Wyciąg z planu szkolenia obronnego na 2012 rok
WYCIĄG
Z PLANU SZKOLENIA OBRONNEGO
NA 2012 ROK
SKŁAD GRUP SZKOLENIOWYCH:
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
1. Michał JĘDRYS - Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR - Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK - Członek Zarządu Powiatu,
4. Zenon NOWAKOWSKI - Członek Zarządu Powiatu,
5. Monika GĘBSKA - Skarbnik Powiatu,
6. Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
1. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
2. Maria MILECKA – Główny Księgowy,
3. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
4. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
5. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
1. Maciej JUSZCZYK – Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej,
2. Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3. Bożena BURCHART – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4. Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5. Marek CZYŻ – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.
- podgrupa 4: obsada Stanowiska KierowaniA–PSK
1. Michał JĘDRYS – Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR – Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK – Członek Zarządu Powiatu,
4. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
5. Monika GĘBSKA – Skarbnik Powiatu,
6. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
8. Andrzej CABAJ – Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych,
9. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.
II grupa - obsada Stałego Dyżuru – PSD
1. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
3. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego,
5. Ewa URBAN – Inspektor w Zespole ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji,
6. Kinga SADZA – pomoc administracyjna w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
7. Karina MARKIEWICZ – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor ds. promocji,
9. Katarzyna KUTWIN – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina MAGDZIARZ– Sekretarka w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
13. Dariusz ZALEGA – pomoc administracyjna w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
14. Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK
1. Katarzyna GELLER – Kierownik Referatu Administracyjno – Gospodarczego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor ds. kadr, w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
3. Aneta MŁYNARCZYK – Podinspektor w Wydziale Finansowym,
4. Urszula WRONA – Podinspektor w Wydziale Finansowym,
5. Magdalena MAZURKIEWICZ – pomoc administracyjna w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
6. Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
8. Anna CIOK – Inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu uprawnień do kierowania i transport w Wydziale Komunikacji i Transportu,
10. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Zbigniew MATEREK – Inspektor Zarządu Dróg Powiatowych,
12. Lech MIDURA – Pełnomocnik Starosty ds. bezpieczeństwa,
13. Waldemar MISZTAL - Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
14. Grzegorz SŁAWIŃSKI - Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym,
15. Dariusz ZALEGA – pomoc administracyjna w Wydziale Organizacyjno- Administracyjnym,
Wyciąg z planu szkolenia obronnego na 2012 rok
WYCIĄG
Z PLANU SZKOLENIA OBRONNEGO
NA 2012 ROK
SKŁAD GRUP SZKOLENIOWYCH:
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
1. Michał JĘDRYS - Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR - Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK - Członek Zarządu Powiatu,
4. Zenon NOWAKOWSKI - Członek Zarządu Powiatu,
5. Monika GĘBSKA - Skarbnik Powiatu,
6. Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
1. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
2. Maria MILECKA – Główny Księgowy,
3. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
4. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
5. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
1. Maciej JUSZCZYK – Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej,
2. Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3. Bożena BURCHART – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4. Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5. Marek CZYŻ – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.
- podgrupa 4: obsada Stanowiska KierowaniA–PSK
1. Michał JĘDRYS – Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR – Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK – Członek Zarządu Powiatu,
4. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
5. Monika GĘBSKA – Skarbnik Powiatu,
6. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
8. Andrzej CABAJ – Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych,
9. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.
II grupa - obsada Stałego Dyżuru – PSD
1. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
3. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego,
5. Ewa URBAN – Inspektor w Zespole ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji,
6. Kinga SADZA – pomoc administracyjna w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
7. Karina MARKIEWICZ – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor ds. promocji,
9. Katarzyna KUTWIN – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina MAGDZIARZ– Sekretarka w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
13. Dariusz ZALEGA – pomoc administracyjna w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
14. Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK
1. Katarzyna GELLER – Kierownik Referatu Administracyjno – Gospodarczego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor ds. kadr, w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
3. Aneta MŁYNARCZYK – Podinspektor w Wydziale Finansowym,
4. Urszula WRONA – Podinspektor w Wydziale Finansowym,
5. Magdalena MAZURKIEWICZ – pomoc administracyjna w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
6. Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
8. Anna CIOK – Inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu uprawnień do kierowania i transport w Wydziale Komunikacji i Transportu,
10. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Zbigniew MATEREK – Inspektor Zarządu Dróg Powiatowych,
12. Lech MIDURA – Pełnomocnik Starosty ds. bezpieczeństwa,
13. Waldemar MISZTAL - Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
14. Grzegorz SŁAWIŃSKI - Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym,
15. Dariusz ZALEGA – pomoc administracyjna w Wydziale Organizacyjno- Administracyjnym,
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów