruchomości, ulic, e) właściwego segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu i uiszczania opłat za czas ich składowania, przy czym materiały z rozbiórki (destrukt asfaltowy) nadające się do powtórnego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje te materiały oraz złoży we wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 20 km od budowy. f) dostawy wszelkich materiałów budowlanych podlegających wbudowaniu, g) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, h) wykonania i uzgodnienia projektu (projektów) czasowej organizacji ruchu na czas robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), i) dokonania oznakowania terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, j) wykonania wszelkich innych prac, robót, obiektów wynikających z uzgodnionego projektu czasowej organizacji ruchu (drogi tymczasowe, objazdy itp.), k) w okresie trwania robót (do czasu oddania ulicy do ruchu) utrzymywania w stanie sprawności oznakowanie robót, o których mowa w pkt i) oraz wykonane obiekty, roboty, o których mowa w pkt j), l) po wykonaniu stałej organizacji ruchu zlikwidowania czasowego oznakowania terenu oraz obiektów (drogi tymczasowe, objazdy itp.), ł) obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, m) przeprowadzania wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wszelkich niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń oraz badań laboratoryjnych. 7. Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń, to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń, o ile zachowane zostaną ich parametry technicznych i eksploatacyjnych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2911110,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1249027,33
Oferta z najniższą ceną: 1249027,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1566327,19
Waluta: PLN.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów