Protokół Nr 37/2012
Protokół Nr 37/2012
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 28 czerwca 2012 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Michał Jędrys - Starosta
2. Waldemar Mazur - Wicestarosta
3. Stanisław Dymarczyk - Członek Zarządu Powiatu
4. Zenon Nowakowski - Członek zarządu Powiatu
5. Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
1. Małgorzata Łakomiec - Sekretarz Powiatu
2. Monika Gębska - Skarbnik Powiatu
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta– Pan Michał Jędrys.
Posiedzenie protokołowała: Agnieszka Góralczyk – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.
Porządek posiedzenia:
1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2012 r.,
b) powołania komisji do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej,
c) wyrażenia zgody na dzierżawę w trybie bezprzetargowym kardiologicznego sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50, na okres jednego roku,
d) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń w budynku Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50 na okres do 3 lat,
e) zmiany Uchwały Nr 24/61/2012 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie: ustalenia miesięcznych stawek dotacji na ucznia/słuchacza szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych w roku budżetowym 2012.
2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
3. Sprawy różne.
Streszczenie posiedzenia:
Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął porządek posiedzenia.
Ad. pkt 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2012 r. (załącznik nr 2)
Uchwałę w powyższej sprawie przedstawiła Skarbnik – Pani Monika Gębska. Poinformował zebranych, że zmiany wprowadzone w uchwale wynikają z:
• Pisma Zespołu Szkół Technicznych z dnia 15.06.2012 oraz wyciągu z protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu odbytego w dniu 20 czerwca 2012r - przekazanie z rezerwy oświatowej kwoty zł: 3.000 na przeprowadzenie naboru do szkół dla dorosłych
• Pisma Zespołu Szkół Samochodowo-Usługowych z dnia 19.06.2012r – przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w celu zabezpieczenia środków na odprawy dla pracowników w związku z likwidacją stanowisk na skutek reorganizacji struktury zatrudnienia
• Pisma Zespołu Szkół Technicznych z dnia 19.06.2012 – zabezpieczenie środków na zapłatę opłaty sądowej w związku z otrzymanym wezwaniem z Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kam. (termin płatności 30 dni od jego otrzymania).
• Pisma Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych z dnia 27.06.2012r - dotyczy zabezpieczenia środków na przeprowadzenie badań lekarskich uczniów
• Pisma Wydziału Finansowego z dnia 27.06.2012 - zabezpieczenie środków na delegacje zagraniczne dla pracowników jadących na Białoruś.
Zarząd Powiatu wobec braku uwag jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.
b) powołania komisji do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 3)
Referujący: Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Przedstawił proponowany skład komisji informując, że jej członkami będą przedstawiciele podmiotu tworzącego oraz przedstawiciel rady społecznej Zespołu Opieki Zdrowotnej. Przewodniczący poddał pod glosowanie podjęcie w/w uchwały:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta –
Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Stanisław Dymarczyk, Pan Zenon Nowakowski i Pani Katarzyna Bilska).
Zarząd Powiatu podjął uchwałę w przedmiotowej sprawie.
c) wyrażenia zgody na dzierżawę w trybie bezprzetargowym kardiologicznego sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50, na okres jednego roku (załącznik nr 4)
Powyższy projekt uchwały zreferował Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Poinformował, że z wnioskiem w powyższej sprawie zwrócił się Dyrektor OLK motywując go tym, iż sprzęt ten obecnie jest nieużyteczny. W uzasadnieniu Dyrektor podał również, że od roku 2013 Obwód dokona starań aby ponownie funkcjonowała poradnia kardiologiczna, stąd prośba Dyrektora o wyrażenie zgody na wydzierżawienie sprzętu na okres 12 m-cy. W związku z powyższym dzierżawa sprzętu jest zasadna.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższej uchwały:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jęsrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz członkowie Zarządu Powiatu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk oraz Pani Katarzyna Bilska),
Zarząd Powiatu podjął uchwałę w powyższej sprawie.
d) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń w budynku Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50 na okres do 3 lat (załącznik nr 5)
Powyższy projekt uchwały przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Przypomniał, że sprawa dzierżawy pomieszczeń w budynku OLK była przedmiotem posiedzeniu w dniu 20 czerwca br. Zarząd postanowił, że zostanie ona dokonana w drodze przetargu na okres do 3 lat. W związku z powyższym przygotowany został stosowny projekt uchwały.
Zarząd Powiatu nie wniósł uwag oraz jednogłośnie podjął przedmiotową uchwałę.
e) zmiany Uchwały Nr 24/61/2012 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia
23 kwietnia 2012 r. w sprawie: ustalenia miesięcznych stawek dotacji na ucznia/słuchacza szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych w roku budżetowym 2012 (załącznik nr 6)
Powyższą uchwałę przedstawił Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski. Poinformował zebranych o zmianach jakie wprowadza w/w uchwała.
W związku z brakiem uwag Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.
Ad. pkt 2. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego (Załącznik nr 7), zawierające prośbę o podjęcie decyzji w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż apteki znajdującej się w budynku przy ul. Legionów 104 oraz przeznaczenie kwoty ze sprzedaży na potrzeby Powiatowo – Miejskiego Hospicjum.
Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na prośbę zawartą w przedstawionym piśmie oraz zobowiązał Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego do przygotowania wszelkich formalności niezbędnych do załatwienia tej sprawy.
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego (załącznik nr 8), zawierające prośbę o podjęcie decyzji w sprawie rozszerzenia przedmiotu darowizny odnoszącego się do nieruchomości położonych przy ul. Aptecznej i Zielnej o zadania pomocy społecznej. Następnie wyjaśnił, że pismo w tej sprawie wystosował Prezydent Miasta, mając na względzie rozwój działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na rozszerzenie przedmiotu darowizny oraz zobowiązał Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego do dopełnienia stosownych formalności.
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur poinformował zebranych, że w związku
z koniecznością wykonania zagospodarowania terenu wokół nowego budynku Starostwa Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego (załącznik nr 9), zwrócił się z prośbą dotyczącą ponownego otwarcia w budżecie powiatu na rok 2012 zadania
pn. „Przebudowa budynków wraz z zagospodarowaniem terenu i odwodnieniem przy ul. Plac Floriański”. Następnie wyjaśnił, że ta część zadania nie została zrealizowana z powodu problemów z projektem a w/w zadanie ujęte było w wykazie wydatków, które nie wygasły w roku 2011. Po dokonaniu rozliczenia kwota 72 708,63 pozostanie niewykorzystana i wróci na dochody budżetu. W związku z powyższym Naczelnik zaproponował przeznaczyć tę kwotę na ponownie otwarte zadanie. Zgodnie z kosztorysem nowego projektu zagospodarowania w br. należy zabezpieczyć kwotę 296 819 zł. Ponadto Naczelnik zwrócił się z propozycją, aby brakującą kwotę w wysokości 224 111 zł. przeznaczyć z zadania „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”.
Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na ponowne otwarcie w budżecie powiatu na rok 2012 zadania pn. „Przebudowa budynków wraz z zagospodarowaniem terenu i odwodnieniem przy ul. Plac Floriański” oraz przeznaczenie na ten cel niewykorzystanych środków z wydatków niewygasających w kwocie 72 708,363 zł. i brakującej kwoty w wysokości 224 111 zł. z zadania „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zreferował pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki (załącznik nr 10), zawierające prośbę o wytypowanie przedstawiciela organu prowadzącego jako przewodniczącego do pracy
w Komisjach Egzaminacyjnych na stopień awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego. Następnie poinformował, że jednocześnie zwrócono się o określenie wysokości wynagrodzenia dla ekspertów powołanych w skład komisji. Zaznaczył,
że dotychczas w/w wynagrodzenie wynosiło 70 zł.
Zarząd Powiatu postanowił wytypować Członka Zarządu – Pana Zenona Nowakowskiego jako przewodniczącego do pracy w Komisjach Egzaminacyjnych na stopień awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego. Jednocześnie postanowiono utrzymać dotychczasową wysokość stawki wynagrodzenia dla ekspertów powołanych w skład komisji.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski jako Przewodniczący Komisji do spraw podziału środków na pomoc zdrowotną dla nauczycieli poinformował zebranych,
że złożone zostały 34 wnioski nauczycieli o przyznanie pomocy zdrowotnej. Wyjaśnił, że w/w wnioski rozpatrzone zostały pod względem formalnym i poddane ocenie merytorycznej. Dodał, że wszystkie wnioski zostały pozytywnie zaopiniowane przez Komisje. W związku z powyższym zwrócił się do Zarządu z prośbą o ich zatwierdzenie. (Pismo w powyższej sprawie stanowi załącznik nr 11).
Zarząd Powiatu jednogłośnie zatwierdził wnioski.
W związku z zakończeniem prac komisji ds. opracowania priorytetów remontowych w podległych szkołach i placówkach Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki (załącznik nr 12), o rozpatrzenie możliwości przesunięcia środków finansowych z budżetu powiatu wg klasyfikacji dz. 801 rozdz. 80120, 80123, 80130 § 2540 na łączną kwotę 316 200 zł. z przeznaczeniem na cele remontowe.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki zawarty w przedstawionym piśmie.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii (załącznik nr 13), zawierające prośbę o pozytywne zaopiniowanie zwiększenia z dniem 1 września 2012 roku stawki żywieniowej w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych na kwotę 12,50. W piśmie dyrektor podała, że po szczegółowo przeprowadzonej kalkulacji za okres styczeń-maj 2012 stawka wyniosła 12,87 zł.
Zarząd Powiatu postanowił odłożyć podjęcie decyzji w powyższej sprawie oraz zobowiązał Skarbnika do przeanalizowania tej kwestii.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zreferował pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych (załącznik nr 14), zawierające prośbę o przyznanie środków finansowych w wysokości 4 tys. zł. Środki te zostaną przeznaczone na reklamę związaną
z naborem do Szkoły Policealnej w ZSE. Następnie Pan Zenon zaproponował przyznanie środków na powyższy cel w kwocie 3 tys. zł.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przyznanie środków finansowych na reklamę związaną z naborem do Szkoły Policealnej, zgodnie z propozycją Członka Zarządu. Środki na ten cel przeznaczone zostaną z rezerwy oświatowej.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski przedstawił pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych (załącznik nr 15), zawierające prośbę o wyrażenie zgody na utrzymanie zatrudnienia pracownika w okresie od 01.09.2012 r.-31.01.2012 r. poza limitem określonym w załączniku do Uchwały Nr 19/56/2012. W uzasadnieniu Dyrektor podał, że osoba ta z dniem 1 lutego 2013 r. nabędzie uprawnień do świadczenia przedemerytalnego a utrzymanie jej zatrudnienia pozwoliłoby na rozwiązanie umowy o pracę w sposób mniej niekorzystny.
Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na prośbę Dyrektora zawartą w powyższym piśmie.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zreferował pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki (załącznik nr 16), informujące o zakończeniu terminów działania aplikacji:
Analizator struktury zatrudnienia i wynagrodzeń Optivum (ASZiW) koniec umowy 27 czerwca 2012 r.,
Jednorazowy dodatek uzupełniający Optivum (średnie wynagrodzenia nauczycieli
art. 30 KN) koniec umowy 26 czerwca 2012 r.,
Sigma Optivum w pełnym zakresie funkcjonalnym (szczegółowa analiza arkuszy organizacyjnych, SIO, planów finansowych oraz wykonania wydatków w podziale
na pozycje dot. podległych jednostek) koniec umowy 19 czerwca 2012 r.
W związku z powyższym zwrócono się z prośbą o wyrażenie zgody na przedłużenie licencji na działanie jedynie dla programu SIGMA Optivum, gdyż jest on wykorzystywany w pełnym zakresie przez pracowników wydziału. Roczny koszt działania aplikacji wynosi ok. 5 tys. zł. brutto.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na prośbę Naczelnika Wydziału zawartą w powyższym piśmie.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski zapoznał zebranych z pismem mieszkańca Skarżyska-Kamiennej (załącznik nr 17), zawierającym prośbę o dofinansowanie projektu kulturalnego tj. koncertu na który zaproszony zostanie kwartet składający się z najlepszych polskich instrumentalistów, a także laureatów najważniejszych konkursów na świecie. Następnie dodał, że całkowity koszt koncertu wynosi 16 tys. zł. natomiast kwota o jaką zwraca się wnioskodawca to 6 tys. zł.
Zarząd Powiatu postanowił odłożyć podjęcie decyzji w powyższej sprawie. Jednocześnie Zarząd zobowiązał Skarbnika Powiatu do przeanalizowania możliwości dofinansowania koncertu ze środków budżetu powiatu.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski odczytał pismo V-ce Prezesa Kieleckiego Klubu Karate Kyokushin (załącznik nr 18), zawierające prośbę o udzielenie wsparcia finansowego w organizacji dwóch imprez: Letniej Akademii Karate oraz Festiwalu Sztuk Walki.
Z uwagi na brak środków finansowych możliwych do zagospodarowania na ten cel Zarząd Powiatu 1 głosem za (Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska) przy 4 głosach przeciw (Starosta – Pan Michał Jędrny, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu – Pan Zenon Nowakowski oraz Pan Stanisław Dymarczyk) nie wyraził zgody na prośbę zawartą w piśmie.
Skarbnik – Pani Monika Gębska przypomniała, że Zarząd na posiedzeniu w dniu 18 kwietnia br. odłożył podjęcie decyzji w sprawie skierowanej przez Dyrektora Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” (załącznik nr 19), dot. przyznania dodatkowych środków finansowych na wypłatę dodatku z tytułu świadczenia pracy socjalnej w środowisku dla pracownika socjalnego zatrudnionego w placówce. Następnie Skarbnik wyjaśniła, że po przeanalizowaniu zapisów ustaw brak jest podstaw do wypłaty dodatku pracownikowi a tym samym przyznania dodatkowych środków finansowych dla placówki.
Po uzyskaniu wyczerpujących informacji Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na przyznanie dodatkowych środków finansowych dla Zespołu Placówek Opieki Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań”.
Skarbnik – Pani Monika Gębska zapoznała zebranych z pismem przygotowanym przez Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych (załącznik nr 20), w sprawie zwiększenia planu finansowego o kwotę 20 tys. zł. na zakup m.in. środków czystości, materiałów biurowych, budowlanych oraz odtworzenie bazy sprzętowej. Następnie Starosta – Pan Michał Jędrys zwrócił uwagę na błędnie wyliczone kwoty podane w piśmie.
W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił odłożyć podjęcie decyzji w tej sprawie do czasu sprecyzowania pisma przez Dyrektora ZST.
Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk przedstawił zebranym cztery pisma Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych (załączniki nr 21,22,23,24), zawierające prośbę o oddanie w trwały zarząd na czas nieoznaczony następujących nieruchomości stanowiących drogi powiatowe:
1. ul. Krasińskiego oznaczonych jako działki
• 86 obręb ewidencyjny 10 Metalowiec, arkusz mapy 6,
• 131 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 20.
2. ul. Żeromskiego oznaczonych jako działki
• 93 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 22,
• 62/1 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 22
3. ul. Wiejska oznaczonych jako działki
• 7/2 obręb ewidencyjny 02 Borki, arkusz mapy 10,
• 5/5 obręb ewidencyjny 02Borki, arkusz mapy 10,
• 20/1 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 17,
• 103/1 obręb ewidencyjny 11 Górna Kamienna, arkusz mapy 16,
• 203 obręb ewidencyjny 11 Górna Kamienna, arkusz mapy 16,
• 227 obręb ewidencyjny 11 Górna Kamienna, arkusz mapy 16,
• 144/3 obręb ewidencyjny 11 Górna Kamienna, arkusz mapy 15,
• 144/4 obręb ewidencyjny 11 Górna Kamienna, arkusz mapy 15,
4. ul. Moniuszki oznaczonych jako działki
• 130 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 17,
• 90/2 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 22,
• 91 obręb ewidencyjny 03 Place, arkusz mapy 22.
Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na oddanie w trwały zarząd na czas nieoznaczony w/w nieruchomości zgodnie z pismem Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych.
Członek Zarządu Powiatu – Pan Stanisław Dymarczyk przedstawił ponowne pismo mieszkańca gminy Skarżysko Kościelne (załącznik nr 25), zawierające prośbę o umorzenie należności za przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi na terenie Powiatu Skarżyskiego w dniu 28.10.2011 r. Powyższy wniosek umotywowany został trudną sytuacją materialną właściciela pojazdu.
Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na prośbę zawartą w przedstawionym piśmie.
Skarbnik – Pani Monika Gębska przedstawiła pismo Sekretarza Powiatu Pani Małgorzaty Łakomiec (załącznik nr 26), zawierające prośbę o zwiększenie planu finansowego o kwotę 1 130 zł. z przeznaczeniem na badania profilaktyczne. Powyższe podyktowane jest koniecznością wykonania wstępnych badań profilaktycznych dla nowo zatrudnionych osób.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na zwiększenie planu finansowego o kwotę 1 130 zł. Środki zostaną przeniesione z dz. 750 rozdz. 75075 § 4300.
Sekretarz Powiatu – Pani Małgorzata Łakomiec przedstawiła pismo Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (załącznik nr 27), zawierające prośbę o przeniesienie środków finansowych w kwocie 4 tys. zł. z dz. 900 rozdz. 90019
z § 4300 na § 4210. Wyjaśniła, że środki finansowe spożytkowane zostaną na zakup 60 sztuk albumów pt. „Przyroda Gór Świętokrzyskich” z przeznaczeniem na nagrody dla laureatów konkursów organizowanych przez Powiat.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na prośbę zawartą w piśmie oraz zobowiązał Skarbnika Powiatu do przygotowania stosownych zmian.
Ad. pkt 3. Sprawy różne.
Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił zebranym dwa wnioski o wydanie przez Wojewodę decyzji potwierdzających nabycie przez Powiat Skarżyski prawa własności nieruchomości położonych w Skarżysku-Kamiennej jako działki:
• 62/5 o powierzchni 0,0044 ha (obręb 2 Borki, arkusz mapy 13), stanowiącej pas drogi powiatowej ul. Kopernika w Skarżysku-Kamiennej, (załącznik nr 28),
• 51/63 o powierzchni 0,0421 ha i nr 51/65 o powierzchni 0,0534 ha (obręb 3 Place, arkusz mapy 19), stanowiącej pas drogi powiatowej ul. Piłsudskiego w Skarżysku-Kamiennej, (załącznik nr 29),
Zarząd Powiatu jednogłośnie pozytywnie zaopiniował powyższe wnioski.
Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Agnieszka Góralczyk Michał Jędrys
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. W. Mazur ……………………….
2. Z. Nowakowski …………………
3. S. Dymarczyk …………………...
4. K. Bilska ………………………...
Załączników 13:
Załącznik nr 1 – lista obecności,
Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian
w budżecie powiatu na 2012 r.
Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej
Załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę w trybie bezprzetargowym kardiologicznego sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50, na okres jednego roku
Załącznik nr 5 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń w budynku Obwodu Lecznictwa Kolejowego
SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sokola 50 na okres do 3 lat
Załącznik nr 6 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zmiany Uchwały
Nr 24/61/2012 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie: ustalenia miesięcznych stawek dotacji na ucznia/słuchacza szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych w roku budżetowym 2012
Załącznik nr 7 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, z dnia 26.06.2012 r.
Załącznik nr 8 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, z dnia 26.06.2012 r.
Załącznik nr 9 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, z dnia 27.06.2012 r.
Załącznik nr 10 – pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki, z dnia 25.06.2012 r.
Załącznik nr 11 – pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki, z dnia 26.06.2012 r.
Załącznik nr 12 – pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki, z dnia 25.06.2012 r.
Załącznik nr 13 – pismo Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii, z dnia 25.06.2012 r.
Załącznik nr 14 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych, z dnia 22.06.2012 r.
Załącznik nr 15 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych, z dnia 20.06.2012 r.
Załącznik nr 16 – pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sport, z dnia u i Turystyki 25.06.2012 r.
Załącznik nr 17 – pismo mieszkańca Skarżyska-Kamiennej, z dnia 22.06.2012 r.
Załącznik nr 18 – pismo V-ce Prezesa Kieleckiego Klubu Karate Kyokushin, z dnia 25.06.2012 r.
Załącznik nr 19 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” , z dnia 03.04.2012 r.
Załącznik nr 20 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych, z dnia20.06.2012 r.
Załącznik nr 21 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 26.06.2012 r.
Załącznik nr 22 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 20.06.2012 r.
Załącznik nr 23 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 20.06.2012 r.
Załącznik nr 24 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 20.06.2012 r.
Załącznik nr 25 – pismo mieszkańca gminy Skarżysko Kościelne, z dnia 21.06.2012 r.
Załącznik nr 26 – pismo Sekretarza Powiatu, z dnia 25.06.2012 r.
Załącznik nr 27 – pismo Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, z dnia 22.06.2012 r.
Załącznik nr 28 – wniosek o wydanie przez Wojewodę decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Skarżyski prawa własności nieruchomości położonych w Skarżysku-Kamiennej
Załącznik nr 29 – wniosek o wydanie przez Wojewodę decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Skarżyski prawa własności nieruchomości położonych w Skarżysku-Kamiennej
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów