Nazwa | Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy |
Rodzaj | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - jednostka organizacyjna powiatu |
Adres | ul Ekonomii 4 |
Kod | 26-110 |
Telefon | 41 253 17 44 |
Fax | 41 253 17 44 |
» ZOZ maile 2600043@zoz.org.pl | |
Dyrektor | lek. med.Małgorzata Śmiałek Tel: 41 253 45 52 Fax: 41 253 17 44 e-mail: 2600043@zoz.org.pl |
Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam. ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji sieci komputerowej oraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku PUP
\r\nSkarżysko-Kamienna, 24.11.2006 r.\r\n
\r\n\r\n\r\nPOWIATOWY URZĄD PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ\r\nul. 1 MAJA 105 26-110 SKARŻYSKO-KAMIENNA\r\nogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej\r\n60 000 EURO na wykonanie modernizacji sieci komputerowej\r\noraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku\r\nPowiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej\r\n\r\n
\r\n\r\n\r\n
- \r\n
- Przedmiot zamówienia\r\n
Główny przedmiot: \r\n - Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy do 27.12.2006 r.\r\n
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać\r\nw siedzibie Zamawiającego (pokój nr 204; II p.) od dnia 24.11.2006 r.\r\nw godz. 8:00 - 14:00 lub przesyłając wniosek pocztą. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.pupskarzysko.pl oraz www.spskarzysko.bip.doc.pl\r\n
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Michał Skórski (pok. 204 II piętro), tel.: (041) 25-10-764 w godz. 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105, w pokoju nr 209 - Sekretariat (II piętro).\r\n
Koperta powinna być oznaczona:\r\n
OFERTA NA WYKONANIE MODERNIZACJI SIECI KOMPUTEROWEJ ORAZ DEDYKOWANEJ\r\nSIECI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ\r\n
UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 10:30 dn. 04.12.2006 r. \r\n
Koperta powinna być opatrzona również adresem i nazwą Wykonawcy.\r\n - Termin składania ofert upływa dnia 04.12.2006 r. o godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.12.2006 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 105 (I piętro budynku).\r\n
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.\r\n
- W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:\r\n
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;\r\n
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;\r\n
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;\r\n
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp;\r\n
e) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.\r\n
f) przedłożą wraz z ofertą:\r\n
- Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);\r\n
- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;\r\n
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,\r\na także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4;\r\n
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć\r\nw wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.:\r\n
- Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikami certyfikowanymi przez producenta systemu okablowania strukturalnego z zakresu projektowania i instalacji oferowanego systemu okablowania strukturalnego;\r\n
- Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania w zakresie będącym przedmiotem zamówienia;\r\n
- Dokumenty potwierdzające dysponowanie przy realizacji zamówienia pracownikiem posiadającym uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektro-energetycznych w zakresie będącym przedmiotem zamówienia;\r\n
- Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5;\r\n
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,\r\nw których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dopuszcza się również złożenie powyższych informacji (dokumentu/dokumentów) poprzez wskazanie (odpowiednio) kwoty w formie np.: ilości cyfr (potwierdzającej spełnienie ww. warunku).\r\nW przypadku informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykazanej w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określony przez NBP z dnia otwarcia ofert;\r\n
- Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej\r\nw zakresie prowadzonej działalności;\r\n
- Uwierzytelnione kserokopie dokumentów (certyfikaty, spełniane normy jakościowe, potwierdzenia gwarancyjne producenta) wynikające ze szczegółowego opisu usług i dostawy.\r\n
\r\nWymagane dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) niewymienioną (niewymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność\r\nz oryginałem kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy.\r\n - Kryteria wyboru oferty: Cena brutto - 100%\r\n
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.\r\n
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.\r\n
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.\r\n
- Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców.\r\n
- Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.\r\n
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.\r\n
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.\r\n
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.\r\n
CPV: [50900000-4] Usługi instalacyjne
Dodatkowe przedmioty:
CPV: [32410000-0] lokalna sieć komputerowa
CPV: [32420000-3] urządzenia sieciowe
CPV: [31681300-6] obwody elektryczne
CPV: [45314200-3] instalowanie infrastruktury kablowej\r\n
\r\nDo pobrania:\r\n
\r\n
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia\r\n
Dokumentacja projektowa i przedmiar\r\n
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów