BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Nazwa Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy
Rodzaj Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - jednostka organizacyjna powiatu
Adres ul Ekonomii 4
Kod 26-110
Telefon 41 253 17 44
Fax 41 253 17 44
E-mail » ZOZ maile 2600043@zoz.org.pl
Dyrektor lek. med.Małgorzata Śmiałek
Tel: 41 253 45 52
Fax: 41 253 17 44
e-mail: 2600043@zoz.org.pl

Regulamin organizacyjny

Drukuj
1 2 3

REGULAMIN  ORGANIZACYJNY

Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego

w Skarżysku-Kamiennej

 

Rozdział I.

Postanowienia ogólne.

§ 1

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej, utworzony na podstawie art. 40 ustawy  z dnia 13 października 1998r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - / Dz. U. Nr 133 poz. 872 z póź. zm./, jest jednostką organizacyjną stanowiącą aparat pomocniczy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej wchodzącej w skład zespolonej administracji powiatowej w powiecie skarżyskim.

§ 2

Zadania nadzoru budowlanego dla powiatu skarżyskiego wykonuje Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej.

§ 3

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej ma siedzibę w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 20 i obejmuje swym działaniem obszar powiatu skarżyskiego.

§ 4

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej jest jednocześnie kierownikiem Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej za pomocą, którego wykonuje zadania ustawowe.

§ 5

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej, jako kierownik Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej.

§ 6

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej działa na podstawie następujących aktów prawnych:

1. ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane - / j.t. Dz. U. Nr 243 z 2010r., poz. 1623 z póź. zm./

2. niniejszego regulaminu.

§ 7

Regulamin określa szczegółową organizację zakres działania oraz tryb pracy Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego    w Skarżysku-Kamiennej, a także zakres działania poszczególnych stanowisk pracy Inspektoratu.

§ 8

Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

  1. „Powiatowym Inspektorze”– należy przez to rozumieć Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej,
  2. „Inspektoracie”– należy przez to rozumieć Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej.

Rozdział II.

Zasady kierowania pracą Inspektoratu.

§ 9

Pracą „Inspektoratu” kieruje „Powiatowy Inspektor” przy pomocy Głównego Księgowego.

§ 10

 „Powiatowy Inspektor” sprawuje nadzór nad:

  1. działalnością inspekcyjno-kontrolną, polegającą na wykonaniu inspekcji terenowej w zakresie przebiegu procesu budowlanego i kontroli utrzymania obiektów budowlanych,
  2. postępowaniami administracyjnymi, w zakresie przewidzianym przez Prawo budowlane i Kodeks postępowania administracyjnego,
  3. postępowaniami egzekucyjnymi w administracji,
  4. postępowaniami wyjaśniającymi w sprawach przyczyn katastrof budowlanych,
  5. obsługą kadrową i finansową „Inspektoratu”,
  6. prawidłowym współdziałaniem z organami administracji architektoniczno-budowlanej, organami kontroli państwowej, organami administracji rządowej, zespolonej i samorządowej,
  7. kontrolą wewnętrzną w „Inspektoracie”,
  8. zapewnieniem przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  9. przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
  10. gospodarowaniem mieniem „Inspektoratu”.

§ 11

  1. Do wyłącznej kompetencji „Powiatowego Inspektora” należy:
    1. podejmowanie decyzji i postanowień wynikających z przepisów Prawa budowlanego,
    2. ustalanie regulaminów i zarządzeń wewnętrznych „Inspektoratu”,
    3. zatwierdzanie planów kontroli,
    4. udzielanie imiennych upoważnień pracownikom „Inspektoratu” do wykonywania inspekcji terenowej,
    5. prowadzenie postępowania wyjaśniającego przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej,
    6. udzielanie imiennych upoważnień pracownikom „Inspektoratu” do podpisywania decyzji, postanowień oraz odpowiedzi na pisma wraz z określeniem przedmiotowego zakresu upoważnienia,
    7. udzielanie upoważnień do reprezentowania „Powiatowego Inspektora” w postępowaniach przed sądami powszechnymi i innymi organami administracji publicznej,
    8. występowanie do organu samorządu zawodowego z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie,
    9. zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami „Inspektoratu”, dokonywanie przeszeregowań i awansów pracowników, ustalanie wysokości dodatków.
  2. „Powiatowy Inspektor” może powoływać stałe i doraźne zespoły opiniodawcze i doradcze, określając cel ich powstania, skład osobowy, zakres zadań i tryb działania.

§ 12

Podczas nieobecności „Powiatowego Inspektora” zastępuje go wskazany pracownik „Inspektoratu”,  z wyłączeniem kompetencji    o której mowa w § 11 ust. 1, pkt 9.

§ 13

1. „Powiatowy Inspektor” podpisuje:

  1. decyzje administracyjne, postanowienia oraz odpowiedzi, pisma i wystąpienia wynikające z zakresu kompetencji,
  2. akty prawa wewnętrznego,
  3. wystąpienia i sprawozdania kierowane do Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kielcach, Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
  4. dokumenty finansowo-księgowe,
  5. wystąpienia kierowane do organów administracji rządowej i publicznej oraz posłów i senatorów,
  6. odpowiedzi na skargi i wnioski.

2. Podczas nieobecności „Powiatowego Inspektora” dokumenty wymienione w ust. 1, z wyjątkiem określonych w ust. 1 pkt  2 podpisuje osoba określona w § 12.

Rozdział III

Struktura organizacyjna Inspektoratu i zakres działania poszczególnych stanowisk.

 

§ 14

W skład „Inspektoratu” wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. wieloosobowe stanowisko pracy ds inspekcji i orzecznictwa,
  2. jednoosobowe stanowisko ds finansowo-księgowych – główny księgowy,
  3. jednoosobowe stanowisko obsługi administracyjno-kadrowej.

§ 15

Do podstawowego zakresu działania wieloosobowego stanowiska pracy ds inspekcji i orzecznictwa należą zadania i obowiązki wynikające z ustawy „Prawo budowlane” i przepisów wykonawczych, a w szczególności:

  1. prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,
  2. przygotowanie decyzji przeniesienia na rzecz innego podmiotu decyzji o pozwoleniu na wznowienie robót budowlanych,
  3. prowadzenie postępowań w sprawie legalizacji obiektów budowlanych bez wymaganego pozwolenia na budowę tj. przygotowywanie postanowień o wstrzymaniu robót, przygotowywanie postanowień o ustaleniu opłaty legalizacyjnej, przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego  i udzieleniu pozwolenia na wznowienie robót, przygotowanie decyzji o nakazie rozbiórki obiektu budowlanego lub jego części będącego w budowie albo wybudowanego bez wymaganego pozwolenia na budowę,
  4. prowadzenie postępowań w sprawie legalizacji obiektów budowlanych wybudowanych bez wymaganego zgłoszenia tj. przygotowanie postanowienia o wstrzymaniu robót, przygotowanie postanowienia o ustaleniu opłaty legalizacyjnej, przygotowanie postanowienia na dokończenie budowy, przygotowanie decyzji o nakazie rozbiórki obiektu budowlanego lub jego części będącego w budowie albo wybudowanego bez zgłoszenia,
  5.  prowadzenie postępowań w sprawie robót budowlanych innych niż określone w art. 48 ust. 1 lub w art. 49b ust. 1 ustawy Prawo budowlane z 1994r. tj. przygotowanie postanowień o wstrzymaniu robót budowlanych, przygotowanie decyzji o zaniechaniu dalszych robót budowlanych bądź rozbiórce obiektu budowlanego lub jego części, bądź doprowadzenie obiektu do stanu poprzedniego, przygotowanie decyzji nakładającej obowiązek wykonania określonych czynności lub robót budowlanych w celu doprowadzenia wykonanych robót budowlanych do stanu zgodnego z prawem, przygotowanie decyzji nakładającej obowiązek sporządzenia i przedłożenia projektu zamiennego, przygotowanie projektu decyzji po sprawdzeniu wykonania obowiązku, przygotowanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu zamiennego,
  6. prowadzenie postępowań w przypadku prowadzenia robót budowlanych – pomimo wstrzymania ich wykonywania,
  7. przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy,
  8. dokonywanie obowiązkowej kontroli po zakończeniu budowy obiektu budowlanego, 
  9. przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,
  10. przygotowanie nakazów przeprowadzenia kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego lub jego części, a także żądanie przedstawienia ekspertyzy w razie stwierdzenia, że obiekt jest w nieodpowiednim stanie technicznym,
  11. prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji nakazujących usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w użytkowanym obiekcie budowlanym,
  12. prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji o nakazie rozbiórki nieużytkowanego obiektu budowlanego lub niewykończonego obiektu nie nadającego się do remontu, odbudowy lub wykończenia,
  13. prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji o nakazie opróżnienia bądź wyłączenia z użytkowania w całości lub w części budynku oraz zarządzenie czynności przewidzianych przepisami w razie bezpośredniej groźby zawalenia,
  14. podejmowanie działań wynikających z przepisów prawa w sytuacji zastosowania niezbędnych środków zabezpieczających w celu usunięcia niebezpieczeństwa dla ludzi lub mienia,
  15. przyjmowanie, analizowanie i  przechowywanie protokołów z kontroli obiektu budowlanego oraz podejmowanie przewidzianych czynności interwencyjnych,
  16. prowadzenie postępowań w sprawie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego bez wymaganego zgłoszenia tj. przygotowanie postanowienia o wstrzymaniu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części i nałożenie obowiązku przedstawienia odpowiednich dokumentów, przygotowanie postanowienia o ustaleniu opłaty legalizacyjnej, przygotowanie decyzji nakazującej przywrócenie poprzedniego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
  17. prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych tj. przygotowanie materiałów do powołania komisji w celu ustalenia przyczyn i okoliczności katastrofy, niezwłocznie zawiadomić o katastrofie budowlanej Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kielcach oraz Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, przygotowanie decyzji nakazującej zabezpieczenie miejsca katastrofy oraz obiektu budowlanego, który uległ katastrofie, uporządkowanie terenu lub wykonanie innych niezbędnych czynności i robót budowlanych, przygotowanie decyzji określającej zakres i termin wykonania niezbędnych robót w celu uporządkowania katastrofy i zabezpieczenia obiektu do czasu wykonania robót doprowadzających obiekt do stanu właściwego,  
  18. kontrola przestrzegania przepisów prawa budowlanego, a w szczególności:
    1. kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
    2. sprawdzanie posiadanych właściwych uprawnień przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
    3. sprawdzanie dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych,
  19. kontrola stosowania przepisów prawa budowlanego, a w szczególności::
    1. sprawdzanie wykonania obowiązków wynikających z decyzji, postanowień wydawanych na podstawie przepisów prawa budowlanego,
  20. przygotowanie wniosków w sprawie wszczęcia postępowania odpowiedzialności zawodowej w budownictwie,
  21. prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych ,
  22. przygotowanie i prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji,
  23. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane - / j. t. Dz. U. Nr 243 z 2010r., poz. 1623 z póź. zm./ w zakresie właściwości „Powiatowego Inspektora” oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy,
  24. wykonywanie innych zadań zleconych przez  „Powiatowego Inspektora”.

§ 16

Do zakresu jednoosobowego stanowiska d/s finansowo-księgowej – głównego księgowego należy:

  1. prowadzenie rachunkowości jednostki,
  2. opracowywanie i realizacja planu finansowego oraz opracowanie budżetu,
  3. sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań,
  4. prowadzenie rozliczeń finansowych oraz ewidencji księgowej,
  5. księgowanie funduszu świadczeń socjalnych, depozytów oraz zakupów inwestycyjnych,
  6. sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowych,
  7. sporządzanie listy płac,
  8. rozlicznie kosztów delegacji służbowych,
  9.  rozlicznie podatku dochodowego pracowników,
  10. obliczanie składek  ZUS i sporządzanie deklaracji miesięcznych,
  11. obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i rodzinnych,
  12. wykonywanie innych zadań zleconych przez „Powiatowego Inspektora”,
  13. wykonywanie innych zadań wynikających z:
  14. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych - / Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z póź. zm./,
  15. ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości - / j.t. Dz. U. Nr 152 z 2009r., poz. 1223 z póź. zm./
  16. aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustaw,

§ 17

Da zakresu działania jednoosobowego stanowiska da administracyjno-kadrowego należy obsługa organizacyjna i administracyjna oraz obsługa kadrowa „Inspektoratu”, a w szczególności:

  1. prowadzenie i obsługa sekretariatu,
  2. prowadzenie książki korespondencyjnej, wysyłanie i odbieranie korespondencji,
  3. zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
  4. przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
  5. prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej,
  6. prowadzenie ewidencji decyzji, postanowień i zgłoszeń przekazywanych przez organy administracji architektoniczno-budowlanej, wynikających z przepisów budowlanych,
  7. ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,
  8. prowadzenie gospodarki sprzętowej „Inspektoratu”,
  9. prowadzenie spraw kadrowych pracowników „Inspektoratu”,
  10. prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów BHP, pierwszej pomocy, p.poż. w „Inspektoracie”,
  11. prowadzenie spraw socjalnych pracowników „Inspektoratu”,
  12. obsługa składnicy akt  „Inspektoratu”,
  13. wykonywanie innych zadań zleconych przez „Powiatowego Inspektora”.

Rozdział IV

Zasady udostępniania informacji publicznej

§ 18

Podlegają upublicznieniu informacje o:

  1. organach władzy publicznej –  w tym o ich  statusie prawnym, organizacji, kompetencjach, majątku,  osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach;
  2. zasadach funkcjonowania organów władzy publicznej – w tym o sposobach załatwiania spraw, stanie przyjmowanych spraw i kolejności ich załatwiania, prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach;
  3. danych publicznych – w tym dokumentach urzędowych, stanowiskach w sprawach publicznych zajętych przez organy władzy publicznej i przez funkcjonariuszy publicznych w rozumieniu przepisów Kodeksu karnego (art.6 ust. 1 pkt 4b), treści wystąpień i ocen dokonywanych przez organy władzy publicznej, dokumentacji przebiegu i efektów kontroli oraz wystąpienia, stanowiska,  wnioski i opinie podmiotów ją przeprowadzających;
  4. majątku publicznym.

§ 19

Udostępnianie informacji publicznej następuje poprzez:

  1. ogłaszanie w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej;
  2. udostępnianie na wniosek zainteresowanego;
  3. wyłożenie w powszechnie dostępnym miejscu.

§ 20

  1. Informacja publiczna, która nie jest udostępniana w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego.
  2. Udostępnianie informacji na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
  3. Jeżeli nie można udzielić odpowiedzi w przewidzianym terminie, należy powiadomić wnioskodawcę w tym terminie, o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące.
  4. Jeżeli informacja może być przekazana niezwłocznie, w formie ustnej lub pisemnej,  osoba występująca o informację nie składa pisemnego wniosku.
  5. Udzielając informacji Inspektorat ma obowiązek umożliwić jej skopiowanie, wydrukowanie, przesłanie lub przeniesienie na powszechnie używany nośnik informacji.

§ 21

  1. Odmowa udzielenia informacji może nastąpić ze względu na ochronę danych osobowych, prawo do prywatności, tajemnicę państwową, służbową, skarbową, statystyczną.
  2. Odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej.
  3. Odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni.

§ 22

Wnioski o udostępniane informacje publiczne rejestruje się w prowadzonym przez stanowisko pracy ds obsługi administracyjno-kadrowej Rejestrze spraw załatwianych w zakresie udostępniania informacji publicznej.

 Rozdział V

Uprawnienia i obowiązki pracowników

 § 23

Pracownicy „Inspektoratu” załatwiający lub przygotowujący określone sprawy są zobowiązani i ponoszą odpowiedzialność za:

  1. dokładną znajomość obowiązujących przepisów prawa w powierzonych im zadaniach;
  2. właściwe stosowanie przepisów prawa proceduralnego i materialnego oraz instrukcjikancelaryjnej;
  3. terminowość załatwianych spraw;
  4. bezbłędne i prawidłowe przytaczanie w projektach odpowiedzi nazw, imion i nazwisk, obliczeń cyfrowych, danych statystycznych i innych danych;
  5. prawidłowe ewidencjonowanie i przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń,rejestrów i spisów, pomocy urzędowych oraz wyposażenia biurowego.
  6. pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  7. zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  8. przestrzeganie innych przepisów obowiązujących powszechnie w miejscu pracy.

 § 24

Pracownicy Inspektoratu zobowiązani są do przestrzegania przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy, Kodeksu Etyki Służby Cywilnej.

 § 25

Do wspólnych zadań stanowisk pracy należy:

  1. wykonywanie kontroli zarządczej;
  2. wykonywanie zadań z zachowaniem kryteriów celowości, legalności, rzetelności i gospodarności;
  3. wykonywanie zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
  4. wynikających z opracowanych planów;
  5. współdziałanie w realizacji przedsięwzięć związanych z przygotowaniem systemu kierowania, w tym przygotowanie do wykonywania zadań w składzie Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz funkcjonowania na stanowiskach kierowania.
  6. wykonywanie zadań w zakresie zapobiegania zagrożeniu życia, zdrowia lub mienia oraz zagrożeniom środowiska, bezpieczeństwa powszechnego i porządku publicznego, zapobiegania klęskom żywiołowym i innym nadzwyczajnym zagrożeniom oraz zwalczania i usuwania ich skutków na zasadach określonych w ustawach.

§ 26

1. Podstawowe prawa i obowiązki pracowników określają przepisy:

  1. ustawy  z  dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych / j. t. Dz. U. z 2001r. Nr 86, poz. 953 z późn zm./,
  2. ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy / j.t. Dz. U. z 1998 r. Nr 21,poz.94 z późn. zm./,
  3. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej  / Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z póź. zm./,
  4. regulaminu pracy „Inspektoratu”.

2. Szczegółowe zakresy czynności pracowników „Inspektoratu” określa „Powiatowy Inspektor”. Podpisany przez pracownika zakres czynności włącza się do akt osobowychpracownika.

Rozdział VI

Postanowienia końcowe.

§ 27

Traci moc Regulamin Organizacyjny Powiatowego Inspektoratu Nadzoru w Skarżysku-Kamiennej zatwierdzony  przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej z dnia 10.01.2005 r.

§ 28

Regulamin wchodzi w życie z dniem zatwierdzenia przez „Powiatowego Inspektora”.

 

                                                      Zatwierdzam:

                                                              Skarżysko-Kamienna, dnia 11 stycznia 2011r.

                                                                              Powiatowy Inspektor Nadzoru

                                                                       Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej

                                                                           Jadwiga Półtorak-Berus 


Data wytworzenia : 2012-07-12 14:42 Autor : Jadwiga Półtorak-Berus Data publikacji : 2012-07-12 14:42 Osoba udostępniająca na stronie : Jadwiga Półtorak-Berus Data ostatniej modyfikacji : 2012-07-12 Osoba modyfikująca : Jadwiga Półtorak-Berus

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html