Nazwa | Obwód Lecznictwa Kolejowego |
Rodzaj | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - jednostka organizacyjna powiatu |
Adres | ul.Sokola 50 |
Kod | 26-110 |
Telefon | 41 2 51 21 87 |
Fax | 41 2 51 21 87 |
» olkspzoz@poczta.onet.pl | |
Dyrektor |
p.o.lek.med. Mateusz Korzeniewski Tel: 41 2 51 21 87 Fax: 41 2 51 21 87 e-mail: olkspzoz@poczta.onet.pl 2600081@zoz.org.pl |
Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa materiałów biurowych
Skarżysko-Kamienna: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 526332 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej oraz Jednostek organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Materiały biurowe winne być wysokiej jakości, fabrycznie nowe w fabrycznym opakowaniu, kompletne, wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, zgodne z wymaganiami, atestami jakościowymi i normami obowiązującymi dla danego typu towaru. 3. Dostawa odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy na podstawie zamówienia uprzednio złożonego przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający określi: asortyment zamawianych materiałów biurowych, ilość oraz miejsce i termin dostawy. Termin dostawy wskazany w zamówieniu nie może być dłuższy niż 7 dni. Dostawy winne być realizowane w dni robocze do godz 14.30. 4. Materiały będą dostarczane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. Wykazy asortymentu materiałów biurowych objętych dostawą wraz z cenami zawierają załączniki nr 1a - 1l do siwz i mają charakter szacunkowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości lub do rezygnacji z danego asortymentu materiałów biurowych w trakcie realizacji umowy, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę. 7. Ilekroć w SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które nie będą gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. 8. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tj. nie są gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy), tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych produktów wraz z podaniem przeznaczenia oraz użyteczności proponowanego produktu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości lub do rezygnacji z danego asortymentu materiałów biurowych w trakcie realizacji umowy, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomicznych w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1a do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo - Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1b do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1c do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1d do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Placówek Resocjalizacyjno - Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1e do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1f do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1g do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1h do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby I Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1i do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby II Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1j do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby III Liceum Ogólnokształcącego w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1k do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu materiałów biurowych objętych zamówieniem wraz z cenami zawiera załącznik nr 1 l do siwz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów