BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Nazwa Obwód Lecznictwa Kolejowego
Rodzaj Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - jednostka organizacyjna powiatu
Adres ul.Sokola 50
Kod 26-110
Telefon 41 2 51 21 87
Fax 41 2 51 21 87
E-mail » olkspzoz@poczta.onet.pl
Dyrektor p.o.lek.med. Mateusz Korzeniewski
Tel: 41 2 51 21 87
Fax: 41 2 51 21 87
e-mail: olkspzoz@poczta.onet.pl 2600081@zoz.org.pl

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa środków czystości

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 514010 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Starostwa Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Środki czystości winne być wysokiej jakości, fabrycznie nowe w fabrycznym opakowaniu, kompletne, wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, zgodne z wymaganiami, atestami jakościowymi i normami obowiązującymi dla danego typu towaru, które posiadają pełną kompatybilność z urządzeniami, w których będą używane. 3. Dostawa odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy na podstawie zamówienia uprzednio złożonego przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający określi: asortyment zamawianych środków czystości, ilość oraz miejsce i termin dostawy. Termin dostawy wskazany w zamówieniu nie może być krótszy niż 7 dni. Dostawy winne być realizowane w dni robocze do godz 14:50. 4. Środki będą dostarczane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. Wykazy asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami jednostkowymi zawierają załączniki nr 1a - 1 l do siwz, które mają charakter szacunkowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości lub do rezygnacji z danego asortymentu środków czystości w trakcie realizacji umowy, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę. 7. Ilekroć w SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które nie będą gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. 8. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załącznikach nr 1a - 1l do SIWZ. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tj. nie są gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy), tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych produktów wraz z podaniem przeznaczenia oraz użyteczności proponowanego produktu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości z ilości lub do rezygnacji z danego asortymentu środków czystości w trakcie realizacji umowy, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zmiany umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczącej stawki podatku Vat obowiązujących w dniu podpisania Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomicznych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1a do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1b do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1c do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1d do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Placówek Resocjalizacyjno - Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1e do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1f do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1g do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1h do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1i do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1j do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1k do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu środków czystości objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1 l do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


Data wytworzenia : 2013-12-11 15:10 Autor : Michał Jędrys Data publikacji : 2013-12-11 14:40 Osoba udostępniająca na stronie : Barbara Dygas Data ostatniej modyfikacji : 2013-12-12 Osoba modyfikująca : Barbara Dygas

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html