BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół z kontroli Zarządu Powiatu Skarżyskiego

Drukuj
1 2 3
Protokół z kontroli Zarządu Powiatu Skarżyskiego
przeprowadzonej w dniach 21.03.2005-20.04.2005


Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny Komisji Rewizyjnej w składzie:
1. Dorota Żak
2. Janusz Borowiec
3. Cezary Ciosk

Przedmiotem kontroli było:
1. Wykonanie budżetu powiatu za 2004 rok.
2. Stan zatrudnienia.
3. Zamówienia publiczne.


Ad.1-Wykonanie budżetu powiatu za 2004 rok

Analizę wykonania budżetu zespół kontrolny prowadził w oparciu o:
1) Uchwały Nr XVII/99/2004 z dnia 29 marca 2004 roku w sprawie budżetu powiatu skarżyskiego na 2004 roku.
2) Uchwały Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie.
3) Sprawozdawczość budżetową za okres od początku roku do 31 grudnia 2004 roku:
− Rb-27 S z wykonania planu dochodów jednostek samorządu terytorialnego,
− Rb-28 S z wykonania planu wydatków budżetowych jednostek samorządu terytorialnego,
− Rb-NDS o nadwyżce /deficycie/ jednostki samorządu terytorialnego,
− Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń,
− Rb-N o stanie należności,
− Rb-32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych jednostek budżetowych,
− Rb-33 z wykonania planów finansowych środków specjalnych,
− Rb-50 o dotacjach i wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.
4) Informację z wykonania budżetu Powiatu Skarżyskiego za 2004 roku.

Wyjaśnień udzielili:
−Alina Skuza – Skarbnik Powiatu,
−Lucyna Suligowska – Inspektor Wydziału Finansowego,
−Karina Działak - Inspektor Wydziału Finansowego,
−Hanka Susz - Inspektor Wydziału Finansowego,
−Ewa Pawełczyk - Inspektor Wydziału Finansowego.


Budżet Powiatu Skarżyskiego na 2004 rok został uchwalony w następujących wielkościach:

Dochody 44.393.194
Wydatki 44.065.918

W ciągu roku budżet zmieniony był ośmioma uchwałami Rady Powiatu i czternastoma uchwałami Zarządu Powiatu. Zmiany te dotyczyły zwiększenia jak i zmniejszenia strony dochodowej
i wydatkowej w wyniku otrzymanych decyzji od Wojewody Świętokrzyskiego jako dotacji celowych, pism z Ministerstwa Finansów Nr ST4-4820/118/2004, Nr ST5-4820/83/2004 dotyczących subwencji oświatowej, wyrównawczej i równoważącej, zwiększonego wpływu dochodów z opłat komunikacyjnych, jak i z zawartych porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego. Dokonywane były także przeniesienia po stronie wydatkowej między działami, rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej.
Strona dochodowa w ciągu roku została powiększona o kwotę zł: 2.182.242 co
w stosunku do planu wg uchwały budżetowej stanowi 4,92%, natomiast strona wydatkowa wzrosła o kwotę zł: 4.077.703 tj. o 9,25%.

W wyniku powyższych zmian budżet powiatu wg stanu na dzień 31 grudnia 2004 roku został wykonany w następujących wielkościach:

Dochody ogółem zł: 47.231.763 co stanowi 101,41% planu po zmianach
Wydatki ogółem zł: 47.750.239 co stanowi 99,18% planu po zmianach

Jak z powyższego wynika budżet powiatu za 2004 rok zamknął się niedoborem w kwocie zł: 518.476 (sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce /deficycie/ jednostki samorządu terytorialnego).
Natomiast wynik wykonania uwzględniający saldo niedoboru budżetu z roku ubiegłego przedstawia się następująco:

Bilans z wykonania budżetu saldo początkowe 2004 r. - 118.520
(albo saldo końcowe na 31.12.2004 r.)
Wynik wykonania budżetu 2004r. - 518.476
Wynik na funduszach pomocowych- 673.708
Razem - 1.310.704

Stan niespłaconych długoterminowych kredytów bankowych na dzień 31.12.2004r. wynosi zł: 2.148.184 i wpłynął on na wynik wykonania budżetu (niedobór), gdyż występuje w bilansie po stronie pasywów.

Dochody

Jak wynika ze sprawozdania wzrost dochodów budżetowych w stosunku do uchwały budżetowej wyniósł 4,92 % co jest zjawiskiem pozytywnym. Złożyły się na to wyższe niż zakładano w uchwale budżetowej dochody od jednostek budżetowych i udziały w podatkach.

Wykonanie dochodów budżetowych stanowi 101,41 % w stosunku do planu po zmianach i wyniosło kwotę zł: 47.231.763. Należy stwierdzić, iż przekroczenie planu dochodów nastąpiło w działach:

Dział 750
Rozdział 75020 – Starostwa Powiatowe – związane było ze zwiększonymi wpływami z tytułu opłat komunikacyjnych (rejestracja samochodów sprowadzonych z zagranicy). Dochody z tego tytułu przekroczyły plan o kwotę zł: 834.000 co stanowi 55,63 %. Ponadto uzyskano nieplanowane wpływy jako “wpływy z lat ubiegłych” w kwocie zł: 46.521 tytułem wygranego procesu z Urzędem Poczty Polskiej za stosowanie zawyżonych opłat przy nadawaniu korespondencji.

Dział 756
Rozdział 75622 – Udziały powiatów w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa – w 2004 roku powiaty otrzymały założony w ustawie
o dochodach samorządu udział w wysokości 1,4 % w podatku dochodowym od osób prawnych, co dla Powiatu Skarżyskiego wyniosło kwotę zł: 170.930. Mimo, że wpływy z udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych uzyskane były
w 97,65 % w stosunku do planu to ogólne wykonanie udziałów wyniosło kwotę zł: 4.270.759 tj. 101,73 %.

Dział 758
Rozdział 75814 - Różne rozliczenia – uzyskanie korzystnego oprocentowania środków finansowych na rachunku organu finansowego zawdzięcza się stabilności stóp procentowych w banku PKO BP S.A., z którym Starostwo ma umowę na obsługę bankową w wyniku przetargu z 2002 roku.

Dział 801
Rozdział 80130 – Szkoły zawodowe – w związku ze sprzedażą autokaru z Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 nastąpiło przekroczenie dochodów o kwotę ponad 30.000 zł.

Rozdział 80140 – Centra kształcenia ustawicznego i praktycznego oraz ośrodki kształcenia nauczycieli – wpływy dochodów ponad plan pochodzą ze sprzedaży maszyn i urządzeń stanowiących mienie Powiatu. W okresie planowania budżetu preliminarz jednostki nie wykazywał dochodów z w/w tytułu.

Dział 853
Rozdział 85324 – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych – zwiększenie środków finansowych dla naszego Powiatu w 2004 roku na rehabilitację społeczną i zawodową spowodowało wpływ dochodów ponad plan. Kwota wykonania tej pozycji planu dochodów jest zależna od realizacji wydatków na cele związane z rehabilitacją i trudna do planowania w chwili opracowania budżetu

Rozdział 85333 – Powiatowe Urzędy Pracy – uzyskanie dochodów wynikło
z uzyskania zaległych wpływów z wynajmu pomieszczeń .

Odchylenia na minus do planu dochodów budżetowych nastąpiło w działach:

Dział 700
Rozdział 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami – niski procent wykonania dochodów spowodowany był nie zrealizowaną sprzedażą nieruchomości na ul. Szkolnej budynku, w którym mieściła się jednostka budżetowa Centrum Kształcenia Praktycznego

Dział 851
Rozdział 85156 – Składki na ubezpieczenia zdrowotne oraz świadczenia dla osób nie objętych obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego – na wykonanie miało wpływ zapotrzebowanie na środki finansowe z dotacji z budżetu wojewody na składki ubezpieczeniowe za dzieci przebywające w Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych i Zespole Placówek Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej “Przystań” oraz składka ubezpieczenia zdrowotnego za bezrobotnych pozostających bez prawa do zasiłku.

Dział 852
Rozdział 85212 – Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego – niski procent wykonania jest wynikiem mniejszego zapotrzebowania niż planowano dotację na zadania rządowe wypłat zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych dla pracowników zatrudnionych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej.

Dział 854
Rozdział 85406 Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczna - zawyżona kwota
z tytułu odsetek na rachunku bankowym.

Dział 926
Rozdział 92601 Obiekty sportowe – zaplanowane dochody z wynajmu Hali Rehabilitacyjno - Sportowej przy Zespole Szkół w Suchedniowie zostały zrealizowane w 64 %.

Wydatki

Wydatki budżetowe zostały zrealizowane w stosunku do planu po zmianach w 99,18 % natomiast plan po zmianach w stosunku do uchwały budżetowej wzrósł o 9,25 %.
Przeprowadzona analiza dowodzi, że za wyjątkiem rozdziałów: 85156 “Składki na ubezpieczenia zdrowotne oraz świadczenia dla osób nie objętych obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego” i 85212 „Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego”, gdzie wykonanie jest niższe i zależne było od zapotrzebowania, gdyż realizowane
z dotacji Budżetu Wojewody, to w pozostałych rozdziałach wykonanie wydatków jest zgodne z planem.

Należy stwierdzić, że zobowiązania ogółem w stosunku do poprzedniego roku wzrosły o 364.000,- a wpływ na to miały zrealizowane zobowiązania roku poprzedniego oraz podwyżki pracowników Oświaty zgodnie z Kartą Nauczyciela, ponieważ od większej podstawy liczona była tzw. „13” oraz pochodne tzn. podatek od wynagrodzeń, ZUS, fundusz pracy, gdzie naliczane są w roku bieżącym a płatność dokonywana jest w miesiącu styczniu roku następnego. W zobowiązaniach wymagalnych występują odprawy dla nauczycieli, którzy odeszli na emeryturę. Wykonanie budżetu powiatu za rok 2004 wyrażające się niedoborem w kwocie 518.476 zł należy ocenić pozytywnie, zważywszy na fakt finansowania wydatków z zaciągniętych kredytów bankowych w kwocie 1.930.000 zł a planowane dochody ogółem zostały wykonane w 101,41 % tj. o kwotę 656.327 zł więcej jak zakładał plan.

Na podstawie zapisów „Książki Kontroli Zewnętrznej”, zespół kontrolny stwierdza, iż w 2004r. zostały przeprowadzone następujące kontrole finansowe:
1) NIK Delegatura Kielce od 11.05 do 27.07.2004 r. – Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa za okres od 2001 r. do I kw. 2004 r.;
2) ŚUW Kielce w dniu 22.06.2004 r. – Wykorzystanie dotacji celowej
w wysokości 100.000 zł przyznanej w 2002 r. i przeznaczonej na realizację programu restrukturyzacji w ochronie zdrowia;
3) Urząd Kontroli Skarbowej Kielce od 30.08 do 3.09.2004 r. – Prawidłowość
i rzetelność prowadzenia dokumentów;
4) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska Kielce w dniu 18.10.2004r.
– Zbilansowanie środków finansowych na zadanie p.n.: Oczyszczanie środowiska gruntowo-wodnego z substancji ropopochodnych zanieczyszczonych w wyniku awarii tych zbiorników;
5) ŚUW Kielce od 17.11 do 22.11.2004 r. – Wykorzystanie dotacji celowych przekazanych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej za 2003 r. i I półrocze 2004 r.;
6) ZUS O/Kielce od 20.12 do 28.12.2004 r. – Kompleksowa kontrola zagadnień
z zakresu ubezpieczeń społecznych za okres od 1.01.1999 r. do 30.11.2004r.

Oceniając wykonanie budżetu należy stwierdzić, że zarówno strona wydatkowa jak i dochodowa zostały zrealizowane w prawidłowych wielkościach, zgodnie z uchwałą budżetową. Niewielkie przekroczenia wydatków budżetowych w dziale 801 – oświata i wychowanie, oraz w dziale 854 – edukacyjna opieka wychowawcza, nie stanowią naruszenia dyscypliny finansów publicznych.


Ad.pkt.2 – Stan zatrudnienia

Na dzień 31.12.2004 r. zatrudnienie w Starostwie Powiatowym wynosiło 92 osoby na 90,5 etatu, w tym 7 osób – umowa na czas określony, 8 osób – w ramach prac interwencyjnych, 77 – umowa na czas nieokreślony (załącznik nr 1).
W analogicznym okresie roku:
2002 – stan zatrudnienia wynosił 86 osób
2003 - stan zatrudnienia wynosił 97 osób.
W związku z powyższym zatrudnienie w stosunku do roku poprzedniego zmniejszyło się o 5 osób.
Na wynagrodzenia osobowe pracowników Starostwa przeznaczono i wykorzystano kwotę 2.304.242 zł. W kwocie tej poza wynagrodzeniami zawiera się wypłata odszkodowania za zwolnienie z pracy wg wyroku sądowego w kwocie 11.250 zł oraz 388.824 zł na pokrycie niedoboru wynagrodzeń pracowników wykonujących zadania rządowe.


Ad.pkt.3 - Zamówienia publiczne

W roku 2004 zostały przeprowadzone następujące przetargi:
1) Udzielenie licencji na oprogramowanie i dostawę serwera z osprzętem.
2) Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziały komunikacji
i transportu
3) Remont dachu na budynku przy ulicy Sikorskiego 20
4) Udzielenie kredytu inwestycyjnego, dłogotermiowego w kwocie 1.300.000zł
5) Przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych w budynku SOSW
w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Legionów 131
6) Założenie ewidencji budynków i lokali miasta Skarżysko-Kamienna obręb 0007 0014 0015
7) Udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 630.000 zł.
8) Dozorowanie i sprzątanie budynku biurowego położonego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 20

Dokładnej analizie poddano przetarg na przetarg remontowo-budowlane w budynku SOSW w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Legionów 131

Rada Powiatu podjęła uchwałę w sprawie zmiany siedziby SOSW 29 marca 2004. Zarząd Powiatu 27 lipca 2004 r. Wystąpił pismem – brak oznaczeń do Prezesa Urzędu zamówień publicznych o wyrażenie zgody na zastosowanie trybu negocjacji bez ogłoszenia na roboty budowlane powyżej 60.000 Euro.
Prezes Urzędu decyzją z 3 sierpnia 2004 roku wyraził zgodę na odstąpienie od ogłoszenia przetargu – negocjacje bez ogłoszenia.
16 sierpnia 2004 roku Starosta wystąpił z wnioskiem o rozpoczęcie postępowania.
W lipcu został sporządzony kosztorys na kwotę 428.620 zł.
Zakres robot obejmował:
1. roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe
2. konstrukcje ścian
3. roboty wykończeniowe
- Glazura w łazienkach, kuchni zmywalni, pomieszczeniach chłodni
- W pozostałych pomieszczeniach glazura przy zlewozmywakach i umywalkach
- Malowanie ścian farbą zwykłą
- Podłogi panelowe bukowe w salach lekcyjnych, sypialniach, gab. lekarskim i pielęgniarki
- W sali gimnastycznej, jadalni i korytarzach wykładzina PCV
- Posadzki z płytek terakoty
- Pomieszczenie mokre – terakota anty poślizgowa
- Na klatkach schodowych płytki anty poślizgowe
4. stolarka okienna pcv , okna rozwieralne i uchylno-rozwieralne
5. stolarka drzwiowa drewniana pełna
6. drzwi zewnętrze wejściowe główne i ewakuacyjne z wysokoudarowego pcv
7. drzwi przy wiatrołapach z wysokoudarwego pcv
8. ścianki aluminiowe przy klatkach schodowych na I i II piętrze
9. malowanie otworów i ścian
10. tynki wewnętrzne – uzupełnienia
11. ościeżnice drzwiowe- stalowe
12. listwy przyścienne z pcv i drewniane
13. kratki wentylacyjne
14. kraty stalowe w klatkach schodowych
Zarządzeniem starosty nr 37/2004 z dn. 17 sierpnia została powołana komisja przetargowa celem wyłonienia wykonawcy robót.
1 września komisja przeprowadził wstępną część negocjacji z przedstawicielami trzech firm:
1. ZBH Fresko Suchedniów
2. Zakład remontowo budowlany Jacek Zbroja
3. Zakład remontowo budowlany Józef Duda
W dniu 10 września komisja dokonała wyboru firmy - Zakład remontowo-budowlany Jacek Zbroja, która jako jedna złożyła swoją ofertę za cenę brutto: 349.729 zł.
Przyjęto ofertę zakładu zadłużonego w ZUS zgodnie z przedstawionym zaświadczeniem.
Inspektorem nadzoru został pan Szwajewski Edward zamieszkały Skarżysko-Kamienna, ul. Piłsudskiego 37/9 posiadający uprawnienia nr 63/148/76.
20 września 2004 r. podpisano umowę z wykonawcą.
1 października ogłoszono wyniki przetargu w Urzędzie Zamówień Publicznych.
23 listopada wykonawca wystąpił z pismem o rozszerzenie zakresu robót
w związku z uzgodnieniami Sanepidu.
24 listopada pismo zostało przekazane naczelnikowi wydziału p. Piotrowi Gajdzie
protokół konieczności podpisano 23 listopada. Protokół ten przewidywał odstąpienie od 35-ciu pozycji przewidzianych w zakresie robót na ogólną kwotę 189.456,20 zł co stanowi 54 % wartości zamówienia.
20 grudnia wykonawca przedstawił kosztorysy na roboty budowlane w kuchni -20.086 zł, roboty przewidziane do wykonania - 29.800 zł, roboty elektryczne - kuchnia 4421 zł.
Aneksem z dnia 29 listopada przedłużono termin wykonania zadania do dnia 14 grudnia 2004 roku. 29 grudnia protokołem dokonano odbioru końcowego.


Zespół kontrolny stwierdza ponadto, iż poniżej wymienionymi zarządzeniami Starosta Skarżyski powołał komisje przetargowe w skład, których weszli Radny Jerzy Żmijewski oraz Pani Alina Skuza – Skarbnik Powiatu.

Zarządzenia Starosty Skarżyskiego wydane w roku 2004

1. Zarządzenie Nr 5 z 28.01.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do rozstrzygnięcia przetargu w ramach programu SAPARD na realizację zadania pn. „Budowa drogi powiatowej nr 15889 w m. Zaskale -przewodniczący komisji radny Jerzy Żmijewski.
2. Zarządzenie Nr 6 z 28.01.04 w sprawie powołania komisji do rozstrzygnięcia przetargu w ramach programu Sapard na realizację zadania pn. rozbudowa rogi powiatowej nr 15853 Skarżysko- Kościele – Mirzec przewodniczący komisji radny Jerzy Żmijewski
3. Zarządzenie Nr 7 z 2.02.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości. Członek komisji skarbnik powiatu - p. Alina Skuza
4. Zarządzenie Nr 26 z 8.06.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości
(ul. Harcerska) członek komisji skarbnik powiatu – p. Alina Skuza
5. Zarządzenie Nr 29 z 25.06.04 w sprawie powołania komisji przetargowej celem wyłonienia wykonawcy na zakup tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziały Komunikacji przewodniczący - radny Jerzy Żmijewski
6. Zarządzenie Nr 33 z 22.07.04 w sprawie powołania komisji do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości
(ul. Harcerska) członek komisji – skarbnik powiatu p. Alina Skuza
7. Zarządzenie Nr 34 z 27.07.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości – przewodniczący - radny Jerzy Żmijewski
8. Zarządzenie Nr 35 z 3.08.04 w sprawie powołania komisji przetargowej na rozstrzygnięcie przetargu nieograniczonego na wydzierżawienie i wynajem lokali w Skarżysku - Kamiennej. - członek komisji – skarbnik powiatu p. Alina Skuza
9. Zarządzenie Nr 40 z 7.09.04 w sprawie powołania komisji celem wyłonienia wykonawcy na udzielenie kredytu inwestycyjnego na dokończenie finansowania zadania inwestycyjnego pn. Budowa Hali sportowo rehabilitacyjnej przy Zespole Szkół w Suchedniowie – przewodniczący – radny Jerzy Żmijewski, członek komisji – skarbnik powiatu p. Alina Skuza.
10. Zarządzenie Nr 42 z 10.09.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości - członek komisji – skarbnik powiatu p. Alina Skuza
11. Zarządzenie Nr 46 z 3.11.04 w sprawie powołania komisji przetargowej celem wyboru banku na uzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 630.000 PLN na zadanie inwestycyjne – współfinansowanie z funduszy Unii Europejskiej kosztów budowy dróg powiatowych o numerach 15853, 15889 w miejscowościach: Grzybowa Góra, Zaskale - przewodniczący komisji – radny Jerzy Żmijewski, członek komisji – skarbnik powiatu p. Alina Skuza
12. Zarządzenie Nr 50 z 22.11.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości (ul. Harcerska)
13. Zarządzenie Nr 52 z dn. 6.12.04 w sprawie powołania komisji celemwyboru oferty na rozpoznanie stopnia skażenia gruntu w rejonie Zakładu Farb i Lakierów „Polifarb” w upadłości w miejscowości Bliżyn poza terenem dotychczasowych prowadzonych prac oczyszczających wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac rekultywacyjnych – przewodniczący komisji - radny Jerzy Żmijewski

Zespół kontrolny analizując gospodarkę nieruchomościami ustalił, że odbyło się sześć przetargów – szczegółowy wykaz przedstawia załącznik nr 2. W trakcie kontroli stwierdzono rozbieżności w informacjach o wartości sprzedanych nieruchomości:
- wartość sprzedanej nieruchomości ul. Żeromskiego 48 w sprawozdaniu budżetowym wynosi 259.526 zł, w przedstawionym załączniku 439.200 zł.
- wartość sprzedanych lokali mieszkalnych przy ul. Sokolej w sprawozdaniu 39.400zł, w przedstawionym załączniku 40.400 zł.
Starosta zarządzeniem nr 26 z 8 czerwca powołał komisję do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości – ul. Harcerska 12 -. Przetarg nie rozstrzygnięto - brak chętnych. Zarz. Nr 33 z 22 lipca Starosta powołał komisję w innym składzie do kolejnego przetargu w sprawie sprzedaży nieruchomości w Suchedniowie przy ul. Harcerskierej 12. Przetarg również nie został rozstrzygnięty.
Zarz. Nr 50 Starosta powołał kolejną komisję w innym składzie do przeprowadzenia tego samego przetargu.


Na tym protokół zakończono i podpisano.


Zespół kontrolny:

1. Dorota Żak
2. Janusz Borowiec
3. Cezary Ciosk



Data wytworzenia : 2005-04-28 02:00 Autor : Joanna Wężyk Data publikacji : 2005-04-28 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Joanna Wężyk Data ostatniej modyfikacji : 2005-04-28 Osoba modyfikująca : Joanna Wężyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html