BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 22/2007

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 22/2007
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
w dniu 5 czerwca 2007 r.

W posiedzeniu udział wzięli:

 Członkowie Zarządu Powiatu:

1. Jerzy Żmijewski - Starosta
2. Leszek Lepiarz - Wicestarosta
3. Artur Berus - Członek Zarządu Powiatu
4. Cezary Ciosk - Członek Zarządu Powiatu

 Stali uczestnicy posiedzenia:

1. Małgorzata Łakomiec - Sekretarz
2. Alina Skuza - Skarbnik

 Pozostali uczestnicy posiedzenia:

1. Jacek Ciepiński - Audytor Wewnętrzny
2. Rafał Ciura - Informatyk



Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta - Pan Jerzy Żmijewski.
Posiedzenie protokołowała: Karina Wiśniewska - stanowisko ds. obsługi Zarządu Powiatu


Porządek posiedzenia:

1. Przyjęcie sprawozdania z przeprowadzonych zadań audytowych za 2006 rok.
2. Rozpatrzenie propozycji zmian struktury organizacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych.
3. Przyjęcie informacji na temat rozwiązań związanych z informatyzacją Starostwa.
4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5. Sprawy różne.


Streszczenie posiedzenia:

Starosta - Pan Jerzy Żmijewski odczytał projekt porządku posiedzenia oraz zapytał o uwagi bądź zastrzeżenia.
Wicestarosta Pan Leszek Lepiarz wniósł o rozszerzenie porządku posiedzenia
o punkt: Zaopiniowanie wniosku o uregulowanie stanu prawnego drogi.
Pan Cezary Ciosk wystąpił z wnioskiem o ujęcie w porządku posiedzenia punktu dotyczącego podjęcia dwóch uchwał Zarządu Powiatu w sprawie: zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego.
Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie wniosku Wicestarosty:
- za głosowały 4 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta -Pan Leszek Lepiarz oraz Członkowie Zarządu Powiatu: Pan Artur Berus i Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu przyjął wniosek Wicestarosty oraz postanowił rozszerzyć porządek posiedzenia.
Następnie Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie wniosku Pana Cezarego Cioska:
- za głosowały 4 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta -Pan Leszek Lepiarz oraz Członkowie Zarządu Powiatu: Pan Artur Berus i Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu przyjął wniosek Pana Cezarego Cioska oraz postanowił ująć
w porządku posiedzenia w/w punkt.

Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie porządku posiedzenia po zmianach:
- za głosowały 4 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta -Pan Leszek Lepiarz oraz Członkowie Zarządu Powiatu: Pan Artur Berus i Pan Cezary Ciosk.
Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia po uwzględnieniu powyższych zmian.

Porządek po zmianach:
1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
b) zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół
i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego,
c) zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół
i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego,
1. Zaopiniowanie wniosku o uregulowanie stanu prawnego drogi.
2. Przyjęcie sprawozdania z przeprowadzonych zadań audytowych za 2006 rok.
3. Rozpatrzenie propozycji zmian struktury organizacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych.
4. Przyjęcie informacji na temat rozwiązań związanych z informatyzacją Starostwa.
5. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
6. Sprawy różne.

Ad. pkt 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół
i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego (załącznik nr 2),
b) zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół
i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego (załącznik nr 3),
Referujący: Pan Cezary Ciosk. Przypomniał, że powyższe projekty uchwał były przedmiotem posiedzenia Zarządu Powiatu w marcu br., lecz z uwagi na wnioski zgłoszone przez Zarząd Powiatu dotyczące podwyższenia proponowanej wysokości dodatków dla Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej oraz Dyrektora Centrum Kształcenia Praktycznego zostały odłożone w celu przeprowadzenia ponownych uzgodnień ze związkami zawodowymi działającymi w oświacie. Z uwagi
na brak aprobaty związków zawodowych wysokości dodatków pozostały
w niezmienionej wysokości.
Zarząd Powiatu w wyniku przeprowadzonej dyskusji jednogłośnie (za głosowały 4 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta -Pan Leszek Lepiarz oraz Członkowie Zarządu Powiatu: Pan Artur Berus i Pan Cezary Ciosk) podjął powyższe uchwały, głosując nad każdą odrębnie.

c) zatwierdzenia Regulaminu Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej (załącznik nr 4),
Referujący: Pan Artur Berus. Przypomniał, że 31 maja 2007 roku został przyjęty przez Radę Powiatu nowy statut Zarządu Dróg Powiatowych i kolejnym krokiem jest przyjęcie regulaminu organizacyjnego tej jednostki. Konieczność jego przyjęcia wynika również z szeregu zmian, jakie zaszły w przepisach prawnych w stosunku do obecnie obowiązującego regulaminu. Pan Artur Berus zaznaczył, że w nowym regulaminie zaproponowana została zmiana struktury organizacyjnej ZDP poprzez uwzględnienie stanowiska zastępcy Dyrektora, któremu bezpośrednio podlegałaby sekcja administrowania drogami. Do zadań zastępcy należałoby m.in. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, sporządzanie sprawozdań i raportów
z realizacji inwestycji dofinansowywanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, sporządzanie wniosków o płatność zgodnie z zawartymi umowami
o dofinansowanie, dokumentowanie realizacji inwestycji dofinansowywanych z Unii Europejskiej.
Wicestarosta zapytał czy rozszerzenie struktury organizacyjnej o zastępcę dyrektora jest jedyną zmianą w regulaminie.
Pan Artur Berus poinformował, że jest to jedyna zmiana w regulaminie. Zaznaczył również, że ZDP w porównaniu do innych jednostek ZDP na terenie województwa jest jednostka mającą najniższą liczbę pracowników także niezbędne jest poszerzenie struktury organizacyjnej.
Starosta – Pan Jerzy Żmijewski poddał pod rozwagę czy w § 7 regulaminu po słowach: „Na czele Zarządu Dróg stoi dyrektor” dodać słowa: „powoływany w drodze konkursu”.
Zarząd Powiatu uznał, że kwestię tą regulują przepisy prawne i nie ma konieczności umieszczania tego zapisu w regulaminie.
Przewodniczący poddał pod głosowanie podjęcie powyższego projektu uchwały:
- za głosowały 4 osoby: Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta -Pan Leszek Lepiarz oraz Członkowie Zarządu Powiatu: Pan Artur Berus i Pan Cezary Ciosk
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.

Ad. pkt 2. Zaopiniowanie wniosku o uregulowanie stanu prawnego drogi (załącznik nr 5).
Wicestarosta- Pan Leszek Lepiarz zapoznał zebranych z projektem wniosku kierowanego do Wojewody Świętokrzyskiego o wydanie decyzji potwierdzającej przejście na własność Powiatu Skarżyskiego nieruchomości położonych w Skarżysku – Kamiennej – czterech działek stanowiących ulicę 3-go Maja, będącą droga powiatową.
Zarząd Powiatu jednogłośnie pozytywnie zaopiniował powyższy wniosek.

Ad. pkt 3. Przyjęcie sprawozdania z przeprowadzonych zadań audytowych za 2006 rok (załącznik nr 6)
Jacek Ciepiński – audytor poinformował, że w 2006 roku zrealizował dwa zadania audytowe w Starostwie Powiatowym oraz Obwodzie Lecznictwa Kolejowego.
W stosunku do jednostki Starostwo Powiatowe zostały wydane zalecenia, które
w części nie zostały zrealizowane co wynika głównie ze zmian organizacyjnych jakie zostały wprowadzone w Starostwie. Zadania te są stopniowo realizowane w związku z trwającą reorganizacją i aktualizacją Regulaminu Organizacyjnego Starostwa.
Starosta - Pan Jerzy Żmijewski wskazał, że wymienione na stronie 3 sprawozdania zalecenia w ramach zadania audytowego przeprowadzonego w Starostwie są praktycznie nie zrealizowane dlatego też uznał za niezbędne dokonanie przeglądu wszystkich wymienionych w pkt 5 sprawozdania dokumentów. Następnie zgłosił wniosek, aby Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich dokonała analizy zakresów czynności i obowiązków na wszystkich stanowiskach pracy
w Starostwie stosownie do pkt 5b i 5c sprawozdania.
Zarząd Powiatu przyjął powyższy wniosek.
Pan Jacek Ciepiński poinformował, że zadanie audytowe w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Skarżysku – Kamiennej obejmowało głównie gospodarkę finansową jednostki (sprawozdanie stanowi załącznik nr 7). W wyniku przeprowadzonego audytu stwierdzono m.in., że OLK nie posiada zasad polityki rachunkowości, brak kart stanowisk pracy (zostały wydane w tej mierze stosowne zalecenia). Audytor wskazał, że problemem w tej jednostce jest brak środków finansowych. W związku
z powyższym wydano zalecenie dotyczące zmniejszenia zapasów magazynowych
i podjęcia negocjacji z załogą jednostki w sprawie czasowej rezygnacji z trzynastej pensji oraz nagród jubileuszowych do momentu poprawy sytuacji OLK.
Starosta uznał, że zarówno protokół jak i sprawozdanie z przeprowadzonego audytu powinno być zgodne z komunikatem Nr 2 Ministra Finansów z 30 stycznia 2003 roku w sprawie: ogłoszenia standardów audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Wskazał, iż przedstawione przez audytora dokumenty są rozbieżne z w/w komunikatem. Ponadto Starosta zwrócił uwagę, że
w przedstawionych sprawozdaniach brak jest określenia otoczenia i problemów ryzyka.
Pan Jacek Ciepiński poinformował, że informacje te są ujęte w dokumentach roboczych audytu.
Starosta stwierdził również, że w sprawozdaniu z audytu OLK brak jest informacji czy na koniec bieżącego roku istnieje ryzyko likwidacji tej jednostki.
Pan Jacek Ciepiński wskazał, że zgodnie z pkt 5 zaleceń Dyrektor OLK jako kierownik jednostki jest zobowiązany do „dokonania identyfikacji i oceny oraz strategii zarządzania ryzykiem”. Uznał, iż wydane zalecenia pozwolą na poprawę sytuacji jednostki.
Starosta uznał, że w sprawozdaniu brak jest zapisu mówiące, iż niezrealizowanie przez Dyrektora zaleceń grozi określonymi skutkami.
Pan Jacek Ciepiński poinformował, że jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekontroli wykazane zostaną niezrealizowanie zalecenia sporządzona zostanie notatka informacyjna zgodnie z procedurą audytową oraz przekazana Zarządowi Powiatu, który może wyciągnąć odpowiednie konsekwencje w stosunku do dyrektora.
Starosta wysunął wniosek mówiący o zobowiązaniu dyrektora do wykonania zaleceń audytowych oraz przekazaniu informacji na temat ich realizacji do końca września br.
Zarząd Powiatu przyjął wniosek Starosty postanawiając wystąpić do Dyrektora OLK ze stosownym pismem.
Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdania z przeprowadzonych zadań audytowych za 2006 rok:
- za głosowały 3 osoby (Starosta- Pan Jerzy Żmijewski, Wicestarosta -Pan Leszek Lepiarz oraz Członek Zarządu Powiatu Pan Cezary Ciosk)
- 1 osoba wstrzymała się od głosu (Członek Zarządu Powiatu Pan Artur Berus).
Zarząd Powiatu przyjął sprawozdanie z przeprowadzonych zadań audytowych za 2006 rok.
Pan Jacek Ciepiński zwrócił również uwagę, że zasadne jest zobowiązanie jednostek organizacyjnych powiatu do przekazywania Starostwu kserokopii protokołów
z przeprowadzanych kontroli. Wskazał, że przy sporządzaniu audytu musi uwzględnić przeprowadzane w danej jednostce kontrole.

Starosta poinformował, że w świetle sprawozdań finansowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie za 2006 r. przekazywanych do Starostwa zlecono oraz przeprowadzono audyt wewnętrzny w tej jednostce (sprawozdanie z audytu stanowi załącznik nr 8). Tematem, zadania audytowego była „Gospodarka finansowa PCPR
w Skarżysku – Kamiennej”.
Zarząd Powiatu postanowił wrócić do omówienia sprawozdania z przeprowadzenia audytu wewnętrznego PCPR po szczegółowym zapoznaniu się z jego treścią.



Ad. pkt 4. Przyjęcie informacji na temat rozwiązań związanych z informatyzacją Starostwa.
Pan Rafał Ciura – informatyk poinformował, że w czerwcu br. wchodzi w życie Rozporządzenie z dnia 27.11.2006 r. w sprawie: sporządzania i doręczania pism
w formie dokumentów elektronicznych. Powiat jest zobowiązany do odbioru dokumentów poświadczonych podpisem kwalifikowanym oraz potwierdzenia ich odbioru. Mimo przesunięcia terminu realizacji ustawy o podpisie elektronicznym (do 2008 r.), w/w rozporządzenie jest obowiązujące. Obowiązuje także ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na mocy, której powiat jest zobligowany do odbierania i dostarczania dokumentacji drogą elektroniczną jak też świadczenia usług drogą elektroniczną (od 1 maja 2008 r.). Do realizacji wyżej cytowanego rozporządzenia niezbędny jest zakup minimalnej ilości podpisów elektronicznych. Niezbędne jest również wprowadzenie II etapu BIP, zgodnie z obowiązującą regulacją prawną. Od 1 stycznia 2004 r. powiat jest zobowiązany do prezentowania stanu sprawy, kolejności załatwiania i rozstrzygania. Informatyk zwrócił uwagę na brak aktów prawnych odnośnie publikowania w/w informacji zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznych. Uznał za niezbędne wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów.
Starosta zapytał, jakie powinny być podjęte działania w celu wprowadzenia II etapu BIP.
Pan Rafał Ciura poinformował, że wdrożenie II etapu BIP zostało rozpoczęte
w ubiegłym roku: zakupiono ok. 20 stanowisk elektronicznego obiegu dokumentów, celem rozpoczęcia prac dotyczących opracowania ścieżek obiegu dokumentów, przeprowadzono szkolenie pracowników. Powyższe działania zostały przerwane
w momencie przesunięcia wejścia w życie ustawy o podpisie elektronicznym.
W swojej wypowiedzi wskazał również, że docelowo archiwum zakładowe powinno również być prowadzone w formie elektronicznej. Następnie przedstawił koszty związane z wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów, które kształtować się będą na poziomie ok. 65 tys. zł. – 70 tys. zł. Informatyk podkreślił, że wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura podawczego, związanego z tym obiegu dokumentów wewnątrz urzędu
i przedstawienia toku spraw zgodnie z II etapem BIP.
Zarząd Powiatu postanowił zorganizować spotkanie z naczelnikami starostwa w celu podjęcia niezbędnych działań do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów.

Ad. pkt 5. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
Wicestarosta Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Biura Poselskiego Polskiego Stronnictwa Ludowego Posła na Sejm RP Pana Andrzeja Pałysa (załącznik nr 9), zawierające prośbę o udostępnię pomieszczenia z dostępem do linii telefonicznej oraz przedstawienie wstępnego kosztorysu wynajmu.
Wicestarosta poinformował, że obecnie Starostwo nie dysponuje wolnym pomieszczeniem znajdującym się w zasobach mienia powiatu do wynajmu.
Z uwagi na powyższą informację Zarząd Powiatu postanowił skierować powyższe pismo do Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu w celu udzielenia stosownej odpowiedzi z zapewnieniem, że jeżeli któreś z pomieszczeń będących
w zasobie mienia powiatu zostanie zwolnione Biuro Poselskie PSL zostanie o tym fakcie poinformowane.

Wicestarosta Pan Leszek Lepiarz przedstawił pismo Mieszkańca Skarżyska Kościelnego (załącznik nr 10), zawierające prośbę o sprzedanie budynku wiaty, pozostałości z okresu budowy szpitala kolejowego, za kwotę 3 tys. zł. Budynek ten jest prowizoryczny wykonany z płyt prefabrykowanych, pokryty eternitem i przeznaczony do rozbiórki. Wicestarosta przypomniał, że Zarząd Powiatu na poprzednim posiedzeniu zobowiązał Naczelnika Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu do przygotowania opisu technicznego tego budynku wraz z dokumentacją zdjęciową. Po otrzymaniu w/w dokumentacji postanowiono podjąć decyzję. Następnie przedstawił opinię wydziału merytorycznego zawierającą informację, że rzeczoznawca nie wyceniał tej wiaty ze względu na zły stan techniczny i jej wartość likwidacyjną równą zero. Wicestarosta wskazał, że biorąc pod uwagę, iż wiata ta usytuowana jest na nieruchomości która została w całości przeznaczona do sprzedaży w drodze przetargu, jest przeciwny w/w prośbie.
Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na sprzedaż budynku wiaty znajdującego się na terenie nieruchomości „Szpitala kolejowego w budowie” z uwagi na fakt, iż nieruchomość ta została przeznaczona do sprzedaży.

Pan Artur Berus przedstawił pismo Prezydenta Miasta Skarżyska – Kamiennej (załącznik nr 11), zawierające prośbę o przedstawienie propozycji w formie wspólnego finansowania odtworzenia dróg powiatowych objętych budową kanalizacji sanitarnej w os. Bzinek, os. Rejów, os. Książęce, os. Pogorzałe oraz wybudowanie kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej ul. Ponurego w Skarżysku – Kamiennej. Wydane warunki techniczne (ZDP.2211-1/2004 z dnia 16.01.2004 r.) zmniejszają szanse na otrzymanie środków z Funduszu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Następnie przypomniał, że Zarząd Powiatu na poprzednim posiedzeniu zobowiązał Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych do przedstawienia dodatkowych informacji tj. długość ulic w których planowana jest budowa kanalizacji sanitarnej, podstawę prawną, szacunkowy koszt odbudowy 1 km ulicy, kategoria ulic oraz ich stan prawny.
W związku z powyższym przedstawił informację ZDP w niniejszym zakresie (załącznik nr 12).
Zarząd Powiatu postanowił wystąpić do Gminy Skarżysko – Kamienna o przejęcie ulic: Kilińskiego, Słonecznej, Ponurego oraz Książęcej. Ponadto Zarząd Powiatu zaproponował współfinansowanie w proporcji 50/50 z gminą Skarżysko – Kamienna odbudowy ulic Kopernika i Rycerskiej, po wykonaniu kolektora sanitarnego przez gminę.

Starosta Pan Jerzy Żmijewski przedstawił pismo Ministerstwa Edukacji Narodowej (załącznik nr 13), dotyczące możliwości otrzymania doposażenia szkoły
w zawodzie technik ekonomista. Oprogramowanie do przeprowadzenia egzaminu
w tym zawodzie zostanie zakupione w ramach realizacji przez Ministerstwo Edukacji Narodowej II części projektu „Wyposażenie centrów kształcenia ustawicznego, centrów kształcenia praktycznego oraz wybranych szkół zawodowych w stanowiska do egzaminów zawodowych” w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Poinformował, że warunkiem przystąpienia szkoły do projektu jest wypełnienie i odesłanie załączonego pisma, które zawiera listę przewidywanego do zakupienia oprogramowania wraz z deklaracją jego przyjęcia, podpisanego przez dyrektora szkoły oraz Przewodniczącego Zarządu organu prowadzącego. Następnie Starosta poinformował, że Centralna Komisja Egzaminacyjna wytypowała Zespół Szkół Ekonomicznych do otrzymania doposażenia w zawodzie technik ekonomista oraz przedstawił pismo szkoły (załącznik nr 14) o wyrażenie zgody na przystąpienie Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Skarżysku – Kamiennej do w/w projektu.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przystąpienie Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Skarżysku – Kamiennej do projektu „Wyposażenie centrów kształcenia ustawicznego, centrów kształcenia praktycznego oraz wybranych szkół zawodowych w stanowiska do egzaminów zawodowych” w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. .

Ad. pkt. 6. Sprawy różne.
W tym punkcie posiedzenia nie zgłoszono żadnych spraw.

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu Powiatu.

Protokołowała:
Karina Wiśniewska
Przewodniczący Zarządu

Jerzy Żmijewski

Podpisy członków Zarządu Powiatu:
1. L. Lepiarz …………………………..
2. A. Berus .............................................
3. C. Ciosk ..… …………………………



Załączników 14:
Załącznik nr 1 - lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik nr 2 - uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego ,
Załącznik nr 3 - uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół i placówek oświatowo – wychowawczych powiatu skarżyskiego,
Załącznik nr 4 - uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: zatwierdzenia Regulaminu Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku – Kamiennej,
Załącznik nr 5 - wniosku o uregulowanie stanu prawnego drogi,
Załącznik nr 6 – sprawozdanie z przeprowadzonych zadań audytowych za 2006 rok
Załącznik nr 7 - sprawozdanie z przeprowadzonego audytu wewnętrznego w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego,
Załącznik nr 8 - sprawozdanie z przeprowadzonego audytu wewnętrznego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,
Załącznik nr 9 - pismo Biura Poselskiego Polskiego Stronnictwa Ludowego Posła na Sejm RP Pana Andrzeja Pałysa, z dnia 29.05.2007r.,
Załącznik nr 10 - pismo Mieszkańca Skarżyska Kościelnego, z dnia 09.05.2007 r.,
Załącznik nr 11 – pismo Prezydenta Miasta Skarżyska – Kamiennej, z dnia 04.05.2007 r.
Załącznik nr 12 – informacja Zarządu Dróg Powiatowych,
Załącznik nr 13 – pismo Ministerstwa Edukacji Narodowej, z dnia 23.05.2007 r.
Załącznik nr 14 – pismo Zespołu Szkół Ekonomicznych, z dnia 04.06.2007 r.


Data wytworzenia : 2007-07-04 02:00 Autor : Karina Wiśniewska Data publikacji : 2007-07-04 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Karina Wiśniewska Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-19 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html