BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Zarządzenie Nr 4/2011

Drukuj
1 2 3

ZARZĄDZENIE Nr 4/2011
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 19 stycznia 2011 r.

w sprawie: organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

Na podstawie § 3 ust.1 pkt 2, § 5 pkt 4, § 6 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 16 poz. 150) w sprawie szkolenia obronnego.

Starosta Skarżyski zarządza co następuje:

§ 1

Szkolenie obronne prowadzić w trzech grupach szkoleniowych:
 I grupa: Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK
 II grupa: obsada Stałego Dyżuru – PSD
 III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK

§ 2

Do poszczególnych grup szkoleniowych kwalifikuję:
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
1. Michał JĘDRYS - Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR - Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK - Członek Zarządu Powiatu,
4. Zenon NOWAKOWSKI- Członek Zarządu Powiatu,
5. Alina SKUZA - Skarbnik Powiatu,
6. Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,

- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
1. Katarzyna GELLER – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
2. Maria MILECKA – Naczelnik Wydziału Finansowego,
3. Ewa URBAN – Naczelnik Wydziału Rozwoju Powiatu,
4. Jolanta JANOWSKA – po. Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
5. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
6. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
8. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Iwona SITEK – Naczelnik Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu,
10. Nina KUŚMIERCZYK – Naczelnik Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej,

- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
1. Andrzej DEMBOWSKI– po. Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej,
2. Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3. Bożena BURCHART – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4. Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5. Ewa KASPRZYK – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.

- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK
1. Michał JĘDRYS – Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR – Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK – Członek Zarządu Powiatu,
4. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
5. Alina SKUZA – Skarbnik Powiatu,
6. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7. Katarzyna GELLER – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
8. Iwona SITEK – Naczelnik Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu,
9. Andrzej CABAJ – Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych,
10. Nina KUŚMIERCZYK – Naczelnik Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej,
11. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.

II grupa - obsada Stałego Dyżuru – PSD
1. Ewa URBAN – Naczelnik Wydziału Rozwoju Powiatu ,
2. Iwona SITEK – Naczelnik Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu,
3. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
4. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
5. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6. Kinga SADZA – Sekretarka,
7. Karina MARKIEWICZ – Inspektor wieloosobowego stanowiska ds. obsługi Zarządu Powiatu,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor Wydziału Rozwoju Powiatu,
9. Katarzyna KUTWIN – Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina WŁODARCZYK – Pomoc administracyjna wieloosobowego stanowiska ds. obsługi Zarządu Powiatu,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – kierowca samochodu służbowego,
13. Józef DZIDA – konserwator - kierowca w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
14. Waldemar MISZTAL – Referent Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK
1. Katarzyna GELLER – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor ds. kadr i szkolenia zawodowego,
3. Aneta MŁYNARCZYK – Podinspektor Wydziału Finansowego,
4. Urszula WRONA – Podinspektor Wydziału Finansowego,
5. Magdalena MAZURKIEWICZ – pomoc administracyjna w wieloosobowym stanowisku ds. obsługi Zarządu Powiatu,
6. Anna MAKOCKA – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
8. Anna CIOK – Inspektor Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu w Wydziale Komunikacji i Transportu,
10. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Zbigniew MATEREK – Inspektor Zarządu Dróg Powiatowych,
12. Grzegorz OKŁA – Podinspektor Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
13. Lech MIDURA – Inspektor Zespołu Ochrony Informacji,
14. Waldemar MISZTAL - Referent Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
15. Grzegorz SŁAWIŃSKI - kierowca samochodu służbowego,
16. Józef DZIDA – konserwator - kierowca w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,

§ 3

Traci moc Zarządzenie Nr 2/2010 Starosty Skarżyskiego z dnia 11 stycznia 2010 w sprawie: organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.

Starosta Skarżyski

Michał JĘDRYS


Data wytworzenia : 2011-01-21 01:00 Autor : Starosta Skarżyski Data publikacji : 2011-01-21 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Katarzyna Kutwin Data ostatniej modyfikacji : 2012-10-24 Osoba modyfikująca : Cezary Przeworski

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html